PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Haha ja, maar ik doe wel lekker vertrouwtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan vind ik die van mij wel toffer om eerlijk te zijn
lol_hboquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik doe wel lekker vertrouwt
Ik moest hier zo hard om lachen. Vooral die laatste tekstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef n0ir het volgende:
Ik moest huilen van Kevin z´n banner dus in plaats van zeiken heb ik er maar eentje gemaakt:
[ afbeelding ]
jou spelingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik doe wel lekker vertrouwt
Lol, ik heb al heel wat potjes met hem gespeeldtdtdtdtdtdtdt en hij steltdtdtdtdtdtdtdtd mij niet teleur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sirigu is echt de Julio Cesar van FIFA 12 VDM nooit kopen die prutser
Als je gewoon met Diego alves gaat spelen kan je echt doen wat je wil met dat teamquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, ik heb al heel wat potjes met hem gespeeldtdtdtdtdtdtdt en hij steltdtdtdtdtdtdtdtd mij niet teleur.
Ik wil met mijn twee favoriete budget keepers spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je gewoon met Diego alves gaat spelen kan je echt doen wat je wil met dat team
Bij mij echt faal na faalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, ik heb al heel wat potjes met hem gespeeldtdtdtdtdtdtdt en hij steltdtdtdtdtdtdtdtd mij niet teleur.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:15 schreef Pep_Vanille het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie als ik dit realiseer? Hebben jullie nog aanpassingen?
Balotelli ipv Torres.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:15 schreef Pep_Vanille het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie als ik dit realiseer? Hebben jullie nog aanpassingen? Ik kan ook nog in plaats hiervan Kaka en dan Falcao en nog een spaanse comp spits pakken.
Anders pak je alleen Chelsea spelers, allemaal groene lijntjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Is dat het waard? Dan offer ik wel een groen lijntje op namelijk!
Balotelli is de beest der beesten der beestenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:20 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Is dat het waard? Dan offer ik wel een groen lijntje op namelijk!
beastility - De Tennismaster a.k.a. KoKo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:21 schreef Covati het volgende:
[..]
Balotelli is de beest der beesten der beesten
Dat komt van KSI hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
beastility - De Tennismaster a.k.a. KoKo.
Ook over nagedacht, maar dat zou niet in mijn budget passen en hij heeft zo'n slappe rechtervoet zodat je niet makkelijk een lekkere cross kan swingen naar Ba/Torres/Baloquote:
Ik zal zo papa even bellen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:24 schreef Covati het volgende:
[..]
Zeg dat tegen degene die dit heeft veroorzaakt bij EA
Ik wel, blijft op completing staan thoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:24 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Als je van de app afgaat kom je er ook niet meer op merk ik.
het is beastiality Thorbenzinhoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
beastility - De Tennismaster a.k.a. KoKo.
Ja ik was even bezig met een zieke solo met clubs (eindigde met een poeier op de lat) dus had weinig tijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is beastiality Thorbenzinho
Ik heb 10k, maar het wordt dus vermeer?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand zin om iets kleins te pricefixen? PS3. DM.
Elton dus. Ik heb je door Rasmus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Sneijder? haha, klein.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
aah vandaar. Hebben jullie de wedstrijd nog gewonnen Thorbinsky?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ik was even bezig met een zieke solo met clubs (eindigde met een poeier op de lat) dus had weinig tijd.
Toch bedankt Epicdude!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Elton dus. Ik heb je door Rasmus.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb 10k, maar het wordt dus vermeer?
Die kreeg ik dus ook in m'n DM-box.quote:
bedankt voor je hulp!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het idee daarvan is dat je dat niet weet he, gekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |