30 novemberquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
heel verstandig!
wanneer ben je uitgerekend?
Uhm... Je kijkt "echt nooit" naar GTST maar kijkt af en toe wat flardes? Dat klopt niet hèquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik kijk echt nooit GTST (zijn 10 jaar geleden gestopt met volgen en kijk af en toe eens wat flardes)
Maar die reclame van Thuisbezorgd.nl en dat Nina thee uit een overduidelijk lege beker dronk was toch wel heel erg![]()
![]()
![]()
De hele serie is sinds een paar seizoenen één grote stomme foutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Vlindur het volgende:
![]()
Maar hebben ze vaker zulke stomme fouten? Want ik vond het echt heel slecht
Dan nog is het wel irritant om te zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Devil010 het volgende:
Mbt de reclame, er staat toch duidelijk in beeld bij het begin PP ofwel "product placement"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sluikreclame
en dus mogen ze dit doen.
http://zappen.blog.nl/rec(...)t-placement-bij-gtst
http://www.goeievraag.be/(...)-rechts-boven.153806
inderdaad...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het wel irritant om te zien
Maar de pakken hagelslag en potten pindakaas zijn dan wel afgeplakt zodat we het logo van de Albert Heijn niet kunnen zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
inderdaad...
en dan sinaasappelsap wel uit zo'n grote kan inschenken... en melk...
(ik refereer naar de ontbijttafels van de Sandersen en de Bouwhuizen...)
Dan kijk je niet meer, maar stop met zeiken, het is sowieso een trieste bedoeling.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het wel irritant om te zien
Dat is nog altijd iets wat ik zelf bepaalquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:36 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dan kijk je niet meer, maar stop met zeiken,
Ik neem aan dat je de serie an sich bedoelt? Dat weet ik en daar zeg ik dan ook meer dan regelmatig iets over.quote:het is sowieso een trieste bedoeling.![]()
dan stop je bij deze met zeiken en kijken en dus zeikenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog altijd iets wat ik zelf bepaal
[..]
Ik neem aan dat je de serie an sich bedoelt? Dat weet ik en daar zeg ik dan ook meer dan regelmatig iets over.
Nogmaals: dat bepaal ik zelf. Dus als ik er naar kijk en ik heb er iets over te zeiken, zal ik dat zeker niet voor me houdenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
dan stop je bij deze met zeiken en kijken en dus zeiken
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:59 schreef Devil010 het volgende:
[..]
dan stop je bij deze met zeiken en kijken en dus zeiken
En gelijk heb je, leven en laten leven mensen. Het gaat hier vooral om de serie en niet om de users. Users zullen nooit precies zeggen wat jij graag wilt horen (of achterwege laten wat je liever niet wilt horen). Mensen die daar niet tegen kunnen, snappen het principe van een forum niet helemaal lijkt me.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nogmaals: dat bepaal ik zelf. Dus als ik er naar kijk en ik heb er iets over te zeiken, zal ik dat zeker niet voor me houden
Je weet het weer eens goed te verwoordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
En gelijk heb je, leven en laten leven mensen. Het gaat hier vooral om de serie en niet om de users. Users zullen nooit precies zeggen wat jij graag wilt horen (of achterwege laten wat je liever niet wilt horen). Mensen die daar niet tegen kunnen, snappen het principe van een forum niet helemaal lijkt me.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik denk eerder datDaar dacht ik eerst ook aan, maar Tim en Rikki hebben nauwelijks scènes samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Anton en Maxime ook nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerst ook aan, maar Tim en Rikki hebben nauwelijks scènes samen
Het is bij GTST wel zo dat ze iets eerst erg aandikken en het dan een hele andere richting op gaat. Mike had eerst niets met Nina te maken en Anton vertelde men dat Mike alleen uit is op geld. Later ging hij achter Nina aan. Het zou mij eigenlijk ook niets verbazen na het aandikken van de relatieproblemen tussen Rikki en Sjoerd die zij soms hebben, dat Tim en Rikki iets zouden krijgen. Maar ja, in een soap kan alles dus we zullen zien.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Anton en Maxime ook nietHet zou me in ieder geval niets verbazen
We zullen zien. In ieder geval zal het dan een geniale verhaallijn wordenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het is bij GTST wel zo dat ze iets eerst erg aandikken en het dan een hele andere richting op gaat. Mike had eerst niets met Nina te maken en Anton vertelde men dat Mike alleen uit is op geld. Later ging hij achter Nina aan. Het zou mij eigenlijk ook niets verbazen na het verdikken van de relatieproblemen tussen Rikki en Sjoerd die zij soms hebben, dat Tim en Rikki iets zouden krijgen. Maar ja, in een soap kan alles dus we zullen zien.
Nogmaals stop met zeiken of anders kijk gewoon nietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nogmaals: dat bepaal ik zelf. Dus als ik er naar kijk en ik heb er iets over te zeiken, zal ik dat zeker niet voor me houden
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:07 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nogmaals stop met zeiken of anders kijk gewoon niet
Het idee achter een forum is nu juist te discussieren en niet te zeikenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
En gelijk heb je, leven en laten leven mensen. Het gaat hier vooral om de serie en niet om de users. Users zullen nooit precies zeggen wat jij graag wilt horen (of achterwege laten wat je liever niet wilt horen). Mensen die daar niet tegen kunnen, snappen het principe van een forum niet helemaal lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |