Kheb nog een hete salami voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 02:00:56 ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kheb nog een hete salami voor je
Armani? Nee, salami.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
Kheb nog een hete salami voor je
Ik ben niet zo van de worsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja hoor met jou Lucky?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:55 schreef luckass het volgende:
[..]
awwwww. alles goed met ons meloewatje?Doei!
kan niet beterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de worsten.
[..]
ja hoor met jou Lucky?
Dat geeft toch niet, die pizza is van zichzelf al heet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik heb er hier nog een paar in de vriezer liggen maar ik heb alleen geen oven
Ik ben zelf echt een fan van pittig eten, ik kan mij niet voorstellen dat zo'n diepvries pizza zo ontzettend heet is. Al genoeg dingen in Nederland gekocht dat zogenaamd pittig of heet was maar dat valt altijd tegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:30 schreef HSG het volgende:
Te weinig animo TS. Daarom is hij niet meer verkrijgbaar.
Maar ik ben wel met je eens dat hij ontzettend heet is.
Al in Thailand geweest? Daar is die pizza inferno niks bij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een fan van pittig eten, ik kan mij niet voorstellen dat zo'n diepvries pizza zo ontzettend heet is. Al genoeg dingen in Nederland gekocht dat zogenaamd pittig of heet was maar dat valt altijd tegen.
Ik ben toevallig in Thailand geweest - niet op 'visvakantie' en die onzin om maar open deuren alvast te sluiten - en heerlijk gegeten daar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Al in Thailand geweest? Daar is die pizza inferno niks bij.En koken dat ze kunnen. Ik heb nu alweer trek terwijl ik net ontbijt heb gehad.
Laat ik het ook maar melden dat ik ook niet op "visvakantie" ben geweest. Dat klopt. Vrienden van mij hebben dat ook. Bij 'mild' staan ze al te springen terwijl ik zit te genieten. Nog dommer is dat ze daarna water gaan drinken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Thailand geweest - niet op 'visvakantie' en die onzin om maar open deuren alvast te sluiten - en heerlijk gegeten daar.
Maar hier in Nederland vinden mensen al snel iets pittig.
Wat is deze? Als vis fanaat ga je niet zeevissen in Thailand? Jammer, overigens ziet die pizza er goor uit op het Duits zijn ze er misschien nog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in Thailand geweest - niet op 'visvakantie' en die onzin om maar open deuren alvast te sluiten - en heerlijk gegeten daar.
Maar hier in Nederland vinden mensen al snel iets pittig.
Ik ben daar wezen duiken. En verder uitgerust op een soort te met van onbewoond eiland, een 2 uurtjes varen van Phuket.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:38 schreef He-man- het volgende:
[..]
Wat is deze? Als vis fanaat ga je niet zeevissen in Thailand? Jammer, overigens ziet die pizza er goor uit op het Duits zijn ze er misschien nog.
Zal ik de Lidl maar eens mailen dan?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 06:38 schreef Justinn het volgende:
En dan post TS dat natuurlijk op Fok! ipv Lidl te mailen met zn stukje proza.
Als ware KLB-mod moet je dat ding gewoon een keer gegeten hebben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 07:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit gegeten en dat is jammer want ik had 'm graag een keer geprobeerd gezien alle verhalen hier op FOK! over dat ding.
deze is qua pittigheid best goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben zelf echt een fan van pittig eten, ik kan mij niet voorstellen dat zo'n diepvries pizza zo ontzettend heet is. Al genoeg dingen in Nederland gekocht dat zogenaamd pittig of heet was maar dat valt altijd tegen.
Waarom niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zal ik de Lidl maar eens mailen dan?!
Iedereen die beweert dat hij niet pittig is liegt. Mijn tong stond in brand.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:02 schreef Geelman het volgende:
Ok, lieve FOK!'ers, ik heb met de mevrouw van de Lidl gebeld. Helaas wist ze niks over de pizza te vertellen, maar ik kan wel een brief schrijven naar het hoofdkantoor. Dat ga ik nu even doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |