Was echt met 2 seconden binnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat je het e-mailtje ontvangt waarin je nog even moet bevestigen?
Ga je anders niet stemmen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef Tropanzia het volgende:
Iedereen heeft in ieder geval minimaal één been, neem ik aan toch?
Nee, anders kunnen ze het shaken.quote:
Kijk het filmpje zou ik zeggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, anders kunnen ze het shaken.
Nee tuurlijk niet, heb al gestemd.
Maar ook al heb je één been, dan moet je staan en schieten tegelijk? hoe gaat dat dan?
Ik plaats deze trouwens ook even in de OPquote:
Daar zit ie niet mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Tropanzia het volgende:
Maar ook al heb je één been, dan moet je staan en schieten tegelijk? hoe gaat dat dan?
ja iedere veldspeler heeft 1 beenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:10 schreef Tropanzia het volgende:
Iedereen heeft in ieder geval minimaal één been, neem ik aan toch?
met de krukken staan:Dquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, anders kunnen ze het shaken.
Nee tuurlijk niet, heb al gestemd.
Je hebt gelijk. Ik ga me inhouden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke tong, nu weer genoeg leuke grapjes gehad
Open anders nog een topic in ONZ om je oneliners kwijt te kunnen
je wilt niet weten wat ik allemaal al heb gehoord ken er tegenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga me inhouden.
Sorry angelo.
Voor hetzelfde geld was je ook nog doof geweestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:17 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat ik allemaal al heb gehoord ken er tegen
Misschien op bokt.nl omdat het doordravers zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef Anne het volgende:
Ik vraag mij wel af waar die A.Z.C. G-COURT lopen te spammen.
Zo belachelijk ver lopen ze nou nog steeds niet achter.
Misschien zit er wel iemand als een debiel hotmailadressen aan te makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef Anne het volgende:
Ik vraag mij wel af waar die A.Z.C. G-COURT lopen te spammen.
Zo belachelijk ver lopen ze nou nog steeds niet achter.
hmmmmmmzzzzz ga ik misschien ook wel ff spammenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien op bokt.nl omdat het doordravers zijn
Alleen omdat het G-sport is zijn het niet meteen debielen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien zit er wel iemand als een debiel hotmailadressen aan te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |