+ 1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef bellelena het volgende:
22 weken voor Logician!
22 weken voor Fieder!
Gisteren 37 weken voor Coco, meldplicht, LLM!
Incantrix, beetje balen, maar geniet van je rust.
Voor sommige mannen hun werkgever omtrent 2 dagen (!) verlof.
En skoap mag uit het lijstje! Die is voorzien van een jommetje
![]()
ik heb er al een disclaimer bijgezetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:57 schreef bellelena het volgende:
Welnee, ik hoop alleen nu extra dat ik niet per ongeluk iets vergat!
H&M, Esprit, Wehkamp, Hemaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je kleding? Ik merk dat ik nu toch wel uit mijn eigen kleding begin te groeien, maar de enige winkel die ik hier weet waar ze zwangerschapskleding verkopen is de miss etam... en das zeg maar niet echt mijn stijl...
Of kopen jullie kleding vooral online? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan en het lijkt me zo'n gedoe als het niet mooi zit.
Whahaha, al die druk op mijn schouders!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik heb er al een disclaimer bijgezet
Ondanks een zware allergie door de reclames heb ik eea bij zalando besteld, want gratis verzenden en gratis retour. Ook wat bij Noppies besteld, verder H&M (die hebben hier positiekleding in de winkel) en een enkel item van de Prenatal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
Waar kopen jullie eigenlijk je kleding? Ik merk dat ik nu toch wel uit mijn eigen kleding begin te groeien, maar de enige winkel die ik hier weet waar ze zwangerschapskleding verkopen is de miss etam... en das zeg maar niet echt mijn stijl...
Of kopen jullie kleding vooral online? Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan en het lijkt me zo'n gedoe als het niet mooi zit.
Fulltime met een kleintje lijkt me heftig ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Hooiwagen het volgende:
Ik zou ook pissig worden van zoiets zeg. Damn. Geen idee hoe het werk van m'n vriend reageert, maar denk wel ok eigenlijk.
Op mijn werk heb ik het aan m'n belangrijkste collega al wel verteld en die heeft nog net niet staan dansen. Werkgever is ook redelijk relaxed, dus verwacht geen problemen eigenlijk. Onderhandelen over hoeveel uur ik wil/ga terugkomen wordt nog wel even praten denk ik. Wil niet meer fulltime. Liefst 4 dagen waarvan 1 dag thuiswerk, dat zou perfect zijn
.
Niet echt bijgelezen maar ook +1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef bellelena het volgende:
22 weken voor Logician!
22 weken voor Fieder!
Gisteren 37 weken voor Coco, meldplicht, LLM!
Incantrix, beetje balen, maar geniet van je rust.
Voor sommige mannen hun werkgever omtrent 2 dagen (!) verlof.
En skoap mag uit het lijstje! Die is voorzien van een jommetje
![]()
Oh nooit van gehoord? Gaan jullie t niet gewoon zelf doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:11 schreef L0t.. het volgende:
Over 2 weken gaan we een geslachtsbepaling laten doen bij die Jan Koning waar geloof ik al een aantal meiden van hier ook heen zijn geweest, ben zó benieuwd!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:13 schreef Omentielvo het volgende:
Vandaag de pretecho gehad. Was echt heel leuk. En nog steeds een meisje. En die mevrouw heeft een keer of vijf gezegd dat het nu al een mooie baby is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |