heb vanmiddag ook ff zitten kijken. Er zit wel echt een enorm verschil in. Prijs tussen zo'n megablik en de kuipjes/zakjes.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij heeft alleen 1 met gevogelte of kalkoen ofzo wel suikers. Die zit in een geel blik. De drie die wij nu hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de crappy foto's, ff snel gemaakt met iPad.
inderdaad het verschil tussen de verpakkingen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:59 schreef WinnieWana het volgende:
Tussen die drie blikken op de foto is smaak. Er moet minimaal 4 procent van de smaak inzitten die op het etiket staat.
Of bedoel je wat is het verschil in kuipjes, blikken en zakjes natvoer bij de aldi?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:37 schreef senesta het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie getest heeft dan en waar ze op gelet hebben
quote:Die test van de CB is een wassen neus, veel factoren die van belang zijn, zijn geen eens meegenomen in de test. Nou is het lidmaatschap van de CB al zonde van je geld, ze kijken vaak alleen naar de buitenkant van het product, zaken als kwaliteit van de grondstoffen, duurzaamheid en innovativiteit worden eigenlijk nooit meegenomen in hun tests. Regelmatig vallen producten die door de CB als beste keus uit de bus komen door de mand. (sony TV van een paar maanden terug bij kassa, gingen massaal dood na 3 jaar, was beste koop volgens CB).
Als je enkel even de voedingswaarde lijst vergelijkt en daar een oordeel uit denkt te kunnen halen?
Katten hebben vooral behoefte aan dierlijke eiwitten, die zijn duur, heel veel duurder dan plantaardige eiwitten. In alle goedkope kattenvoeding zit slechts een fractie dierlijk eiwit, de rest komt meestal uit granen.
Daarnaast zit er veel koolhydraten in die een kat niet of nauwelijks nodig heeft. Als uw kat veel ontlasting produceert komt dit door alle onverteerde voedselresten, goede kattenvoeding levert slecht een kleine hoeveelheid ontlasting op door de goede verteerbaarheid van de voeding (lees: hoog gehalte dierlijk eiwit).
Maanden geleden had ik een proefverpakking ervan, kater heeft het een dag of drie gegeten en had beduidend meer dorst dan normaal. Had idd ook het idee dat het nogal zout is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geef sinds kort porta 21 graanvrij voer, maar het lijkt net of ze er niet tegen kunnen ofzo. Minder levendig als normaal en heb het idee dat het voer extreem zout is. Ze drinken mega veel. Dit allemaal sinds ze porta eten. Iemand ook deze ervaring?
probeer je het toch zelf ,je hoeft niet door te slikkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geef sinds kort porta 21 graanvrij voer, maar het lijkt net of ze er niet tegen kunnen ofzo. Minder levendig als normaal en heb het idee dat het voer extreem zout is. Ze drinken mega veel. Dit allemaal sinds ze porta eten. Iemand ook deze ervaring?
Heb hier ook nog 2 kilo muizen in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef T42 het volgende:
[..]
kuikentjes zijn niet veel meer dan eigeel
mijn 5 fretten krijgen muizen en soms als extra wat brokjes
hier heb ik een paar moeilijke eters...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb hier ook nog 2 kilo muizen in de vriezer liggen.
Dat nog naast Haaksbarf kip / konijn / eend.
Er staat wel altijd een bakje Hills kittenvoer bij maar dat is meer om te voorkomen dat hij zonder eten staat als hij z'n bordje leeg heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |