abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118257147
Ben er alleen een beetje bang voor dat het dan alsnog op niks uitdraait. Dat is dan natuurlijk extra klote.
pi_118257412
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
Yessss, vanavond date gehad waar ik hoge verwachtingen van had. De connectie was IRL ook zeer duidelijk aanwezig, heb een superchille date gehad, gezoend (voor het eerst in 4,5 weer een 'nieuwe' vrouw gezoend, was echt _O_ ) en een nieuwe afspraak gemaakt. We gaan bij mij thuis samen sushi maken 8-)

Vind het wel een beetje raar om hiernaast nog 2 andere vrouwen te daten, zit er aan te denken om die 2 dates af te zeggen. Heb een superconnectie met haar en geen zin om met andere vrouwen te ouwehoeren eerlijk gezegd.
Leuk man *O*
pi_118257457
Maar ja, dat is toch het risico? Je kunt ook gaan daten en dat dat heel leuk is en dat dat ook op niets uitdraait. Je kunt ook 100 jaar samenwonen en dat dat dan op niets uitdraait :')

C'est la vie. Onderweg is het leuk geweest en dat is dan ook wat waard.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_118257559
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef Blue_note het volgende:
Ben er alleen een beetje bang voor dat het dan alsnog op niks uitdraait. Dat is dan natuurlijk extra klote.
Fuck it. What the hell heb je te verliezen?
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_118257606
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar ja, dat is toch het risico? Je kunt ook gaan daten en dat dat heel leuk is en dat dat ook op niets uitdraait. Je kunt ook 100 jaar samenwonen en dat dat dan op niets uitdraait :')

C'est la vie. Onderweg is het leuk geweest en dat is dan ook wat waard.
Klopt helemaal. Kan beter na 1 date op niks uitlopen dan na 3 jaar samenwonen :D!

Maar ik ben in dit soort dingen altijd er direct en open, en spreek het ook uit naar de ander. Alleen nu wellicht even beter van niet :) .
pi_118257627
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Fuck it. What the hell heb je te verliezen?
Zo denk ik ook ;). Jouw date klinkt goed man!
pi_118258871
Nou van mijn 2e whatsapp dame hoor ik niks meer....

Ben d'r wel weer klaar mee
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_118258902
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Blue_note het volgende:
Is het gek dat je 'gevoelens' krijgt van mailen/FB/whatsapp ?

Ik begin d'r namelijk langzaam leuker en leuker te vinden. Maar kan het eigenlijk niet zo plaatsen omdat er nog niet gedate is. En ik heb wel het idee dat het wederzijds is, maar kan netzogoed na 1 date afgelopen zijn.
Snap precies wat je bedoelt man ;)
Week gelede ook iemand leren kennen via Paiq, sinds dien echt heel veel contact en eigenlijk al de eerste dag gevraagd of ze zin had om gezellig wat te gaan drinken ofzo ;).
Jammer genoeg wou ze toen nog niet omdat ze altijd even wacht met mensen in het echt te leren kennen omdat ze daar gewoon heel voorzichtig mee is.

Geen probleem vind ik en uiteindelijk alleen maar blij dat ze zo voorzichtig is... weet niet waarom maarja.. :P
Maar sindsdien wel echt heel veel whatsapp contact met haar (met de dag meer) .. eigenlijk vanaf het moment dat een van beide opstaat tot het moment dat 1 van ons gaat pitten :P (ook al hebben we elkaar al vaak sávonds wakker whatsapped xD).
Wat dat whatsapp contact betreft gaat het heel goed en ook wel grappig dat we beide meestal sávonds/snachts werken :Y .

Alleen nu het probleem... geen idee wanneer ik weer zal vragen of ze zin heeft om wat te gaan doen, maar ik denk dat ik binnenkort maar wel weer een hint ofzo moet geven :').
pi_118259113
Lol :')

''Moet het uiteinde van de wc-rol tegen de muur of aan de voorkant hangen''?

Ik: Voorkant! Wel zo makkelijk, anders zit je te pielen aan dat ene papiertje wat tegen de muur aan zit. Hahahaha.

Zei? Voorkant. Kijk jij snapt het :P

WTF hahaha _O-

Zijn van die ijsbrekers op Paiq
pi_118259763
Had je bij moeten zijn denk ik...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 22:03:18 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_118259857
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Blue_note het volgende:
Hebben jullie niet het 'the hunt is better then the catch' idee trouwens?
Zodra een date binnen is dat de interesse wegzakt bij jullie zelf ?
Vaak genoeg.
What can change the nature of a man?
pi_118260453
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef Taexon het volgende:

[..]

Snap precies wat je bedoelt man ;)
Week gelede ook iemand leren kennen via Paiq, sinds dien echt heel veel contact en eigenlijk al de eerste dag gevraagd of ze zin had om gezellig wat te gaan drinken ofzo ;).
Jammer genoeg wou ze toen nog niet omdat ze altijd even wacht met mensen in het echt te leren kennen omdat ze daar gewoon heel voorzichtig mee is.

Geen probleem vind ik en uiteindelijk alleen maar blij dat ze zo voorzichtig is... weet niet waarom maarja.. :P
Maar sindsdien wel echt heel veel whatsapp contact met haar (met de dag meer) .. eigenlijk vanaf het moment dat een van beide opstaat tot het moment dat 1 van ons gaat pitten :P (ook al hebben we elkaar al vaak sávonds wakker whatsapped xD).
Wat dat whatsapp contact betreft gaat het heel goed en ook wel grappig dat we beide meestal sávonds/snachts werken :Y .

Alleen nu het probleem... geen idee wanneer ik weer zal vragen of ze zin heeft om wat te gaan doen, maar ik denk dat ik binnenkort maar wel weer een hint ofzo moet geven :').
Gelukkig hebben we wel al een date staan. Heb haar gevraagd, en ze wou heel graag (letterlijke antwoord) maar nu nog wachten tot vrijdag :(!
pi_118260522
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we wel al een date staan. Heb haar gevraagd, en ze wou heel graag (letterlijke antwoord) maar nu nog wachten tot vrijdag :(!
Mooi mooi :) heel veel plezier alvast :P
pi_118261674
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

Mooi mooi :) heel veel plezier alvast :P
Thanks! Jij succes! Komt goed lijkt me zoals je het beschrijft!
pi_118262640
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Thanks! Jij succes! Komt goed lijkt me zoals je het beschrijft!
danke en ach hoop het, zal het wel zien! :P
Zal dit topic blijven updaten als er weer wat nieuws is vanaf mijn kant :Y)
pi_118263321
Ik heb me hier aangemeld op aanraden van Eefje801. kijken of ik gezellig mee kan lullen op dit topic.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:09:37 #167
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_118263558
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef hancock88 het volgende:
Ik heb me hier aangemeld op aanraden van Eefje801. kijken of ik gezellig mee kan lullen op dit topic.
Ha leuk!
pi_118263739
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:04 schreef hancock88 het volgende:
Leuk en welkom ;)!
Dat gezellig mee lullen moet wel goed komen toch? ;)
pi_118263802
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O-
pi_118263828
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

Leuk en welkom ;)!
Dat gezellig mee lullen moet wel goed komen toch? ;)
Ik hoop van wel. Maar dat gaat zeker goed komen. :)
pi_118263858
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef hancock88 het volgende:

[..]

Ik hoop van wel. Maar dat gaat zeker goed komen. :)
Homo?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118263896
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
:?
pi_118263942
quote:
11s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Homo?
ja idd ;) Die vlag verraad veel :P hahaha
pi_118263969
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef hancock88 het volgende:

[..]

ja idd ;) Die vlag verraad veel :P hahaha
En "cock" in je username natuurlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_118263991
Boeit geen flikker
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')