abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:16:36 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_118172749

Red Room:
TAL SC Stats | TAL Stats
Omdat het kan, het sexy is, leuk, dik, blond, lekker en gratis!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_118172956
FIPO! hihi

Ik ben moeeeee :O :{
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:23:59 #3
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118173063
Ik ook moe, heb net een uurtje geslapen, kids zagen gisteren reclame op tv van Paranormal activity, dus lagen ze bij mij :')
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_118173195
Aww hihi. Maar wel gezellig toch O+

ja ik ben echt kapot joh. Heb normaal anderhalf uur reistijd naar mijn werk, maar deze week is dat 2 a 2,5 uur (enkele reis!) omdat de NS het nodig vond om deze week werkzaamheden aan het spoor te doen op een deel van mijn traject. Fffuuuhuuuuu! Dus moest hele week onwijs omreizen om op mijn werk te komen :'(
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:28:15 #5
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118173256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:26 schreef MissJ het volgende:
Aww hihi. Maar wel gezellig toch O+

ja ik ben echt kapot joh. Heb normaal anderhalf uur reistijd naar mijn werk, maar deze week is dat 2 a 2,5 uur (enkele reis!) omdat de NS het nodig vond om deze week werkzaamheden aan het spoor te doen op een deel van mijn traject. Fffuuuhuuuuu! Dus moest hele week onwijs omreizen om op mijn werk te komen :'(
NS :r

Nou gezellig is het niet whahahaha, ze worden te groot dus ik lig op het randje :P
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_118173364
Dus dat :r ! NS dacht het is nu herfstvakantie dus dan kan het wel die werkzaamheden. Nou uhhh, en de mensen die gewoon moeten werken dan? Niet iedereen zit op school hoor NS!

Aah hahaha dus je werd nog net niet het bed uitgeduwd?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:33:00 #7
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118173426
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:30 schreef MissJ het volgende:
Dus dat :r ! NS dacht het is nu herfstvakantie dus dan kan het wel die werkzaamheden. Nou uhhh, en de mensen die gewoon moeten werken dan? Niet iedereen zit op school hoor NS!

Aah hahaha dus je werd nog net niet het bed uitgeduwd?
Ja maar de herfstvakantie is nog niet overal, het is erg raar verdeeld.

Ja nou ja om dat ik me vasthield _O-
pi_118173644
precies! Bij ons begint de herfstvakantie pas volgende week. Dus lekker dan, al die mensen uit mijn stad die richting Noord-Holland moeten met de trein... Nah ja. Volgens een NS meneer waarmee ik sprak was dit om de sporen te verbeteren en zodoende minder storingen / vertragingen te krijgen. Nou, eerst zien dan geloven!

Haha zie het helemaal voor me hoe jij je goed moet vasthouden om niet uit bed te vallen :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:40:43 #9
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118173820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef MissJ het volgende:
precies! Bij ons begint de herfstvakantie pas volgende week. Dus lekker dan, al die mensen uit mijn stad die richting Noord-Holland moeten met de trein... Nah ja. Volgens een NS meneer waarmee ik sprak was dit om de sporen te verbeteren en zodoende minder storingen / vertragingen te krijgen. Nou, eerst zien dan geloven!

Haha zie het helemaal voor me hoe jij je goed moet vasthouden om niet uit bed te vallen :P
Ja echt comfortabel lig je dan niet te slapen _O-
pi_118174719
Paranormal Activity. _O- Ik denk stiekem dat ze [welke tekenfilms zijn nu hip?] spannender vinden.
That's all folks!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:31:51 #11
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118175888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity. _O- Ik denk stiekem dat ze [welke tekenfilms zijn nu hip?] spannender vinden.
Ja :')

Maar die reclame toont net het engste natuurlijk :D
pi_118176548
Ik vond het m'n raarste bioscoopervaring ooit. Het pakte me geen moment. _O-
That's all folks!
pi_118176590
Hee Benny kun jij nog dat plaatje vinden dat ooit van Jerney in omloop was tijdens een Idols-editie dat ze zo bewoog :o?
Willem-Jan van Puffelen
pi_118176654
Oh dezen bedoelde ik

Willem-Jan van Puffelen
pi_118176699
Ze heeft Parkinson hè. Knap hoe ze daarmee omgaat.

En Benny zit in Madrid, Rauzink!
That's all folks!
pi_118176799
Ja daarom moest ik juist aan dat plaatje denken, dacht even dat dit ook al Parkinson was maar hier danst ze gewoon.

En oh ja, dat wist ik ook wel eigenlijk :o.
Willem-Jan van Puffelen
pi_118177407
Weekend *O*

Daddy heeft al een nieuwe lamp voor op m'n kamer gefixt (een week zonder lamp is erg ongemakkelijk :') ) en zometeen babi pangang nomnom :9

Komt vanavond O+ en dan de rest van het weekend leren ;( Vrijdag weer tentamen.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_118178139
Bureaulamp, slaapkamerlamp? En Babidepabi, smikkelze! En fijne avond en leren komt na vandaag wel. ;)
That's all folks!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:36:35 #19
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118178627
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
Weekend *O*

Daddy heeft al een nieuwe lamp voor op m'n kamer gefixt (een week zonder lamp is erg ongemakkelijk :') ) en zometeen babi pangang nomnom :9

Komt vanavond O+ en dan de rest van het weekend leren ;( Vrijdag weer tentamen.
Ik eet met je mee O+
pi_118178964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Bureaulamp, slaapkamerlamp? En Babidepabi, smikkelze! En fijne avond en leren komt na vandaag wel. ;)
Kamer waar ik huiswerk maak. Alleen een heel klein raampje dus een lamp is wel nodig!

Da wou k zeggen *O*

Lekker Kal O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:51:12 #21
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118179179
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef Lutte het volgende:

[..]

Kamer waar ik huiswerk maak. Alleen een heel klein raampje dus een lamp is wel nodig!

Da wou k zeggen *O*

Lekker Kal O+
Jaaa ga ik aan jouweses denken terwijl ik eet O+

En lampjes is sowieso fijn, ik heb allemaal leuke kerstmeuk gezien, hebben hebben, maar ik moet nog even zuinig doen tot ik meer weet.

Zit nu 3 dagen Den Haag en 2 Schiedam, dus 2 x zoveel kans maar toch -O-
pi_118179246
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef Kally het volgende:

[..]

Jaaa ga ik aan jouweses denken terwijl ik eet O+

En lampjes is sowieso fijn, ik heb allemaal leuke kerstmeuk gezien, hebben hebben, maar ik moet nog even zuinig doen tot ik meer weet.

Zit nu 3 dagen Den Haag en 2 Schiedam, dus 2 x zoveel kans maar toch -O-
Jeeeeej *;

Oja Kerstmis zit er ook alweer aan te komen :o Die sfeer O+

Ja spannend, ik blijf voor je duimen!!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:04:31 #23
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_118179645
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Lutte het volgende:

[..]

Jeeeeej *;

Oja Kerstmis zit er ook alweer aan te komen :o Die sfeer O+

Ja spannend, ik blijf voor je duimen!!
O+
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:01:07 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_118181546
Ik spam hier ook nog even ;) Help het eerste amputatie voetbal team van nederland. heel goed doel. Als iemand anders deze al gespamd had, mijn excuses.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_118182632
Chillls voort een bioscoop in Veghel! Op zo'n één minuut fietsen of zo? :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')