abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118367772
Ik heb zondag een gesprek gehad bij een restaurant. Ik wil heel graag weten of ik een evt. 2de gesprek krijg of ben aangenomen. Hoe lang moet je wachten totdat je kunt bellen? Ik wil niet opdringerig overkomen maar ook weer niet passief.

Moeilijk :{
  woensdag 24 oktober 2012 @ 11:51:38 #152
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118368323
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 10:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Eigenlijk omdat hoger opgeleiden op mindere baantjes gaan solliciteren, krijgen de lager opgeleiden minder kans op een baan merk ik.

Heb ook vaak een afwijzing gehad van, we hebben iemand gekozen die hoger opgeleid is dan u. Terwijl het gewoon een mbo functie was....

Dan baal je wel flink hoor :r
Dat kan ik me heel goed voorstellen.

Maar het is ook nog eens zo dat sommige bedrijven heel extreme eisen kunnen stellen.
Ik kwam een paar weken terug een advertentie tegen, heb spijt dat ik hem niet bewaard heb want je gelooft het niet. Magazijnmedewerker. Gewoon de hele dag met een heftruck de boel wegzetten en bonnen controleren. Meer was het niet. Daar was voorheen niet meer voor nodig dan lagere school en een heftruckcertificaat. Ze vroegen iemand op HBO niveau!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118368667
Ik mag helaas niet posten dat ik werk aanbied, maar hopelijk mag ik als werkgever wel wat tips geven. Misschien dat je er wat mee kan.

Indien je gaten in je CV hebt, zoek dan vooral naar banen direct bij de werkgever. Ipv via een detacheerder of uitzendbureau voor wie gaten funest zijn. Het is ook niet fijn voor je motivatie om overal maar een standaard afwijzing op te krijgen, zonder uitleg waarom. Maar dit wordt al wel veel gedaan. Ik scheer niet alle bureaus over 1 kam hoor, maar het komt wel veel voor.

Wees duidelijk in je CV wat betreft je ervaring. De ene functienaam hoeft niet hetzelfde te betekenen binnen een ander bedrijf. Omschrijf dus wat je werksituatie was, wat je taken zijn, activiteiten zijn en misschien kan je ook het resultaat van een bepaald project of bepaalde baan omschrijven.
(CV van 10 kantjes is overdreven, maar 1 kantje is echt te weinig om jezelf te verkopen)
Spreek altijd vanuit jezelf op je cv en vermijd:"Pieter is een harde werker, hij heeft zich het afgelopen jaar zeer flexibel opgesteld".

Heb je weinig ervaring? Omschrijf dan je doelen / dromen en van welke persoonskenmerken je mogelijk nieuwe werkgever op aan kan. Bijbanen op je CV zijn prima, zolang het maar relevant is. Als je net bent afgestudeerd is een baan in de kroeg een prima optie om vanuit te beginnen en om je te orienteren op de arbeidsmarkt, maar ik kan me goed voorstellen dat je op je 30e daar niet zo snel meer aan begint.

Krijg je geen antwoord? Breng dan je CV persoonlijk langs bij het desbetreffende bedrijf. Of vraag naar de persoon die over de sollicitaties gaat en of je je daar kort mag introduceren. Ok, dit werkt niet altijd. Maar als je vol enthousiasme laat zien dat je de wil en drive hebt om te beginnen, is het een gokje waard.

Zo heb ik nog heel veel andere tips, maar ik zal eens een beetje mee gaan lezen. En misschien vinden jullie mijn antwoorden wel alleen maar irritant en betweterig, haha, maar dan hoor ik het vanzelf wel! In mijn vrije tijd help ik ook wel eens langdurig werklozen met hun CV of motivatiebrieven via oproepjes op een Nederlandse markt website. ;) Oh ja, voor "de gratisj"

@Loezzzje Gewoon vandaag of morgen eens bellen. Leg uit dat je het ontzettend leuk zou vinden om daar te mogen werken en dat je daarom erg benieuwd bent of je bent geselecteerd voor een 2e gesprek. Mochten ze nog niet weten, vraag dan gelijk even wanneer je daar over terug mag bellen.

Groeten,
Yvonne
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:01:05 #154
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_118368668
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja prima tips inderdaad :')

Schei toch allemaal uit met je belachelijke onrealistische tips. Op je 30ste zonder concrete ervaring solliciteren op winkel- en horecafuncties is kansloos. Punt. "Ja maar ik heb corvee dienst gehad op de MAVO" flikker toch op.

De enige tip die nuttig is voor ballisto is "ga wat leren" en zelfs dan wordt het moeilijk.
Plus er is ook nog een verschil tussen iemand van 18 jaar of een eind dertiger en begin veertiger.

Het is makkelijk om met 20 jaar te zeggen, "ja he, al dat gezeur hier, als je wil werken vind je een baan. Simpel zat."

Als je heel jong bent, ben je goedkoop en dus wordt je sneller aangenomen voor bepaalde banen.
In mijn geval zijn er gewoon geen vacatures in de tak waarin ik gewerkt heb. Aanvankelijk wilde ik niet op lagere banen solliciteren omdat ik bang was dat het mijn CV zou vernaggelen. Maar ja op een gegeven moment bedacht ik me, als ik ooit nog mijn droom bij elkaar wil sparen moet ik aan de bak.

Ben boeren langsgegaan. Inmiddels werk ik bij een boerenfamilie drie dagen per week in vaste dienst. Dat is een hele drempel geweest om met kaplaarzen in de modder, in weer en wind fysiek zwaar werk te doen. Intussen blijf ik vacatures zoeken omdat sparen met een betere baan wel even twee keer zo snel gaat. Maar laat niemand toch zeggen dat werk zo makkelijk te vinden is.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_118368720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:51 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat kan ik me heel goed voorstellen.

Maar het is ook nog eens zo dat sommige bedrijven heel extreme eisen kunnen stellen.
Ik kwam een paar weken terug een advertentie tegen, heb spijt dat ik hem niet bewaard heb want je gelooft het niet. Magazijnmedewerker. Gewoon de hele dag met een heftruck de boel wegzetten en bonnen controleren. Meer was het niet. Daar was voorheen niet meer voor nodig dan lagere school en een heftruckcertificaat. Ze vroegen iemand op HBO niveau!
Belachelijk zeg! Maar door het arbeidsoverschot kunnen ze die eisen stellen.
Ik krijg ook geen voet tussen de deur. Ik heb de papieren, maar ze geven nu de voorkeur aan mensen die veel "relevante" nevenactiviteiten hebben gedaan.

Ze hebben veel te kiezen en dan kies je het beste van het beste.
Copthorne 2.0
pi_118369168
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:02 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Belachelijk zeg! Maar door het arbeidsoverschot kunnen ze die eisen stellen.
Ik krijg ook geen voet tussen de deur. Ik heb de papieren, maar ze geven nu de voorkeur aan mensen die veel "relevante" nevenactiviteiten hebben gedaan.

Ze hebben veel te kiezen en dan kies je het beste van het beste.
Ik voel je leed. Ik ben afgestudeerd in heel andere sector. Maar ook daar zijn geen banen in te vinden. Waar ik eerst nog kon vervangen zijn het nu de net afgestuurde die mogen vervangen want ik ben te duur.
pi_118369221
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

de afwijzing gisteren? Teamleider functioneel- en werkplekbeheer
Was dit op die universiteit?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2012 @ 12:29:49 #158
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118369706
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:15 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Was dit op die universiteit?
nee, die staat nog open. Plus nog 2 andere sollicitaties in "gesprekfase"
pi_118370032
vind je de perfecte vacature - is het in Nijmegen... :'( Ja dat valt niet elke dag te bereizen vanuit Sneek ;(
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_118370104
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:39 schreef Apotheose het volgende:
vind je de perfecte vacature - is het in Nijmegen... :'( Ja dat valt niet elke dag te bereizen vanuit Sneek ;(
Perfecte vacature en ontsnappen aan Friesland, lijkt me alleen maar winnen.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_118370198
nee ik ga niet verhuizen om een baan. Het was ook een werkervaringstage voor net afgestudeerden. Overal zoeken ze toch mensen die minstens 100 jaar ervaring hebben. :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 24 oktober 2012 @ 12:52:06 #162
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118370445
Sollicitatieprocedure bij PostNL

10 oktober: gesolliciteerd op vacature postbezorger bij PostNL
11 oktober: krijg van PostNL SMS dat ik bepaald nummer moet bellen. Nummer gebeld en een sollicitatiegesprek op 16 oktober is geregeld.
16 oktober (dinsdag): sollicitatiegesprek. "Je hoort waarschijnlijk morgen en anders later deze week of je aan de slag kunt".
19 oktober (vrijdag) rond middaguur: toch even bellen met PostNL. "Geen nood meneer. We zullen de verantwoordelijke persoon even mailen en later vandaag zal ze dan uitsluitsel geven".
19 oktober rond 17:00 uur: weer bellen naar PostNL. "Alle medewerkers zijn in gesprek" Poging 2: "Alle medewerkers zijn in gesprek" Meerdere pogingen in de volgende paar uur lopen spaak.
19 oktober rond 19:00 uur: Ah, toch telefonisch contact met PostNL. "Helaas meneer, de verantwoordelijke persoon is rond deze tijd naar huis."
22 oktober: bellen naar PostNL. "Nog niets gehoord meneer ... ? Indien u woensdag nog niets gehoord heeft, bel dan en wij zullen de verantwoordelijke persoon mailen dat ze u uitsluitsel geeft"
24 oktober: ik besluit naar het nabijgelegen distributiecentrum van PostNL te rijden, daar had ik op dinsdag 16 oktober namelijk het sollicitatiegesprek met de verantwoordelijke persoon. Een medewerker: "Helaas, deze persoon heeft een variabele werklocatie en is momenteel ontraceerbaar"
24 oktober: bellen naar PostNL: "Al onze medewerkers zijn in gesprek". Na poging 3 maar de handdoek in de ring gegooid. Thuisgekomen vond ik iets opvallends op de deurmat; het is een flitsende wervingsbrochure van PostNL waarin ze met flinke koeieletters aankondigen o.a postbezorgers nodig te hebben ... :') :') :')
pi_118370692
Woehoe. Tijd niet gepost, maar inmiddels heb ik een baan, niet in mijn richting (interieur) en ook niet fulltime (maar partime) maar toch, werk is werk! Werk inmiddels bij een bekende koffietent :D
~ Bonito La Risa ~
pi_118372290
U wordt dus koffiemedewerker bij de Starbucks? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Een medewerker: "Helaas, deze persoon heeft een variabele werklocatie en is momenteel ontraceerbaar"
Ontraceerbaar? Ze raken dus niet alleen post, maar ook werknemers kwijt. :')
pi_118372345
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef MissionPhailed het volgende:
Sollicitatieprocedure bij PostNL

10 oktober: gesolliciteerd op vacature postbezorger bij PostNL
11 oktober: krijg van PostNL SMS dat ik bepaald nummer moet bellen. Nummer gebeld en een sollicitatiegesprek op 16 oktober is geregeld.
16 oktober (dinsdag): sollicitatiegesprek. "Je hoort waarschijnlijk morgen en anders later deze week of je aan de slag kunt".
19 oktober (vrijdag) rond middaguur: toch even bellen met PostNL. "Geen nood meneer. We zullen de verantwoordelijke persoon even mailen en later vandaag zal ze dan uitsluitsel geven".
19 oktober rond 17:00 uur: weer bellen naar PostNL. "Alle medewerkers zijn in gesprek" Poging 2: "Alle medewerkers zijn in gesprek" Meerdere pogingen in de volgende paar uur lopen spaak.
19 oktober rond 19:00 uur: Ah, toch telefonisch contact met PostNL. "Helaas meneer, de verantwoordelijke persoon is rond deze tijd naar huis."
22 oktober: bellen naar PostNL. "Nog niets gehoord meneer ... ? Indien u woensdag nog niets gehoord heeft, bel dan en wij zullen de verantwoordelijke persoon mailen dat ze u uitsluitsel geeft"
24 oktober: ik besluit naar het nabijgelegen distributiecentrum van PostNL te rijden, daar had ik op dinsdag 16 oktober namelijk het sollicitatiegesprek met de verantwoordelijke persoon. Een medewerker: "Helaas, deze persoon heeft een variabele werklocatie en is momenteel ontraceerbaar"
24 oktober: bellen naar PostNL: "Al onze medewerkers zijn in gesprek". Na poging 3 maar de handdoek in de ring gegooid. Thuisgekomen vond ik iets opvallends op de deurmat; het is een flitsende wervingsbrochure van PostNL waarin ze met flinke koeieletters aankondigen o.a postbezorgers nodig te hebben ... :') :') :')
Damn man :')

Zou die PostNL lekker laten gaan, want dit zegt ook wel wat over dat bedrijf. |:(
pi_118372361
Aanstaande dinsdag een gesprek n.a.v. een sollicitatie, ze hebben zelfs 2 functies waar ze me geschikt voor achten ondanks mijn niet-technische opleiding. Ben benieuwd!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 13:55:58 #167
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_118372704
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ontraceerbaar? Ze raken dus niet alleen post, maar ook werknemers kwijt. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 13:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man :')

Zou die PostNL lekker laten gaan, want dit zegt ook wel wat over dat bedrijf. |:(
Ja, ben er nu wel klaar mee :+

Zal binnenkort eens mijn CV 50x ofzo uitprinten en dan simpelweg binnenlopen bij bedrijven voor administratief, logistiek-administratief of logistiek werk.
pi_118372869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 02:54 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Beetje liegen en draaien mag best wel, mijn tuinbouwervaring had ik ook klantervaring op *gedaan (ik zag ze regelmatig lopen en sommige keken me aan).

Hoevaak ga je trouwens langs bij die uitzendbureau's?
Minstens tweewekelijks, maar de laatste tijd ook vaak wekelijks bij sommige uitzendbureaus.
quote:
[..]

Met borden lopen en met dienbladen lopen kan echt elke klapjostie. De basis heb ik je geleerd in 5 minuten fatsoenlijk met borden lopen en dienblad in een 15 minuten. En na 1 dag ervaring ben je net zo zelfverzekerd met borden als iemand met jaren ervaring.

Vraag een vriend/kennis als die het je kan leren, je kent vast wel iemand die in de horeca werkt. Zo niet zoek wat Youtube filmpjes en je hebt het zo onder de knie.
Ik geloof wel dat ik het makkelijk aan kan leren, maar als het gaat om werkervaring in de horeca heb ik die niet en dat is wat vaak wel vereist wordt.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb gewoon in de supermarkt gewerkt op de vleeswarenafdeling, van m'n 17e tot m'n 19e :).
Wat heb jij gedaan in die tijd?
Ik heb een folderwijk gehad, oud papier opgehaald voor school, bij Mcdonalds gewerkt (grill, niet achter de kassa).
quote:
[..]

Ik doe eens in de 2 weken bardienst bij m'n sportclub. Wat heb jij gedaan?

Motto van dit verhaal: Waarom heb je niet wat extra stapjes gezet in het verleden?
Ik heb bovenstaande bijbaantjes gehad en daarnaast heb ik het druk gehad met school en studie.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik hoop dat ie zich ineens herinnert dat ie in z'n jeugd op de middelbare school iets in de schoolkantine heeft gedaan, ofzo.
Ja, afwassen.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 11:29 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Maar juist dan moet je erop inspringen. Dat je het misschien nog niet kunt, maar wel snel kan leren. Dingen wil leren. Eventueel 1,2 of 3 dagen gratis mee lopen. Dan zien ze meteen wat ze aan je hebben. Kost niks, alleen wat tijd. En aangezien je toch geen werk hebt kan het makkelijk.

Het ligt wel aan de horeca natuurlijk. Ben zelf ooit begonnen in een 3sterrenhotel in het restaurantgedeelte. Ik was 16, geen ervaring, niet eens de juiste schoenen, maar mocht de volgende dag beginnen. Gaandeweg leer je met meer dan twee borden lopen, met schalen eten op je arm etc etc... Waarschijnlijk had ik mijn leeftijd mee.. maar die heb jij nu niet.

Dat neemt niet weg dat je niks kunt leren. Als ik denk aan mijn tijd bij de ierse pub... bijna iedereen kan dat. Ik had liever oudere nieuwe collega's, dan van die studentjes van 18. Glazen halen is niet zo heel moeilijk, met een dienblad lopen kun je inderdaad in een halve dag wel leren (ook gaat het dan nog wel fout hoor... ook bij mij, kan gebeuren). Gaandeweg leer je bier tappen, en voor je het weet tap je er 10 achter elkaar.

Niet meteen opgeven als mensen zeggen dat ze niks voor je kunnen betekenen.
Ik denk inderdaad dat jij je leeftijd mee had.

En ik geloof echt dat ik alle vaardigheden wel kan aanleren. Maar: welke hotel/restaurant/café-eigenaar geeft mij de kans? Ik ben natuurlijk veel ouder en minstens twee keer zo duur als iemand van 18 die in de horeca begint (in december word ik 30) én ik heb geen ervaring (alleen als afwasser).
Hoe realistisch is het dat iemand mij die kans geeft?
pi_118373055
Dus omdat je in je tienerjaren niet die extra stapjes heb gezet vind je nu geen baan, volgens de logica van Maanvis. Wat een gelul. :')
pi_118373278
Feit is wel, elk extra is meegenomen. Als jij op je achttiende al teamleider bent ofzo dan scheelt het toch weer.
pi_118373301
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dus omdat je in je tienerjaren niet die extra stapjes heb gezet vind je nu geen baan, volgens de logica van Maanvis. Wat een gelul. :')
Als je net 20 bent en begint zit er wel wat in, maar als je 30 bent is het idd bullshit.. Want no way dat mijn vader nu geen werk vindt omdat hij 40 jaar geleden geen krantenwijk had :')
pi_118373410
quote:
14s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Feit is wel, elk extra is meegenomen. Als jij op je achttiende al teamleider bent ofzo dan scheelt het toch weer.
Het ging me ook meer om hoe Maanvis de vraag stelde. "Waarom heb je niet wat extra stapjes gezet in het verleden?". Daar kunnen zoveel redenen voor zijn, maar het komt op mij nogal verwijtend en belerend over. Zo van: "Omdat je die extra stapjes toen niet hebt gezet (alsof je daar op die leeftijd uberhaupt aan denkt of je over 10 a 20 jaar wel een baan hebt!) zit je nu in de puree. Kijk naar mij, ik heb toen wel toekomstplannen gemaakt!"
pi_118373489
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:14 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het ging me ook meer om hoe Maanvis de vraag stelde. "Waarom heb je niet wat extra stapjes gezet in het verleden?". Daar kunnen zoveel redenen voor zijn, maar het komt op mij nogal verwijtend en belerend over. Zo van: "Omdat je die extra stapjes toen niet hebt gezet (alsof je daar op die leeftijd uberhaupt aan denkt of je over 10 a 20 jaar wel een baan hebt!) zit je nu in de puree. Kijk naar mij, ik werkte op mijn 17e wel al daar en daar."
Maanvis had het idee dat hij begin 20 was.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_118373551
quote:

[..]

Het ging me ook meer om hoe Maanvis de vraag stelde. "Waarom heb je niet wat extra stapjes gezet in het verleden?". Daar kunnen zoveel redenen voor zijn, maar het komt op mij nogal verwijtend en belerend over. Zo van: "Omdat je die extra stapjes toen niet hebt gezet (alsof je daar op die leeftijd uberhaupt aan denkt of je over 10 a 20 jaar wel een baan hebt!) zit je nu in de puree. Kijk naar mij, ik heb toen wel toekomstplannen gemaakt!"
Ach al heb je de hele HBO-opleiding als een lapzwans alleen maar 6jes gehaald, boeiend. Ambitie en motivatie kunnen omslaan.
pi_118373657
quote:
7s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Maanvis had het idee dat hij begin 20 was.
Dan nog. Op die leeftijd ben je daar vaak niet eens mee bezig. En sowieso is het werkklimaat in Nederland behoorlijk verneukt. Elke sukkel kan met wat oefening een biertje tappen of borden dragen. Daar heb je geen HBO of horeca-opleiding voor nodig, helemaal niet op die leeftijd. Het is wel lekker makkelijk om de schuld bij de werkzoekende te leggen ipv de werkgever die tegenwoordig met de meest debiele eisen komt voor werk dat een aap nog zou kunnen doen.
pi_118373709
Hoevaak ik zie dat ze een HBO-diploma vragen voor administratief werk.

Werkzaamheden zijn dan ook niets meer dan mailtjes en telefoontjes behandelen en soms zelfs de loonslaaf van een manager spelen. Lekker niveau dan.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:00 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118374814
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dan nog. Op die leeftijd ben je daar vaak niet eens mee bezig. En sowieso is het werkklimaat in Nederland behoorlijk verneukt. Elke sukkel kan met wat oefening een biertje tappen of borden dragen. Daar heb je geen HBO of horeca-opleiding voor nodig, helemaal niet op die leeftijd. Het is wel lekker makkelijk om de schuld bij de werkzoekende te leggen ipv de werkgever die tegenwoordig met de meest debiele eisen komt voor werk dat een aap nog zou kunnen doen.
De vraag alleen is; waarom zou je een aap aannemen als er ook een raspaard solliciteert?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:42 #178
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_118374835
quote:

[..]

Neuh, het was een waarschuwing richting jongeren om wat meer extracurriculaire activiteiten te ondernemen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_118374911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 14:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De vraag alleen is; waarom zou je een aap aannemen als er ook een raspaard solliciteert?
Gezien de reacties in deze topicreeks worden raspaarden sowieso niet aangenomen op dat soort functies, want overgekwalificeerd of te oud.
pi_118375089
Na mijn 2e gesprek hoef ik alleen nog een persoonlijke test te doen en dan krijg ik een voorstel. Dit gaat via mail en zijn 24 vragen die je moet beantwoorden met of je het er heel erg of een beetje mee eens bent ofzo. Zo'n test heb ik nog nooit gedaan. Maar volgens mij is dat wel te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')