Scherm en toetsenbord niets mee aan de hand.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:37 schreef ricost het volgende:
Krassen op het scherm of alleen op de behuizing ?
Is het toetsenbord nog in orde ?
Heb je toevallig trouwens ook een idee of programma's zoals Traktor of Ableton Live hier goed op werken of heb je die nooit gebruikt ?
Traktor pro werkt op de mac als je een externe meng panneel hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:37 schreef ricost het volgende:
Krassen op het scherm of alleen op de behuizing ?
Is het toetsenbord nog in orde ?
Heb je toevallig trouwens ook een idee of programma's zoals Traktor of Ableton Live hier goed op werken of heb je die nooit gebruikt ?
Sluit het inderdaad gewoon aan op een combinatie van DJM900 (of DJM2000) en CDJ2000'squote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:13 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Traktor pro werkt op de mac als je een externe meng panneel hebt.
Haal je dan ook de officiele meng set..? Kost 800 eur. 2. Usb lezers, 1 mengpaneel;)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:28 schreef ricost het volgende:
[..]
Sluit het inderdaad gewoon aan op een combinatie van DJM900 (of DJM2000) en CDJ2000's
Maar het is de vraag of deze macbook het programma Traktor 2 kan draaien.
Traktor 1 zal wel werken maar daarin zit geen volledige ondersteuning voor de Pioneers.
Maar ik zal even op zoektocht gaan!
Nope, gewoon standaard club settingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:57 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Haal je dan ook de officiele meng set..? Kost 800 eur. 2. Usb lezers, 1 mengpaneel;)
Net even met me eigen macbook geken zelfde als deze, hij zou traktor pro gewoon moeten kunnen draaien :-)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:58 schreef ricost het volgende:
[..]
Nope, gewoon standaard club setting
Traktor Pro 2 gaat het hier over, laatste update ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Net even met me eigen macbook geken zelfde als deze, hij zou traktor pro gewoon moeten kunnen draaien :-)
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:09 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zit er nog garantie op die behuizing, want ik geloof dat die witte polycarbonate Macbooks ervoor werden teruggeroepen: bijna allemaal breekt de behuizing op een paar punten af bij de palmrest.
http://www.apple.com/nl/support/exchange_repair/quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb begrepen van wel, echter zelf nooit moeite voor gedaan.
[..]
Op de website zelf staat dat Traktor 2 werkt mits minimaal 10.6, core duo, 2gb, daar valt deze Macbook allemaal net onder: http://www.native-instrum(...)cifications/?type=99quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef ricost het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/support/exchange_repair/
Zover ik zie helaas niet meer
Ik ben nog aan het uitzoeken of de software die ik wil draaien erop werkt anders heb ik zeker interesse.
creatief zijn, maar schijnt wel te kunnen:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:42 schreef Neo_ het volgende:
jammer dat het een core duo is, dan kan er dus geen Lion op
Tja heb genoegquote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
in principe niet, maar wat zou je te bieden hebben.
Beetje een breed begrip. Maar ok ik ben evt opzoek naar een Sony Vaio VGN-UX om een beetje mee te spelen, maar kan me niet voorstellen dat je die ergens hebt liggen...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef blueline het volgende:
[..]
Tja heb genoegmaar als je niets zoekt
Toevallig ook interesse in een mini laptop?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Beetje een breed begrip. Maar ok ik ben evt opzoek naar een Sony Vaio VGN-UX om een beetje mee te spelen, maar kan me niet voorstellen dat je die ergens hebt liggen...
Dus verder nog steeds te koop, 190 = direct meenemen.
120gb, ik heb mij vergist als het gaat om de HD capaciteit. Maar dat veranderd niets aan de prijs wat mij betreft.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef radjatoe het volgende:
Frank,
Ik heb een vraag. Op MP staat een 120 gb hdd en hier 160 gb...welke is t nu? Voordat ik nu op verzenden van de ING druk..
Zie marktplaats, allemaal 200+ bedragen voor iets dergelijks. Maar dat doet er verder niet meer toe.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:42 schreef Bozepiemel het volgende:
Onvoorstelbaar dat je dit nog hebt weten te verkopen voor 175 euro, tja het is maar wat de gek er voor geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |