abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118185161
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_118185172
Mijn laatste post was:

Oh en even een vraag van een leek (lees: verwende moeder :P ). Eva heeft flink koorts en heeft rond 17.00 pcm zetpil gehad. Heb nu twee x haar tandjes ingesmeerd met chamodent, want haar twee onderste hoektanden staan op doorkomen.
Kan ik verder nog iets voor haar doen?
Ze werd net na een uurtje slaap wakker, helemaal loeiheet en over d'r toeren. Meer dan tandjes smeren kon ik niet doen. En troosten uiteraard.
Maar tips zijn welkom!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:52:36 #3
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_118186394
Waterijsje geven? Komkommer, paprika reepjes.. ehm dat is het zo'n beetje qua tips :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_118188836
eeeeeh mja dat zou morgen kunnen ja. Maar het ging me eigenlijk meer om nu, vanavond.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:47:25 #5
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118189254
Matras een beetje schuin, door helemaal platliggen neemt de druk toe. Nog een zetpil geven? Niet te warm aankleden, beetje koud water geven in een flesje? Washandje aan een puntje natmaken om op te kauwen?
pi_118208453
Ik had een hele reactie getypt gisteravond en toen had ik ineens geen verbinding meer }:|

Maar alles wat je noemde had ik al gedaan, behalve water geven/washandje, omdat ze op dat moment sliep. Een tweede zetpil mocht ze nog niet omdat daar 6 uur tussen moet zitten.
Maar na het wakker worden rond 20.00 is ze daarna niet meer wakker geweest tot vanmorgen. Het is uiteindelijk dus een prima nacht geweest.
Bedankt voor de tips, maar ik ben er al achter dat ik gewoon niet meer kan doen voor d'r. Zo stom, maar je voelt je dan zo machteloos....
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 18:36:48 #7
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118214265
Ja, dat is ook onwijs stom, vooral als ze al een half uur ofzo aan het huilen zijn en er duidelijk iets is en ze eigenlijk gewoon moe zijn en willen slapen. Niets zo sneu als een ziek klein kindje....

Fijn dat ze heeft geslapen! ;)

We hadden last van de Fok! wet en een meisje dat tussen ons in wou slapen en regelmatig wakker was met gemopper en willen drinken. Ik gok last van tanden....dr buikje kon het volgens mij niet zijn want niets gegeten wat ze anders ook niet eet. Maar wat brak ben je, als je dat niet gewend bent. :O
pi_118264910
Sterkte voor het tandenleed :(

Mannetje begint weer wat op te knappen, puf gaat steeds beter gelukkig. Bumba krijgt trouw ook elke keer een nep pufje en soms een echte als hij wat te enthousiast is ;)
Van heel druk spelen wordt hij nog wel snel kortademig, nog even goed in de gaten houden dus.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:49:52 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118265150
Fijn dat hij weer wat begint op te knappen Mrien!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 22 oktober 2012 @ 08:28:49 #10
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118270306
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef mrien het volgende:
Sterkte voor het tandenleed :(

Mannetje begint weer wat op te knappen, puf gaat steeds beter gelukkig. Bumba krijgt trouw ook elke keer een nep pufje en soms een echte als hij wat te enthousiast is ;)
Van heel druk spelen wordt hij nog wel snel kortademig, nog even goed in de gaten houden dus.
Mrien, had ie nu ook eigenlijk iets onder de leden? Of was het puur het weigeren van zijn puf?

Fijn dat het weer iets beter gaat met hem. ;)
pi_118281808
2 jaar geleden werd ik op 22 oktober opgenomen in het ziekenhuis. En nu, 2 jaar later ligt mijn dreumes te zingen in bed. hi hi hi, ha ha ha, stond erbij, keek ernaar O+
Het is een enorme boef, weet dondersgoed wat ze wel en vooral wat ze niet wi.. Ze heeft het woordje MIJ ontdekt. Alles is MIJ!!
Morgen wordt mijn meisje alweer 2. We gaan morgen met haar naar haar grote liefde, Bumba.
*poef* nu is het weg
pi_118290193
Even egopost sorry, lees straks bij.

Net gebeld voor de uitslag van E.'s biopsie. Ze heeft Marsh 3a en daarmee is de diagnose coeliakie definitief.
:)
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:52:14 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118290322
Fijn dat je het iig al weet, ga je het (zoals het er nu uitziet) redden met glutenvrij eten of komt er juist nog meer om de hoek?
Sorry voor de wellicht stomme vraag, geen enkele kennis met betrekking tot coeliaki :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118291800
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat je het iig al weet, ga je het (zoals het er nu uitziet) redden met glutenvrij eten of komt er juist nog meer om de hoek?
Sorry voor de wellicht stomme vraag, geen enkele kennis met betrekking tot coeliaki :@
Ja we gaan het wel redden hoor, er komt wel veel bij kijken, maar dat komt wel goed.

Ik ben vooral blij dat het niets ernstigs is, de kinderarts dacht nog aan syndroom van Turner, of nogmaals diabetes of schildklierfunctiestoornissen. Nouja doe dan maar coeliakie graag. :X
:)
  maandag 22 oktober 2012 @ 20:39:28 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118298458
Gelukkig, en fijn dat het het minst erge is van wat het kon zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118299057
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:48 schreef mignonne het volgende:
Even egopost sorry, lees straks bij.

Net gebeld voor de uitslag van E.'s biopsie. Ze heeft Marsh 3a en daarmee is de diagnose coeliakie definitief.
Hoera en he kut.
Maar eindelijk de kans om je propje tot een gezond en vrolijk huppelend kind met teveel energie te maken. Geniet ervan!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:59:11 #17
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_118303338
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hoera en he kut.
Maar eindelijk de kans om je propje tot een gezond en vrolijk huppelend kind met teveel energie te maken. Geniet ervan!
Mooi verwoord, wilde eigenlijk hetzelfde zeggen ;)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:17:23 #18
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_118304608
Ja, ik las het van de uitslag, fijn dat jullie nu eindelijk zekerheid hebben over wat ze heeft.
En dus ook haar kunnen helpen, wat lijkt me dat een zegen, dat je eindelijk zeker weet dat wat je doet, het juiste is voor haar.

Ik heb ervaring met kennissen, die hun prupke kende je na een jaar niet meer terug, kwam een paar kilo aan en had een bak meer energie, veranderde van een stilzittende magere dreumes in een rondrennende hollands welvaren peuter. Als je het onder controle hebt kan je er goed mee leven, maar oh, wat is het een sluimerende draak als dat nog niet zo is. -O-

Dus heb hoop op betere tijden en een energiek peutertje. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 23-10-2012 07:44:11 ]
pi_118306680
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 08:28 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Mrien, had ie nu ook eigenlijk iets onder de leden? Of was het puur het weigeren van zijn puf?

Fijn dat het weer iets beter gaat met hem. ;)
Weigeren van de puf vooral. Gelukkig gaat dat nu goed.
Vanavond weer op de hap/seh/kinderarts geweest. Waarschijnlijk weer een aanval gehad, bleef ook kortademig vannacht en vanavond werd het alsmaar erger. Daar zakte her gelukkig af.
Wel erg hijgerig, misschien toch infectie of longontsteking. Morgen weer terug komen op de poli, kijken hoe het dan gaat. Hij had vanavond al bijna max ventolin gehad

Mignonne :*
Fijn dat je duidelijkheid hebt, niet fijn voor jullie, maar nu je het weet kun je er wat mee
pi_118317730
Hopelijk knapt ie snel op Mrien!

Fijn idd dat je duidelijkheid hebt Mignonne. Hopelijk knapt ook jullie meisje snel op!

Ik kom jullie gedag zeggen! Sofie is vandaag jarig! 2 jaar alweer. Tot snel in het peutertopic!!

*poef* nu is het weg
pi_118317745
Sofie! Meisje, gefeliciteerd met je tweede verjaardag *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_118317798
Van harte Sofie! Veel plezier vandaag bij Bumba!

dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:18:16 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118317816
Sofie, gefeliciteerd! *O* :*
Tot over een maandje :W
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_118317841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Van harte Sofie! Veel plezier vandaag bij Bumba!

[ afbeelding ]
We zijn bij je in de buurt vandaag!
*poef* nu is het weg
pi_118317848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:18 schreef Leandra het volgende:
Sofie, gefeliciteerd! *O* :*
Tot over een maandje :W
Die van jou ook al twee? Da kan nie :o
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven