Beide, een relatie waar gezwijmeld kan worden over wetenschap. Niet 24/7 ofc, dan word zelfs ik gek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef NitraatPoep het volgende:
Wat wil je nou, neuken of zwijmelen over wetenschap?
Ik kan niet tegen dat soort gasten. Dat zijn kippen in mensenvorm.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:54 schreef Zapata het volgende:
Gek plan maar probeer een van die domme dozen te pakken?
Oke. Je hebt geen zin om er uren/dagen mee om te gaan om misschien seks te hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat soort gasten. Dat zijn kippen in mensenvorm.
Ik ben echt pro oude spelling ... pielEmuis dusquote:
Betaal je iets meer voorquote:
Ja lekker zo'n onervaren maagd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Zapata het volgende:
Genoeg dames van 30 plus die wel een 19 jarige snaak willen.
Als je nou eens begint met neuken, komt die relatie vanzelf wel een keer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Beide, een relatie waar gezwijmeld kan worden over wetenschap. Niet 24/7 ofc, dan word zelfs ik gek.
Blijf dan maagd ons probleem is het niet en die chicks ook niét die neuken wel een ander.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, dan valt er nog wat te leren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:59 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Ja lekker zo'n onervaren maagd.
Het zal wel, dit zeg je alleen maar omdat je ze niet kunt krijgen, dan hebben mannen nog maar een ding over en dat is afkraken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij voldoet vast typisch aan die beschrijving, waardoor je ermee te maken hebt gehad en natuurlijk dat soort gasten aantrekt. Natuurlijk zijn die representatief voor iedereen die dat soort wijven niks vindt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het zal wel, dit zeg je alleen maar omdat je ze niet kunt krijgen, dan hebben mannen nog maar een ding over en dat is afkraken.
Ruzie makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef chroestjov het volgende:
Waarom wil je wetenschap bespreken met vrouwen, beter doe je andere dingen met vrouwen
Het was leuk je gekend te hebben. Schrijf je nog een afscheidsbrief?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef piemelsnor het volgende:
19 jaar en maagd
Ik zou allang zelfmoord gepleegd hebben.
Misschien geef ik wel op en volg ik die suffe tips hierzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:03 schreef Equites het volgende:
Als ik zo die eisen van je zie kan je beter homo worden. Als je ooit sex wilt hebben zul je heel veel shit moeten doorstaan, maar het is het waard.
Verwaande kut, help die jongens dan eens als je er zo mee zit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef standbyme het volgende:
Ken jongens die 21 zijn en ook nog maagd zijn
Waarom doe je zo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Jij voldoet vast typisch aan die beschrijving, waardoor je ermee te maken hebt gehad en natuurlijk dat soort gasten aantrekt. Natuurlijk zijn die representatief voor iedereen die dat soort wijven niks vindt.
Serieus, ik kan niet tegen dat soort mensen. Of het na mannen zijn of vrouwen, ik kan niet tegen over hysterisch semi-sociaal gezeik.
moeite in de zin van proberen te daten? Nee nooit echt eerlijk gezegd, meestal probeer ik gesprekken aan te gaan met iemand die apealing is op het gebied van interessante gesprekken. Maar dit soort mensen hebben altijd wel een minpunt.quote:
Kijk waar je me voor uit maakt! JIJ!quote:
Mond houden, met je puistenkop. Blonde nerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Schrijf je nog een afscheidsbrief?
Laat die jongen haten op de emocultuurquote:
Waar lees jij dat ik ermee zit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:05 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Verwaande kut, help die jongens dan eens als je er zo mee zit.
ja.quote:
Probeer meer schijt te hebben en gewoon eens zo'n meisje op de bek pakken in de club of waar dan ook beetje lullen op whatsapp en kijken wat het wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
moeite in de zin van proberen te daten? Nee nooit echt eerlijk gezegd, meestal probeer ik gesprekken aan te gaan met iemand die apealing is op het gebied van interessante gesprekken. Maar dit soort mensen hebben altijd wel een minpunt.
Ik zoek ook niet echt.
[..]
Kijk waar je me voor uit maakt! JIJ!
Alle oude culturen ( o.a. China, Indië, Egypte en dichter bij ons de Romeinen) gebruikten de astrologie om het lot van de mens plus de gebeurtenissen op aarde uit te leggen. Zelfs in de bijbel treffen we astrologen aan in de personen van de Wijzen uit het Oostenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
moeite in de zin van proberen te daten? Nee nooit echt eerlijk gezegd, meestal probeer ik gesprekken aan te gaan met iemand die apealing is op het gebied van interessante gesprekken. Maar dit soort mensen hebben altijd wel een minpunt.
Ik zoek ook niet echt.
[..]
Kijk waar je me voor uit maakt! JIJ!
Doe niet zo wijs mbo sletje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alle oude culturen ( o.a. China, Indië, Egypte en dichter bij ons de Romeinen) gebruikten de astrologie om het lot van de mens plus de gebeurtenissen op aarde uit te leggen. Zelfs in de bijbel treffen we astrologen aan in de personen van de Wijzen uit het Oosten
Waarom zo op je pikkie getrapt dan? Is er iets wat je met ons wilt delen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:08 schreef piemelsnor het volgende:
[..]
Mond houden, met je puistenkop. Blonde nerd.
Eej je kan hier wel de stoere jongen komen uithangen, maar stiekem wil je gewoon elke chick ballen die jij er lekker vind uitzien. Maar je kunt ze niet krijgen omdat jij het stereotype nerd bent die alleen geinterresseerd is in de wetenschapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Misschien geef ik wel op en volg ik die suffe tips hierzo.
NEE NOOOIT!!!!!!!!!!
Ik ga gewoon liever niks aan met iemand waar ik stiekem last van heb. Dat lijkt me zo'n rottige situatie als je net doet of je diegene zijn aanwezigheid leuk vind om zo maar iets aan je paal te krijgen. Zelfs een egocentrische mongool als ik voelt zich dan schuldig.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:53 schreef Fok-it het volgende:
Je moet hem vooral zo blijven noemen, dan komt het wel goed
Niet echt, geloof me maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:58 schreef Zapata het volgende:
[..]
Oke. Je hebt geen zin om er uren/dagen mee om te gaan om misschien seks te hebben.
Probeer eens een dating/sex site. Genoeg dames van 30 plus die wel een 19 jarige snaak willen.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
ik ben ook een inhoudloze domme man.
Rita wil welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef smitjew het volgende:
Vraag aan de dames.
Wie wil ts ontmaagden tegen een vergoeding en een warme maaltijd.
Voel jij je aangesproken dm me dan dan regel ik het allemaal.
Ik moet eerst wetenschappen gaan studerenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef smitjew het volgende:
Vraag aan de dames.
Je kan ook een giro openen en de arme jongen naar amsterdam sturen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:13 schreef smitjew het volgende:
Vraag aan de dames.
Op mijn pik getrapt? Meh, nee. Trapte iemand maar eens op jouw pikkie hè knaapje?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom zo op je pikkie getrapt dan? Is er iets wat je met ons wilt delen?
Snelcursus, fluister hem anders het periodiek systeem in zijn oor tijdens de seks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet eerst wetenschappen gaan studeren
Oh echt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:12 schreef Meloewa het volgende:
Ik ben de vieste slet uit Noord-Brabant.
Niet meer nodig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
Snelcursus, fluister hem anders het periodiek systeem in zijn oor tijdens de seks.
Schrijf ik het wel op een spiekbrief.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:17 schreef Equites het volgende:
Ik wil hem best ontmaagden, wel eerst ff douchen TS.
Dat is een kerelquote:
Kun je er ook 1 roggelen voor mij smitjew?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:18 schreef smitjew het volgende:
Heb al 3 dm's ts het gaat de goede kant op
Je moet wat directer zijn en alles komt goed.
Grote kans dat TS van de verkeerde kant isquote:
Een nsb-er?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Grote kans dat TS van de verkeerde kant is
Effe vragen hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Kun je er ook 1 roggelen voor mij smitjew?
Er ligt een ketting om mijn nek die me van dat soort dingen weerhoud. Testosteron gebrek of what is die shit?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:11 schreef Equites het volgende:
[..]
Eej je kan hier wel de stoere jongen komen uithangen, maar stiekem wil je gewoon elke chick ballen die jij er lekker vind uitzien. Maar je kunt ze niet krijgen omdat jij het stereotype nerd bent die alleen geinterresseerd is in de wetenschapPrima man, maar kom niet hier ouwehoeren op het forum. Of hou je muil en probeer iedere chick te pakken die je pakken kan, je bent nog jong!
Geen zelfvertrouwen heet die ketting.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Er ligt een ketting om mijn nek die me van dat soort dingen weerhoud. Testosteron gebrek of what is die shit?
sorry verkeerde post, ik wilde zeggen ''ja is zo''quote:
Ben je ook nog maagd dan want daar geilen ze opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:21 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ben wel wat ouder dan 19, ik weet niet of je dat erbij wilt vermelden.
Omg houd op, en dan zeker ook de valentie erbij? Het moet wel langer duren dan 10 seconde he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:16 schreef smitjew het volgende:
[..]
Snelcursus, fluister hem anders het periodiek systeem in zijn oor tijdens de seks.
Schrijf ik het wel op een spiekbrief.
Hier ook een bestelling.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:18 schreef smitjew het volgende:
Heb al 3 dm's ts het gaat de goede kant op
Je moet wat directer zijn en alles komt goed.
Hahah we hebben een echte labrat hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Omg houd op, en dan zeker ook de valentie erbij? Het moet wel langer duren dan 10 seconde he?
Ook maagd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hier ook een bestelling.![]()
Die twee dingen gaan hand in hand. Ik weet nu niet of testosterongebrek/zelfvertrouwen maakt dat ik mijn eigen zak aflikt, of dat misplaatste arrogantie wat keuzes betreft mij een trstosteronloos mannetje maakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef Equites het volgende:
[..]
Geen zelfvertrouwen heet die ketting.
ik heb een vriendje, hij is 19 hij is heel lief en aardig voor mij, maar soms vind ik hem irritant...het ik ook al een keer uit geweest): maar het is nu weer goed,maar de laatste tijd voel ik iets voor een ander:s, maar ik hou nog steeds heel vel van mijn vriendje....wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef chroestjov het volgende:
[..]
sorry verkeerde post, ik wilde zeggen ''ja is zo''
Kan jouw aanbod wel aan zijn vraag voldoenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Hahah we hebben een echte labrat hier
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een vriendje, hij is 19 hij is heel lief en aardig voor mij, maar soms vind ik hem irritant...het ik ook al een keer uit geweest): maar het is nu weer goed,maar de laatste tijd voel ik iets voor een ander:s, maar ik hou nog steeds heel vel van mijn vriendje....wat moet ik doen?
what´s wrong, 15 jaar
Kom maar op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
www.kindertelefoon.nl
Ik ga je aangeven
Wel ouder dan 18 anders is het strafbaar en ben ik medeplichtig.quote:
Rot jij is op met je nutteloze teringonzin.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb een vriendje, hij is 19 hij is heel lief en aardig voor mij, maar soms vind ik hem irritant...het ik ook al een keer uit geweest): maar het is nu weer goed,maar de laatste tijd voel ik iets voor een ander:s, maar ik hou nog steeds heel vel van mijn vriendje....wat moet ik doen?
what´s wrong, 15 jaar
Ze had echt lekkere volle billen.. voordat ik haar ging neuken spreidde ik haar billen.. en rook gewoon eventjes.. het was clean.. tot ze een heel zacht scheetje liet... damnnnnnnn wat een geur.. niet normaal hoe hard het stonk.. ik bedoel ik heb ook wel eens buikpijn en shit.. maar deze dodelijke scheet vergeet ik echt niet meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
what´s wrong, 15 jaar
Ik maak het spiekbriefje dus maak je geen zorgen, oud scheikunde leerling.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Kan jouw aanbod wel aan zijn vraag voldoen
Maakt je maar niet druk. Aan de gemiddelde fokker kan je wel zien of die onder de 18 is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:25 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wel ouder dan 18 anders is het strafbaar en ben ik medeplichtig.
Ik heb 2 ervaringen gehad, 1 was heel los, dus daar voelde ik niks van. En de ander was een zombie, die lag alleen maar te liggen en niks te doen-> 4 afzonderlijke keren geprobeerd om hem er in te duwe maar telkens trok ze terug omdat het pijn deed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:22 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ben je ook nog maagd dan want daar geilen ze op
Rot op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
what´s wrong, 15 jaar
Krijg je dan geen salmonella aan je odin?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef LangeJan het volgende:
Ontdooi 2 kipfilet en niet er 2 plakjes rosbief aan vast.
Same thing.
Jij mist heel wat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef LangeJan het volgende:
Same thing.
Dat is serieus hetzelfde? Damn man, ik ga het gelijk proberen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:27 schreef LangeJan het volgende:
Same thing.
Hallo doe normaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:26 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot jij is op met je nutteloze teringonzin.
Neen, gewoon zo nu en dan even in de peniskoker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:28 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Krijg je dan geen salmonella aan je odin?
Een vriendin kan je erna niet opbakken en opeten.quote:
heb je nou een ruggengraat of nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef dustbrain het volgende:
Laat ik me maar eens voornemen om dan toch wildvreemde chicks te pakken. Gewoon voor the sake of fucking.
Misschien hoort het zo te beginnen en loop ik achter
Je beste vriend was vroeger toch ook een vreemde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef dustbrain het volgende:
Laat ik me maar eens voornemen om dan toch wildvreemde chicks te pakken. Gewoon voor the sake of fucking.
Met een ruggengraat kun je niet neuken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
heb je nou een ruggengraat of niet
Je moet die meuk vooraf even opwarmen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Neen, gewoon zo nu en dan even in de peniskoker.
[..]
Een vriendin kan je erna niet opbakken en opeten.
Doe het of doe het niet, het boeit ons niks hoor jongen of jij nou neukt of niet. Heel de wereld neukt, 1 nerd minder zal de wereld niet tot stoppen dwingen. Maar alsnog succesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef dustbrain het volgende:
De ruggengraat om de liefde te bedrijven met een random unapealing iemand?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zonder ook niet haha.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Met een ruggengraat kun je niet neuken.
Volgens mij ben jij slimmer dan je je hier voordoetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Je beste vriend was vroeger toch ook een vreemde.
Ga eens weg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jou boeit het genoeg zo te merken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef Equites het volgende:
[..]
Doe het of doe het niet, het boeit ons niks hoor jongen of jij nou neukt of niet. Heel de wereld neukt, 1 nerd minder zal de wereld niet tot stoppen dwingen. Maar alsnog succes
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij slimmer dan je je hier voordoet
Voor de normale gang van zaken ben je al ietwat laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef dustbrain het volgende:
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,479101.0.htmlquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:29 schreef dustbrain het volgende:
Ja deze 30 minuten idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef dustbrain het volgende:
[..]
jou boeit het genoeg zo te merken.
Hoezo ik werd op me 23e ontmaagd. Zo fucking what.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Voor de normale gang van zaken ben je al ietwat laat
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,479101.0.html
misschien moet je contact op nemen met Seksmeisje
Heb ik geen problemen mee hoor. Is alleen niet de normale gang van zakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo ik werd op me 23e ontmaagd. Zo fucking what.
Jij met je vieze verhaaltjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,479101.0.html
misschien moet je contact op nemen met Seksmeisje
Dat is niet de normale gang van zaken. Ga je minder voelen tegenover je superieuren, NU METEEN!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
hoef je niet op mij uit te kurenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Tot die tijd was ik te druk met de wereld van warcraft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is niet de normale gang van zaken. Ga je minder voelen tegenover je superieuren, NU METEEN!
Volgens mij interpreteer je mijn woorden verkeerdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dat is niet de normale gang van zaken. Ga je minder voelen tegenover je superieuren, NU METEEN!
Jij wilt dit topic kapen, mooi niet dushi.quote:
Het was een samenvatting van wat laatkomers tegen zichzelf zeggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteer je mijn woorden verkeerd
Wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij wilt dit topic kapen, mooi niet dushi.
Volgens mij lul je maar wat om TS bij te staan maar daar heb ik wel respect voorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Equites het volgende:
[..]
Tot die tijd was ik te druk met de wereld van warcraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |