NSquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:26 schreef MissJ het volgende:
Aww hihi. Maar wel gezellig toch![]()
ja ik ben echt kapot joh. Heb normaal anderhalf uur reistijd naar mijn werk, maar deze week is dat 2 a 2,5 uur (enkele reis!) omdat de NS het nodig vond om deze week werkzaamheden aan het spoor te doen op een deel van mijn traject. Fffuuuhuuuuu! Dus moest hele week onwijs omreizen om op mijn werk te komen
Ja maar de herfstvakantie is nog niet overal, het is erg raar verdeeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:30 schreef MissJ het volgende:
Dus dat! NS dacht het is nu herfstvakantie dus dan kan het wel die werkzaamheden. Nou uhhh, en de mensen die gewoon moeten werken dan? Niet iedereen zit op school hoor NS!
Aah hahaha dus je werd nog net niet het bed uitgeduwd?
Ja echt comfortabel lig je dan niet te slapenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef MissJ het volgende:
precies! Bij ons begint de herfstvakantie pas volgende week. Dus lekker dan, al die mensen uit mijn stad die richting Noord-Holland moeten met de trein... Nah ja. Volgens een NS meneer waarmee ik sprak was dit om de sporen te verbeteren en zodoende minder storingen / vertragingen te krijgen. Nou, eerst zien dan geloven!
Haha zie het helemaal voor me hoe jij je goed moet vasthouden om niet uit bed te vallen
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity.Ik denk stiekem dat ze [welke tekenfilms zijn nu hip?] spannender vinden.
Ik eet met je meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
Weekend
Daddy heeft al een nieuwe lamp voor op m'n kamer gefixt (een week zonder lamp is erg ongemakkelijk) en zometeen babi pangang nomnom
Komt vanavonden dan de rest van het weekend leren
Vrijdag weer tentamen.
Kamer waar ik huiswerk maak. Alleen een heel klein raampje dus een lamp is wel nodig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Bureaulamp, slaapkamerlamp? En Babidepabi, smikkelze! En fijne avond en leren komt na vandaag wel.
Jaaa ga ik aan jouweses denken terwijl ik eetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kamer waar ik huiswerk maak. Alleen een heel klein raampje dus een lamp is wel nodig!
Da wou k zeggen
Lekker Kal
Jeeeeejquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaa ga ik aan jouweses denken terwijl ik eet
En lampjes is sowieso fijn, ik heb allemaal leuke kerstmeuk gezien, hebben hebben, maar ik moet nog even zuinig doen tot ik meer weet.
Zit nu 3 dagen Den Haag en 2 Schiedam, dus 2 x zoveel kans maar toch
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeeeej
Oja Kerstmis zit er ook alweer aan te komenDie sfeer
Ja spannend, ik blijf voor je duimen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |