dat is een programma?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
geef je op voor 'een baan in 1 dag' !
zekerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
http://www.baanin1dag.nl/
proberen kan altijd toch?
pas een week bezigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:31 schreef Leonos het volgende:
Druk aan het reageren op vacatures sinds deze week.
Wat een gedoe zeg, contract loopt in januari af dus er zit ook aardig wat druk achter.
Van de week voor de 3e keer bij een bedrijf wezen praten, helaas in die ronde afgevallen.
Als ik dan om de reden vraag krijg ik geen reactieMaja, moet moed blijven houden!
Haha, dat is ook zo. Als ik die verhalen hier soms leesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
pas een week bezigAls je dan de moed al verliest krijg je het nog zwaar ben ik bang. Succs in elk geval!
Ik zou dat heel graag willen, maar weet ook totaal niet hoe ik dat zou moeten aanpakken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef Balisto het volgende:
Nog zo'n leuk advies: "Dan begin je toch gewoon voor jezelf?" Ja, als wat dan?
Ligt er aan waar je goed in bent?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef Balisto het volgende:
Nog zo'n leuk advies: "Dan begin je toch gewoon voor jezelf?" Ja, als wat dan?
Ik heb nergens een dusdanige expertise in dat ik voor mezelf kan beginnen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je goed in bent?
Waar woon je en waar heb je allemaal op gesolliciteerd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:21 schreef Balisto het volgende:
Ik heb volgens mij nu op alle vacatures in mijn omgeving gesolliciteerd waarvoor ik ook maar enigszins in aanmerking kom. Ik heb de lat daarvoor al extreem laag gelegd en nog zijn het er maar bar weinig.
Als ik nu niet snel ergens aangenomen word of toch nog ergens nieuwe vacatures vind weet ik echt niet meer wat moet.
En waarom ben je dan wel goed genoeg voor een baan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb nergens een dusdanige expertise in dat ik voor mezelf kan beginnen.
Groningen en administratief, winkels, McDonalds, schoonmaak... zeer uiteenlopend.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:22 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Waar woon je en waar heb je allemaal op gesolliciteerd?
De dingen waar ik wat vanaf weet zijn geen dingen waarmee je echt een bedrijfje kan opzetten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En waarom ben je dan wel goed genoeg voor een baan?
Met bijna alle vaardigheden kan je kan je wel een bedrijfje of als ZZP-er starten. Misschien lastiger in sommige sectoren maar waar een wil is is een weg.quote:[b]Op
[..]
De dingen waar ik wat vanaf weet zijn geen dingen waarmee je echt een bedrijfje kan opzetten.
Weet je dat zeker? Met andere woorden; heb je je er al genoeg in verdiept?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:39 schreef Balisto het volgende:
[..]
Groningen en administratief, winkels, McDonalds, schoonmaak... zeer uiteenlopend.
[..]
De dingen waar ik wat vanaf weet zijn geen dingen waarmee je echt een bedrijfje kan opzetten.
Ja, in de sector(en) waar ik wat vanaf weet gaat dat niet zomaar. Naast het feit dat ik momenteel toch geen startkapitaal heb.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Met andere woorden; heb je je er al genoeg in verdiept?
Tuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met bijna alle vaardigheden kan je kan je wel een bedrijfje of als ZZP-er starten. Misschien lastiger in sommige sectoren maar waar een wil is is een weg.
Serieus ditquote:
Zoals?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Sinds mijn 15e de meest uiteenlopende dingen ondernomen en er zijn op veel meer manieren geld te verdienen dan mensen denken.
Vond hem in dit geval wel toepasselijk eigenlijk. Je praat over voor jezelf beginnen als iedereen die ook maar een pen kan vasthouden hier wel even zijn broodwinning van kan maken. Wat moet de gemiddelde adminstratie lul (ben er zelf ook 1 overgens) nou voor zichzelf gaan doen of als zzper gaan werken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Serieus ditis een beetje de Godwin-smiley van FOK!
Wordt slechts gebruikt door mensen die het oneens met je zijn maar er verder niks zinnigs over te zeggen hebben.
Sinds mijn 15e de meest uiteenlopende dingen ondernomen en er zijn op veel meer manieren geld te verdienen dan mensen denken.
oke als jij het zegtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:54 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ja, in de sector(en) waar ik wat vanaf weet gaat dat niet zomaar. Naast het feit dat ik momenteel toch geen startkapitaal heb.
tja genoeg bedrijfjes die hun administratie door een zzp-er laten doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Vond hem in dit geval wel toepasselijk eigenlijk. Je praat over voor jezelf beginnen als iedereen die ook maar een pen kan vasthouden hier wel even zijn broodwinning van kan maken. Wat moet de gemiddelde adminstratie lul (ben er zelf ook 1 overgens) nou voor zichzelf gaan doen of als zzper gaan werken.
jah door een accountant. Dat is niet de gemiddelde persoonquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja genoeg bedrijfjes die hun administratie door een zzp-er laten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |