quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:05 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Van Aysen?Dan ben je nog steeds do-able haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Hoe ben je dan zwanger geraaktquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]En nee, ik ben echt niet do-able. Zonder zwanger te zijn ook niet!
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man heeft ook geen hoge eisenquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook geen hoge eisen
Ontopic; We wisten toch al vanaf dag 1 dat Maxime iets met Maarten had te maken? Voor mij was het iig wel erg doorzichtig allemaal.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:57 schreef PeterKelder het volgende:
En de spoilers voor 5 t/m 9 november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zonder reclame zouden soaps niet eens hebben bestaan; soaps zijn oorspronkelijk gecreëerd om zeep te promoten. Volgens mij was het begonnen om huisvrouwen dit product te laten komen dmv radiohoorspellen. Het zeepmerk heette Oxydolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me de scène tussen Mickey en Frits in de aflevering van 22 april 1994 (de aflevering waarin Robert door de spiegel dondert) herinneren waarin het merk Coca Cola wel héél nadrukkelijk (een stuk of drie keer) werd genoemd, waarbij Frits zelfs de opmerking "Heel goed, dat houdt je fris!" plaatste
Zelfs Martin van Steijn gaf later aan dat dit eigenlijk nergens op sloeg en totaal niet leek op een situatie waarin je een kroeg of restaurant binnenloopt en een cola bestelt.
spannend!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ben hoogzwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:28 schreef LetsGame het volgende:
GTST teruggekeken, ik heb al een tijdje sterk het idee dat..Hoe kom je daar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 02:28 schreef LetsGame het volgende:
GTST teruggekeken, ik heb al een tijdje sterk het idee dat..Ik denk eerder datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
spannend!
ga je straks ook hieraan meedoen?
heel verstandig!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
NeeIk word niet zo'n moeder die elke poep en scheet van dr kind op internet zet
30 novemberquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
heel verstandig!
wanneer ben je uitgerekend?
Uhm... Je kijkt "echt nooit" naar GTST maar kijkt af en toe wat flardes? Dat klopt niet hèquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Ik kijk echt nooit GTST (zijn 10 jaar geleden gestopt met volgen en kijk af en toe eens wat flardes)
Maar die reclame van Thuisbezorgd.nl en dat Nina thee uit een overduidelijk lege beker dronk was toch wel heel erg![]()
![]()
![]()
De hele serie is sinds een paar seizoenen één grote stomme foutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:08 schreef Vlindur het volgende:
![]()
Maar hebben ze vaker zulke stomme fouten? Want ik vond het echt heel slecht
Dan nog is het wel irritant om te zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:51 schreef Devil010 het volgende:
Mbt de reclame, er staat toch duidelijk in beeld bij het begin PP ofwel "product placement"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sluikreclame
en dus mogen ze dit doen.
http://zappen.blog.nl/rec(...)t-placement-bij-gtst
http://www.goeievraag.be/(...)-rechts-boven.153806
inderdaad...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het wel irritant om te zien
Maar de pakken hagelslag en potten pindakaas zijn dan wel afgeplakt zodat we het logo van de Albert Heijn niet kunnen zienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:25 schreef maily het volgende:
[..]
inderdaad...
en dan sinaasappelsap wel uit zo'n grote kan inschenken... en melk...
(ik refereer naar de ontbijttafels van de Sandersen en de Bouwhuizen...)
Dan kijk je niet meer, maar stop met zeiken, het is sowieso een trieste bedoeling.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 13:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het wel irritant om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |