Het woord waar het hier om draait is: overdaad

Er is gewoonweg teveel Derksen/ Genee op TV. Hierboven ook al aangehaald door diverse mensen overigens. Vond Jensen wel een goed voorbeeld. In het begin één keer per week was het leuk. Toen eht dagelijks op TV was was het snel over.
Ik kijk/keek nog steeds VI op vrijdag en maandag, echter merk ik bij mijzelf dat ik er na een uurtje wel weer genoeg van heb. Het is een aaneenschakeling van clichés en dingen die we al 100 keer eerder hebben gehoord. In Nederland kunnen we er niets van, Gijp laat maar weer eens een verkeerde aftrap zien waar de heren schaterlachend over tafel rollen, tegen de Franse 2 meter lange en brede verdedigers kunnen Hollanders niet op. Voetballers zijn notoire domoren, in de Sjempions Lieg heeft Ajax niets te zoeken, het zijn allemaal nobody's en mister bigstars en dat is natuurlijk not dun, aldus Derksen. In Barcelona en Madrid wordt "het" voetbal gespeeld en komen de heren bijkans spontaan klaar, Hansie Hansie gooit er nog wat overacting bij terwijl Genee hem zit te trollen en Gijp vertelt nog eens een anekdote waarvan niet bekent is in hoeverre hetgeen hij vertelt de waarheid is. Tussendoor nog even wat sponsoren afzeiken en de kantineheld (terecht) belachelijk maken. Dany Vera speelt een vrolijk deuntje met beelden van PSV dnwel Twente in de EL. Terwijl de laatste noten wegsterven begint Gijp al te blaten dat "ze er he-le-maal niets van kunnen". Ja ja mensen, zo gaat dat. Maar dat geheel terzijde. Johan, je hebt de bril al gepakt zie ik. Wat is je nieuws?
Zoiets dus, en dat iedere keer weer. één a twee keer per week is nog vol te houden maar elke dag is gewoon teveel van het goede