SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je was me wederom voor
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Misschien is hij terug
Dat is ijdele hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wit, want die is makkelijker uit te knippenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Welke castfoto zal er op de box van seizoen 9 komen te staan?
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft de bovenste met Daniël en Arthur er nog op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Wat mij betreft ook ja, ook al is die witte ook erg mooiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat mij betreft de bovenste met Daniël en Arthur er nog op.
Ik hoop de bovenstequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:04 schreef PeterKelder het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Dat vrees ik ook helaas.. Zoals hierboven als vermeld werd is het inderdaad ook makkelijker te knippen.quote:
Dan doen ze maar wat meer hun bestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook helaas.. Zoals hierboven als vermeld werd is het inderdaad ook makkelijker te knippen.
We kunnen niet teveel verwachten van een bedrijf dat seizoen 20 eerder laat uitkomen dan seizoen 7.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan doen ze maar wat meer hun best
En bij dvd 1 t/m 10 van seizoen 6 op het menu het oude logo gebruiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
We kunnen niet teveel verwachten van een bedrijf dat seizoen 20 eerder laat uitkomen dan seizoen 7.
Of bij seizoen 20 het goede logo op het menu, verkeerde logo's op de box, dvd-cover en deurhangerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En bij dvd 1 t/m 10 van seizoen 6 op het menu het oude logo gebruikt
Dat is inderdaad wel erg falend jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Of bij seizoen 20 het goede logo op het menu, verkeerde logo's op de box, dvd-cover en deurhanger
Ze hebben alle logo's gebruikt, zodat ze zeker wisten dat de goede erbij zat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Of bij seizoen 20 het goede logo op het menu, verkeerde logo's op de box, dvd-cover en deurhanger
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben alle logo's gebruikt, zodat ze zeker wisten dat de goede erbij zat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze hebben alle logo's gebruikt, zodat ze zeker wisten dat de goede erbij zat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Oh, hebben we verschillende logo's gebruikt? Wist ik niets van!
Naja, zolang de naam van de serie maar goed is geschreven: Slechte Goede Tijden Tijden... Of was het nou Tijden Slechte Tijden Goede...?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |