Nee, zoals gezegd doe ik dit nog maar kort. De sport is behoorlijk in opkomst geloof ik, de wedstrijd morgen heeft ook iets van 1000 deelnemers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
Cynic, ben jij zelf ook lid van de survivalbond?
hoe was de pasta party ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:05 schreef GotC het volgende:
Omfg. Net m'n kuiten laten masseren...auw!!
Same same (behalve de schoenen dan).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik loop op twee verschillende merken schoenen en diverse merken kleding.
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Ook een horloge met hartslagmeter, geen idee van de kwaliteit maar die is 10 euro![]()
Vrouwenkleding. Niks voor de mannen is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef alors het volgende:
Komende week bij de Kruidvat wat dingen van de Leontien van Moorsel collectie in de aanbieding waaronder tights, hesjes, shirts, handschoenen en sokken. Ook een horloge met hartslagmeter, geen idee van de kwaliteit maar die is 10 euro![]()
Cross dress runnerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vrouwenkleding. Niks voor de mannen is.
ben wel eens aan het zoeken geweest wat het percentage marktaandeel is voor hardloop en/of andere sportkleding en schoeisel voor dames t.o.v. heren maar on niets vinden maar het zou me niets verbazen als dat rond de 65% ligtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vrouwenkleding. Niks voor de mannen is.
als eerste: welkom op dit forum!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Kekaa het volgende:
Hai, iemand attendeerde mij op dit topic.
Ben net (net les 9 gedaan) begonnen met Evy.
Ik heb elke keer zo'n last van mijn onderbenen/scheenbenen. Echt aan de voorkant, niet bij mn kuiten. Net met moeite de les afgemaakt. Terwijl de rest van mijn lijf nog best verder kan lopen.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of is het normaal? Moeten die spieren zich nog ontwikkelen ofzo? Of heb ik de verkeerde schoenen?
Ik baal er wel erg van, zo zie ik echt op tegen de volgende keer.
Nope, dat is misschien wel handig om te doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit kan heel veel zijn, overbelasting, verkeerde schoenen..
Heb je jezelf al eens goede schoenen laten aanmeten bij een hardloopwinkel?
Dat heet shinsplints. Kun je veel over vinden. Goede schoenen, houding, intensiteit. Heeft veel oorzaken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:34 schreef Kekaa het volgende:
Hai, iemand attendeerde mij op dit topic.
Ben net (net les 9 gedaan) begonnen met Evy.
Ik heb elke keer zo'n last van mijn onderbenen/scheenbenen. Echt aan de voorkant, niet bij mn kuiten. Net met moeite de les afgemaakt. Terwijl de rest van mijn lijf nog best verder kan lopen.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of is het normaal? Moeten die spieren zich nog ontwikkelen ofzo? Of heb ik de verkeerde schoenen?
Ik baal er wel erg van, zo zie ik echt op tegen de volgende keer.
ik noem het liever eerst nog even overbelasting... ik heb wel eens het idee dat tegenwoordig aan ieder pijntje in de scheen het woord shinsplint gehangen wordtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat heet shinsplints. Kun je veel over vinden. Goede schoenen, houding, intensiteit. Heeft veel oorzaken.
nu je eenmaal hier gepost heb is opgeven geen optie meer...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:36 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Heb eigenlijk best goedkope schoenen, omdat ik niet meteen heel veel geld wilde uitgeven. Ik had ook kunnen opgeven na les drie bijvoorbeeld.
Shinsplints zijn toch ook gewoon overbelastingsblessuresquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik noem het liever eerst nog even overbelasting... ik heb wel eens het idee dat tegenwoordig aan ieder pijntje in de scheen het woord shinsplint gehangen wordt
Ja dat is zo. Maar dan kan hij iig zoeken wat hij er tegen kan doen. Want hij stelt een vraag over 1 van de meest voorkomende problemen bij hardlopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik noem het liever eerst nog even overbelasting... ik heb wel eens het idee dat tegenwoordig aan ieder pijntje in de scheen het woord shinsplint gehangen wordt
[..]
nu je eenmaal hier gepost heb is opgeven geen optie meer...
[ afbeelding ]
hij heeft wel een zij-icoontjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar dan kan hij iig zoeken wat hij er tegen kan doen. Want hij stelt een vraag over 1 van de meest voorkomende problemen bij hardlopen
O.a. te lezen op: http://www.voetcorrect.nl/shin_splints.phpquote:Een zeurend scheenbeen is een van de meest voorkomende blessures bij lopers. Het wordt vaak ‘shin splints’ genoemd, een verzamelnaam voor allerlei scheenbeenklachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |