ja iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Totdat ze zegt; zoek het zelf maar uit en GTST aanzet.
That's what friends are for.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd![]()
maar daarvoor dus niet, bedoel ik was niet de enige die het lastig had zij ook, en dan heb je steun aan elkaar, dat bedoel ik.
tis echt niet dat ik het niet alleen kan redden, maar het zou leuker zijn als er dan ook eens iemand met je meedenkt, ipv alleen maar commentaar geven over "hoeveel je het wel niet beter zou kunnen doen" dat ben ik echt zat iig.
Ik zei je van te voren al dat "weinig doen" qua werk zoeken geen verstandige keuze is. Ik hoop voor je dat je snel iets vind, maar zo makkelijk is dat nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
kweet het niet, ik heb er eerlijk gezegd weinig aan gedaan, ook omdat ik zoiets had van laat het ff paar weken gaan, want was onwijs teleurgesteld in die vorige werkgever en ff rust en verhuizen onderhand.
maarja dan ga ik naar mn bank rekening kijken en dan denk ik oei!!!!!
oeps kan nog wel ff maar niet lang meer.
mss doe ik wel ff wat uitzendwerk tijdelijk, weet ik veel, weet nog niet echt wat ik nu verder wil ook eigenlijk.
elektro is leuk, maar goed kan daar mn hele leven mee verdienen maar tis niet iets wat ik echt wil ook.
Ik doe het meer voor het "ik wil hem gewoon graag bij me hebben" dan omdat het makkelijker zou zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja euh dat is helemaal niet wat ik zeg heeej
Maar je zal het toch met me eens zijn dat als je met z'n tweeen bent en het samen kunt oplossen dat het makkelijker is als in je eentje te kloten?
Dan heb ik nieuws voor je, zo zijn de meeste vrouwen. Betweterig tot op het bot en als ze hun mond weten te houden mag je al blij zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd![]()
maar daarvoor dus niet, bedoel ik was niet de enige die het lastig had zij ook, en dan heb je steun aan elkaar, dat bedoel ik.
tis echt niet dat ik het niet alleen kan redden, maar het zou leuker zijn als er dan ook eens iemand met je meedenkt, ipv alleen maar commentaar geven over "hoeveel je het wel niet beter zou kunnen doen" dat ben ik echt zat iig.
want mannen weten het niet altijd beter?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je, zo zijn de meeste vrouwen. Betweterig tot op het bot en als ze hun mond weten te houden mag je al blij zijn.
Wij weten het beter omdat we gelijk hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want mannen weten het niet altijd beter?
onzin. ik zou graag met je discussiëren hierover, maar dan graag wanneer mijn hersenen optimaal werken, en niet nu ik niet geslapen heb vannachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij weten het beter omdat we gelijk hebben.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
onzin. ik zou graag met je discussiëren hierover, maar dan graag wanneer mijn hersenen optimaal werken, en niet nu ik niet geslapen heb vannacht
Ik ben heus wel voor rede vatbaar hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
Sarcasme modus uit. Sorry, die had ik aan laten staan
maakt niet uit. ik weet toch dat ik altijd gelijk heb.quote:
Ja schatjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maakt niet uit. ik weet toch dat ik altijd gelijk heb.
Heul niet. Want man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik ben heus wel voor rede vatbaar hoor. Ik was een beetje aan het stangen.
braaf popje, braaf.quote:
geen alcohol voor mij vandaag. ik leef nog op de kater van afgelopen nachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*haalt nog een biertje voor GvsE*
Oke dan heb ik een vraag voor je. Waarom zou een dame zich moedwillig emotioneel door jou laten leegzuigen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef kree het volgende:
Ik ben het gewoon niet meer met jullie eens alweer
maar ok, tja kweet niet, twas ook allemaal lastig en niet normaal wat dat aangaat.
Maar een lieve meid die echt om me zou geven zou helpen denk en dan niet alleen als alles goed gaat, maar ook wel eens als het niet goed gaat.
bedoel zou zo'n meid dan echt altijd steunen als ik weet waar ze echt mee zit en het niet uitmaken daarom, maar ok daar ben ik de enige in dan blijkbaar?
Die kater wil een biertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen alcohol voor mij vandaag. ik leef nog op de kater van afgelopen nacht![]()
en op koffie
Een relatie is geen oplossing. Een relatie is iets wat je neemt omdat je verliefd bent op diegene. Niet omdat je graag ondersteuning wilt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef kree het volgende:
Ik ben het gewoon niet meer met jullie eens alweer
maar ok, tja kweet niet, twas ook allemaal lastig en niet normaal wat dat aangaat.
Maar een lieve meid die echt om me zou geven zou helpen denk en dan niet alleen als alles goed gaat, maar ook wel eens als het niet goed gaat.
bedoel zou zo'n meid dan echt altijd steunen als ik weet waar ze echt mee zit en het niet uitmaken daarom, maar ok daar ben ik de enige in dan blijkbaar?
Die kater kan zoveel willen. Ik ben de baas.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kater wil een biertje![]()
Bij mij zuip je wat de pot schaft, bier dus
euhm ok de laatste keer was het andersom wel heeej.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan heb ik een vraag voor je. Waarom zou een dame zich moedwillig emotioneel door jou laten leegzuigen?
Wahahaha glokglokglokquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die kater kan zoveel willen. Ik ben de baas.![]()
waarom geloven mannen dat toch nooit?
Andersom? En hoe vond jij dat dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ok de laatste keer was het andersom wel heeej.
En ik had er geen moeite mee.
Waarom..... Gewoon omdat je om elkaar geeft denk ik dan.
Nee, die loopt gewoon zomaar leeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HAHAH JE REKENING ZEKER HAHHAHAHHAH
moest lachenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HAHAH JE REKENING ZEKER HAHHAHAHHAH
Koffie. En ijsthee. En veel vocht. Ik haat nadorst.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha glokglokglok
[..]
Andersom? En hoe vond jij dat dan?
Ow bij mij nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die loopt gewoon zomaar leeg.
Dorst? Daar moet een biertje inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Koffie. En ijsthee. En veel vocht. Ik haat nadorst.
Geen bier vandaag. Morgen weer. Of nja, straks ergens, na een nachtje geslapen te hebben en ontbijt. Of lunch.quote:
Wat? De hele zaterdag geen bier? Ben je wel lekker? *kusje op wang geeft*quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen bier vandaag. Morgen weer. Of nja, straks ergens, na een nachtje geslapen te hebben en ontbijt. Of lunch.
lastig wel, maarja weet ik veel dat is lastig te omschrijven, behalve gewoon verliefd zijn.quote:
het voordeel van een vriendin is dan wel weer dat je seks krijgt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef twi het volgende:
Je zoekt meer een moeder dan een vriendin, lijkt het.
ik leef nog op vrijdagmodus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? De hele zaterdag geen bier? Ben je wel lekker? *kusje op wang geeft*
Naja fijn vond je het ook niet lijkt wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
lastig wel, maarja weet ik veel dat is lastig te omschrijven, behalve gewoon verliefd zijn.
Ik had er niks om gegeven haar verleden en erover willen praten.
maarja ze was er niet aan toe blaaaablaaa en dat is de pijn die ik er nog over voel want ik ging er best wel voor hoewel 9 van de 10 hadden gezegd zoek het maar uit.
Als je moet bedelen doe je iets niet goed als man zijndequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het voordeel van een vriendin is dan wel weer dat je seks krijgt.![]()
Of erom mag bedelen.
Als je er niet aan toe bent om ergens over te praten heeft juist degene waarmee je een relatie hebt, dat te respecteren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef kree het volgende:
[..]
lastig wel, maarja weet ik veel dat is lastig te omschrijven, behalve gewoon verliefd zijn.
Ik had er niks om gegeven haar verleden en erover willen praten.
maarja ze was er niet aan toe blaaaablaaa en dat is de pijn die ik er nog over voel want ik ging er best wel voor hoewel 9 van de 10 hadden gezegd zoek het maar uit.
We hebben het hier over Fok!kers hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je moet bedelen doe je iets niet goed als man zijnde
OOK dan doe je iets niet goed... je hoeft je niet te verschuilen achter je internet gedragquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben het hier over Fok!kers he
Ik doe dan gelukkig ook geen Fok!ker op dit moment.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OOK dan doe je iets niet goed... je hoeft je niet te verschuilen achter je internet gedrag
klopt vandaar ook dat we nooit ruzie erover hebben gehad, jammer.... tja dat wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je er niet aan toe bent om ergens over te praten heeft juist degene waarmee je een relatie hebt, dat te respecteren.
als je er nog verdriet over hebt, waarom dan een ander daarmee opzadelen? Je doet echt net of een relatie de oplossing is voor al je problemen. Je kan pas een fatsoenlijke relatie aan wanneer je zelf goed in je vel zit. Anders wordt het een kutrelatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef kree het volgende:
[..]
klopt vandaar ook dat we nooit ruzie erover hebben gehad, jammer.... tja dat wel.
ben er nog verdrietig over eigenlijk, maar ok het leven gaat door dus volgende dan maar...
Daar lijk je me dan ook geen type voorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doe dan gelukkig ook geen Fok!ker op dit moment.
Ik date niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar lijk je me dan ook geen type voor.
Jij bent meer iemand die gasten date die helemaal geen pc hebben
Oke. De vorige kwam er haast niet achteruit. En zo wel, dan had ie z'n telefoon in zn hand. Waar ik me best aan irriteerde..quote:
Dat irriteert mij ook hoor, ik kijk alleen even op mijn phone als de ander bezig is met de menukaart ofzo. Verder raak ik 'm niet aanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke. De vorige kwam er haast niet achteruit. En zo wel, dan had ie z'n telefoon in zn hand. Waar ik me best aan irriteerde..
Die van nu heeft zn telefoon alleen om te bellen, en heeft geen FB/twitter/hyves/whatever...
meer tijd om te ouwehoeren dus.
Ik gebruik mn internet wel. Om te laten zien dat ik gelijk heb tijdens discussies of om dingen op te zoeken waar we het over hebben en ik er nieuwsgierig over ben.. Maar ik ga niet uitgebreid twitter checken en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook hoor, ik kijk alleen even op mijn phone als de ander bezig is met de menukaart ofzo. Verder raak ik 'm niet aan.
Nee je ziet het niet goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je er nog verdriet over hebt, waarom dan een ander daarmee opzadelen? Je doet echt net of een relatie de oplossing is voor al je problemen. Je kan pas een fatsoenlijke relatie aan wanneer je zelf goed in je vel zit. Anders wordt het een kutrelatie.
Wehehehe bewijzen omdat je gelijk hebt. Ik dacht dat dat vantevoren al besloten wasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik gebruik mn internet wel. Om te laten zien dat ik gelijk heb tijdens discussies of om dingen op te zoeken waar we het over hebben en ik er nieuwsgierig over ben.. Maar ik ga niet uitgebreid twitter checken en dat soort dingen.
Huur er een.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb mijn eigen situatie overdacht. Ik ben echt een enorme kneus. Daarnaast ben ik sociaal een wrak en ben ik ook vrij lelijk. Ik denk dat enige wat mij nog uit een sociaal isolement kan halen een lekker wijf met dikke tieten is.
Ja is ook. Maar ja, mannen denken soms ook gelijk te hebben. Dan moet je gelijk even laten zien dat het NIET zo isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe bewijzen omdat je gelijk hebt. Ik dacht dat dat vantevoren al besloten was![]()
![]()
![]()
Ik heb alleen facebook. Geen hyves, twitter, sugababes of datingsites.
Een kwartier. Anders vind ik het zielig voor de dame in kwestie.quote:
Oh. Ik wil juist een man die van me houd, voor me kookt, het huishouden doet en werkt zodat ik de hele dag op de bank kan zitten en dr. Phil kan kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze moet ook van me houden, koken, huishouden doen en de financiën als het even kan.
Oke 5 minuten keuvelen, 5 minuten uitkleden, pijpen, tieten, neuken en weer aankleden en dan 5 minuten keuvelen over de kostenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Een kwartier. Anders vind ik het zielig voor de dame in kwestie.
Peggy Bundyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh. Ik wil juist een man die van me houd, voor me kookt, het huishouden doet en werkt zodat ik de hele dag op de bank kan zitten en dr. Phil kan kijken.
Maar als je daar nog zo over inzit. Want dat doe je blijkbaar wel. Waarom dan een ander daarmee opzadelen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je ziet het niet goed.
We zaten beide in een kut situatie, en ok ik heb brief van haar nog gehad van 3 a4 lang erover waar ze de schuld bij zich zelf legt, maarja ik weet wel dat ze ff verder heen was als ik ofzo, maar wil nog niet zeggen dat ik echt verliefd was op dr en het deed me pijn.
bedoel ik ben nooit verplicht over opgenomen geweest of bla zelfs niet eens een psych.
En had toch zo met haar verder gewild maar ok tis haar keuze en ok respecteer ik, maar ik weet het niet hoor.
krijg niet eens meer contact en ben al bang dat ze nou zichzelf toch wat aandeed of weet ik veel mss is ze wel alweer opgenomen.
en is zo jammer want het is echt een leuke meid.
ik weet het niet :S
ik zou er eerder zo over denken: 10 minuten om naar de pinautomaat te lopen, aai over zn leuter. geld ontvangen, en nog even zwaaien.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke 5 minuten keuvelen, 5 minuten uitkleden, pijpen, tieten, neuken en weer aankleden en dan 5 minuten keuvelen over de kosten
[..]
Peggy Bundy
je bedoelt wat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar als je daar nog zo over inzit. Want dat doe je blijkbaar wel. Waarom dan een ander daarmee opzadelen?
Dat kan ook, een snelle zuig bij de flappentapquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou er eerder zo over denken: 10 minuten om naar de pinautomaat te lopen, aai over zn leuter. geld ontvangen, en nog even zwaaien.![]()
Die keek Oprah
Je wilt een relatie. Om dingen samen te doen en samen te overleggen en steun te zoeken bij elkaar. Dat is vriendschap.quote:
En ik zou mn joggingbroek dragen. Met een hempje en een vest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan ook, een snelle zuig bij de flappentap
Duh, met de tijd meegaan.
Is ook onderdeel van een relatie natuurlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je wilt een relatie. Om dingen samen te doen en samen te overleggen en steun te zoeken bij elkaar. Dat is vriendschap.
Schat, Peggy is like 30 jaar geleden. Ga eens mee met de tijdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik zou mn joggingbroek dragen. Met een hempje en een vest.
Niet een strak truitje, een bh, een legging en een riem om mn heupen. Dat hangt niet zo lekker.
tuurlijk, dat was toch al duidelijk, maar jij zegt nu, ik mag dat hier niet zeggen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je wilt een relatie. Om dingen samen te doen en samen te overleggen en steun te zoeken bij elkaar. Dat is vriendschap.
Ja. Mits je geen gevoelens meer over je ex te verwerken hebt en oprecht verliefd bent op diegene.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ook onderdeel van een relatie natuurlijk
Nu leg je haar woorden in de mond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, dat was toch al duidelijk, maar jij zegt nu, ik mag dat hier niet zeggen?
t'is juist om er eens over te praten en waar uiteindelijk dit topic wel voor bedoeld was denk ik maargoed.
Anders hou ik mn mond wel hoor.
Waar zeg ik dat je dat niet mag zeggen? Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat een relatie niet de oplossing is. Een relatie geeft alleen maar meer drama erbij uiteindelijk. En als je niet stevig in je schoenen staat, sja, dan zinkt een schip sneller en heb je nog meer te verwerken. Pas als je echt oprecht gelukkig bent met jezelf, kan een ander dat ook zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, dat was toch al duidelijk, maar jij zegt nu, ik mag dat hier niet zeggen?
t'is juist om er eens over te praten en waar uiteindelijk dit topic wel voor bedoeld was denk ik maargoed.
Anders hou ik mn mond wel hoor.
Onmogelijk. Ik vind haar haar wel vet namelijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, Peggy is like 30 jaar geleden. Ga eens mee met de tijd
mn opa.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
Voor wie is je gedichtje in je sig GvsE?
Ze is en zal altijd een icoon blijvenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onmogelijk. Ik vind haar haar wel vet namelijk.
Beetje onzekerheid is wel leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je dat niet mag zeggen? Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat een relatie niet de oplossing is. Een relatie geeft alleen maar meer drama erbij uiteindelijk. En als je niet stevig in je schoenen staat, sja, dan zinkt een schip sneller en heb je nog meer te verwerken. Pas als je echt oprecht gelukkig bent met jezelf, kan een ander dat ook zijn.
jaja als je het van 1 kant uit denkt wel jah.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je dat niet mag zeggen? Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat een relatie niet de oplossing is. Een relatie geeft alleen maar meer drama erbij uiteindelijk. En als je niet stevig in je schoenen staat, sja, dan zinkt een schip sneller en heb je nog meer te verwerken. Pas als je echt oprecht gelukkig bent met jezelf, kan een ander dat ook zijn.
En in die andere serie op comedy central. Met die 2 dochters en die zoon, ff kwijt hoe ie heet.. kan ik dr niet serieus nemen omdat Peggy Bundy.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze is en zal altijd een icoon blijven.
Ik kan niet tegen onzekere mannen. Ik word daar diep ongelukkig van. Continu bevestiging geven. Bah.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje onzekerheid is wel leuk
Hoezo als je het van 1 kant uitdenkt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
jaja als je het van 1 kant uit denkt wel jah.
Maar bij mij was het wel ff anders natuurlijk.....
8 rules of nog iets.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En in die andere serie op comedy central. Met die 2 dochters en die zoon, ff kwijt hoe ie heet.. kan ik dr niet serieus nemen omdat Peggy Bundy.
Ja dat is vervelend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onzekere mannen. Ik word daar diep ongelukkig van. Continu bevestiging geven. Bah.
Ik vond er ook geen ruk aan.Want Peggy blijft gewoon Peggy.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
8 rules of nog iets.
Kut serie... no offence, ik weet dat die vader op de set overleed, ik vind het nog steeds niks
Jup. Dus nu wil ik niet meer van die druiloren. Janken mag, maar dan wel om een gegronde reden.quote:
De rest was ook niks hoor, niet alleen door Peggyquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen ruk aan.Want Peggy blijft gewoon Peggy.
was dat blonde grietje niet Penny van Big Bang?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De rest was ook niks hoor, niet alleen door Peggy. Kut verhaal, kut lachband (sowieso
), kut acteurs
. Jammer voor Kathy tho, ze kan het wel
Geen ideequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was dat blonde grietje niet Penny van Big Bang?
Dat heb ik ook met vrouwenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onzekere mannen. Ik word daar diep ongelukkig van. Continu bevestiging geven. Bah.
Volgens mij wel..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee. Zou ik even moeten kijken.
En daarom moet je in eerste instantie vooral gelukkig zijn met jezelf. Een eventuele relatie is alleen maar een bonus. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met vrouwen
Ja! Dat is ze. Ze doet het in TBBT een stuk beterquote:
Een beetje is nog wel leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor het eerst TBBT gekeken. Na 5 minuten kon ik er niet meer tegenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja! Dat is ze. Ze doet het in TBBT een stuk beter(meegedragen door de acteur die Sheldon speelt
).
Dat heeft iedereen toch, wat moet je met zo een volgzame slaaf zonder meningquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sheldon. Geweldige rolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja! Dat is ze. Ze doet het in TBBT een stuk beter(meegedragen door de acteur die Sheldon speelt
).
Maakt niet uit. Je hebt gewoon geen smaak.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor het eerst TBBT gekeken. Na 5 minuten kon ik er niet meer tegen
Tsja ik heb er een haat-liefde verhouding meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond voor het eerst TBBT gekeken. Na 5 minuten kon ik er niet meer tegen
Aan de andere kant...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen toch, wat moet je met zo een volgzame slaaf zonder mening
Een heel klein beetje misschien. Maar nee, niet echt. Ik ben er niet om m'n vriendin op te voeden, dat heb ik al eens gedaan en was wel leuk voor even, maar geeft geen stabiele basis voor een relatiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje is nog wel leukMaar als ze zichzelf superlelijk vinden van binnen en van buiten kan je er beter niet aan beginnen nee
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je hebt gewoon geen smaak.
.... meen je dat nou? Het is geen robot?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het echt beweegt ie bijna hetzelfde
Ongetwijfeld. Je kan niet zo'n nerd spelen zonder er daadwerkelijk ook een te zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het echt beweegt ie bijna hetzelfde
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein beetje misschien. Maar nee, niet echt. Ik ben er niet om m'n vriendin op te voeden, dat heb ik al eens gedaan en was wel leuk voor even, maar geeft geen stabiele basis voor een relatie
quote:
En dus kan je er beter niet aan beginnen. Voor je de standaard ''Ik-pleeg-zelfmoord-als-je-niet-bij-me-terugkomt"- telefoontjes krijgt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein beetje misschien. Maar nee, niet echt. Ik ben er niet om m'n vriendin op te voeden, dat heb ik al eens gedaan en was wel leuk voor even, maar geeft geen stabiele basis voor een relatie
Ga je nu afwassen voor me?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dus kan je er beter niet aan beginnen. Voor je de standaard ''Ik-pleeg-zelfmoord-als-je-niet-bij-me-terugkomt"- telefoontjes krijgt.
mijn godquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dus kan je er beter niet aan beginnen. Voor je de standaard ''Ik-pleeg-zelfmoord-als-je-niet-bij-me-terugkomt"- telefoontjes krijgt.
Eng hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik ben het zelden met je eens
Hou op, mijn ex wilde op het spoor gaan liggen toen ik haar dumptequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je had de woordgrap beter kunnen makenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik ben het zelden met je eens
Ik wilde mijn ex op het spoor gaan leggen toen ze me dumptequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, mijn ex wilde op het spoor gaan liggen toen ik haar dumpte
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van jou was nasty?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde mijn ex op het spoor gaan leggen toen ze me dumpte
Ik was de enige liefde in haar leven ditdat, nooit zou ze van een ander houden etc. Nou, het duurde 1 week voordat ze een ander hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Serieus is het echt allemaal zo erg.
Als ik gedumpt zou worden ga ik een keer goed balen en daarna heel hard drinken en keer met iemand over hebben en dan is het vast wel klaar.
Nee, was maar 5 minuten ofzo hoor.quote:
Nee, gelukkig niet. Wel de ''Je hebt nooit om me gegevenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]Ervaring? Serieus zo erg zijn er toch niet zo veel
Hoezo? Vreemdgangster?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, was maar 5 minuten ofzo hoor.
Daarna heb ik al mijn woede gericht op haar nieuwe vriend, die ik nog steeds erg graag zijn nek zou omdraaien.
Oh ze bestaan. En niet alleen vrouwen. Genoeg van die mensen die zich zo wanhopig voelen na een relatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
mijn god
Ik hoop dat zulke vrouwen fictie zijn.
En bovendien kunnen zulke vrouwen niet op tegen mijn objectiviteit
Het bewijs.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb besloten Roy niet te bashen vandaag.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je had de woordgrap beter kunnen maken
Echte liefdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb besloten Roy niet te bashen vandaag.
Hier ben ik echt veel te nuchter voor. Zo erg is het ook weer niet om vrijgezel te zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Wel de ''Je hebt nooit om me gegeven![]()
'' en ''Deze relatie heeft nooit wat voor je betekend
![]()
'' en ''Als je het uitmaakt krijg ik nooit meer een ander''' onzin
Ja. Ik denk dat het morgen weer anders is.quote:
Ik heb me wel kut gevoeld na afloop, maar zulke dingen zou ik dus echt -nooit- gaan doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh ze bestaan. En niet alleen vrouwen. Genoeg van die mensen die zich zo wanhopig voelen na een relatie.
nee, ik wil mijn energie niet verspillen. Zelfs het opstaan om mn vloei en shit te pakken is te zwaarquote:
Lui varken ben je gewoonquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil mijn energie niet verspillen. Zelfs het opstaan om mn vloei en shit te pakken is te zwaar
En mn koffiepot is eigenlijk ook te ver.
Zware avond gehad?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik wil mijn energie niet verspillen. Zelfs het opstaan om mn vloei en shit te pakken is te zwaar
En mn koffiepot is eigenlijk ook te ver.
Het is geweldig om vrijgezel te zijn. En toch.. soms wil ik best een relatie. Het huisje boompje beestje geouwehoer.. Maar als het dan dichtbij komt, ben ik wegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier ben ik echt veel te nuchter voor. Zo erg is het ook weer niet om vrijgezel te zijn
Manipulatie detectedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb serieus lang getwijfeld want ik wist dat ze labiel zou reageren
Dito. His loss. Not mine.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb me wel kut gevoeld na afloop, maar zulke dingen zou ik dus echt -nooit- gaan doen
En daarmee heeft ze het toch nog ff voor elkaar gekregenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb serieus lang getwijfeld want ik wist dat ze labiel zou reageren
afgelopen nacht niet geslapenquote:
Klopt.quote:
Klassiek geval bindingsangst.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is geweldig om vrijgezel te zijn. En toch.. soms wil ik best een relatie. Het huisje boompje beestje geouwehoer.. Maar als het dan dichtbij komt, ben ik weg
Je hebt de broer van de buren de hele nacht bezig gehouden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
afgelopen nacht niet geslapen
alhoewel. Het was het waard
Oh, daar was ik gelukkig zelf ook al achter.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klassiek geval bindingsangst.
Geen dank voor deze diagnose.
gr gr dr debeterebob
Ze heeft een ander en is daar zielsgelukkig mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Manipulatie detected![]()
Hoe is het nu met haar dan?
Klopt... ik wilde het in 2009 ook al uit maken, na een heel lang en intensief gesprek met veel tranen toch nog 2 jaar uitgerektquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daarmee heeft ze het toch nog ff voor elkaar gekregen
Nadat het uit was gegaan met m'n vriendin, had ze al vrij snel een ander. En dat was dan ook weer vrij snel voorbij want ik kreeg van haar toen een sms "of ik even langs wou komen".quote:
En de buurman wakker gehouden volgens mijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt de broer van de onderburen de hele nacht bezig gehouden?
Ik ben goed hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, daar was ik gelukkig zelf ook al achter.
kijk, en daarmee heb je jezelf waarschijnlijk ook weer een stukje ongelukkiger gemaaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft een ander en is daar zielsgelukkig mee.
[..]
Klopt... ik wilde het in 2009 ook al uit maken, na een heel lang en intensief gesprek met veel tranen toch nog 2 jaar uitgerekt. Ik weet het, ik ben een pussy.
Dus nu loop je moeilijk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En de buurman wakker gehouden volgens mij
Ik blijf mij verbazen hoe weinig zelfrespect sommige mensen hebbenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nadat het uit was gegaan met m'n vriendin, had ze al vrij snel een ander. En dat was dan ook weer vrij snel voorbij want ik kreeg van haar toen een sms "of ik even langs wou komen".
Heb ik voor bedankt
Ik ben toch gvd geen oproepkracht
Dat viel wel mee, er was wel een verbetering in de relatie echter was dat van korte duur. Ze viel uiteindelijk toch weer terug in haar oude gewoontes en dat werkte voor mij gewoon niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, en daarmee heb je jezelf waarschijnlijk ook weer een stukje ongelukkiger gemaakt
2 fucking jarenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk, en daarmee heb je jezelf waarschijnlijk ook weer een stukje ongelukkiger gemaakt
Hehehe, snap ik. Mijn ex wilde het nog een keer met me doen terwijl ie nog steeds een relatie heeft met die griet na mij. Ik heb hem vriendelijk bedankt en even vermeld dat ie niet zo goed was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nadat het uit was gegaan met m'n vriendin, had ze al vrij snel een ander. En dat was dan ook weer vrij snel voorbij want ik kreeg van haar toen een sms "of ik even langs wou komen".
Heb ik voor bedankt
Ik ben toch gvd geen oproepkracht
uhuh. geweldig.quote:
Lees mijn reactie op GvsE.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
2 fucking jaren![]()
wow, wat een pussy ben je dan
Of liep het tussendoor wel ergens goed?
Nope. Ik heb afgelopen week al een paar keer geoefendquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hehehe, snap ik. Mijn ex wilde het nog een keer met me doen terwijl ie nog steeds een relatie heeft met die griet na mij. Ik heb hem vriendelijk bedankt en even vermeld dat ie niet zo goed was.
Tuurlijk. Mensen veranderen niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, er was wel een verbetering in de relatie echter was dat van korte duur. Ze viel uiteindelijk toch weer terug in haar oude gewoontes en dat werkte voor mij gewoon niet.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nope. Ik heb afgelopen week al een paar keer geoefend
Ik was alleen maar eerlijkquote:
Ik zie het. Maar al met al raar verhaal. Welke griet gaat nou met volle verstand zeggen dat ze zelfmoord gaat plegen als je het uitmaaktquote:
Ik heb een zwak voor krokodillentranen, dat is mijn achilleshielquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen veranderen niet.
Ik trouw niet. En hij is al/nog getrouwd. Dus slechts half een zonde.quote:
Zo crue is het toch ook weer nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Tuurlijk. Mensen veranderen niet.
Dat was 1 van de eerste dingen. Haar leven was voorbij, haar dit, haar dat. Hallo en ik danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zie het. Maar al met al raar verhaal. Welke griet gaat nou met volle verstand zeggen dat ze zelfmoord gaat plegen als je het uitmaakt
Iedere man. Als ik zielig ga doen, krijg ik ook meestal alles voor elkaar. Maar zo ben ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor krokodillentranen, dat is mijn achilleshiel.
Dat wist ze ook wel ergens want ze gebruikte dat dus ook.
Overspel is een dubbele zonde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik trouw niet. En hij is al/nog getrouwd. Dus slechts half een zonde.
Nee, dat is gewoon een feit. Je verloochent jezelf niet. Je blijft altijd wie je bent. Je kan proberen te veranderen, maar dat duurt nooit lang voor je jezelf weer wordt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo crue is het toch ook weer niet
Mja ik heb er van geleerd... ik wil geen vrouw meer die me gebruiktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iedere man. Als ik zielig ga doen, krijg ik ook meestal alles voor elkaar. Maar zo ben ik niet.
De arrogantie/wanhoopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hehehe, snap ik. Mijn ex wilde het nog een keer met me doen terwijl ie nog steeds een relatie heeft met die griet na mij. Ik heb hem vriendelijk bedankt en even vermeld dat ie niet zo goed was.
Ja kut is datquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iedere man. Als ik zielig ga doen, krijg ik ook meestal alles voor elkaar. Maar zo ben ik niet.
Dat ik in anderhalf jaar tijd slechts 3 keer ben klaargekomen. En de rest gefaked heb omdat ie anders op de rand van het bed ging zitten janken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom was ie dan zo slecht? Het is toch logisch dat je jezelf continu wilt verbeteren?
Ach ja, ik wil toch naar de hel. Altijd een vuurtje bij de hand.quote:
Wahahaha dafuq is dat dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik in anderhalf jaar tijd slechts 3 keer ben klaargekomen. En de rest gefaked heb omdat ie anders op de rand van het bed ging zitten janken.
Ok, das best wel triest jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ik in anderhalf jaar tijd slechts 3 keer ben klaargekomen. En de rest gefaked heb omdat ie anders op de rand van het bed ging zitten janken.
Snap ik. En toch trap je er een volgende keer weer in. Misschien niet zo grootschalig. Maar je laat je gebruiken. Gewoon omdat je zo bent.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja ik heb er van geleerd... ik wil geen vrouw meer die me gebruikt
Nou, dat moet ik maar ondervinden danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een feit. Je verloochent jezelf niet. Je blijft altijd wie je bent. Je kan proberen te veranderen, maar dat duurt nooit lang voor je jezelf weer wordt.
I knowquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. En toch trap je er een volgende keer weer in. Misschien niet zo grootschalig. Maar je laat je gebruiken. Gewoon omdat je zo bent.
maar zo werkt het wel.quote:
GvsE voorspelt dat je een fokker gaat datenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Snap ik. En toch trap je er een volgende keer weer in. Misschien niet zo grootschalig. Maar je laat je gebruiken. Gewoon omdat je zo bent.
Ja.. geen idee. Ik was blij dat vrouwen kunnen faken. Alhoewel ik dat nooit meer zou doen. De volgende die er om jankt rot maar gewoon gelijk op.quote:
Soms volg ik je niet bob...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
GvsE voorspelt dat je een fokker gaat daten
Thaats the spirit!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. geen idee. Ik was blij dat vrouwen kunnen faken. Alhoewel ik dat nooit meer zou doen. De volgende die er om jankt rot maar gewoon gelijk op.
Sja.. op seksueel vlak lagen we elkaar niet zo.. Op de rest van de vlakken ook niet. Maar hij had een leuk koppie en een mooi lichaam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, das best wel triest ja
Zelfs ik deed dat beter toen ik nog een groentje was
Precies. Ik ben vrij openminded en wil liever dat ze aangeeft wat er scheelt zodat ik het de volgende keer wel kanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja.. geen idee. Ik was blij dat vrouwen kunnen faken. Alhoewel ik dat nooit meer zou doen. De volgende die er om jankt rot maar gewoon gelijk op.
Dit!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies. Ik ben vrij openminded en wil liever dat ze aangeeft wat er scheelt zodat ik het de volgende keer wel kan. Janken
quote:
Sja, gewoon afwachten. Ik heb iets met sloebers die niet werken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I know. Dat is mijn grootste zorg eigenlijk.
1. Alle foksters zijn labiel.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. op seksueel vlak lagen we elkaar niet zo.. Op de rest van de vlakken ook niet. Maar hij had een leuk koppie en een mooi lichaam.
Sja, en als je dan als vrouw zijnde aangeeft dat het niet uitmaakt, dat het een keer kan gebeuren dat je niet klaarkomt. En dan nog gaat zitten janken. Wordt de druk om klaar te komen alleen maar groter waardoor de kans op een orgasme nog kleiner wordt..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies. Ik ben vrij openminded en wil liever dat ze aangeeft wat er scheelt zodat ik het de volgende keer wel kan. Janken
Ik ben niet labiel. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
1. Alle foksters zijn labiel.
2. Muhahaha date labiele mensen.
3. Muhahaha date foksters.
1+2 = 3
Ow dat is wel een *eis* die ik heb, ze moet werken. Maakt me niet zoveel uit wat, als ze maar werktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Sja, gewoon afwachten. Ik heb iets met sloebers die niet werken.
Ik zeg net dat ik geen labiele vrouwen wil. Moeilijk he, lezen... Sowieso kwam mijn ex pas NA mij op FOK!, om mijn pohi uit te spittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
1. Alle foksters zijn labiel.
2. Muhahaha date labiele mensen.
3. Muhahaha date foksters.
1+2 = 3
Moet je maar geen relatie aangaan met mannen puur op het uiterlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, en als je dan als vrouw zijnde aangeeft dat het niet uitmaakt, dat het een keer kan gebeuren dat je niet klaarkomt. En dan nog gaat zitten janken. Wordt de druk om klaar te komen alleen maar groter waardoor de kans op een orgasme nog kleiner wordt..
oh, ik wil ook graag dat ze werken hoor. Maar in de praktijk is het gewoon niet zo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is wel een *eis* die ik heb, ze moet werken. Maakt me niet zoveel uit wat, als ze maar werkt
[..]
Ik zeg net dat ik geen labiele vrouwen wil. Moeilijk he, lezen... Sowieso kwam mijn ex pas NA mij op FOK!, om mijn pohi uit te spitten. (en naar me te mailen
).
Klinkt als een labiele manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, en als je dan als vrouw zijnde aangeeft dat het niet uitmaakt, dat het een keer kan gebeuren dat je niet klaarkomt. En dan nog gaat zitten janken. Wordt de druk om klaar te komen alleen maar groter waardoor de kans op een orgasme nog kleiner wordt..
Puppylove.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je maar geen relatie aangaan met mannen puur op het uiterlijk
Je wil geen labiele vrouwen, je trekt ze gewoon aanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat is wel een *eis* die ik heb, ze moet werken. Maakt me niet zoveel uit wat, als ze maar werkt
[..]
Ik zeg net dat ik geen labiele vrouwen wil. Moeilijk he, lezen... Sowieso kwam mijn ex pas NA mij op FOK!, om mijn pohi uit te spitten. (en naar me te mailen
).
Ow stop it youquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Puppylove.
En ik ga zeker voor uiterlijk. Maar ook voor innerlijk tegenwoordig. En ook niet voor relaties.
Jup. Ik werd er op den duur ook gewoon strontziek van. Mja, iedereen vind je zo'n leuk stel, dus dat zal je dan toch ook wel zijn??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt als een labiele man. Dat je het nog zolang het uitgehouden dan. Oja wacht daar kan ik over meepraten
Neuh, mijn radar werkt best goed tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wil geen labiele vrouwen, je trekt ze gewoon aan
En je pohi uitpluizen en opsturen is best wel triest
Ik kan dat niet. Dan krijg ik mijn piemel niet omhoog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow stop it you![]()
Ik ga puur voor innerlijk, ik neuk de lelijkste trollen
Wehehe ja, wat moet je er dan mee... je relatie is onder andere gebasseerd op die leugen en dat hou je niet eeuwig vol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup. Ik werd er op den duur ook gewoon strontziek van. Mja, iedereen vind je zo'n leuk stel, dus dat zal je dan toch ook wel zijn??
En toen werd ik op een dag wakker en was ik er klaar mee. Hij heeft het niet eens aan zien komen..
Grapje, ik neuk alleen mijn rechterhandquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Dan krijg ik mijn piemel niet omhoog.
Jup.. faken is vermoeiender dan een echt orgasmequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ja, wat moet je er dan mee... je relatie is onder andere gebasseerd op die leugen en dat hou je niet eeuwig vol.
over lelijke trollen gesproken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grapje, ik neuk alleen mijn rechterhand![]()
Dat en je kunt hem ook niet recht in de ogen aankijken zodra hij gaat informeren wat je van zijn prestatie vondquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jup.. faken is vermoeiender dan een echt orgasme
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
over lelijke trollen gesproken.
Oh jawel. Ik kon daar prima over liegen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en je kunt hem ook niet recht in de ogen aankijken zodra hij gaat informeren wat je van zijn prestatie vond.
Ik kan zooooo slecht liegen wat dat betreft
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik kon daar prima over liegen.
Wel beetje jammerlijk allemaal zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik kon daar prima over liegen.
Als mensen het minste van iets weten kunnen ze uiteindelijk alles te weten daaroverquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet. Leer me je geheimen oh meesteres.
tegenwoordig wel. Toen was ik er alleen maar mee bezig om hem niet aan het janken te krijgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel beetje jammerlijk allemaal zeg
Ik zou sowieso in alles zoveel mogelijk voor directheid gaan
Volgens mij kom je met eerlijkheid gewoon het verst ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tegenwoordig wel. Toen was ik er alleen maar mee bezig om hem niet aan het janken te krijgen.
Dat kostte volgens mij nog behoorlijk wat moeite. Was het wel een echte macho man?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tegenwoordig wel. Toen was ik er alleen maar mee bezig om hem niet aan het janken te krijgen.
Nogmaals. Ik zal dus nooit meer faken. Ik heb geleerd dat IK daar niks mee opschiet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij kom je met eerlijkheid gewoon het verst ook
Voor zn omgeving wel. Bij mij zat ie voornamelijk in de knoop met zichzelf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kostte volgens mij nog behoorlijk wat moeite. Was het wel een echte macho man?
Is ook niet dat ik je advies loop te geven hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik zal dus nooit meer faken. Ik heb geleerd dat IK daar niks mee opschiet.
Hoeft ook niet. Ik weet zelf wel wat ik niet moet doen. Of ik naar mezelf luister is een tweede,,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ook niet dat ik je advies loop te geven hoor
Ik zit alleen maar te mijmeren of ik dit soort dingen wel goed ga aanpakkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik weet zelf wel wat ik niet moet doen. Of ik naar mezelf luister is een tweede,,
het probleem was juist dat ik hem wel wilde. als je het verhaal even helemaal leest zeg maarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:10 schreef kree het volgende:
ok ja juist, als ik er dan ergens de schurft aan heb dan is het faken, bedoel mes in mn rug, zeg het maar gelijk als je me niet moet....
wanneer je eindelijk wat te neuken hebt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zit alleen maar te mijmeren of ik dit soort dingen wel goed ga aanpakken
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer je eindelijk wat te neuken hebt?
En zo zegt ze het ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]Zo zou je het kunnen zeggen ja
tja net als bij mij andersom, alleen ging het om hele andere dingen, maar ik snap je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het probleem was juist dat ik hem wel wilde. als je het verhaal even helemaal leest zeg maar
Zo ben ik. Altijd bereid om te helpen.quote:
Oh nee, het ging om alles. Die dude was te onzeker van zichzelf, had dat alleen niet door. En ik vrat mezelf op en deed alles om het hem maar naar de zin te maken. En toen werd ik wakker en besloot ik dat dat niet was wat ik met mijn leven wilde. Ik wil gewoon iemand die al gelukkig is met zichzelf, en geen 'projectje'quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
tja net als bij mij andersom, alleen ging het om hele andere dingen, maar ik snap je wel.
Leuk is het niet, iig niet voor mij, want had er alles voor gegeven en dacht ook dat dat kon en dan wordt je keihard teleurgesteld, tja zal best niet de enige zijn, maar mss doet het de eerste keer meer pijn ofzo?
Ja nou ik snap je helmaal hoor, maar dat is niet te vergelijken met wat wij hadden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, het ging om alles. Die dude was te onzeker van zichzelf, had dat alleen niet door. En ik vrat mezelf op en deed alles om het hem maar naar de zin te maken. En toen werd ik wakker en besloot ik dat dat niet was wat ik met mijn leven wilde. Ik wil gewoon iemand die al gelukkig is met zichzelf, en geen 'projectje'
Nee oke, maar dat is toch het ultieme bewijs dat je alleen fatsoenlijk in een relatie kan stappen wanneer je gelukkig bent met jezelf? Want dan heb je niet alleen jezelf, maar ook de ander ermee. Je sleurt elkaar als het ware naar de bodem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nou ik snap je helmaal hoor, maar dat is niet te vergelijken met wat wij hadden.
Ok ik had ook een dipje maar was er wel min of meer uit, toen kwam ik haar tegen en toen hoorde ik zelfmoord verhalen blabal en weet ik veel de ergste dingen die je je kunt voorstellen.
En nog was het niet verkeerd voor mij iig, en het leek goed te gaan, maar uit het niks maakte ze het uit en tja (het zijn geen leugens als je littekens ziet he op dr polsen) dus ik nog meer bezorgd en zelfs dat ik er zelf ook gewoon beetje depri van wordt want was gewoon verliefd simpel zat. EN ok contact houden blabla maar nog paar keer sms en nu hoor ik niks en maak ik me weer ongerust toch nog steeds
Wijze woordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat is toch het ultieme bewijs dat je alleen fatsoenlijk in een relatie kan stappen wanneer je gelukkig bent met jezelf? Want dan heb je niet alleen jezelf, maar ook de ander ermee. Je sleurt elkaar als het ware naar de bodem.![]()
En ik snap dat je je zorgen maakt. Aan de andere kant, is dat ook weer niet goed voor jezelf, want je trekt je eigen humeur ermee naar beneden. Ik kan misschien wel egoistisch zijn (geworden) wat dat betreft. Maar ik sta zelf op mijn nummer 1 en wanneer iets mij niet gelukkig maakt, moet het mijn leven uit.
van een wijze oude vrouw.. *zet rollator op de rem*quote:
elkaar helpen? Sorry, maar wil je zeggen dat je er positief uit bent gekomen, en zij ook? Lijkt me niet, anders zou je je er nu geen zorgen over maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:31 schreef kree het volgende:
ja wacht is ff dan zie je het negatief.
maar je kunt het ook zien als elkaar helpen denk ik dan.
om er juist positief uit komen, maar zo ben ik weer dan.
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat is toch het ultieme bewijs dat je alleen fatsoenlijk in een relatie kan stappen wanneer je gelukkig bent met jezelf? Want dan heb je niet alleen jezelf, maar ook de ander ermee. Je sleurt elkaar als het ware naar de bodem.![]()
En ik snap dat je je zorgen maakt. Aan de andere kant, is dat ook weer niet goed voor jezelf, want je trekt je eigen humeur ermee naar beneden. Ik kan misschien wel egoistisch zijn (geworden) wat dat betreft. Maar ik sta zelf op mijn nummer 1 en wanneer iets mij niet gelukkig maakt, moet het mijn leven uit.
quote:
pussyquote:
Laat je verkrachten en host daarna een talkshowquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik ben zelf de nieuwe Oprah
Ja, dat verkrachten trekt me niet zo..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je verkrachten en host daarna een talkshow
Ook niet in een rollenspel?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat verkrachten trekt me niet zo..![]()
Laat dan maar.
Dan ben ik degene die verkracht natuurlijkquote:
hoor je mij daar ooit over klagen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer. Ff nog Death Valley kijken
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan ben ik degene die verkracht natuurlijk
Gun mij ook watquote:
Faxiequote:
geen idee. Er wordt af en toe wat getypt. maar volgens mij taaien er ook een hoop af..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:44 schreef Faxie het volgende:
Ligt iedereen al op bed, of is hier nog wat leven?
Jammerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee. Er wordt af en toe wat getypt. maar volgens mij taaien er ook een hoop af..
Iehl. Klinkt als sport..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer
Nouja ik blijf zelf ook niet al te lang meer hangen denk ik. Beetje op tijd m'n nest in want morgen competitie inhalwedstrijd spelen. Moet min of meer fris zijn
Nu niet helaas, maar ik sluit dat niet uit, denk best dat mensen wat aan elkaar kunnen hebben en elkaar dan omhoog werken ipv naar beneden. zucht zag het met mn broertje, maar ok daar ga ik niet verder op in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
elkaar helpen? Sorry, maar wil je zeggen dat je er positief uit bent gekomen, en zij ook? Lijkt me niet, anders zou je je er nu geen zorgen over maken.
En toch denk ik dat je elkaar alleen maar de diepte in sleurt. Dat het toevallig 1 keer goed gaat is waarschijnlijk uitzondering op de regel..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nu niet helaas, maar ik sluit dat niet uit, denk best dat mensen wat aan elkaar kunnen hebben en elkaar dan omhoog werken ipv naar beneden. zucht zag het met mn broertje, maar ok daar ga ik niet verder op in.
maar het kan best zijn dat je tot elkaar komt juist doordat dat je met dezelfde dingen zit.
Zal heus niet altijd zo zijn maar het kan wel..
Poolen is leuk. Mits een pul bier erbij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Poolen![]()
Maar niet bepaald op het vrijdagavond niveau
Poolen is oorlog!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Poolen is leuk. Mits een pul bier erbij.
Ja uiteraard. Maar met een pul bier in je handen.quote:
nu niet en helaas, maar het gaat om of je geeft om iemand.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
elkaar helpen? Sorry, maar wil je zeggen dat je er positief uit bent gekomen, en zij ook? Lijkt me niet, anders zou je je er nu geen zorgen over maken.
Ja nou ja, je moet het natuurlijk ook gewoon zelf weten. Ik ben je moeder niet. Maar ik zeg alleen hoe ik het ziequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
nu niet en helaas, maar het gaat om of je geeft om iemand.
en ok blabla seks dit dat verhaaldjes hier das bijzaak, heb ik het niet over.
En ja, denk dus echt wel dat het beter kan worden als je samen over dingen denkt en elkaar leuk vind.
En boeie krijg ik weer commentaar over, maar maakt me niet uit, want zo denk ik nou eenmaal.
zou die meid zelfs nog willen helpen ookal wilde ze niks met me.
maarja mijn mening
mag ook, want ik snap je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja nou ja, je moet het natuurlijk ook gewoon zelf weten. Ik ben je moeder niet. Maar ik zeg alleen hoe ik het zie
Da's vrijdagavond poolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar met een pul bier in je handen.
Sja, de enige die dat kan stopzetten ben je zelfquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:01 schreef kree het volgende:
[..]
mag ook, want ik snap je wel.
Het enige probleem is verliefdheid
Kan ik op andere avonden ook hoorquote:
Ik vind het wel knap dat je die zooi wegkrijgtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ik op andere avonden ook hoor
Bierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je die zooi wegkrijgt
Dode rattensmaak?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bier
Alhoewel ik gisteren perzik schnapz heb gedronken (of hoe je het ook schrijft) met perzik ijsthee. Tikt ook best leuk aan en je hebt die dode ratten smaak sochtends niet in je mond
Daar hebben ze tandpasta voor uitgevondenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bier
Alhoewel ik gisteren perzik schnapz heb gedronken (of hoe je het ook schrijft) met perzik ijsthee. Tikt ook best leuk aan en je hebt die dode ratten smaak sochtends niet in je mond
Jaquote:
tandpasta? wat is dat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar hebben ze tandpasta voor uitgevonden
Ow en flossen [ afbeelding ]
Ik zou niet iets met zo'n nasmaak willen drinken!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat los je op door er nog een open te trekken je tanden te poetsen en een bak koffie naar binnen te gieten.
Ik wel. Want bierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet iets met zo'n nasmaak willen drinken!
Doe mij maar een likeurtjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Want bier
Lekker goedkoop ook
Beter dan die dure mixzooi waar je maagzuur van krijgt
Of gewoon bier.quote:
Apfelkorn heb ik slechte herinneringen aanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Of gewoon bier.
Of honingrum.
Of port.
Of appelcider
Of als ik ga stappen apfelkorn omdat je dan niet om de 3 minuten op de plee zit.
vertel?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Apfelkorn heb ik slechte herinneringen aan
Ah. Tequila doet dat bij mij. Ik kan de geur niet eens verdragen zonder een beetje misselijk te wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Berlijn, dronken, overgeven
Heel veel overgeven
Goldstrikequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ah. Tequila doet dat bij mij. Ik kan de geur niet eens verdragen zonder een beetje misselijk te worden
troepquote:
quote:
Eens. Gewone appelsap doet me idd aan kots denken. Lust het ook niet. Mijn ma gaf ons altijd appelsap nadat we overgegeven hadden als we ziek waren.. Want zuur met zuur bestrijden is geweldigquote:
Lekker is dat jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eens. Gewone appelsap doet me idd aan kots denken. Lust het ook niet. Mijn ma gaf ons altijd appelsap nadat we overgegeven hadden als we ziek waren.. Want zuur met zuur bestrijden is geweldig
Mijn kinderen(als ik later groot ben en ze een keer uitgescheten heb enzo) krijgen dan cola. Dan krijgen ze misschien niet net zo'n colaverslaving als ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker is dat ja
Ik kreeg het ook altijd als ik ziek was
Ik kreeg een magnum, die ik vervolgens weer uitkotste.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eens. Gewone appelsap doet me idd aan kots denken. Lust het ook niet. Mijn ma gaf ons altijd appelsap nadat we overgegeven hadden als we ziek waren.. Want zuur met zuur bestrijden is geweldig
whehehe ook leukquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg een magnum, die ik vervolgens weer uitkotste.
Wat verwoord je het charmantquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn kinderen(als ik later groot ben en ze een keer uitgescheten heb enzo) krijgen dan cola. Dan krijgen ze misschien niet net zo'n colaverslaving als ik
ik ben zo charmantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |