één van de laatste geniale posts van het vorige topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Niks in principe maar ik heb niks gelezen over het leggen van een handdoek onder de kont van de meid...
Ik haat een vies dekbed
In the heat of the moment ga jij even een handdoekje onder haar wurmen? Goed voor de romantiek ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
één van de laatste geniale posts van het vorige topic
Ik niet zo goed eigenlijk. Maar zo'n bed kan verschoond worden, geen probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef Tegan het volgende:
Je kan best neuken zonder heel het bed onder te krijgen hoor.
plus, probeer maar eens zo op je plaats te neuken dat je niet van die handdoek af komtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
In the heat of the moment ga jij even een handdoekje onder haar wurmen? Goed voor de romantiek ja.
tnxquote:
Dat ook ja. Hoewel ik zo'n handdoek ook best kan voorstellen als dat nodig is zeg maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik niet zo goed eigenlijk. Maar zo'n bed kan verschoond worden, geen probleem.
Owja, daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
plus, probeer maar eens zo op je plaats te neuken dat je niet van die handdoek af komt
[..]
tnx
Jij praat over romantiek in combinatie met 'the heat of the moment' wat sex betreft? Ben jij zo'n meid die aan kaarslicht denkt enzo als ze sex heeft? Sowieso moet het toch aan het begin, moet niet pas als je bezig bent, dan is het te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
In the heat of the moment ga jij even een handdoekje onder haar wurmen? Goed voor de romantiek ja.
Je weet heus wel wat ik bedoel. Maar serieus, dan leg je een handdoekje in het midden van het bed en kleed je haar daar uit, echt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij praat over romantiek in combinatie met 'the heat of the moment' wat sex betreft? Ben jij zo'n meid die aan kaarslicht denkt enzo als ze sex heeft? Sowieso moet het toch aan het begin, moet niet pas als je bezig bent, dan is het te laat
Ik kan zoiets doen en meiden verafgoden me alsnog, ook als ik het met een clownsneus op zou doen zouden ze nog nat worden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel. Maar serieus, dan leg je een handdoekje in het midden van het bed en kleed je haar daar uit, echt?
Juist ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan zoiets doen en meiden verafgoden me alsnog, ook als ik het met een clownsneus op zou doen zouden ze nog nat worden.
tnxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef CherryLips het volgende:
Go Rhu'tjeIk bewoner je uithoudingsvermogen.
Ik hou het nog geen dag volMaar moet het ook een jaar ofzo doen.
nee maar heat of the moment is wel wat anders dan: wacht even! de handdoek is verschoven!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij praat over romantiek in combinatie met 'the heat of the moment' wat sex betreft? Ben jij zo'n meid die aan kaarslicht denkt enzo als ze sex heeft? Sowieso moet het toch aan het begin, moet niet pas als je bezig bent, dan is het te laat
ik durf bijna mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik meer dames in mijn bed heb gehad dan jijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik kan zoiets doen en meiden verafgoden me alsnog, ook als ik het met een clownsneus op zou doen zouden ze nog nat worden.
Meiden houden toch van dat erin en uitfloepen af en toe. Vinden ze geyl, het floepspelletjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar heat of the moment is wel wat anders dan: wacht even! de handdoek is verschoven!
floep, pik er uit, handdoek recht trekken, pik er weer in etc
Erna heb ik m ook nodig. Anders laat ik een spoor achter. Niet goed voor het laminaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb altijd wel een handdoek klaarliggen. Lekker handig voor erna.. niet tijdensTijdens is het gaan met die banaan en dan zie je wel hoe het eindigt
En hier verloor je al je geloofwaardigheidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meiden houden toch van dat erin en uitfloepen af en toe. Vinden ze geyl, het floepspelletje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Meiden houden toch van dat erin en uitfloepen af en toe. Vinden ze geyl, het floepspelletje
quote:
Zo ernstig bij jouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Erna heb ik m ook nodig. Anders laat ik een spoor achter. Niet goed voor het laminaat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
He kut, je trapte er niet inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
En hier verloor je al je geloofwaardigheid.
Het is meer het opstaan dat problemen heeft. Liggen gaat nog wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind het relaxter om nog even te kunnen blijven liggen als hij klaar is. Handdoek tussen de benen en klaar
Ik mag praten zoals ik wil ook al had ik 0 meiden gehad uberhaupt. Is gewoon lollig en is SC voor. Maar goed steek je hand maar in het vuur meidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik durf bijna mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik meer dames in mijn bed heb gehad dan jij
niet dat het er toe doet, maar dan moet je er ook niet zo over gaan praten
Ik verlies liters, lijkt wel. Is niet erg verder.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo ernstig bij jou. Bij mij helemaal niet en door de pil nog veel minder.
Zwaartekracht is een trut.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is meer het opstaan dat problemen heeft. Liggen gaat nog wel.
dat was niet het puntquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik mag praten zoals ik wil ook al had ik 0 meiden gehad uberhaupt. Is gewoon lollig en is SC voor. Maar goed steek je hand maar in het vuur meid
Belediging voor hem hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was niet het punt
natuurlijk mag je praten zoals je wil
je komt alleen over als
[ afbeelding ]
amenquote:
goed ideequote:
Hij houdt ook van het floepspelletje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was niet het punt
natuurlijk mag je praten zoals je wil
je komt alleen over als
[ afbeelding ]
Ooit, een tummy tuck, ooit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
amen
als ik ooit geld over heb laat ik mijn tieten liften
een zondagje zonder bh is er ook al niet meer bij
Hai!quote:
Jij ook al?quote:
Was hij een nachtje uit logeren ja?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:34 schreef L-E het volgende:
Blijkbaar slaap ik niet goed als ik alleen thuis ben. Ben blij dat kleuter er straks weer is.
Ja. En vriendje is bij zijn familie. Vroeger sliep ik elke nacht alleen, zonder problemen, nu lag ik wakker van elk geluidjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was hij een nachtje uit logeren ja?
Elke zondag is het weer wennen, zo'n leeg bedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. En vriendje is bij zijn familie. Vroeger sliep ik elke nacht alleen, zonder problemen, nu lag ik wakker van elk geluidjeGek hoe snel je went aan iemand in je bed.
Wat hebben ze met jou gedaan vannacht?
Christus. Klinkt als een aflevering van Dexter. Misschien moet je eens wat minder horror kijken ofzo, serieus..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Elke zondag is het weer wennen, zo'n leeg bed
Ehm, ik had haken door mijn handen waarmee ik was vastgebonden en ik werd heel langzaam van boven naar beneden open gesneden, o.a.
Ik weet dat je me vervelend vindt, maar wellicht moet je die dingen eens écht aanpakken en gaan verwerken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb blijkbaar een hoop te verwerkenIk droom nooit dingen die ik heb gezien in films ofzo. Het is altijd hetzelfde, in verschillende variaties, ik lig eigenlijk altijd op een koude metalen tafel en word vakkundig bewerkt..
Niemand ziet therapie zitten, het is geen picknick. Maar wat het je oplevert aan het eind is wel heel waardevol. Wat heb je te verliezen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet gewoon niet zo goed hoe ik dat aan zou moeten pakken, therapie zie ik niet echt zitten...
True. Maar pff, where to start?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Niemand ziet therapie zitten, het is geen picknick. Maar wat het je oplevert aan het eind is wel heel waardevol. Wat heb je te verliezen?
Ik ben ook niet iemand die in staat is om op een sofa te hangen en te vertellen. Heb het geprobeerd, maar dat is te vrijblijvend voor mij. Uiteindelijk dit jaar met EMDR begonnen bij een natuurgeneeskundig therapeut, waar ik via een omweg terecht kwam met mijn rugklachten. En EMDR is verschrikkelijk, echt, maar ik sta versteld van de ruimte in mijn hoofd die het oplevert. En zo'n 'gerichte' therapie werkt voor mij weer heel goed, als in dat er dan geen ruimte is om van alles weg te laten en minder erg te doen lijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
True. Maar pff, where to start?
Oke...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:35 schreef L-E het volgende:
Mogelijk verschilt dat ook per therapeut, maar in mijn geval gaat het om het steeds weer tot in de details vertellen van een trauma. Was bij mij blijkbaar nodig om mijn verstand in contact brengen met mijn gevoel, omdat ik verstandelijk wel leek te weten hoe erg het allemaal was, maar niet bij dat verdriet kon. Heel erg niet leuk om te doen, maar het heeft bij mij wel het eea opgeleverd.
Zo klinkt het wel ja!quote:
maar als het alleen vertellen is, is het toch geen emdr?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Wij doen geen piepjes. Anderen mogelijk wel.
Ze doet nog iets anders, maar dat wil ik hier niet vertellen eigenlijk. Klinkt zo suf, en dan wil Miss helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar als het alleen vertellen is, is het toch geen emdr?
haha ja maar dat andere maakt het waarschijnlijk emdrquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze doet nog iets anders, maar dat wil ik hier niet vertellen eigenlijk. Klinkt zo suf, en dan wil Miss helemaal niet.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha ja maar dat andere maakt het waarschijnlijk emdr
ja dat is heel normaal bij emdrquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:58 schreef L-E het volgende:
[..]Ze gaat met een pen heen en weer voor mijn gezicht. Om die hersenhelften te verbinden, begreep ik.
Ja eh, niks geen suffe therapie hoor, alleen hippe, opwindende hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze doet nog iets anders, maar dat wil ik hier niet vertellen eigenlijk. Klinkt zo suf, en dan wil Miss helemaal niet.
Nee, maar miss grijpt alles aan om niet te gaan!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is heel normaal bij emdr
Toch niet raar?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie nu trouwens een therapeut voor me die heel rare dingen doet om je aandacht van links naar rechts te krijgen
naakte kikkersprongen zijn involved
ga rebirthenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, niks geen suffe therapie hoor, alleen hippe, opwindende hoor
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, maar miss grijpt alles aan om niet te gaan!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:04 schreef L-E het volgende:
Mijn nesteldrang maakt dat ik op zaterdagochtend de keukenkastjes sta uit te stoppen. Dat werkt ook wel therapeutisch trouwens.
Dat je me aan therapie wilt krijgen oke, maar het combineren met schoonmaken...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag het van me overnemen hoor, geen probleem!
Twee vliegen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je me aan therapie wilt krijgen oke, maar het combineren met schoonmaken...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga rebirthen
Maar even serieus: ik ben echt pro therapie en heb niet alles gevolgd maar als jij ergens last van hebt (zoals dromen) zou ik echt zeggen probeer het eens
je moet gewoon een beetje theraupeut en therapievorm hoppenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Rebirthen whehe!
Maar ik vind het lastig, heb slechte ervaring er mee en ik weet wel dat dat niets zegt over alle therapeuten, maar ja...
Dat is echt zo waar. Ik heb er ook een paar versleten voor ik dacht: Hier kan ik écht iets mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet gewoon een beetje theraupeut en therapievorm hoppen
het is niet niks, wat je allemaal met die mensen moet delen dus dan moet het wel klikken
je krijgt het waarschijnlijk vergoed hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:15 schreef missbehavin het volgende:
En het is nu ook niet zo dat ik het me echt kan veroorloven...
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Je bent nu allemaal redenen aan het opnoemen om het niet te doen. Zo kom je nergens.
Ik dacht dat je per sessie een bijdrage moet betalenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je krijgt het waarschijnlijk vergoed hoor
dan is er alleen een eenmalige eigen bijdrage
Ligt er aan. Mijn therapeut is dus 'natuurgeneeskundig' en valt onder de alternatieve geneeswijzen. In mijn verzekering krijg ik dat volledig vergoed tot aan 300,- per jaar. Je kan ook kiezen wat je wil doen en daar je verzekering op aanpassen in januari.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je per sessie een bijdrage moet betalen
Een topic openen is nog steeds goedkoper.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ligt er aan. Mijn therapeut is dus 'natuurgeneeskundig' en valt onder de alternatieve geneeswijzen. In mijn verzekering krijg ik dat volledig vergoed tot aan 300,- per jaar. Je kan ook kiezen wat je wil doen en daar je verzekering op aanpassen in januari.
en die constructies zijn ook allemaal veranderd hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb met ex dus eens therapie gevolgd en daarvoor moesten we voor elke sessie een eigen bijdrage betalen. Ligt ws aan het soort therapie idd
Levert toch íets minder op, gok ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een topic openen is nog steeds goedkoper.
Ja wel een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en die constructies zijn ook allemaal veranderd he
dus ik weet niet hoe lang dat geleden is...
Kut zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Oh crap mijn fohn is aan het sterven geloof ik
Eigenlijk best wel, heb geen geld voor een nieuwe en zonder fohn doet mijn haar niet wat ik wil. Verdomme, was nog een dure ook, speciaal voor geverfd haarquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:43 schreef L-E het volgende:
Ik heb de keukenkastjes en de buffetkast gedaan, nu douchen, daag!
Gewoon accent ergens anders opleggen. Op je mond, of op je kleding en dan als je straks thuis komt, je pincet verder zoeken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh!!
ik ben mijn pincet kwijt en ik moet zo naar een feestje
iemand een briljante tip hoe ik mijn wenkbrauwen toch in shape krijg?
* geeft pincetquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:04 schreef rhubarbje het volgende:
Maar mijn mond kan ook al niet want dan vallen de rode vlekjes in mijn huid meer op
life sucks en ik ben lelijk
Maar ik moet over 6 min weg dus ik zal het er mee moeten doen
Ik ben ook 2 dagen lang steeds alles kwijt, het zal in de lucht zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh!!
concealerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
Aargh!!
Voor Q. daarentegen is dit de highlight voor 2012, een L-E die naar hem verlangd op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:14 schreef L-E het volgende:
En ik weet heus wel hoe sneu het is dat dit mijn highlight is van de zaterdagavond
Oh ja, heb ik ook wel eens gehad. Heb ik erna ook gemaild met als vriendelijke tip om het 'Bieden vanaf'-bedrag aan te passen. Konden ze niet waarderen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef CherryLips het volgende:
Mensen op marktplaats![]()
Toffe kast gezien, kost nieuw 700 euro, zij zeggen bieden vanaf 150. Staat er al een maand op. Ik breng bod uit van 150, als eerste na een maand. Krijg na een week een mailtje terug: ik vind je bod te laag.
Zet er dan geen 150 euro bij, domme doos.
Marktplaatsvolk.... What else is new?quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook wel eens gehad. Heb ik erna ook gemaild met als vriendelijke tip om het 'Bieden vanaf'-bedrag aan te passen. Konden ze niet waarderen.
ja of doe een tegenbod ofzo. Wat wil ze nu dat ik doe dan? Dat ik 400 euro bied ofzo? Wat wil je ervoor hebben als het geen 150 is? Ik denk dat ze had gehoopt dat heel veel mensen tegen elkaar op zouden bieden maar dat gaat dus blijkbaar niet gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook wel eens gehad. Heb ik erna ook gemaild met als vriendelijke tip om het 'Bieden vanaf'-bedrag aan te passen. Konden ze niet waarderen.
Het was mijn tweede ontbijtquote:
Dat was dan ook mijn reden om het bij eBay te houden. En dat is ook al jaren terug intussen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:00 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er nog nooit wat op gekocht of verkocht. Ik heb al geen zin in dat gedoe als kopers die na een bod gewonnen te hebben nog willen onderhandelen om de prijs omlaag te doen.
Ik had pannenkoeken voor brunchquote:
Mooi, mijn winterjas voelde zich al eenzaam.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bleh!
http://www.nu.nl/binnenla(...)-niet-meer-zien.html
nou ik zou het wel fijn vinden als het weer gewoon eens beslistquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi, mijn winterjas voelde zich al eenzaam.
Wat heb je nou weer gezegd dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb weer een dm stalker omdat ik 1 keer iets onaardigs heb gezegd
tere zieltjes die zolderkamer autisten zeg
Ik ben de dm stalker in kwestie trouwens (tevens zolderkamerautist en alles wat ze wel niet meer zegt en gaat zeggen nog)quote:
opzich niet maar ik heb om 3 uur pas een afspraak om te tennissenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je toch juist niet op fok zitten?
Het verbaast me niet zo heel veel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik ben de dm stalker in kwestie trouwens (tevens zolderkamerautist en alles wat ze wel niet meer zegt en gaat zeggen nog)
Oke? Hoezo niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verbaast me niet zo heel veel.
Dat idee heb ik zelf ook wel ja. Ook gezien waar de dm's over gingen en dat ik dan stalker word genoemd en 1 meid het ook nog voor haar opneemt daarna. Allemaal een beetje zo-zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:37 schreef L-E het volgende:
Je valt daardoor niet heel erg uit de toon op fok, dat scheelt.
dingen los laten is niet echt je ding he?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik zelf ook wel ja. Ook gezien waar de dm's over gingen en dat ik dan stalker word genoemd en 1 meid het ook nog voor haar opneemt daarna. Allemaal een beetje zo-zoMaar goed SC hoeft niet zo'n negatieve draai te krijgen vanwege zoiets imo, maar is gewoon wel weer typerend
Ja, je komt er niet zo heel goed uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dit lijkt me wel duidelijk genoeg voor iedereen
Nee ongetwijfeld niet nee. Moet je ook nog weten wat er was en hoe zij deed voordat je een oordeel hebt? Blijkbaar niet. Is geen probleem. Maar dit begint wel wat belachelijk te worden zoquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, je komt er niet zo heel goed uit.
Nou, kom maar opquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ongetwijfeld niet nee. Moet je ook nog weten wat er was en hoe zij deed voordat je een oordeel hebt? Blijkbaar niet. Is geen probleem. Maar dit begint wel wat belachelijk te worden zo
vooral doen, dan vraag ik meteen een ban voor je aan en ben ik ook weer van je afquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee ongetwijfeld niet nee. Moet je ook nog weten wat er was en hoe zij deed voordat je een oordeel hebt? Blijkbaar niet. Is geen probleem. Maar dit begint wel wat belachelijk te worden zo
Die prachtdame met dat engelenblonde haar.quote:
Een kind is blijkbaar een prima instrument om een bepaalde categorie mannen van je af te houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:12 schreef Q. het volgende:
Ze verschuilt zich toch achter een kind. Zoals elke moeder.
Amen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kind is blijkbaar een prima instrument om een bepaalde categorie mannen van je af te houden.
Durf jij dan te accepteren?quote:
Komtie dan.quote:
Ik laat mij niet weerhouden door zo'n kind natuurlijk.quote:
En door twee?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik laat mij niet weerhouden door zo'n kind natuurlijk.
Nog beter, die houden elkaar wel bezig.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef AirwiN het volgende:
Raar idee dat L-E nu mijn fotoboek zit te doorzoeken.
Ha, hebbes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze verschuilt zich toch achter een kind. Zoals elke moeder.
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je hoort het, ik mag het niet vertellen. Komt omdat ik zo'n stalker ben en zo raar en slecht.
L-E ziet alles.quote:
Dat bewaar ik voor vanavond, ik zit nu mobiel. Doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:32 schreef AirwiN het volgende:
Raar idee dat L-E nu mijn fotoboek zit te doorzoeken.
En ik niet probeer je te zeggen?quote:
Voor jou heb ik niks te verbergen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor vanavond, ik zit nu mobiel. Doe er je voordeel mee.
Waarom zou jij het fotoboek van een andere kerel gaan doorspitten?quote:
Of heb ik jou in een andere groep gezet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:42 schreef CherryLips het volgende:
Hé, Air heeft alle foto's verwijderd.
'Bitches'quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of heb ik jou in een andere groep gezet?
Heb jij geen fobo vol met geile wijven om andere mannen mee af te troeven, is dat het?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou jij het fotoboek van een andere kerel gaan doorspitten?
Goed idee. Heb jij die groep ook?quote:
Andere mannen op zo'n manier moeten aftroeven getuigt niet van heel veel zelfvertrouwen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb jij geen fobo vol met geile wijven om andere mannen mee af te troeven, is dat het?
Is 'ie toch een beetje speciaal.quote:
Ik dacht dat het een wedstrijdje was. Zoiets als digitaal tegen schrikdraad durven plassen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere mannen op zo'n manier moeten aftroeven getuigt niet van heel veel zelfvertrouwen.
Jij weet beter, getuige je eigen verzameling.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een wedstrijdje was. Zoiets als digitaal tegen schrikdraad durven plassen.
Op het moment weet ik niet zoveel hoor, brak op het werk en bijna vakantie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet beter, getuige je eigen verzameling.
Ja blijkbaar ben ik dat nou eenmaal ook héquote:
Dude, jij hebt issues. Serieus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar ben ik dat nou eenmaal ook héVolgende keer denken voordat je iets post. Ik ben nu te tennissen, tot later
Ja papa. Zal voortaan goed uitkijken met oversteken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja blijkbaar ben ik dat nou eenmaal ook héVolgende keer denken voordat je iets post. Ik ben nu te tennissen, tot later
Ja dat hoor ik hier vandaag al de hele tijd in dit topic van 2 mensen. Daarom reageer ik er ook op. Misschien beter om te negeren inderdaad.quote:
Lekker digitaal aan het lossen kerel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op het moment weet ik niet zoveel hoor, brak op het werk en bijna vakantie.
* pakt handje vastquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja papa. Zal voortaan goed uitkijken met oversteken.
Watte?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker digitaal aan het lossen kerel?
Autocorrectie want mobiel enzo.quote:
Cyberseks?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker digitaal aan het lossen kerel?
Probeer het dan nog eens, zou ik zeggen. Als je wiltquote:
Digitaal pissen, als verwijzing naar je eerdere post.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer het dan nog eens, zou ik zeggen. Als je wilt
Oke.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik hier vandaag al de hele tijd in dit topic van 2 mensen. Daarom reageer ik er ook op. Misschien beter om te negeren inderdaad.
Oh. Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Digitaal pissen, als verwijzing naar je eerdere post.
Hoe minder kleding, des te sexier!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:00 schreef L-E het volgende:
Ik weet hoe niet sexy en afhankelijk het is om op een vent te wachten.
Maar ik doe het. Hij kan hier elk moment zijn.
quote:
Plakkerig?quote:
*fap fap fap*quote:
Ik herhaal nog maar es: Marktplaatspaupers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:26 schreef CherryLips het volgende:
O echt, Marktplaats. Set staat er voor 150 op (bieden vanaf), ik bied 150 (zet er natuurlijk niet gelijk 200 neer), ze mailt dat ze het bod te laag vind, ik vraag om een tegenbod, dat was 225, ik bied 200, maar dat vind ze te weinig. Ja, jammer, ik koop wel een andere.
Ik vind het zo raar he. Zet de bieden vanaf-prijs dan gelijk op 200 of 225.
Je zou bijna denken dat het de eigenaren van m'n nieuwe appartement zijn, dat ging ook zo heen en weer en met veel moeite een antwoord eruit trekken.
Ik zat m'n moeder ook al te pushen om dan maar 165 te bieden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zullen we allemaal gaan mailen en onder de 200 bieden? Misscbien vinden ze dan het bod van CL opeens fucking awesome
serieus dm me maar een link en ik bied wel hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat m'n moeder ook al te pushen om dan maar 165 te bieden.
Da's dan wel weer een tof idee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:47 schreef rhubarbje het volgende:
Zullen we allemaal gaan mailen en onder de 200 bieden? Misscbien vinden ze dan het bod van CL opeens fucking awesome
Parttime lover?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:16 schreef MNR het volgende:
Ik doe alles parttime tegenwoordig, bevalt me uitstekend. En heb net weer een hele leuke functie gezien. Yeah
Nou! En jij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
En heeft iedereen een wa wa wa wa waanzinnig weekend gehad?
We hadden een nichtje te logeren, dus we zijn naar Scheveningen geweest, wezen bowlen, kruidnoten maken. Erg verheffend allemaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:03 schreef Godtje het volgende:
Ik mag niet klagen. Alleen extreem brak gisterochtend.
Wat heb je gedaan?
Nou...... deze was wel vrij ernstig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden een nichtje te logeren, dus we zijn naar Scheveningen geweest, wezen bowlen, kruidnoten maken. Erg verheffend allemaal.Doe mij maar gewoon wild stappen en zuipen, dan ben ik na afloop minder moe.
Toch had ik graag geruild.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:09 schreef Godtje het volgende:
Nou...... deze was wel vrij ernstig.
Kruidnoten zijn altijd goed
Gewoon het hele jaar door. Waarom moeten ze weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch had ik graag geruild.En inderdaad, kruidnoten zijn altijd goed.
Volgend jaar al in mei in de winkel wat mij betreft.
Nog beter!quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon het hele jaar door. Waarom moeten ze weg.
Speculaasjes en erwtensoep ligt er ook in de zomer. Geen enkele noodzaak om de kruidnootjes wel te verwijderen. Het is dicriminisatie!quote:
Trainen, gamen, uitslapen, koken, etentje, sex, date.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
Hoe was de Sex? Hoe was de date?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trainen, gamen, uitslapen, koken, etentje, sex, date.
Ja, was wel oke
Date geen vervolg? Zo enthousiast klink je niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
Sex: Wel oke
Date: Best gezellig
Train: Hiphop demo team
Game: Aion
U vraagt, wij draaien!
Was de seks met die date of een ander?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
Sex: Wel oke
Date: Best gezellig
U vraagt, wij draaien!
Beschaafd doch tof.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
De katten waren er bij hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beschaafd? Als in alleen thuis gezeten?
Ja ik denk 't wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Date geen vervolg? Zo enthousiast klink je niet.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was de seks met die date of een ander?
Voor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Was dit voor of na je date?
en geen seks met date dus?
Ja, vrienden dus en geen liefdequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk 't wel.
Het was er zo eentje waarvan ik dacht "Niet mijn type, maar gemeenschappelijke interesses en zo, dus ach.... waarom geen date". En dat is eigenlijk nogs teeds zo. Was wel gezellig hoor, absoluut
Of iets wat kan groeien of zo. Dat ik dan minder kritisch moet zijn etc etc etc, wat ik altijd te horen krijg.quote:
Arme Godt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben niet van de sex op de eerste date!
Nog een date en kijken of het schip ooit de haven gaat verlatenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of iets wat kan groeien of zo. Dat ik dan minder kritisch moet zijn etc etc etc, wat ik altijd te horen krijg.
Ach bij de tweede date zeg ik... Point your heels to Jesus and start parying giiiirl!quote:
Ja hallo, we blijven mannen he. Liefde, tsss. Liefde my ass!!!quote:
Sorry! Ben nog niet in staat om aan eten te denken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:42 schreef Ang3l het volgende:
En dat Godt dan weer NIET vraagt wat ik gekookt heb voor t etentje!
Tss. DIT dus!
Daar ben ik dan weer te netjes voorquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus dm me maar een link en ik bied wel hoor
Wel morgen want ik ben nu eindelijk ff weg van de laptop
Ach, weet je, ik zeik wel eens op vertalers, maar als je dan vertalingen uit de downloadscene ziet af en toequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister eerder moeten stoppen met werken. Zweven vervoegen als zwoof
Zekerquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:51 schreef Godtje het volgende:
Als het er in zit, weet je het wel. Dat halfzachte gedoe altijd over dat het moet 'groeien' ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of iets wat kan groeien of zo. Dat ik dan minder kritisch moet zijn etc etc etc, wat ik altijd te horen krijg.
Oehquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik had pannenkoeken voor brunch
niceee
Miss bakt toch ieder weekend wel een test-batch. Helemaal niet nodig voor jou dat ze in mei in de winkel liggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch had ik graag geruild.En inderdaad, kruidnoten zijn altijd goed.
Volgend jaar al in mei in de winkel wat mij betreft.
Die zijn echt verschrikkelijk ja. Die knallen er niet eens een spellingscontrole overheenquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, weet je, ik zeik wel eens op vertalers, maar als je dan vertalingen uit de downloadscene ziet af en toe.
De marathon?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Brak hardlopen was geen succes, maar ik heb het toch gedaan!
Soms echt lachwekkend slecht:quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn echt verschrikkelijk ja. Die knallen er niet eens een spellingscontrole overheen
In mei doet ze dat niet hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:05 schreef Tegan het volgende:
Miss bakt toch ieder weekend wel een test-batch. Helemaal niet nodig voor jou dat ze in mei in de winkel liggen.
Ik had een keer bij The Simpsons dat ze het hadden over een verkiezings poll. Vertaalden ze dat als zwembadquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms echt lachwekkend slecht:
Over een huis: "it is a fixer upper?" Zal ik avondeten maken?.
En daarom alles zonder ondertitels. Tenzij Franstalig oid maar dat kijk ik dan weer niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, weet je, ik zeik wel eens op vertalers, maar als je dan vertalingen uit de downloadscene ziet af en toe.
Ja, ik doe alles met engels, maar soms zit het ingebakkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom alles zonder ondertitels. Tenzij Franstalig oid maar dat kijk ik dan weer niet.Of met engelse ondertitels, dat is meestal minder ellendig.
Vergeet ook niet de videocassette helemaal terug te spoelen als je hem terug brengt naar de videotheek.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef Tegan het volgende:
Ik spoel gewoon terug als ik een woordje mis.
Dat vind ik te irritant. Ook als je met meerdere mensen kijkt is ondertiteling gewoon handig als mensen erdoorheen praten (of zelf) en je het toch nog kan volgen allemaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef Tegan het volgende:
Ik spoel gewoon terug als ik een woordje mis.
Tres bien!quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel meer Frans gaan kijken met ontertiteling. Zo heb ik Engels geleerd, en nu is Frans aan de beurt.
Ik had het weer eens verkeerd begrepen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm ja?![]()
Daarom vraag ik het toch ook. Dat is toch het weekend.
Vooral als je chips zit te etenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik te irritant. Ook als je met meerdere mensen kijkt is ondertiteling gewoon handig als mensen erdoorheen praten (of zelf) en je het toch nog kan volgen allemaal
Het liefst zou ik nog ondertiteling bij NL films willen hebben. Mijn gehoor is wat dat betreft gewoon slecht soms.
Van ondertitels wordt je ook lui. Van die mensen die zeggen niets te begrijpen zonder ondertitels, als zij alles zonder zouden kijken, zouden ze na een paar afleveringen of films gewoon netjes alles begrijpen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarom alles zonder ondertitels. Tenzij Franstalig oid maar dat kijk ik dan weer niet.Of met engelse ondertitels, dat is meestal minder ellendig.
Met meerdere mensen idd irritant. Maar dan hebben we toch meestal Nederlandse subs aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat vind ik te irritant. Ook als je met meerdere mensen kijkt is ondertiteling gewoon handig als mensen erdoorheen praten (of zelf) en je het toch nog kan volgen allemaal
Het liefst zou ik nog ondertiteling bij NL films willen hebben. Mijn gehoor is wat dat betreft gewoon slecht soms.
Whehe. Neh... ik houd niet zo van lousy seksquote:
Eigenlijk is het "Très bien"quote:
Ja, sorry hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van ondertitels wordt je ook lui. Van die mensen die zeggen niets te begrijpen zonder ondertitels, als zij alles zonder zouden kijken, zouden ze na een paar afleveringen of films gewoon netjes alles begrijpen.
Krijg je ook niet dat gedoe met slecht vertaalde grapjes en dergelijk.
Lousy seks kan ook prima met een vaste partner anders.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe. Neh... ik houd niet zo van lousy seks
Engelse ondertitels aanzetten voldoet prima. De meeste series kan ik niet volgen op alleen het geluid omdat het te snel gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van ondertitels wordt je ook lui. Van die mensen die zeggen niets te begrijpen zonder ondertitels, als zij alles zonder zouden kijken, zouden ze na een paar afleveringen of films gewoon netjes alles begrijpen.
Krijg je ook niet dat gedoe met slecht vertaalde grapjes en dergelijk.
Ervaring?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lousy seks kan ook prima met een vaste partner anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |