Dat is zo... Ik weet niet wat voor gordelmaat ik zou hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]!
[..]
Daar vind ik hem iets te duur voor. En wij hebben niet dezelfde maat he
Ze is er nu niet, ik kreeg het te horen via WA. Lekker laf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat liever met haar als je iets wilt weten
Dat is helemaal een kutstreekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is er nu niet, ik kreeg het te horen via WA. Lekker laf.
Ah bah, dat is helemaal ergquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou eerst met haar praten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
En sowieso dat je zo snel weg moet zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna twee weken. Ik vind het ook klote, het komt zomaar uit het niets. Waarom is ze er niet eerder mee gekomen? Ik vind het zo raar.
En dan? Haar besluit staat al vast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou eerst met haar praten...
nogal laf idd.. ik zou je een weekend op de bank kunnen bieden, maar ik weet niet of je hond de trap op kan/mag (3 hoog), en of m'n broertje het ziet zitten met een hond in huis..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een vriendin is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, dit komt voor mij totaal onverwacht ... Als ze er problemen mee had, had ze dat moeten zeggen voordat ik bij haar introk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat ze je vriendin was, Fera. Wat een naaistreek.
Die van mij is een M geloof ik, denk dat jij aan de S of de XS mag hiervoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo... Ik weet niet wat voor gordelmaat ik zou hebben.
Of eerder aan moeten kaarten. Zolang je niks weet, kan je niks doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, dit komt voor mij totaal onverwacht ... Als ze er problemen mee had, had ze dat moeten zeggen voordat ik bij haar introk.Nu kan ik geen kant meer op.
De hond moet weg. "Jij mag wel blijven hoor". Wat moet ik dan met hem doen? Naar een asiel brengen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso dat je zo snel weg moet zijn.
Kijken of ze daadwerkelijk laf is of dat ze slechts een beetje weinig inlevensvermogen heeft.quote:
Waarom heeft ze opeens problemen met je hond dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
De hond moet weg. "Jij mag wel blijven hoor". Wat moet ik dan met hem doen? Naar een asiel brengen?
Nou, wie weet heeft ze gewoon een hekel aan honden..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
De hond moet weg. "Jij mag wel blijven hoor". Wat moet ik dan met hem doen? Naar een asiel brengen?
Daarom. Maar niet op vrijdagavond zeggen dat ze hem dit weekend weg wil hebben. Ik kan me hier aardig boos over maken. Niet dat het zin heeft, ik kan m'n energie beter gebruiken in het zoeken van een oplossing en het slim meenemen van al mijn spullen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of eerder aan moeten kaarten. Zolang je niks weet, kan je niks doen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, dit komt voor mij totaal onverwacht ... Als ze er problemen mee had, had ze dat moeten zeggen voordat ik bij haar introk.Nu kan ik geen kant meer op.
Mwa, ik heb ronde billen, hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij is een M geloof ik, denk dat jij aan de S of de XS mag hiervoor.
Klopt, wat een naaistreek zeg, en zeker zo op het laatste moment, bah!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ze van haar huisgenoten geen huisdier hebben. Maar ze stelde me gerust en zei dat ik best met de hond kon komen, als hij rustig was. Dat is hij ook, hij blaft niet, ook niet als we weg zijn en het gaat al twee weken hartstikke goed. Maar nu knijpt ze 'm ineens en is ze bang uit huis gezet te worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heeft ze opeens problemen met je hond dan?
Hij zit boven je billen aan de achterkant hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt smerig laf
.
[..]
Mwa, ik heb ronde billen, he.
Het liefst ga ik nu meteen, ik heb er weinig zin in om nog bij d'r te zitten nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Klote voor je Fera
Ik kan je morgen niet helpen, zondag zou ik kunnen.
kan nog, tis alleen niet met gerard maar roos..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
FuckIk had naar Ekstra Weekend willen luisteren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ze van haar huisgenoten geen huisdier hebben. Maar ze stelde me gerust en zei dat ik best met de hond kon komen, als hij rustig was. Dat is hij ook, hij blaft niet, ook niet als we weg zijn en het gaat al twee weken hartstikke goed. Maar nu knijpt ze 'm ineens en is ze bang uit huis gezet te worden.
Oke dan maar eenzijdige communicatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen zin meer en inspiratie op
Dan is er sowieso al niks aan. En je moet het vanaf het begin luisteren anders volg je het niet echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan nog, tis alleen niet met gerard maar roos..
Ik of zij? Ik was in ieder geval wanhopig, want ik zocht een plek. Dus dan pak ik wat ik pakken kan op dat moment.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Als het niet mag, waarom laat je het dan toe?
Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan maar eenzijdige communicatie.
Nee, zij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik of zij? Ik was in ieder geval wanhopig, want ik zocht een plek. Dus dan pak ik wat ik pakken kan op dat moment.
Snap ik heel goed, dank je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan je helaas ook geen slaapplek bieden FeraHeel veel sterkte
Snap ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Het liefst ga ik nu meteen, ik heb er weinig zin in om nog bij d'r te zitten nu.
Dan ga ik het wel in levende lijve ondervinden.quote:
Geen idee, waarschijnlijk wilde ze op dat moment toch lief voor me zijn en het proberen. Maar nu is ze bang geworden en vreest ze voor haar eigen plekje.quote:
+ 1, al was ik thuis, dan waren mijn ouders het er vast niet mee eensquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan je helaas ook geen slaapplek bieden FeraHeel veel sterkte
Dat kut wijf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk wilde ze op dat moment toch lief voor me zijn en het proberen. Maar nu is ze bang geworden en vreest ze voor haar eigen plekje.
Je mag wel tijdelijk bij mij terecht. Ik woon wel echt ontzettend klein voor 2 personen en een hond, maar als het moet, ben je welkom. Heb je in het weekend mijn huis ook nog voor jezelfquote:
Dat magquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ga ik het wel in levende lijve ondervinden.
The fuck?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar de jarretels zelf lopen wel deels over de billen, toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij zit boven je billen aan de achterkant heDe voorkant is wel laag.
Mijn ouders vinden het geen probleem, m'n stiefpa kan alleen niet tegen honden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+ 1, al was ik thuis, dan waren mijn ouders het er vast niet mee eens
Dank je, ik zal erover nadenken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je mag wel tijdelijk bij mij terecht. Ik woon wel echt ontzettend klein voor 2 personen en een hond, maar als het moet, ben je welkom. Heb je in het weekend mijn huis ook nog voor jezelf
Lief bedoelt, jammer van de uitvoering.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk wilde ze op dat moment toch lief voor me zijn en het proberen. Maar nu is ze bang geworden en vreest ze voor haar eigen plekje.
Niet met een hond, ben ik bang. En de meeste wonen nog bij hun ouders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
Fera heb je geen klasgenoot waar je tijdelijk kan wonen?
Inderdaad ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lief bedoelt, jammer van de uitvoering.
quote:
Klopt, maar die zijn heel lang he. Ik heb ook ronde billen he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar de jarretels zelf lopen wel deels over de billen, toch?
Ik doe het graagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je, ik zal erover nadenken.Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje eng, en voel me bezwaard, bij mensen die ik nog niet heb ontmoet.
Je kan het allicht proberen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet met een hond, ben ik bang. En de meeste wonen nog bij hun ouders.
Snap ik, maar alles beter dan op straat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je, ik zal erover nadenken.Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje eng, en voel me bezwaard, bij mensen die ik nog niet heb ontmoet.
Dat is zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar die zijn heel lang he. Ik heb ook ronde billen he.
Ik heb niet zo'n goede band met klasgenoten eigenlijk. Er zijn er maar een paar die ik regelmatig spreek. Daarvan wonen er maar twee alleen, één mag geen huisdieren en de ander woont met vriend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan het allicht proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Mijn ouders hebben liever geen wildvreemde meisjes in hun huis als ze thuiskomen van vakantiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het geen probleem, m'n stiefpa kan alleen niet tegen honden.
Dat ken ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Toch ben ik huiverig met het bestellen, ik wil altijd eerst passen
.
Hmm, dat is wel begrijpelijk ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben liever geen wildvreemde meisjes in hun huis als ze thuiskomen van vakantiebegrijpelijk wel. Als ik op kamers zat dan had ik je uitgenodigd.
Ik heb je goed opgevoed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben liever geen wildvreemde meisjes in hun huis als ze thuiskomen van vakantiebegrijpelijk wel. Als ik op kamers zat dan had ik je uitgenodigd.
De enige seksshop hier in de buurt die ik ken, heeft dat merk nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ken ikMaar veel seksshops hebben wel Zado. Niet de Christine.
Mijn ouders hebben ook liever geen wildvreemde in huis, maar als ik ze de situatie uitleg vinden ze het goed. En anders heb ik nog mijn semi pleegouders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Helaas dat is dus ook geen optie. Pff lastig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n goede band met klasgenoten eigenlijk. Er zijn er maar een paar die ik regelmatig spreek. Daarvan wonen er maar twee alleen, één mag geen huisdieren en de ander woont met vriend.
Sjips, ik zou om 8 uur bij het jeugdcentrum zijn.quote:
Hahahquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sjips, ik zou om 8 uur bij het jeugdcentrum zijn.
Nooit!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je goed opgevoed.
Nu je nog die vuige dm'metjes afleren.
Het valt me nu pas op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is om 7 uur al donker lieve schat.
Dat zeg je nou nooit tegen mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je goed opgevoed.
Nu je nog die vuige dm'metjes afleren.
quote:
Newb zijn dm'metjes zijn een stuk vuiger dan de jouwe. Een factor 20 zeker.quote:
Touche.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
DM jij met kaneel over je aars dan?
Ik las het al, jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Newb zijn dm'metjes zijn een stuk vuiger dan de jouwe. Een factor 20 zeker.
Niet dat jij niet dezelfde dm's zou mogen sturen. In tegendeel.quote:
herkenbaar..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
nadeel van seks; zin hebben in nog meer seksen het niet kunnen hebben, even voor de duidelijkheid
![]()
goed, nu ga ik ophouden met mn gefrustreerde 'ik heb eindelijk weer seks en nu ben ik onverzadigbaar'-posts
Ik ben echt heel erg slecht in dirty talkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet dat jij niet dezelfde dm's zou mogen sturen. In tegendeel.
Newb verraad hier slechts een topje van de ijsberg.
Zo slecht als in Scary movie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg slecht in dirty talk.
Gewoon gelijk jezelf uitlachen na je woorden, zo hoort het.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd bliksem van honden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fera, Bogie (en jij) zijn hier ook welkom.
Heb de ruimte, de tijd en een "eigen" huis
Ooit gebeurd meester Kaneel?quote:
Dit ja, nu zit ik 2 weken zonder seks en verbaas ik me erover dat ik een paar jaar zonder seks niet erg vondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
nadeel van seks; zin hebben in nog meer seksen het niet kunnen hebben, even voor de duidelijkheid
![]()
goed, nu ga ik ophouden met mn gefrustreerde 'ik heb eindelijk weer seks en nu ben ik onverzadigbaar'-posts
Dat was vroegerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, nu zit ik 2 weken zonder seks en verbaas ik me erover dat ik een paar jaar zonder seks niet erg vond
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.quote:
Mijn broek zit prima. Ga er maar uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja meester, wat staat je broek raar?
Niet alleen maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef twi het volgende:
Een goed moment om de "honden zijn alleen maar een last"-discussie aan te slingeren?
Ik schop u in uw buik meester.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn broek zit prima. Ga er maar uit.
Geeft niet, je hebt recht op je mening.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een hondenhater, dus enigszins partijdig.
Ik heb het er ook niet zo op, maarehh..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben een hondenhater, dus enigszins partijdig.
Ik aai lieve honden ook. En dan ruik ik aan m'n handen en heb ik spijt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zo op, maarehh..
Ben er wel zo een die een lieve hond gaat aaien etc.
Maarja die blafkaken godver kutbeesten.
Ik ehm..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt beter ergens mikken dat niet meegeeft.
Mijn hond blaft niet. Ik heb ook een teringhekel aan blaffende honden. Maar het valt best af te leren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zo op, maarehh..
Ben er wel zo een die een lieve hond gaat aaien etc.
Maarja die blafkaken godver kutbeesten.
Kut-hondquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik aai lieve honden ook. En dan ruik ik aan m'n handen en heb ik spijt.
Bij Kaneel of een leraar van vroeger?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm..
Dat verhaal van de meester in de buik schoppen is waargebeurt
De haatfactor is weer op 11 gezet vandaag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt beter ergens mikken dat niet meegeeft.
Leraar van vroeger, ik schop geen kaneel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Kaneel of een leraar van vroeger?
Ik hou van zachte buikjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De haatfactor is weer op 11 gezet vandaag?
Nee ga weg, Willemquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef twi het volgende:
Een goed moment om de "honden zijn alleen maar een last"-discussie aan te slingeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Waarom schopte je hem dan? Gaf hij zo slecht les?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leraar van vroeger, ik schop geen kaneel.
Holy shit ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
Klasgenoot heeft een keer een honkbalknuppel tegen het hoofd van de leraar gegooid
Je hebt zacht en je hebt waterbed.quote:
In de relatie merkte ik de frustatie bij mezelf veel sneller dan nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]wel lekker hé, ondanks de frustraties
Maar jij kunt beter erotische verhalen schrijven. Doe er eens een PM'en?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Newb is al wat beter.
Nee, ik moest mijn handwerkje uit de prullenbak halen en afmaken, maar ik had het handwerkje helemaal niet in de prullenbak gegooid en ik had een schijthekel aan handvaardigheid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom schopte je hem dan? Gaf hij zo slecht les?
Leraar was catcher met softbal, klasgenoot slaat de bal gooit knuppel naar achter recht tegen het hoofd van de leraarquote:
Eviequote:
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:52 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar jij kunt beter erotische verhalen schrijven. Doe er eens een PM'en?
Ja, alleen mag ik nu ook weer een tijdje zonder..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:50 schreef MohMi het volgende:
[..]wel lekker hé, ondanks de frustraties
Fantasie of ervaringen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik schrijf alleen korte stukjes ter vermaak.
Waarom dacht hij dan dat je handwerkje in de prullenbak lag?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, ik moest mijn handwerkje uit de prullenbak halen en afmaken, maar ik had het handwerkje helemaal niet in de prullenbak gegooid en ik had een schijthekel aan handvaardigheid.
Dus daaromKut vak ook.
O, ik dacht dat je klasgenoot serieuze issues had.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leraar was catcher met softbal, klasgenoot slaat de bal gooit knuppel naar achter recht tegen het hoofd van de leraar(ging per ongeluk)
quote:
Was de powernap lekker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoi![]()
Oef was in slaap gevallen maar moet zo weg
Hmm, ff denken....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom dacht hij dan dat je handwerkje in de prullenbak lag?
Nee, was een toffe leraar dus vast niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom dacht hij dan dat je handwerkje in de prullenbak lag?
[..]
O, ik dacht dat je klasgenoot serieuze issues had.
hoelang?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, alleen mag ik nu ook weer een tijdje zonder..
Maar daardoor kreeg jij een tantrum en schopte hem in zijn buik?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm, ff denken....
Weet niet, misschien had ik hem dat verteld oid? Of had hij het gevonden, ik weet het niet meer, tis lang geleden.
Coolquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fantasie.
Mijn ervaringen zijn privé.
schrok wakker met o kut.. ik heb me verslapen en mn telefoon staat op stil, maar dat was nietquote:
Tantrum?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar daardoor kreeg jij een tantrum en schopte hem in zijn buik?
driftbuiquote:
Sorry, Engels sloop er weer eens in ... Euh ... woedeaanval? Maar dat was niet helemaal het woord dat ik zocht.quote:
Geen indicatie.. had kort iets met ME, maar dat is alweer over..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
hoelang?en hoe komt het, als ik vragen mag?
Fera is leuk ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
terecht!!you make me laugh en ik vind je cool; die dingen zeg ik niet snel tegen iemand
![]()
![]()
Pas op, je maakt er straks nog een.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
terecht!!you make me laugh en ik vind je cool; die dingen zeg ik niet snel tegen iemand
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
PM er ene dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fantasie.
Mijn ervaringen zijn privé.
Ik dacht dat je me haatte vanuit het diepste van je ziel?quote:
Bio-clock wake up callquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:56 schreef Evie het volgende:
[..]
schrok wakker met o kut.. ik heb me verslapen en mn telefoon staat op stil, maar dat was niet
driftbui, opvlieger?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, Engels sloop er weer eens in ... Euh ... woedeaanval? Maar dat was niet helemaal het woord dat ik zocht.
Nee, dat was ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me haatte vanuit het diepste van je ziel?
Driftbui inderdaad.quote:
Mur houdt van haten. Mur haat met liefde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut, jij haat me?quote:
opvlieger is meer een vrouwending en dan wel vrouwen in de overgangquote:
Jonge. Wat zeg ik je nou al 4 keer?quote:
Ik was eerderquote:
Dat kan nog steeds prima.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
True, dat heeft niks met woede te maken. Misschien soms.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
opvlieger is meer een vrouwending en dan wel vrouwen in de overgang
Gelukkig maar. Ik dacht bijna dat het einde verhaal was voor ons.quote:
PMS dan weer wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
True, dat heeft niks met woede te maken. Misschien soms.
Natuurlijk haat ik je nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut, jij haat me?
Ik heb liever dat Mur me haat.
Rode vlekken voor mijn ogen, beelden van je afgescheurde hoofd, alles.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik dacht bijna dat het einde verhaal was voor ons.
PMS is wel serieus klote om te hebben ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PMS dan weer wel.maar dat het houd als het goed is in de overgang op
quote:
Ga door, ga door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rode vlekken voor mijn ogen, beelden van je afgescheurde hoofd, alles.
Ze was niet dun zoals tegenwoordig nodig is. Ze had een erg mooi lichaam.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het klinkt altijd zo lekker geloofwaardig uit de mond van een slank persoon.
Oh, wacht. Ik stuur even een foto van m'n boobs.quote:
Trekken dan man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jonge. Wat zeg ik je nou al 4 keer?
Mijn libido moet in toom gehouden worden.
Marilyn Monroe was een mooie, volle dame hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Het klinkt altijd zo lekker geloofwaardig uit de mond van een slank persoon.
Je snapt best wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze was niet dun zoals tegenwoordig nodig is. Ze had een erg mooi lichaam.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
PMS is wel serieus klote om te hebben ...Een heuse aandoening/ziekte.
Eindelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik stuur even een foto van m'n boobs.
Ja, en je hebt ook gelijk, ik probeerde wat frustratie op te wekken.quote:
Ja, heel volquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Marilyn Monroe was een mooie, volle dame hoor.
Tell me about it. Vandaag de laatste dag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet iksowieso is dat maandelijks gedoe geen feestje
Doe eens gek!quote:
Nee. Ik mag maar 1 keer per dag van mezelf.quote:
Mur, stuur je ze door?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik stuur even een foto van m'n boobs.
Tsst, mietje, mietje, mietje. Waarom niet zovaak als je zin hebt? Geen wonder dat je libido of the charts is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik mag maar 1 keer per dag van mezelf.
[..]
Mur, stuur je ze door?
Wat meer is schadelijk?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik mag maar 1 keer per dag van mezelf.
Geen idee ben een manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Tell me about it. Vandaag de laatste dag.
quote:
Leuke uitzondering door het badpak en een aparte positie van de cameraquote:
ai...heb je hoop op one nights stands iig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen indicatie.. had kort iets met ME, maar dat is alweer over..
Dat is niet een optische illusie zoals je lijkt te zeggen hoor..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke uitzondering door het badpak en een aparte positie van de camera.
Echtquote:
Lulquote:
Nee, mijn libido is off the charts en toen ging ik 3 keer per dag voor 2 weken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Tsst, mietje, mietje, mietje. Waarom niet zovaak als je zin hebt? Geen wonder dat je libido of the charts is.
Tuurlijk zit er vorm in. Maar Marilyn Monroe was echt niet vol, hoor. Gewoon slank. Kan je in nagenoeg al haar films en aan al haar foto's wel zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet een optische illusie zoals je lijkt te zeggen hoor..
Daar zit echt wel vorm in.
Nou ja, waarschijnlijk heeft ze veel gejojo'd, maar ze was wel een stuk voller dan de dames van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke uitzondering door het badpak en een aparte positie van de camera.
Wacht maar, ik stuur je nog wel wat dingen. Als ik je favoriete porno kan herinneren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lul
[..]
Nee, mijn libido is off the charts en toen ging ik 3 keer per dag voor 2 weken.
Ik probeer het nu in te dammen.
Naar aanleiding van de foto's zeg ik neequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk heeft ze veel gejojo'd, maar ze was wel een stuk voller dan de dames van tegenwoordig.
Gemeenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wacht maar, ik stuur je nog wel wat dingen. Als ik je favoriete porno kan herinneren.
Oké.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar aanleiding van de foto's zeg ik nee.
Ik ben niet into CBTquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neu dat is alleen als je hem afknelt
Daar ben ik slecht mee, sowieso niet in het uitgaansleven, ik voel me nog altijd niet op m'n gemak in die clubs, liever pub of kroeg dan..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
ai...heb je hoop op one nights stands iig?mss een gekke vraag hoor, maar ik heb geleerd dat ik alleen seks kan hebben in een relatie
erg lastig soms, dus leef mee met anderen die daar ook last van hebben.
mijn empathisch vermogen is sowieso wel goed ontwikkeld, dat dan weer wel![]()
Was vorig jaar een playboy shoot met Lohan, zelfde poses als Monroe dacht ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, waarschijnlijk heeft ze veel gejojo'd, maar ze was wel een stuk voller dan de dames van tegenwoordig.
Jongen,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Neu dat is alleen als je hem afknelt
Hehehe. Je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wacht maar, ik stuur je nog wel wat dingen. Als ik je favoriete porno kan herinneren.
Dat valt ook wel weer mee hoor... Tenminste, de series die ik kijk ist gewoon mooi..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel een leuke boodschap, though. Rondingen worden overal gewaardeerd, behalve in de mode en in films en tv-series
.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
U vraagt, wij zoeken. Doe DM dan.
Ten tijde van Mean Girls was zequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vorig jaar een playboy shoot met Lohan, zelfde poses als Monroe dacht ik.
Lohan is ook niet ultra slank ofzo, dus was best een goede vergelijking.
[..]
Jongen,
[..]
Hehehe. Je wordt bedankt.
Maar wat... Plaatjes iig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jongen,
[..]
Lohan was vroeger echt een prachtmeid, maar ik had het idee dat de drugs er wel wat kilo's afgehaald hadden. Maar misschien is ze weer opgeknapt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jongen,
[..]
Ik zag laatst bikinifoto's van haar. Zag er nog best aardig uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten tijde van Mean Girls was ze. Nu is ze
.
Sja, ik laat me graag verrassen.quote:
Nee, dat is nu dit:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lohan was vroeger echt een prachtmeid, maar ik had het idee dat de drugs er wel wat kilo's afgehaald hadden. Maar misschien is ze weer opgeknapt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is nu dit:
[ afbeelding ]
Nou, als dat vol is, dan ben ik een walvis.
holy crap..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is nu dit:
[ afbeelding ]
En dan stuur je zulke berichten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar wat... Plaatjes iig.
Heb je geluk, dat is teveel werk vanaf mijn iPod.
Ik kan ze even niet vinden. Een moment geduld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lohan was vroeger echt een prachtmeid, maar ik had het idee dat de drugs er wel wat kilo's afgehaald hadden. Maar misschien is ze weer opgeknapt.
Ziet ze er nu weer zo uit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is nu dit:
[ afbeelding ]
Zo ziet ze er al jaren uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan stuur je zulke berichten.![]()
Damn you to hell.
[..]
Ik kan ze even niet vinden. Een moment geduld.
[..]
Ziet ze er nu weer zo uit?
verslaving ......... tsja. Nu ziet Amy er vast beter uitquote:
Zijn er verder vrouwen die je mooi vindt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Ik heb die foto's gezien van LiLo als Monroe, maar ik vind haar wel wat slanker. Niet dat daar iets mis mee is, ook dat vind ik mooi.Wel toffe foto's verder.
Dat vind ik niet liefquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
verslaving ......... tsja. Nu ziet Amy er vast beter uit
Hehehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef Newbie114 het volgende:
Zeg Kaneel, er is niets mis met Google hoor. En je vroeg er zelf om min of meer.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
verslaving ......... tsja. Nu ziet Amy er vast beter uit
Is dat Lindsay Lohan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.scanof.net/view_news.php?head=4105
[..]
Zijn er verder vrouwen die je mooi vindt?
Ik vind veel vrouwen mooi. Vooral met curves.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de liefhebbers:
[..]
stuur eens een linkje in pm, kijk ik vannacht thuis even.. tevens wil ik jou clouxcloux aanraden, allemaal gitaarcovers van bekende nummers en tv/film tunesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wat beters op staan. Allemaal drumcovers van deze mevrouw:
Metal
En wat is daar, behalve de tieten, vol aan danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de liefhebbers:
[..]
quote:
datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind veel vrouwen mooi. Vooral met curves.
Donequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
stuur eens een linkje in pm, kijk ik vannacht thuis even.. tevens wil ik jou clouxcloux aanraden, allemaal gitaarcovers van bekende nummers en tv/film tunes
SSST.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent wel oud jij![]()
Fera wat ben je al zo oudquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent wel oud jij![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind veel vrouwen mooi. Vooral met curves.
In mijn gedachten was ze voller.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is daar, behalve de tieten, vol aan dan?
Ouder dan mijn eigen vader.quote:
Die gedachten van jou kloppen van geen kantquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
In mijn gedachten was ze voller.
[ afbeelding ]
Curves is overigens niet per se mollig. Maar gewoon de 'golvende' vormen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gedachten van jou kloppen van geen kant.
Das wel mooi... Maarja ik vind slanker ook wel mooi, als het maar niet te erg wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Curves is overigens niet per se mollig. Maar gewoon de 'golvende' vormen.
En dan ben ik ook nog over een week jarig. Word ik 54.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef MohMi het volgende:
hoe fijn liefde ook is, er gaat niets boven beste mattie liefdemoest het even gezegd hebben, zeker nu ik door mn besye mattie wordt opgehaald van et station omdat de bus niet meer rijdt
shifto heerscht
Beroemdhedensex? Rly?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
ik denk al de hele avond dat je een hij bent, maar je bent een zij? Ik kan dat mobiel slecht zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
datheb ook erg genoten van mn bi-fase
Ik vind het wel schattigquote:
Zolang die vorm blijft, vind ik het mooi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das wel mooi... Maarja ik vind slanker ook wel mooi, als het maar niet te erg wordt.
Whut?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
ai...heb je hoop op one nights stands iig?mss een gekke vraag hoor, maar ik heb geleerd dat ik alleen seks kan hebben in een relatie
erg lastig soms, dus leef mee met anderen die daar ook last van hebben.
mijn empathisch vermogen is sowieso wel goed ontwikkeld, dat dan weer wel![]()
Toen stond ik strak zeg.quote:
Ik mis shift.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef MohMi het volgende:
hoe fijn liefde ook is, er gaat niets boven beste mattie liefdemoest het even gezegd hebben, zeker nu ik door mn besye mattie wordt opgehaald van et station omdat de bus niet meer rijdt
shifto heerscht
Ik typte lindsay lohan bikini. Dat is alles!quote:
Gaan we nou zeggen dat ik volle vrouwen niet kan waarderen? Ik zou jou eens waarderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Gelukkig zijn er genoeg mannen die volle vrouwen wel kunnen waarderen
.
Het is je niet aan te zien andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan ben ik ook nog over een week jarig. Word ik 54.
Waar zeg ik datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typte lindsay lohan bikini. Dat is alles!
Don't judge me!
[..]
Gaan we nou zeggen dat ik volle vrouwen niet kan waarderen? Ik zou jou eens waarderen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is je niet aan te zien anders![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig. Gelukkig zijn er genoeg mannen die volle vrouwen wel kunnen waarderen
.
quote:
Implicaties ditdat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Dat lees je verkeerd. Het was meer een bevestiging van wat ik hier allemaal lees.quote:
Daar heb ik geen bier voor nodig..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
Ik waardeer na bier ook volle vrouwen.
Ik ga bier pakken.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik geen bier voor nodig..
Douchse en sterktequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
Jullie zorgen weer voor geweldige afleiding.![]()
Ik ga eens lekker douchen en ondertussen nadenken over hoe ik deze situatie bij de horens ga vatten.
Tot straks.
Succes, meisjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
Ik ga eens lekker douchen en ondertussen nadenken over hoe ik deze situatie bij de horens ga vatten.
Tot straks.
Succes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
Tot straks.
Over bij de horens vatten gesproken...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
Tot straks.
Have fun, ik mag over een kwartier ong. Weer scheuren..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
Tot straks.
Teveel alcohol in je bloed?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun, ik mag over een kwartier ong. Weer scheuren..
Moet je zijn vleugels afknippen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hell. Ik word gek van mijn wifi die er telkens uit vliegt![]()
Als dat zou werkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je zijn vleugels afknippen.
Nee, buiten kan het nog wel... Daar is ruimte genoeg om te vliegen, maar binnen het huis wordt het gelijk zo een zooitje.quote:
Dan heb ik nog steeds geen redbull in huis. Maar ik houd het voor gezien, ik duik mijn bed in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, buiten kan het nog wel... Daar is ruimte genoeg om te vliegen, maar binnen het huis wordt het gelijk zo een zooitje.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds geen redbull in huis. Maar ik houd het voor gezien, ik duik mijn bed in.
Jup, zijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik denk al de hele avond dat je een hij bent, maar je bent een zij? Ik kan dat mobiel slecht zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |