Dat is wel een goede. Maar nu zit ik hier te kijken. en er staat niets bij over het posten van onzin op Facebook. Wat moet ik nu doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar netjes gehouden:
Dit werkt beter hoorhttp://helpen.kwfkankerbestrijding.nl/Pages/Home.aspx
Nu liked haar man mijn reactie haha
toch niet met die drankjes he? Dacht dat die hype al voorbij wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef Stansfield het volgende:
Nee he ik heb ook mijn eerste borstkanker post te pakken. Vrouw van een goede vriend van me. En dan die domme reacties eronder....
Ik zit er over te denken om zoiets eronder te zetten:
[ afbeelding ]
Dus als b.v. je vader je moeder mishandeld dat moet je je toekomstige vrouw ook mishandelen.quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus als b.v. je vader je moeder mishandeld dat moet je je toekomstige vrouw ook mishandelen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:17 schreef kawa4 het volgende:
yep,
en dan kan je vrouw je daar niet voor aanklagen.
en moet ze het maar gewoon ondergaan
Wat? Nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Dus als b.v. je vader je moeder mishandeld dat moet je je toekomstige vrouw ook mishandelen.
Ehhh...nee. Er staat 'how you would want'. Dus hoe jij wil dat je vader je moeder behandelt, zo moet je je eigen vriendin behandelen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg raar. Halloweenfoto's als het Halloween is. Hoe komen ze er op???quote:Op zondag 28 oktober 2012 03:52 schreef Dimens het volgende:
Halloween pics. Halloween pics everywhere.
Ik heb nu een nieuwe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg raar. Halloweenfoto's als het Halloween is. Hoe komen ze er op???
Straks gaan ze met Kerst nog Kerstfoto's posten en je zult zien dat begin december ineens iedereen Sinterklaasfoto's gaat posten.
Mensen zijn rare wezens.
Ja, strooi maar extra zout in de wondenquote:
Oei wat een kk giftig wijfquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:50 schreef QuietEyes het volgende:
Een contact van mij... ik weet niet goed hoe ik dit gedrag nou moet omschrijven maar het moge duidelijk zijn dat er een steekje los zit als je je facebook de hele dag vol loopt te kladden met dit soort onzinnige berichten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:48 schreef Meneerik2 het volgende:
Heb wat plaatjes gevonden
Plaatje 1
[ afbeelding ]
Plaatje 2
[ afbeelding ]
Plaatje 3
[ afbeelding ]
Plaatje 5
[ afbeelding ]
Plaatje 6
[ afbeelding ]
Plaatje 7
[ afbeelding ]
Ik geef werkelijk geen neuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gekken man, het is Feyenoord - Ajax
Vroeger een geil wijf, totaal het tegenover gestelde beeld van wat ze nu laat zien.quote:Zonnetje, wortelenstampot van mama, voetjes omhoog en manlief aan de stofzuig #perfecte zondagmiddag =D — met ....
Die kerel zit onder de plakquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vroeger een geil wijf, totaal het tegenover gestelde beeld van wat ze nu laat zien.
Burgerlijke kut
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:42 schreef thats_meh het volgende:
Vandaag een jaar geleden..... en dat posten op FB. En dan ooknog mensen die vragen, wat is er dan? Dat zeg ik liever niet op FB.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |