50% wel 50% niet. Schade is beperkt gebleven na 2 maand.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dan is er duidelijk genoeg gezegd bij deze... trouwens de reden dat je haat op al die vrouwen is puur omdat jij niet aan de eisenlijstjes van de knappe vrouwen kan doen gok ik
aaaanyway.
Ja dat zal best.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:49 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nou én? Ze is heus niet jaloers hoor.... is een tienermoeder geweest dus ze heeft genoeg actie gezien in haar leven.
Ja, en dan ben je als vrouw ook niet geneigd om zèlf een speeddate te starten, waardoor mannen er nog minder krijgen dan te verklaren valt uit de man/vrouw-verhouding op de site.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:22 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hmm hier ook om de paar minuten wel..![]()
Een werkwoord.quote:
Neuqseksen zoals alleen de echte zolderkamerautisten dat doen.quote:
Yep!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Neuqseksen zoals alleen de echte zolderkamerautisten dat doen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Yep!
Een voorbeeldzin kan bijvoorbeeld zijn:
"Heb je recentelijk nog gegeven Perzephone?"
Ikke lid? Ik zit alleen op Paiq. En op Fok natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]![]()
Hoe ist eigenlijk met jou gegaan? Je was lid van iets toch?
Enenenen en?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:53 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ikke lid? Ik zit alleen op Paiq. En op Fok natuurlijk
Na een wat lange stilte zit ik nu in het beginstadium met een paar dames. Het gaat niet op hoog tempo dus een date zal nog een paar weekjes duren.quote:
Goed begin iig.. Tof!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Na een wat lange stilte zit ik nu in het beginstadium met een paar dames. Het gaat niet op hoog tempo dus een date zal nog een paar weekjes duren.Als het er van komt dan he? Maar ik vind ze in ieder geval al leuk genoeg.
En jij? (buiten dequote:
Ik heb niemand recentelijk 'gegeven' nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En jij? (buiten de). Of moet ik daarvoor een paar topics teruglezen?
Ah, ze zijn al gepland?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:24 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik heb niemand recentelijk 'gegeven' nee.![]()
Volgende week twee dates, nu nog outfit bedenken en dan komt het wel goed
Mja en van de intentie natuurlijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ah, ze zijn al gepland?Laat je de outfit afhangen van het weer? (misschien wordt het wel al vroeg brrr)
Ligt ook een beetje aan jouw definitie van langzaamquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:58 schreef Blue_note het volgende:
Ik snap sommige vrouwen echt niet.
Ik begrijp niks meer van het mail ritme van sommige. Ik ben zelf altijd vrij snel met reageren (binnen een halve dag heef iedereen antwoord op z'n mail. Ongeacht waarvoor).
Als een vrouw dan zegt dat ze serieus interesse heeft en het leuk is, waarom reageer je dan soms gewoon langzaam :s beetje apart vind ik.
Een dag ofzo...en de mails die gestuurd worden zijn lang en leuk, maar als ik iemand echt de moeite waard vind reageer ik sneller..maargoed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan jouw definitie van langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |