Dat is zo... Ik weet niet wat voor gordelmaat ik zou hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]!
[..]
Daar vind ik hem iets te duur voor. En wij hebben niet dezelfde maat he
Ze is er nu niet, ik kreeg het te horen via WA. Lekker laf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat liever met haar als je iets wilt weten
Dat is helemaal een kutstreekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is er nu niet, ik kreeg het te horen via WA. Lekker laf.
Ah bah, dat is helemaal ergquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou eerst met haar praten...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
En sowieso dat je zo snel weg moet zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijna twee weken. Ik vind het ook klote, het komt zomaar uit het niets. Waarom is ze er niet eerder mee gekomen? Ik vind het zo raar.
En dan? Haar besluit staat al vast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou eerst met haar praten...
nogal laf idd.. ik zou je een weekend op de bank kunnen bieden, maar ik weet niet of je hond de trap op kan/mag (3 hoog), en of m'n broertje het ziet zitten met een hond in huis..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een vriendin is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, dit komt voor mij totaal onverwacht ... Als ze er problemen mee had, had ze dat moeten zeggen voordat ik bij haar introk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat ze je vriendin was, Fera. Wat een naaistreek.
Die van mij is een M geloof ik, denk dat jij aan de S of de XS mag hiervoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo... Ik weet niet wat voor gordelmaat ik zou hebben.
Of eerder aan moeten kaarten. Zolang je niks weet, kan je niks doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, dit komt voor mij totaal onverwacht ... Als ze er problemen mee had, had ze dat moeten zeggen voordat ik bij haar introk.Nu kan ik geen kant meer op.
De hond moet weg. "Jij mag wel blijven hoor". Wat moet ik dan met hem doen? Naar een asiel brengen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso dat je zo snel weg moet zijn.
Kijken of ze daadwerkelijk laf is of dat ze slechts een beetje weinig inlevensvermogen heeft.quote:
Waarom heeft ze opeens problemen met je hond dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
De hond moet weg. "Jij mag wel blijven hoor". Wat moet ik dan met hem doen? Naar een asiel brengen?
Nou, wie weet heeft ze gewoon een hekel aan honden..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
De hond moet weg. "Jij mag wel blijven hoor". Wat moet ik dan met hem doen? Naar een asiel brengen?
Daarom. Maar niet op vrijdagavond zeggen dat ze hem dit weekend weg wil hebben. Ik kan me hier aardig boos over maken. Niet dat het zin heeft, ik kan m'n energie beter gebruiken in het zoeken van een oplossing en het slim meenemen van al mijn spullen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of eerder aan moeten kaarten. Zolang je niks weet, kan je niks doen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, dit komt voor mij totaal onverwacht ... Als ze er problemen mee had, had ze dat moeten zeggen voordat ik bij haar introk.Nu kan ik geen kant meer op.
Mwa, ik heb ronde billen, hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij is een M geloof ik, denk dat jij aan de S of de XS mag hiervoor.
Klopt, wat een naaistreek zeg, en zeker zo op het laatste moment, bah!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ze van haar huisgenoten geen huisdier hebben. Maar ze stelde me gerust en zei dat ik best met de hond kon komen, als hij rustig was. Dat is hij ook, hij blaft niet, ook niet als we weg zijn en het gaat al twee weken hartstikke goed. Maar nu knijpt ze 'm ineens en is ze bang uit huis gezet te worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom heeft ze opeens problemen met je hond dan?
Hij zit boven je billen aan de achterkant hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt smerig laf
.
[..]
Mwa, ik heb ronde billen, he.
Het liefst ga ik nu meteen, ik heb er weinig zin in om nog bij d'r te zitten nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
Klote voor je Fera
Ik kan je morgen niet helpen, zondag zou ik kunnen.
kan nog, tis alleen niet met gerard maar roos..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
FuckIk had naar Ekstra Weekend willen luisteren.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ze van haar huisgenoten geen huisdier hebben. Maar ze stelde me gerust en zei dat ik best met de hond kon komen, als hij rustig was. Dat is hij ook, hij blaft niet, ook niet als we weg zijn en het gaat al twee weken hartstikke goed. Maar nu knijpt ze 'm ineens en is ze bang uit huis gezet te worden.
Oke dan maar eenzijdige communicatie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen zin meer en inspiratie op
Dan is er sowieso al niks aan. En je moet het vanaf het begin luisteren anders volg je het niet echtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan nog, tis alleen niet met gerard maar roos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |