abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118169109
Zwangerschap & geboorte

16 oktober: _Ophelia_
22 oktober: Spockjuh_
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Freecell
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
10 april: bellelena
11 april: dananana tweeling
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t
22 april: Tally

03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
12 mei: Shandaly

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkle20 op 19-10-2012 21:01:17 ]
pi_118169384
Oww onempathische werkgevers :X ... Misschien dat ik over een paar maanden uit de school klap maar voor nu beter van niet.

Wat een horken zeg! Jeetje Incan, ik word plaatsvervangend boos als ik jouw verhaal lees!
pi_118169750
*O* 22 weken voor Logician!
*O* 22 weken voor Fieder!
*O* Gisteren 37 weken voor Coco, meldplicht, LLM!
:* Incantrix, beetje balen, maar geniet van je rust.
-O- Voor sommige mannen hun werkgever omtrent 2 dagen (!) verlof.
O+ En skoap mag uit het lijstje! Die is voorzien van een jommetje oO<
pi_118169847
Ik zou ook pissig worden van zoiets zeg. Damn. Geen idee hoe het werk van m'n vriend reageert, maar denk wel ok eigenlijk.

Op mijn werk heb ik het aan m'n belangrijkste collega al wel verteld en die heeft nog net niet staan dansen :D. Werkgever is ook redelijk relaxed, dus verwacht geen problemen eigenlijk. Onderhandelen over hoeveel uur ik wil/ga terugkomen wordt nog wel even praten denk ik. Wil niet meer fulltime. Liefst 4 dagen waarvan 1 dag thuiswerk, dat zou perfect zijn :).
pi_118169935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef bellelena het volgende:
+ 1

of maak ik het mezelf nu even te gemakkelijk?

Edit: als er iets of iemand vergeten is dan is dat Bellelena's schuld :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Kyara op 19-10-2012 14:12:45 ]
pi_118169959
:D Welnee, ik hoop alleen nu extra dat ik niet per ongeluk iets vergat!
pi_118170191
Waar kopen jullie eigenlijk je kleding? Ik merk dat ik nu toch wel uit mijn eigen kleding begin te groeien, maar de enige winkel die ik hier weet waar ze zwangerschapskleding verkopen is de miss etam... en das zeg maar niet echt mijn stijl...

Of kopen jullie kleding vooral online? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan en het lijkt me zo'n gedoe als het niet mooi zit.
Sarcasme. Herken het.
pi_118170228
Zo, waar een toestanden met die bazen zeg. Ik tel nu mijn zegeningen met de meest flexibele werkgever en mijn man al helemaal. Hij werkt dan wel keihard en te veel, maar qua sociaal (ook met Sint, uitstapjes etc) zijn ze enorm gefocussed op het gezin.
Met een meidenkwartet
pi_118170443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:57 schreef bellelena het volgende:
:D Welnee, ik hoop alleen nu extra dat ik niet per ongeluk iets vergat!
ik heb er al een disclaimer bijgezet :P
pi_118170466
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je kleding? Ik merk dat ik nu toch wel uit mijn eigen kleding begin te groeien, maar de enige winkel die ik hier weet waar ze zwangerschapskleding verkopen is de miss etam... en das zeg maar niet echt mijn stijl...

Of kopen jullie kleding vooral online? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan en het lijkt me zo'n gedoe als het niet mooi zit.
H&M, Esprit, Wehkamp, Hema

en vaak is het heel simpel weer terug te sturen hoor.
pi_118170560
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:13 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik heb er al een disclaimer bijgezet :P
Whahaha, al die druk op mijn schouders! o|O

Spirit: De wehkamp komt het gewoon weer ophalen als je iets terug wil sturen, kun je heel makkelijk online een afspraak voor maken wanneer je thuis bent enzo. Bij de H&M kun je met dezelfde verpakking en de retoursticker zelf het pakketje (of een deel ervan) bij een Postnl balie weer terug op de post doen. En je kunt ook bij beide kiezen voor achteraf betalen via een acceptgiro, als je dat prettig vindt!
pi_118171092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Spirit82 het volgende:

Ondanks een zware allergie door de reclames heb ik eea bij zalando besteld, want gratis verzenden en gratis retour. Ook wat bij Noppies besteld, verder H&M (die hebben hier positiekleding in de winkel) en een enkel item van de Prenatal.
pi_118171098
Mijn man heeft gelukkig een hele flexibele werkgever. Toen Lars geboren werd (28 april) kreeg hij daarvoor 2 dagen, maar hij werkte toen nog maar 3 dagen in de week, en ze vonden het heel gewoon dat die vrije dag dan opschoof... en toen was het koninginnedag, en bevrijdingsdag (in 2010, dus ook vrij) en kreeg hij ook nog eens twee dagen omdat zijn vader overleed bij Lars' geboorte, en dat mocht hij allemaal uitsmeren... Geloof dat hij bijna 3 weken thuis is geweest zonder ook maar een uurtje vakantieverlof in te hoeven leveren.

Ik ben wel van de Miss Etam trouwens, H&M past me nooit, dat is alleen voor hele slanke dennen geloof ik. Soms heeft C&A ook wel eens iets leuks bij de positiemode trouwens. En Prenatal!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:53:44 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118171890
Manlief's werkgever heeft alleen eurotekens in zn ogen. Als detacheerkracht wordt je geacht zoveel mogelijk declarabele uren te maken, ik vond het erger dat deze houding gehandhaafd werd toen zn vader verongelukte dan met een geboorte/bevalling. Je weet 8 maanden van tevoren dat het komt dus kun je er rekening mee houden met je vakantiedagen. Ik moet zeggen dat als manlief nu zou kunnen overstappen naar zn opdrachtgever ik dit niet heel erg zou vinden (gemeentelijke overheid, dus meer geld, normale uren werken en een enorme berg vakantiedagen).
pi_118175133
Nesteldrang hits in..... kast al uitgemest en een hele lijst gemaakt van wat nog moet gebeuren. Grootste deel kan ik alleen niet zelf. Wordt er nu al onrustig van :')

Bij het opruimen van mijn kast kwam ik er achter dat ik best veel positieshirtjes en gewone vestjes heb. Alleen maar 1 broek en mijn rokjes zijn afgekeurd door mijn even niet zo lief. Iemand een tip voor leuke, zachte en vooral niet al te dure positiebroeken? Spijkerbroeken en die van de H&M zitten niet meer lekker. Eigenlijk zitten vooral joggingbroeken lekker maar daarmee kan ik niet naar mijn werk....
pi_118175942
Oh Kyara kasten uitmesten heb ik ook zo'n zin in... in theorie. Als ik er dan eenmaal voorsta verlies ik de moed. :')

Die broeken weet ik eigenlijk niet, misschien vind je hier wat? Heb er overigens geen ervaring mee maar zit er regelmatig op te kijken vanwege de fijne prijzen :P
http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-zwangerschapsmode-onder/
pi_118176251
We hebben net, wel wat vroeg, de klossen gehaald. Ik denk dat het een stuk fijner in en uit bed stapt. Ook hangen de plankjes op de kamer. Het raakt af!
*poef* nu is het weg
pi_118176263
Ik heb 1x bij bonprix besteld. wat ik vervelend vond dat je vooruit moet betalen en ik er achterasn moest bellen om mijn geld terug te krijgen. maakte op mij geen goede indruk.
Ik bestel dan liever bij de wehkamp.

De spijkerbroeken van bonprix zitten overigens wel goed.
pi_118177131
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik zou ook pissig worden van zoiets zeg. Damn. Geen idee hoe het werk van m'n vriend reageert, maar denk wel ok eigenlijk.

Op mijn werk heb ik het aan m'n belangrijkste collega al wel verteld en die heeft nog net niet staan dansen :D. Werkgever is ook redelijk relaxed, dus verwacht geen problemen eigenlijk. Onderhandelen over hoeveel uur ik wil/ga terugkomen wordt nog wel even praten denk ik. Wil niet meer fulltime. Liefst 4 dagen waarvan 1 dag thuiswerk, dat zou perfect zijn :).
Fulltime met een kleintje lijkt me heftig ja.

Ik heb het ook aan mijn teamleider verteld. Tegen alle adviezen in, want nog geen 12 weken, maar we hadden een heel fijn gesprek, onder andere over een cursus die begin juni van start gaat. Tsja. Maar ze ging uit haar dak van blijdschap, zei dingen als 'Ik wilde al graag oma worden!!' :') O+ en na de bevalling mag ik zelf mijn rooster samenstellen, alles om te voorkomen dat ik ander werk wil gaan zoeken. Een fijne werkgever is heerlijk. O+
pi_118178844
Fijne reacties Hooi en L-E!

Bedankt voor de tip Fieder. Bonprix had ik zelf niet aan gedacht inderdaad.
pi_118179524
Ik heb zelf mijn broeken bij H&M gekocht .. Doe ik normaal nooooit want ze passen nooit goed. Maar nu dus wel :)

En ik heb een paar positietruitjes gekocht bij Miss Etam. Meeste tijd van de zwangerschap kon ik mijn eigen bovenkleding aan .. Pas met 32 weken werd dit echt te krap :)
pi_118179827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef bellelena het volgende:
Niet echt bijgelezen maar ook +1 :P

Ik heb een positiebroek van Mamalicious die echt supermooi is O+ Zou ik in niet-zwangere toestand ook zo aantrekken. En eentje van de H&M die ook perfect zit eigenlijk :) Verder ben ik niet van plan al te veel positiebroeken te kopen, heb nog een hoop meerekkende jurkjes en rokjes.

Over 2 weken gaan we een geslachtsbepaling laten doen bij die Jan Koning waar geloof ik al een aantal meiden van hier ook heen zijn geweest, ben zó benieuwd!
pi_118179882
Logican, beterschap :* en een *O* voor de 22 weken

Free, veel plezier in de sauna

Estrys. Sterkte. Fijn dat je het kan uitstellen.

Ass, fijn dat je goedgekeurd bent. Beterschap :*

Hooiwagen, die misselijkheid had ik ook in het begin. Alleen maar in de avond. En een hele tijd alleen kokhalsen. Totdat ik een keer te misselijk was.

Coco, een LLM *O*

Vandaag de pretecho gehad. Was echt heel leuk. En nog steeds een meisje. En die mevrouw heeft een keer of vijf gezegd dat het nu al een mooie baby is. O+
pi_118180023
Wat leuk Omentielvo O+ Was het een 4D-echo? Heb je een plaatje voor ons van die mooie baby? ;)
pi_118180253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:11 schreef L0t.. het volgende:
Over 2 weken gaan we een geslachtsbepaling laten doen bij die Jan Koning waar geloof ik al een aantal meiden van hier ook heen zijn geweest, ben zó benieuwd!
Oh nooit van gehoord? Gaan jullie t niet gewoon zelf doen? :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag de pretecho gehad. Was echt heel leuk. En nog steeds een meisje. En die mevrouw heeft een keer of vijf gezegd dat het nu al een mooie baby is. O+
O+ En wat Lot zei, foto?
Bij de 20-weken echo vroeg die vrouw of wij de inboedelverzekering al verhoogd hadden omdat t zo'n druktemaker was -O- vind ik de opmerking 'mooie baby' leuker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')