Plus we zijn de lekkerste slowchat van Fok, dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
Keiharde seks is inderdaad erg lekker
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Plus we zijn de lekkerste slowchat van Fok, dat moge duidelijk zijn
Dankje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Plus we zijn de lekkerste slowchat van Fok, dat moge duidelijk zijn
Nu all?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Maar goed, ik ging pitten. Fijne avond
Waarom staat er dan niet gewoon Muur in de TTquote:
Ben je op vakantie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ga ik weer rondlopen in badjassen en tc'en nzo.
Loka ook?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als ik weer thuis ben ga ik weer rondlopen in badjassen en tc'en nzo.
Dan haal ik mijn badjas ook weer te voorschijn. Dan moet Faxie ook even meedoen.quote:
HAHA! Wacht maar tot je mij leert kennenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
Zo dan, tijd om bier te drinken bij mattie![]()
Overigens vind ik dit een zeer gezellige SCJullie zijn leuk
Daar is altijd een oplossing voor. Hou je van roze?quote:
Loka, wat is deze?quote:
Zachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind badjassen wel leuk... Leuk die zachte stof over dat mooi gevormde lichaam heen zo...
Mwah, ik draag altijd gewoon kleren, of niets, of grote mannenshirts om in te slapen en hangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar is altijd een oplossing voor. Hou je van roze?
Mijn ouders willen dat wel graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka, wat is deze?![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat je graag je broek aanhoudt als je thuis bent?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
ZachtBadjassen maken extra knuffelig.
Dat laatste doe ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik draag altijd gewoon kleren, of niets, of grote mannenshirts om in te slapen en hangen.
Pics.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat mijn aviator zonnebril mij met kort haar gigantisch goed staat.
Ik ben een groot voorstander van niets.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik draag altijd gewoon kleren, of niets, of grote mannenshirts om in te slapen en hangen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Owja, ouders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders willen dat wel graag
Ik heb een shirt waar in futhark runen 'kus me' op staatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik ook.Ik heb twee oversized voetbalshirts.
En leidt dat tot succes?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een shirt waar in futhark runen 'kus me' op staat
Ahhh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een shirt waar in futhark runen 'kus me' op staat
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ey MEquote:
Al met je vriendin gesproken?quote:
Ik ga niet helemaal naar Noorwegen voor een shirt.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Aan jou betaal ik niks, en ik vroeg ook niks aan je
Drukdrukdruk.quote:
Nice. En fokken natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Drukdrukdruk.
Vanavond ffies relaxen met Single Malt, een Big Bang Theory marathon en beetje internetteren
Don't make dirty boys' minds run hotquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef MissExpert het volgende:
Net even heerlijk warm gedoucht. Nu in short en oversized bandshirt van greenday op de bank
Waarom niet. Dat is toch leukquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Don't make dirty boys' minds run hot
Surfen? Waar wie hoe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Moet morgen surfen dus best vroeg op.
Dat kan ik bevestigenquote:
Ik doe dat niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ok DM maar rond, ga het niet openbaar zetten.
Surfen in schevingen. Met wie nog geen idee waarschijnlijk in mijn eentje, hoe als een proquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Surfen? Waar wie hoe?
Dan kan je niet ver van leiden zijn lijkt me?
Nee, ze is niet thuis. Ik maak alvast een plan voor als ik alsnog weg moet, ik ben er bang voor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al met je vriendin gesproken?
[..]
Ik ga niet helemaal naar Noorwegen voor een shirt.
Moet je maar een andere keer langskomen dan he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Surfen in schevingen. Met wie nog geen idee waarschijnlijk in mijn eentje, hoe als een pro
Ben nu thuis, en heb eigenlijk niet echt zin om op de trein te stappen
KT sla je slagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Surfen in schevingen. Met wie nog geen idee waarschijnlijk in mijn eentje, hoe als een pro
Ben nu thuis, en heb eigenlijk niet echt zin om op de trein te stappen
Ik had vorige week bagage van maar 4 kilo mee, dat was echt binnen 5 minuten ingepaktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga alvast mijn koffer inpakken voor morgen een beetje, anders moet dat morgen allemaal.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
ik slag mijn sla, wees maar niet ongerust.
Doen we.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je maar een andere keer langskomen dan he.
Dat van mij ook maar geen zin om het morgen nog te doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had vorige week bagage van maar 4 kilo mee, dat was echt binnen 5 minuten ingepakt
Dan moet je toch echt nu langskomen denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
Heb zin in seks!. Lang , nat en glibberig
Ik doe het soms via Facebook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kan niet mobiel uploaden, iemand een site daarvoor?
Gatverdamme.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
Ga je met me doen dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt nu langskomen denk ik.
Hij DMt je het wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ga je met me doen dan.
Of is dat niet beschikbaar voor openbare topics
Je woont vast zo ver dat je dan weer opgedroogd bentquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
quote:
Weet ik niet, hou graag de optie om het niet te hoeven als ik niet wil altijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ga je met me doen dan.
Of is dat niet beschikbaar voor openbare topics
Kan ik me voorstellen.Wanneer zie je haar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ze is niet thuis. Ik maak alvast een plan voor als ik alsnog weg moet, ik ben er bang voor.
Geen idee, ze heeft niks laten weten. Ze zit bij d'r zus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Wanneer zie je haar?
Seks.quote:
KT, voordat ik het vergeet: Alvast gefeliciteerd met je ontmaagding.quote:
Zolang wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Teveel werkik stuur hem zondag/maandag nog wel als ik tijd heb enzo.
Lukt aardig tot nu toe, of niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks.
Ik blijf maagd tot het huwelijk.
[..]
KT, voordat ik het vergeet: Alvast gefeliciteerd met je ontmaagding.
Ik zal wel een fb pagina er voor maken.
Dankje dankje, telt het ook als het maar half lukte?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks.
[..]
KT, voordat ik het vergeet: Alvast gefeliciteerd met je ontmaagding.
Ik zal wel een fb pagina er voor maken.
Geen zorgen daaroverquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je woont vast zo ver dat je dan weer opgedroogd bent
Wat omschrijf jij als half?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje, telt het ook als het maar half lukte?
Niet zo onzeker doen jongequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dankje dankje, telt het ook als het maar half lukte?
Ok.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik niet, hou graag de optie om het niet te hoeven als ik niet wil altijd.
Dat is 10% of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je het halverwege het kloten met de bh opgeeft denk ik.
Dat je neukt met een slappe?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat hij er praktisch inzit, maar ehm, waardeloos is.
Niet als je eerst naar het station moet fietsen, dan de trein moet pakken, en haar dan pas ontmoet.quote:
Ik heb Newb op fb, kun je alvast zien hoe hij er uit ziet.quote:
Zeker.quote:
Ja. Vast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks.
Sorry, Miss als ik over 3 uur nog wakker ben (dan is mijn processorruimte weer vrij op m'n laptop)quote:
Oké, 25%.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als je eerst naar het station moet fietsen, dan de trein moet pakken, en haar dan pas ontmoet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Newb op fb, kun je alvast zien hoe hij er uit ziet.
[..]
Zeker.
[ afbeelding ]
Ach, lekker headbangen loka.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Mij lukt het ook prima maagd te blijven, alles wat ik heb gepost is om jullie te misleiden.
Het is waar. Dat was een zware nacht voor mij.quote:
Ik ook dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Mij lukt het ook prima maagd te blijven, alles wat ik heb gepost is om jullie te misleiden.
No biggy.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry, Miss als ik over 3 uur nog wakker ben (dan is mijn processorruimte weer vrij op m'n laptop)
Je doet duidelijk je bestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hij is ook een knappe kerel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, 25%.
[..]Volgens mij heb ik hem wel eens gezien.
Heb je wel goed gedaan hoor. Ik tuinde er bijna in!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Zo rollen wij.quote:
Ik stel niet graag mensen teleur. Het was wel moeilijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is waar. Dat was een zware nacht voor mij.
Badooquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Hahahahhaha
Ik heb een fokker gevonden op Badoo!
Ik was wel blij dat je net courgettes had gekocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stel niet graag mensen teleur. Het was wel moeilijk.
Badoo is achterhaald.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Hahahahhaha
Ik heb een fokker gevonden op Badoo!
Ik wou dat ik eerder binnen was gekomen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten dat er getuigen waren, verdomme.
Ohja. Gelukkig mag et van ome Mur zolang het maar lekker isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten dat er getuigen waren, verdomme.
Jij gaat met een 16jarige?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
Tis leuk ,ze zei dat ze 16 was geloof ik.
Ik heb vanmiddag weer nieuwe gehaald.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was wel blij dat je net courgettes had gekocht.
How thoughtful.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer nieuwe gehaald.
Uit de tuin? Ik heb hier net de laatste 2 geoogst....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag weer nieuwe gehaald.
Eigenlijk?quote:
Heb je iig wel een redelijk idee dat de profielen -echt- zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Nounou, high class chickies daar op badoo
Wat een leuk Senseo apparaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Sexyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nooit maagd geweest, is dat fijn?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
Blijf toch nog maar even maagd denk, voelt wel veilig zo.
Veilig wel, voelt heel vertrouwd enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nooit maagd geweest, is dat fijn?
Het lijkt me wel heel spannend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veilig wel, voelt heel vertrouwd enzo.
Moet lukken volgens mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
Koffer is ingepakt, ging maar net dichten er moeten nog een pot gel, deo, een broek, Tshirts en tandenborstel in
Dit klonk zo fout zonder de quote te lezen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet lukken volgens mij.Er kan altijd meer in dan je denkt.
't is maar net wat je -wilt- lezen hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klonk zo fout zonder de quote te lezen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klonk zo fout zonder de quote te lezen.
?quote:
Helaas is dat nu al et geval. Mijn bagage is verdubbelt hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet lukken volgens mij.Er kan altijd meer in dan je denkt.
Ik zit even te puzzelen hoe ik mijn spullen eventueel meeneem. Het zal sowieso niet in één keer lukken. Een auto had uitkomst geboden.quote:
Trek de kleren aan en laat de pot gel en deo voor wat het is. De tandenborstel lukt nog wel en anders past 'ie wel achter je oor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Helaas is dat nu al et geval. Mijn bagage is verdubbelt hier
Auto's zijn vaak handig in dat soort situaties; echter wel met een BOB aan het stuurquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit even te puzzelen hoe ik mijn spullen eventueel meeneem. Het zal sowieso niet in één keer lukken. Een auto had uitkomst geboden.
Nee, ze is nog niet thuis. Zal ik het huis claimen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ohja, hoe zit dat nou met die vriendin?
Is ze alweer thuis? Wat zei ze nog?
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Auto's zijn vaak handig in dat soort situaties; echter wel met een BOB aan het stuur
Nooit van gehoord. Is dat nieuw?quote:
Heb al zoveel mogelijk kleren aan en die gel kost 7¤ per potquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Trek de kleren aan en laat de pot gel en deo voor wat het is. De tandenborstel lukt nog wel en anders past 'ie wel achter je oor.
Hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Is dat nieuw?
Tevens hebben mijn buren weer seks.
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blij dat ik kon helpen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb al zoveel mogelijk kleren aan en die gel kost 7¤ per potdie ga ik echt niet achterlaten. Deo is ook nog halfvol, dat past er nog wel bij. Eventueel kan er nog een paar kleren in de handbagage.
En het is zo'n opzetstuk, dus dat valt ook wel mee; als ik er zo over nadenk valt mijn paniek bestwel mee. Ik stel me aan
Lach maar. Moet jij niet in het uitgaansleven potjes hosselen?quote:
Vind het geen aantrekkelijke mensen. Dus nee.quote:
Mijn buren hebben gelukkig geen seksquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat nummer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
I need to hear some sounds that recognise the pain in me yeah.
In dat geval, iewlquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lach maar. Moet jij niet in het uitgaansleven potjes hosselen?
[..]
Vind het geen aantrekkelijke mensen. Dus nee.
Ligt eraan of je wel of niet ingeschreven staat op dat adres, sta je niet in het huurcontract kan ze je laten verwijderen door de politie als inbreker (of huisvredebreuken). Sta je ingeschreven gaat dit minder makkelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ze is nog niet thuis. Zal ik het huis claimen?
Ook onaantrekkelijke mensen kunnen heul fijne seks hebben hoorquote:
Dat is helaas niet het geval. Officieel woon ik nog bij ex, maar teruggaan is geen optie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je wel of niet ingeschreven staat op dat adres, sta je niet in het huurcontract kan ze je laten verwijderen door de politie als inbreker (of huisvredebreuken). Sta je ingeschreven gaat dit minder makkelijk.
Dacht ik iig.
Nee, ik bevuil op dit moment de radio met mijn gelul.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lach maar. Moet jij niet in het uitgaansleven potjes hosselen?
Of jij bent doof.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn buren hebben gelukkig geen seks
of ze zijn heel stil
Klopt. Maar ze zijn wel lief. Dus ik gun het ze wel.quote:
Dan zou ik het huis niet claimen. Heb je voor vanavond nog wel onderdak/al onderdak weten te regelen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is helaas niet het geval. Officieel woon ik nog bij ex, maar teruggaan is geen optie.
Kun je even iemand voor me uitschelden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik bevuil op dit moment de radio met mijn gelul.
Allicht. Ik hoef het alleen niet te horen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook onaantrekkelijke mensen kunnen heul fijne seks hebben hoor
Ga je nog mensen bellen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ik vanavond hier mag blijven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan zou ik het huis niet claimen. Heb je voor vanavond nog wel onderdak/al onderdak weten te regelen?
Seks van aantrekkelijke mensen wil je wel horen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht. Ik hoef het alleen niet te horen.
Welke radio dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Mits lesbienne.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks van aantrekkelijke mensen wil je wel horen?
En van aantrekkelijke mensen wel ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allicht. Ik hoef het alleen niet te horen.
Nee, ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks van aantrekkelijke mensen wil je wel horen?
Ik maak geen geluid, eeeecht niet, viezerik.quote:
Dat hoop ik ook voor je. Maar dan zou ik dus het huis niet claimen, morgen ergens anders zoeken om voorlopig even iets te zoeken, en hopen dat het allemaal goedkomt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ik vanavond hier mag blijven.
Ooow wat saai.... beetje grondig gesop aangevuld met gekir en kreuntjes maakt het toch stuk leukerderderderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak geen geluid, eeeecht niet, viezerik.
Dat lijkt me dus echt vreselijk, niet weten of je morgen nog een dak boven je hoofd hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat ik vanavond hier mag blijven.
Dus je bent geen maagd meer! Gesnapt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak geen geluid, eeeecht niet, viezerik.
Hoelaat ben je in leiden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:11 schreef MissExpert het volgende:
Peepos. Ik ga lekker slapen. Morgen 7u op richting schevingen doedels
Dat zou ze toch niet kunnen maken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt vreselijk, niet weten of je morgen nog een dak boven je hoofd hebt
Turkije welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je bent geen maagd meer! Gesnapt!
Neuh, wel iets ouder eigenlijk..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha niet. Jij bent achter een 16jarige chick aan
Autocorrectquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een maagd in Turkije? Ik snap er niks van!
Then she'll be dead.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
Als iedereen nou een stukje Fera in huis neemt? Ik der linkerarm, jij der rechter?
Oh ok. Misschien morgen avond tijd als ik terug rijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, wel iets ouder eigenlijk..![]()
Mijn buren zijn mijn ouders, er zit een dun muurtje tussen dus ik neem aan dat ze celibatair leven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn buren hebben gelukkig geen seks
of ze zijn heel stil
Dan heb ik geen tijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Oh ok. Misschien morgen avond tijd als ik terug rij
Ja hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je even iemand voor me uitschelden?
Of ze doen het terwijl je werkt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn buren zijn mijn ouders, er zit een dun muurtje tussen dus ik neem aan dat ze celibatair leven.
Of ze neuken beide buiten de deur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of ze doen het terwijl je werkt?
Zou kunnen toch?
Ai, laten we daar maar niet van uit gaan ktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ze neuken beide buiten de deur.
Slaap zacht nat glibberig ding.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ok, luikjes vallen dicht. Doeii
Ohquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ai, laten we daar maar niet van uit gaan kt
We wishquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met missex zeker, jaja ik heb het wel door.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt me graag ontmaagden, ja?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We moeten een bandje beginnen, we zijn super musicaal.
You make it all come together!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En heloef zend onze plaatjes wel uit, als professionele DJ.
We worden beroemd, ik vertel het je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
You make it all come together!
Ik heb de dollartekens al in m'n ogenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We worden beroemd, ik vertel het je.
Ik heb liever een andere munt... Engelse pond oid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb de dollartekens al in m'n ogen
Doe mij maar de sestertiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere munt... Engelse pond oid.
Doe mij dan maar gelijk echte goudstavenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb liever een andere munt... Engelse pond oid.
Aandelen heineken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe mij dan maar gelijk echte goudstaven
Zo zwaar relaxte werkdag gehad, op kantoor geweest waar ik al een hele tijd niet meer geweest was. Gekletst met de dames uiteraard en een klein beetje gewerktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker, ben eigenlijk net pas weer thuis van het bij m'n moeder eten
Hoe was jouw dag?
Heineken zit je wel save meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zou ik meteen omzetten in goudstaven
Ik vertrouw aandelen niet zo
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En heloef zend onze plaatjes wel uit, als professionele DJ.
Baas, wanneer is de meet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ja, je mist iets in je leven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt me graag ontmaagden, ja?
Kan ik me ook aanmelden?quote:
Oh ja ik moest nog een meet organiseren, ik regel wel wat als ik thuis ben.quote:
Ik wil je wel hoor, maar ehh schiet niet op met jou.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik wil slapen, maar de slaap wilt mij niet
Goed manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja ik moest nog een meet organiseren, ik regel wel wat als ik thuis ben.
Ik heb een gesprek gehad met mijn vriendin.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Watte? Geen zin om terug te scrollen
Wat is daar uit gekomen? Mag je blijven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek gehad met mijn vriendin.
Leiden is ver.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil je wel hoor, maar ehh schiet niet op met jou.
Leeft ze nog?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek gehad met mijn vriendin.
Ze twijfelde heel erg, dus ik heb haar gevraagd wat ZIJ nou echt wilde. Het was moeilijk, maar het is nog steeds beter als ik ga.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is daar uit gekomen? Mag je blijven?
Balen om te horenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze twijfelde heel erg, dus ik heb haar gevraagd wat ZIJ nou echt wilde. Het was moeilijk, maar het is nog steeds beter als ik ga.
Ja hoor, ook onze vriendschap leeft nog.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Balen om te horen.
Heb je al iets anders kunnen regelen?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.Ze wil me daar wel met de auto naartoe brengen, dat scheelt weer gepuzzel met alle spullen.
Waar ga je nu verblijven?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.Ze wil me daar wel met de auto naartoe brengen, dat scheelt weer gepuzzel met alle spullen.
Ja, inderdaad. Ik ben wel blij met alle toffe mensen hier die een slaapplek hebben aangeboden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Als je maar een plekkie hebt om te crashen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |