inderdaad, zit ook een hoop waarheid in.... het is lopen, lopen en nog eens lopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:40 schreef mosselmossel het volgende:
'als je je als recreant voorbereidt op een marathon is dat een tamelijk asociale bezigheid voor je omgeving.'
Mooi commentaar.
Wat zeiden ze? Op Eurosport 2 zeiden ze dat deze man wel een echte snelwandeltechniek had volgens het boekje. Niet het zogenaamde snelwandelen wat je op de Spelen zag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
beetje kleinerend commentaar over die snelwandelaar....
Dat het nog wel een tijdje zal duren voor die er is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zeiden ze? Op Eurosport 2 zeiden ze dat deze man wel een echte snelwandeltechniek had volgens het boekje. Niet het zogenaamde snelwandelen wat je op de Spelen zag.
ik denk dat, als hij een goed getrainde snelwandelaar is, hij sneller finished dan heel wat hardlopersquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat het nog wel een tijdje zal duren voor die er is.
Tja, dat klopt natuurlijk wel. Maar dat zal ook voor de hardlopers om hem heen geldenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat het nog wel een tijdje zal duren voor die er is.
heel veel succes en plezier!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:58 schreef bridger het volgende:
Yay, ik moet/mag zo mijn eerste halve marathon lopen!
Succes!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:58 schreef bridger het volgende:
Dit ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Succes!!
En datzelfde geldt voor al "onze" lopers in Amsterdam vandaag en mijn papa die de marathon in Dresden loopt
Veel succes!quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:58 schreef bridger het volgende:
Dafuqquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:24 schreef mosselmossel het volgende:
Butter versneltLaatste kilometer in 2.57
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |