Deze vind ik persoonlijk helemaal niks, noppes en nadaquote:
Die heeft ie niet, maar het wordt iets met neten ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef pullup het volgende:
Bloodhound Gang - Fire Water Burn
Graag!!
Of iets met een leverworst zeker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft ie niet, maar het wordt iets met neten ofzo
lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De dooiers gebruikt oma natuurlijk om zelf mayonaise te maken.
ik mis de zure bom en de vegetarische lekkernijen die er op jouw plaatje nog wel stonden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is zes uur, dus etenstijd. Wat er op het menu staat is geen verrassing, maar Oop benadrukt nog maar eens dat hij ei zonder dooier eet
[ afbeelding ]
Die waren zo lekker dat Oop ze al snel naar binnen had gespeeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
ik mis de zure bom en de vegetarische lekkernijen die er op jouw plaatje nog wel stonden.
mijn ouwe heer ( god hebbe zijn ziel) maakte altijd eieren,tomaat en ui zo door elkaar husselen en dat was me toch lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik tomaat en eieren ook geen geweldige combinatie vind dus kan me wel voorstellen dat hij die weglaat.
Prutje noemde wij datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn ouwe heer ( god hebbe zijn ziel) maakte altijd eieren,tomaat en ui zo door elkaar husselen en dat was me toch lekker.
ga dat toch eens proberen met kaas erover heenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Prutje noemde wij datMet een zooi kaas erover toch wel superlekker
Ja leuk he, Poezewoes kent Opa al heel erg lang, en PB`tje krijgt alle eer omdat ze toch alweer topic 50 heeft bereikt.....(quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
Toch grappig om te lezen dat opa begonnen is met streamen door poezewoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |