Ik heb nu een nieuwe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg raar. Halloweenfoto's als het Halloween is. Hoe komen ze er op???
Straks gaan ze met Kerst nog Kerstfoto's posten en je zult zien dat begin december ineens iedereen Sinterklaasfoto's gaat posten.
Mensen zijn rare wezens.
Ja, strooi maar extra zout in de wondenquote:
Oei wat een kk giftig wijfquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef QuietEyes het volgende:
Een contact van mij... ik weet niet goed hoe ik dit gedrag nou moet omschrijven maar het moge duidelijk zijn dat er een steekje los zit als je je facebook de hele dag vol loopt te kladden met dit soort onzinnige berichten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Meneerik2 het volgende:
Heb wat plaatjes gevonden
Plaatje 1
[ afbeelding ]
Plaatje 2
[ afbeelding ]
Plaatje 3
[ afbeelding ]
Plaatje 5
[ afbeelding ]
Plaatje 6
[ afbeelding ]
Plaatje 7
[ afbeelding ]
Ik geef werkelijk geen neuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gekken man, het is Feyenoord - Ajax
Vroeger een geil wijf, totaal het tegenover gestelde beeld van wat ze nu laat zien.quote:Zonnetje, wortelenstampot van mama, voetjes omhoog en manlief aan de stofzuig #perfecte zondagmiddag =D — met ....
Die kerel zit onder de plakquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vroeger een geil wijf, totaal het tegenover gestelde beeld van wat ze nu laat zien.
Burgerlijke kut
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef thats_meh het volgende:
Vandaag een jaar geleden..... en dat posten op FB. En dan ooknog mensen die vragen, wat is er dan? Dat zeg ik liever niet op FB.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef thats_meh het volgende:
Vandaag een jaar geleden..... en dat posten op FB. En dan ooknog mensen die vragen, wat is er dan? Dat zeg ik liever niet op FB.![]()
![]()
hij (of zij) is wel cutequote:
Nee, anders had er "vind ik niet meer leuk" gestaanquote:
Haha, da's een mongol jonge!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet écht eens wat volk van m'n FB trappen
Waarom probeert zij hem te imiterenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet écht eens wat volk van m'n FB trappen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:51 schreef EDMAN- het volgende:
Maar jij vindt die pagina's toch leuk (niet de foto's, de pagina's)? Of zie ik dat nou verkeerd?
Het zijn ook gewoon m'n fb-vrienden die die shit liken, en dan komt dat op mijn wall te staan. Ik heb die onzin nu maar even uitgeschakeld (alle verslagen van X verbergen).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, anders had er "vind ik niet meer leuk" gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |