Tja heb genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
in principe niet, maar wat zou je te bieden hebben.
Beetje een breed begrip. Maar ok ik ben evt opzoek naar een Sony Vaio VGN-UX om een beetje mee te spelen, maar kan me niet voorstellen dat je die ergens hebt liggen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef blueline het volgende:
[..]
Tja heb genoegmaar als je niets zoekt
Toevallig ook interesse in een mini laptop?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Beetje een breed begrip. Maar ok ik ben evt opzoek naar een Sony Vaio VGN-UX om een beetje mee te spelen, maar kan me niet voorstellen dat je die ergens hebt liggen...
Dus verder nog steeds te koop, 190 = direct meenemen.
120gb, ik heb mij vergist als het gaat om de HD capaciteit. Maar dat veranderd niets aan de prijs wat mij betreft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef radjatoe het volgende:
Frank,
Ik heb een vraag. Op MP staat een 120 gb hdd en hier 160 gb...welke is t nu? Voordat ik nu op verzenden van de ING druk..
Zie marktplaats, allemaal 200+ bedragen voor iets dergelijks. Maar dat doet er verder niet meer toe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:42 schreef Bozepiemel het volgende:
Onvoorstelbaar dat je dit nog hebt weten te verkopen voor 175 euro, tja het is maar wat de gek er voor geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |