Ja ik en ze die dat gedaan hebben, geen tonnetje, maar wel 25.000 euro, en de andere kinderen kijken scheef.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Omdat de jongere generatie misschien geld kan lenen bij ouders, profiteren ze toch nog van de eerdere absurde prijsstijgingen? Kromme redenering van die man.
Ja, je ouders hebben een tonnetje overwaarde. Vraag maar bij hen of je dat geld mag lenen, bovenop een maximale hypotheek....
Ligt aan de opvoeding denk ik zo. In het gezin waarin ik ben opgegroeid misgunnen we elkaar niks hoor. Zal mij een zorg zijn als mijn zus (of broer) 25K van mijn ouders krijgt, laat staan als ze het leent. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
Ja ik en ze die dat gedaan hebben, geen tonnetje, maar wel 25.000 euro, en de andere kinderen kijken scheef.
Rijksambtenaren leven sowieso in een compleet vertekende realiteitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou die hebben wellicht relatief minder last van de economische tegenslagen die anderen ervaren.
Vanuit welke realiteit gezien? Die van jou?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
Rijksambtenaren leven sowieso in een compleet vertekende realiteit![]()
Probleem : doekoes zijn opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vanuit welke realiteit gezien? Die van jou?
Probleem : ik vind de prijs van een huis te hoogquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:11 schreef ComplexConjugate het volgende:
Probleem : doekoes zijn op
Oplossing: hogere belastingen
Ja ga maar weer terug op je stokpaardjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Probleem : ik vind de prijs van een huis te hoog
Oplossing: ik laat iemand anders dat huis kopen, er dik winst opleggen en dan betaal ik zijn woning af door het van hem te huren. Hij heel erg blij. Ik ook. Denk ik....
Kom eens uit de ontkennende fase joh....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ja ga maar weer terug op je stokpaardje
Moet ik dan als aankomend starter geld lenen bij mij vader als bankster of als prive?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hun kinderen geld hebben geleend maar het nu niet meer terug kunnen krijgen van de kinderen i.v.m. werkeloosheid. Ouders boos, kinderen boos... is het gewoon niet waard.
Geld leen je het beste van banksters maar beter is het om gewoon te sparen.
Ja hoor, jij zit vrijwillig en tevreden in de bijstand (om te protesteren). Hoe kon ik daar nou niet opkomen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef ComplexConjugate het volgende:
Bijstand als een vorm van protest tegen dit groteske en kwaadaardige systeem.
Ban the banksters
Wie zit er niet vrijwillig in de bijstandquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:57 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja hoor, jij zit vrijwillig en tevreden in de bijstand (om te protesteren). Hoe kon ik daar nou niet opkomen.
Prachtig zo'n vent als jij! :lol:
Ik verdien liever 100k+ per jaar als ik rond middelbare leeftijd ben.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Wie zit er niet vrijwillig in de bijstand
Alsof dat dan nog wat waard isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik verdien liever 100k+ per jaar als ik rond middelbare leeftijd ben.
Pas terug nog wezen winkelen met m'n ouders en broertje, rekening van bijna drie nullen en hop, pasje erin, pincode intoetsen en papa heeft de kleren gekocht Heeft deze verwende sukkel weer even een paar kledingstukken. Ik bespeur genoeg koopkracht.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:09 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Alsof dat dan nog wat waard is![]()
Toen ik begon met werken was je jaloers op de mannen die een ton in guldens verdienden. Tegen de tijd dat ik die ton verdiende bleek de koopkracht daarvan meer dan gehalveerd![]()
Kan je beter van de bijstand leven, die word tenslotte geindexeerd
quote:Op dinsdag 23[quote]
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1884110/10/25#118355395]dinsdag 23 oktober 2012 23:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Kom eens uit de ontkennende fase joh....![]()
Om de verwarring onder de meelezende lurkers nog groter te maken, gaan jullie nu elkaars taal overnemen. Briljantquote:oktober 2012 23:19[/url] schreef ComplexConjugate het volgende:[/b]
[..]
Ja ga maar weer terug op je stokpaardje
quote:wo 24 okt 2012, 05:30 0 reacties |lees voor
Bestaande hypotheken bedreigd door Wouter de Winther
DEN HAAG - VVD en PvdA buigen zich aan de formatietafel over een scenario om ook de de renteaftrek voor bestaande gevallen met een aflossingsvrije hypotheek aan te pakken. Het demissionaire kabinet waarschuwt juist tegen een verdere beperking van de hypotheekrenteaftrek.
Bronnen rond de formatie bevestigen dat.
VVD-leider Rutte beloofde tijdens de verkiezingscampagne dat het beschermen van de huidige woningbezitters voor zijn partij topprioriteit is.
Eén ding weet ik zeker: als de VVD niet in het kabinet zit, betekent dat het einde van aflossingsvrije hypotheken voor bestaande gevallen. Die garantie kun je bijna geven, zei Rutte destijds.
Nu ligt zo'n plan wél op tafel.
Het betreft een scenario om ook huizenbezitters die reeds voor 1 januari 2013 een aflossingsvrije hypotheek hebben afgesloten stapsgewijs minder fiscale aftrek toe te staan.
Dit zou na een overgangsperiode kunnen worden ingevoerd.
Het is een van de opties voor de woningmarkt waarover de twee partijen dezer dagen willen beslissen. De PvdA wil de aftrek sterk beperken.
Er zijn nog geen knopen doorgehakt.
En waarom denk jij dat je bij de 1.5% van de nederlanders gaat behoren die zoveel gaat verdienen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:06 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik verdien liever 100k+ per jaar als ik rond middelbare leeftijd ben.
Het is niet zo moeilijk laat mensen gewoon hun vermogen aftrekken van de aflossingsvrije component van hun hypotheek wat er dan overblijft daar krijgt men alleen nog maar HRA over.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:20 schreef HD9 het volgende:
De hele HRA subsidie gaat eraan![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)eken_bedreigd__.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |