Ik ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:58 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
als je het zou kunnen fixen dan ben je baas
Die dingen zijn gewoon übergoor uit de diepvries. Gatverdamme manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef wesleydie het volgende:
Nu hebben we halal turkse pizza's in de schappen waar eerst de inferno altijd lag.. gvd
Die heb ik ook niet gezien!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef wesleydie het volgende:
Nu hebben we halal turkse pizza's in de schappen waar eerst de inferno altijd lag.. gvd
Pizza infernoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Grote kans dat een ander filiaal nog wel er een paar op voorraad heeft liggen.
Gelukkig doe je je stoerder voor dan dat je werkelijk bentquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef JuBoy het volgende:
Deze pizza is zeker pittig, maar niet extreem ofzo.
Sowieso zijn bakras weinig gewend qua pittigheid, bestel je in een restaurant iets pittigs is zelfs paprikapoeder nog pittiger!
Ik ga kijken of die er nog wel zijn!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef bas-beest het volgende:
Deze zouden trouwens prima kunnen voor na die pizza:
[ afbeelding ]
Die heb ik een keer geprobeerd...ze zijn net zo ranzig heet als die pizza...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:54 schreef luckass het volgende:
nooit de kans gehad om hét fok!voedsel te nuttigen dus![]()
![]()
weet je nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij bent ook een mager speenvarken
Ik nodig je uit bij mij thuis, ik heb een veel te grote voorraad Spaanse pepers ingeslagen, misschien kan jij me helpen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:54 schreef luckass het volgende:
nooit de kans gehad om hét fok!voedsel te nuttigen dus![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fan van pittig voedsel eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:58 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik nodig je uit bij mij thuis, ik heb een veel te grote voorraad Spaanse pepers ingeslagen, misschien kan jij me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |