Beide, een relatie waar gezwijmeld kan worden over wetenschap. Niet 24/7 ofc, dan word zelfs ik gek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef NitraatPoep het volgende:
Wat wil je nou, neuken of zwijmelen over wetenschap?
Ik kan niet tegen dat soort gasten. Dat zijn kippen in mensenvorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef Zapata het volgende:
Gek plan maar probeer een van die domme dozen te pakken?
Oke. Je hebt geen zin om er uren/dagen mee om te gaan om misschien seks te hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat soort gasten. Dat zijn kippen in mensenvorm.
Ik ben echt pro oude spelling ... pielEmuis dusquote:
Betaal je iets meer voorquote:
Ja lekker zo'n onervaren maagd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Zapata het volgende:
Genoeg dames van 30 plus die wel een 19 jarige snaak willen.
Als je nou eens begint met neuken, komt die relatie vanzelf wel een keer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beide, een relatie waar gezwijmeld kan worden over wetenschap. Niet 24/7 ofc, dan word zelfs ik gek.
Blijf dan maagd ons probleem is het niet en die chicks ook niét die neuken wel een ander.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, dan valt er nog wat te leren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:59 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Ja lekker zo'n onervaren maagd.
Het zal wel, dit zeg je alleen maar omdat je ze niet kunt krijgen, dan hebben mannen nog maar een ding over en dat is afkraken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij voldoet vast typisch aan die beschrijving, waardoor je ermee te maken hebt gehad en natuurlijk dat soort gasten aantrekt. Natuurlijk zijn die representatief voor iedereen die dat soort wijven niks vindt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het zal wel, dit zeg je alleen maar omdat je ze niet kunt krijgen, dan hebben mannen nog maar een ding over en dat is afkraken.
Ruzie makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef chroestjov het volgende:
Waarom wil je wetenschap bespreken met vrouwen, beter doe je andere dingen met vrouwen
Het was leuk je gekend te hebben. Schrijf je nog een afscheidsbrief?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef piemelsnor het volgende:
19 jaar en maagd
Ik zou allang zelfmoord gepleegd hebben.
Misschien geef ik wel op en volg ik die suffe tips hierzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef Equites het volgende:
Als ik zo die eisen van je zie kan je beter homo worden. Als je ooit sex wilt hebben zul je heel veel shit moeten doorstaan, maar het is het waard.
Verwaande kut, help die jongens dan eens als je er zo mee zit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef standbyme het volgende:
Ken jongens die 21 zijn en ook nog maagd zijn
Waarom doe je zo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij voldoet vast typisch aan die beschrijving, waardoor je ermee te maken hebt gehad en natuurlijk dat soort gasten aantrekt. Natuurlijk zijn die representatief voor iedereen die dat soort wijven niks vindt.
Serieus, ik kan niet tegen dat soort mensen. Of het na mannen zijn of vrouwen, ik kan niet tegen over hysterisch semi-sociaal gezeik.
moeite in de zin van proberen te daten? Nee nooit echt eerlijk gezegd, meestal probeer ik gesprekken aan te gaan met iemand die apealing is op het gebied van interessante gesprekken. Maar dit soort mensen hebben altijd wel een minpunt.quote:
Kijk waar je me voor uit maakt! JIJ!quote:
Mond houden, met je puistenkop. Blonde nerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Schrijf je nog een afscheidsbrief?
Laat die jongen haten op de emocultuurquote:
Waar lees jij dat ik ermee zit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:05 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Verwaande kut, help die jongens dan eens als je er zo mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |