PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
En weer zie ik niksquote:
Als het maar lachen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
eensch
[..]
band of bradas
(en ja het record is dramatisch)
zet ze hier maar neerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Jessica Jane Clement, zoooo jammer van die implants.
voor pica's van naakte pre-boobjob boobies DM
Past dan wel bij jou tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
geen drol waard. Niet eens shiny's. Dan moet het wel slecht zijn
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
geen drol waard. Niet eens shiny's. Dan moet het wel slecht zijn
balletelli en aguero hale ;Pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
maar heeft iemand nog verbeteringen voor mijn team? Bosscielny en Luiz ga ik morgen halen
heb je hem wel op CDM?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
Modric is dit jaar te slecht voor woorden
Zal je wel accepteren als Rijst en Crook weer te lui zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb mijn solicitatie gestuurd naar Band of Bradas
die goalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Gvd @#$@#$@#$@# ragen tegen die @!$!@#@ Heinz Muller, wat een kut keeper.
Ik had deze blunder al eens laten zien
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689
Nu een finale tegen een 5atb ultra defending pure pacehoer van het ergste soort, maar ik verdedig uitstekend en domineer.. en dan mis ik een penalty (ok, eigen schuld) en dan in de counter doet Muller dit met een schot van Beckford:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139543613
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik ultra attacking, scoor 1-1 en dan stompt hij een corner recht in de voeten van Luala of zoiets en verlies ik met 2-1. Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad, laatste wedstrijd die hij gespeeld heeft.
/stomdagboek
/rage
Rechter CM 4-3-3quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Nu een finale tegen een 5atb ultra defending pure pacehoer van het ergste soort, maar ik verdedig uitstekend en domineer.. en dan mis ik een penalty (ok, eigen schuld) en dan in de counter doet Muller dit met een schot van Beckford:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik ultra attacking, scoor 1-1 en dan stompt hij een corner recht in de voeten van Luala of zoiets en verlies ik met 2-1. Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad, laatste wedstrijd die hij gespeeld heeft.
/stomdagboek
/rage
Wat een beautyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/stomdagboek
/rage
Hij komt hier bijna nooit, alleen als hij verlof heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fenomeno het volgende:
Waar is pino gebleven, in die 2/3 dagen dat ik weer meelees hier nog geen spoor van hem
Nog 1 keer gekeken, en weer moest ik lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/stomdagboek
/rage
Ik denk dat Roy dit weekend ook wel weer verlof zal hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt hier bijna nooit, alleen als hij verlof heeft.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet dat De Vrij zoveel waard was, de laagste BIN was 6k ofzo en ik had er 1 voor 400 die best wel makkelijk voor 2.9k BIN werd verkocht. IF Bowditch is inmiddels al verkocht voor 23k, iemand van dit forum had hem er ook op staan voor 23k BIN in dezelfde formatie.
Heinz Muller te koop voor 3500 BIN, get him nooowwwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog 1 keer gekeken, en weer moest ik lachen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/stomdagboek
/rage
Zonde, die rages + pics van kapotte controllers waren epicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt hier bijna nooit, alleen als hij verlof heeft.
Sommige zijn echt extreem slecht, maar sommige hebben dan ook wel weer humor. Deze krijgt wel eenquote:
leuk artikeltje, we zijn dus niet de enigequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ifa-13-ultimate-team
gohquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk artikeltje, we zijn dus niet de enige
welke formatie dan? 4321 was echt dikke stront.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Het trio Muniain - Muriel - Lamela is trouwens ook prima om de broek mee vol te krijgen zeg.
4-3-3. Genoeg ruimte om naar binnen te komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke formatie dan? 4321 was echt dikke stront.
Underrated player sowieso, verdient ook veel hogere passing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef Thorb het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4624/
Ging deze zomer al bijna naar Arsenal (maar Giroud was eerder rond) en in de winter nieuwe poging. Omdat BPL gewoon even 4 skill en 4 weak foot geven
zat er al aan te denken om 433 te proberen, binnenkort maar echt eens doen dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-3. Genoeg ruimte om naar binnen te komen.Speelt briljant.
[ afbeelding ]
Speelt echt heel erg lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zat er al aan te denken om 433 te proberen, binnenkort maar echt eens doen dus.
Potje golds tegen mij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt echt heel erg lekker.Zeker als een van je middenvelders ook van diepgaan houdt (Coutinho)
Ik heb er al iets van 100 wedstrijden mee gespeeld. Prima keeper. Heb wel betere silver keepers gehad afgelopen jaren, maar hij is verder vrij degelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft hier iemand Proto geprobeerd? Bij mij houd hij echt niks tegen terwijl zijn stats anders suggereren..
Prima keeper wel hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft hier iemand Proto geprobeerd? Bij mij houd hij echt niks tegen terwijl zijn stats anders suggereren..
Ik lig net in bed.quote:
morgen maar iets verzinnen met toffe wingers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt echt heel erg lekker.Zeker als een van je middenvelders ook van diepgaan houdt (Coutinho)
RIK!! RIK!!! WAAR BEN JE???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:15 schreef detennismaster het volgende:
Net even mijn geschatte vermogen uitgerekend... Ik heb zo'n 700K aan cash. 300K aan geinvesteerde IF's en zo'n 600K aan teams. Vermogen dus ongeveer 1.6 miljoen.![]()
![]()
![]()
![]()
mede mogelijk gemaakt door Confetti, al had ik van het tamperen maar 250K ofzo. Goed investeren heet dat.![]()
Minder finessequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
Potje met Padt gedaan ook verloren. 1-2 Ik 12 schoten 11 op doel. Hij 9 schoten 5 op doel
70% van mijn potjes zijn zo..
Jup.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Il-Migliore het volgende:
Met de site bedoel je de online database?
futilityquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef pascal08 het volgende:
Zo de basis voor de site is af. Wie weet er een leuke naam?
Gewoon een simpele naam gerelateerd aan fok en ultimate team? Afkortingen ed, of ultimatefok.nl wel iets simpels neem ik aan.quote:
Deze ga ik onthoud, vind ik wel een originele naam.quote:
Zit er lekker in, met wie scoorde je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk op deze manier weten te scoren (niks bijzonders voor de meesten hier waarschijnlijk, maar het lukte me maar niet)
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139555104
Husekleppquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Zit er lekker in, met wie scoorde je?
ik wil niet stoer doen, maar ik ben behoorlijk goed met paintquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze ga ik onthoud, vind ik wel een originele naam.
Is iemand hier handig met banners maken in photoshop o.i.d. De site moet er wel pimpin' uitzien natuurlijk.
In een ver verleden gedaan, maar niet competent genoeg op dit moment om iets degelijks in elkaar te gooien. Is er verder nog ergens hulp bij geboden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze ga ik onthoud, vind ik wel een originele naam.
Is iemand hier handig met banners maken in photoshop o.i.d. De site moet er wel pimpin' uitzien natuurlijk.
Paint is legendarisch, dus als jij mooie banner kunt maken met Paint vind ik het best.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet stoer doen, maar ik ben behoorlijk goed met paint
Eigenlijk alleen nog de opmaak, dus mooie HTML pagina's en banners. That's all.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
In een ver verleden gedaan, maar niet competent genoeg op dit moment om iets degelijks in elkaar te gooien. Is er verder nog ergens hulp bij geboden?
Kevin is your man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen nog de opmaak, dus mooie HTML pagina's en banners. That's all.
ik ga morgen even aan de slagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Paint is legendarisch, dus als jij mooie banner kunt maken met Paint vind ik het best.
Meer iets als futwiz. Je kunt er namelijk voor kiezen om in te loggen met je FUT account.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:51 schreef ThadCastle het volgende:
Wat voor database wordt/is het? Zoiets als ultimatedb?
Gewonnen trouwens, ik 14 schoten 10 op doel; hij 3 en 1 op doel. 5-1 dus zijn enige op doel ging er weer in
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139557518
Lekker goaltje in die wedstrijd
Die muziek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.wix.com/forumcaesarkcv/opdracht#!
Helemaal zelf geschreven
Ik heb voor school ook wel eens een site moeten maken. Natuurlijk een Ajax site met zo'n irritant cursor en spacende plaatjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Helemaal zelf geschreven
geocities stylequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb voor school ook wel eens een site moeten maken. Natuurlijk een Ajax site met zo'n irritant cursor en spacende plaatjes.
quote:
Aan de interface is nog helemaal niets gedaan. Ik ben momenteel bezig om alles zo snel mogelijk te maken, dat is namelijk de reden waarom ik zelf een site wilde maken. Ultimatedb is veel te traag en heeft veel errors, FUTHEAD is mooi en de squad creator is goed, maar meer kun je er niet echt mee. Futwiz is een hele mooie site en ziet er veelbelovend uit, maar voorlopig is het niets meer dan een database met playerstats.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar die site Pas. Heeft het een beetje een mooie interface? Te vergelijken met Futhead of meer met het toch wat amateuristische futwiz en udb.?
Ah ok.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan de interface is nog helemaal niets gedaan. Ik ben momenteel bezig om alles zo snel mogelijk te maken, dat is namelijk de reden waarom ik zelf een site wilde maken. Ultimatedb is veel te traag en heeft veel errors, FUTHEAD is mooi en de squad creator is goed, maar meer kun je er niet echt mee. Futwiz is een hele mooie site en ziet er veelbelovend uit, maar voorlopig is het niets meer dan een database met playerstats.
Ik wil eigenlijk Ultimatedb combineren met Futwiz, dus echt puur het tradegedeelte. Een squad creator is iets wat ik later altijd nog kan toevoegen.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah ok.Ben benieuwd. En dan wordt het een site voor alleen wat Fokkers en dus super snel?
Als jij iets moois in elkaar kunt knutselen is dat mooi meegenomen. DutchSL kwam met de naam FUTility, welke ik best origineel vind. Misschien zou je daar een mooie banner van kunnen maken, zoals FUTHEAD heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:35 schreef Lindgren. het volgende:
Als je hulp nodig hebt met vormgeving, hoor ik het wel.Doe al heel wat jaartjes photoshopklusjes.
mag je tegenwoordig wikipedia als bron aanhouden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Helemaal zelf geschreven
Je kunt toch gewoon Lens en Narsingh (en Robben) er neer zetten, of Beerens desnoods.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:43 schreef Jorwol het volgende:
Goedemorgen!
Ik lurk al een tijdje mee, maar had een vraagje, kok er namelijk niet helemaal uit. Heb een Eredivisie/Nederlands team en zit een beetje met die RM-positie. Team heeft 100 chemistry, maar wat is nu eigenlijk beter/slimmer? Een speler zoals Sarpong op RM met 9 chemistry of een overall betere gouden RM met 6 chemistry? Heb er nu even Dzagoev neergezet..
Gewoon als RW zijnde? Niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon Lens en Narsingh (en Robben) er neer zetten, of Beerens desnoods.
Sowieso zou ik, als je dan toch een niet linkende buitenlander kiest, geen Dzagoev gebruiken.
iemand???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:39 schreef Joodnl het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wat is ook alweer restrictie van het tournooi wat vandaag actief wordt
Uit mijn hoofd volgens mij minstens drie competities en maximaal vijf spelers van 1 competitie, en minstens 80 chemistry.quote:
Heb ze nog niet op de markt gezien in RM, alleen Robben maar die kan ik niet betalen.. Maar zal t wel even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt van een RW ook een RM maken met een positiekaartje, maar waarschijnlijk kun je wel een Lens of Narsingh die al RM gemaakt is vinden op de markt.
Mensen gaan niet veel meer voor zo'n speler betalen om 1 goldpack te kunnen winnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:18 schreef MartijnTor het volgende:
Zeker door dat toernooi dat hij stijgt?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef Toefjes het volgende:
De balans:
2e elftal:
[ afbeelding ]
1e elftal:
[ afbeelding ]
De clubkas:
[ afbeelding ]
+ nog 300K op de tradepile en een shitload aan blessure kaarten
Heel nice team,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef Toefjes het volgende:
De balans:
2e elftal:
[ afbeelding ]
1e elftal:
[ afbeelding ]
De clubkas:
[ afbeelding ]
+ nog 300K op de tradepile en een shitload aan blessure kaarten
De tamper coins maken wel veel goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Kun je nagaan. Heb ik al een paar dagen CE niet gebruikt
Ga die 50K per dag wel missen
Remy en Benzema is juist een koningskoppel voorin. Benzema heeft de power, Remy de snelheid. Hebben al 2 titels in divisie 1 binnengehaaldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:28 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Heel nice team,
Tip vervang Remy door Gignac IF, hij lijkt niet bijzonder maar ik heb hem getest en veraste mij positief.
Ja, maar heb de sponsoren 80K teruggegevenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De tamper coins maken wel veel goed.Met je Benzema's, Robin van Persie en Nani voor 10% van de prijs.
Dat doe je goed dan, voor mij was de CE eigenlijk de enige inkomstenbronquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Remy en Benzema is juist een koningskoppel voorin. Benzema heeft de power, Remy de snelheid. Hebben al 2 titels in divisie 1 binnengehaald
Komt vast wel goed, tegen die tijd zal EA wel nog een blunder maken. Waar we optimaal van profiteren zonder bans te pakken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar heb de sponsoren 80K teruggegevenMaar het was inderdaad een vliegende start. Zo'n start krijg ik in Fifa 14 niet meer. En geen cheat engine. Dat gaat best wel lastig worden vrees ik
Ja, en kan ook niet traden, want dat doe ik alleen maar via bid. En dan komen ze achterin de watchlist. Achter 206 blessurekaartenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:32 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan, voor mij was de CE eigenlijk de enige inkomstenbron
Klopt, elke CE gebruiker heeft ook veel spelers in zijn club als het goed is, die uitgecasht kunnen worden als er een thema toernooi komtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Komt vast wel goed, tegen die tijd zal EA wel nog een blunder maken. Waar we optimaal van profiteren zonder bans te pakken.
Heb ze allebei gehad, ik vond de Steek vele malen beterquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad, ik vond de Steek vele malen beter
Hoelaat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ze allebei gehad, ik vond de Steek vele malen beter
En de Rabobank belegt persconferentie... Belooft niet veel goeds.
Ow, stoppen ze er mee? Tja, groot gelijk. Teringzooitje die sport.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:01 schreef MartijnTor het volgende:
Rabobank stopt met sponsoring wielerploegen
HOOFDDORP - Rabobank stopt per 31 december met de sponsoring van de professionele wielerploegen, zowel mannen als vrouwen. Dat maakte de bank vrijdag bekend.
Bekijk video
Rabobank is tot dit besluit gekomen na verschijning van het rapport van de Amerikaanse dopingautoriteit USADA. Dit rapport spreekt volgens de bank boekdelen.
Bert Bruggink, lid van de raad van bestuur: ''Het gaat met pijn in het hart, maar voor onze bank is het een onvermijdelijke beslissing. Wij zijn niet meer overtuigd dat de internationale professionele wielerwereld in staat is om een schone en eerlijke sport mogelijk te maken. Wij hebben niet het vertrouwen dat dit op afzienbare termijn ten goede zal keren.”
De Rabobank begon in 1996 met de sponsoring van de profploeg. Maar het concern heeft altijd duidelijk gemaakt dat doping niet zou worden getolereerd.
Leipheimer
In het rapport van USADA kwam ook aan het licht dat ook bij de Raboploeg sprake is geweest van doping. Dat heeft de Amerikaanse wielrenner Levi Leipheimer, een van de getuigen, onder ede verklaard.
''Wielrennen is een prachtige sport waaraan miljoenen Nederlanders plezier beleven en een groot deel van die Nederlanders is klant van de Rabobank."
"Maar ons besluit staat vast: we trekken ons terug uit de professionele wielersport. Het is pijnlijk, niet alleen voor de Rabobank, maar vooral voor de liefhebbers en de sporters die geen blaam treft'', aldus Bruggink.
De bank blijft wel verbonden aan de amateursport, de jeugdopleiding en het veldrijden.
Onder druk
De Raboploeg kwam de afgelopen dagen ook steeds meer onder druk te staan. Donderdag werd bekend dat de Spaanse wielrenner Carlos Barredo zich bij de internationale wielrenunie UCI moet verantwoorden voor afwijkende bloedwaarden.
Hij stond al op non-actief. De bond had eerder ook al vragen voor Luis Leon Sanchez, de andere Spanjaard in Nederlandse dienst.
Na een opnieuw teleurstellende Ronde van Frankrijk rommelde het al bij de ploeg. Het team nam afscheid van technisch directeur Erik Breukink en ploegleider Adri van Houwelingen. Directeur Harald Knebel stelden duidelijk eisen aan de renners, die aansluiting moesten vinden bij de wereldtop.
Sowieso Fer en dan denk ik De Jong ernaastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb nu dit in elkaar geknutseld. Wil nog niet aan een heel duur team beginnen omdat ik bang ben dat ik daar keihard verlies op ga draaie. Gewoon rustig een Nederlands teampje en een RPL team gemaakt voor minder dan 20K.
Moet alleen nog 2 CDM's hebben. Denk aan van Bommel en Nigel de Jong. Of Sneijder naar CDM. Anita kan ook nog een optie zijn. En misschien voorin nog een kleine aanpassing met de spitsen, omdat ik die ook in RPL team heb zitten. Dus zal wel in de knoop komen met de fitness.
Hele sport maar opdoeken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, stoppen ze er mee? Tja, groot gelijk. Teringzooitje die sport.
Geen Sneijder op CDM zetten dus?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sowieso Fer en dan denk ik De Jong ernaast
Fer is een beest. Had dan eerder VDV op CDM gezet en Sneijder op CAM als je ze allebei erin wil hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen Sneijder op CDM zetten dus?Heb nog niet eerder met Nederlanders gespeeld op FUT. Denk dat Van der Vaart echt een baasje is ondanks zijn pace. Lekker het spel maken met hem, de flanken en spitsen hebben genoeg pace.
Alleen nog 2 bikkels op het middenveld.
Fer vind ik in het echt een geweldige voetballer, maar weet niet of dat in FUT ook zo is.
Even voor de goedkope oplossing gaan dan. Fer en de Jong, mocht het niet goed zijn haal ik Raffie een linie terug en Sneijder op de CAM dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Fer is een beest. Had dan eerder VDV op CDM gezet en Sneijder op CAM als je ze allebei erin wil hebben
Fer is inderdaad een must-havequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:07 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Even voor de goedkope oplossing gaan dan. Fer en de Jong, mocht het niet goed zijn haal ik Raffie een linie terug en Sneijder op de CAM dan.
Miste je dan zo'n goede deal dat je daardoor niet kon slapen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:12 schreef Thorb het volgende:
Ging om 1 uur slapen maar kon pas om 5 uur slapen en nee ik heb niet 4 uur porno liggen kijken
Pas wel op met Fer zou ik zeggen! high atk workrate kan je nakken op CDMquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:14 schreef KrAlex het volgende:
Fer en Nigel als CDM.
Vanmiddag maar even kijken hoe dat speelt.
Als die zijn duels maar wint op het middenveld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Pas wel op met Fer zou ik zeggen! high atk workrate kan je nakken op CDM
Klopt, en daar is ie wel weer erg goed inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als die zijn duels maar wint op het middenveld.
Die hele zin klopt van geen kantenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]2 jaar geschorst geweest maar geen tijd gehad om fatsoenlijk te leren spellen. Zei
2 skillquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:29 schreef ThatDutch het volgende:
Wie heeft ervaring met deze badboy? Is ie goed?
[ afbeelding ]
( http://www.futhead.com/fifa/players/4273/ )
Wat voor zin is het dan? Dan kan ik even lachenquote:
Ik wilde vorig jaar zijn IF kopen maar dat heb ik nooit gedaan. Door zijn 2* skills en high def work rate lijkt hij me niet echt goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:29 schreef ThatDutch het volgende:
Wie heeft ervaring met deze badboy? Is ie goed?
[ afbeelding ]
( http://www.futhead.com/fifa/players/4273/ )
Oh zie nu idd pas dat hij high def work rate heeft dat word hem nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor zin is het dan? Dan kan ik even lachen
[..]
Ik wilde vorig jaar zijn IF kopen maar dat heb ik nooit gedaan. 2* skills en high def work rate lijkt me niet echt goed.
Die Iago Aspas schijnt wel goed te zijn, voor de rest weet ik niet welke BBVA silvers goed/duur zijn behalve Dos Santos en Piatti.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:31 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Oh zie nu idd pas dat hij high def work rate heeft dat word hem niet2* skill kan ik nog wel mee leven..
Het sneeuwballen effectquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:20 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]2 jaar geschorst geweest maar geen tijd gehad om fatsoenlijk te leren spellen. Zei
Ik zoek meer nu gewoon een spitsje die berengoed is in de luchtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Iago Aspas schijnt wel goed te zijn, voor de rest weet ik niet welke BBVA silvers goed/duur zijn behalve Dos Santos en Piatti.
Davies van Bolton heeft 90 heading maar wel 39 pacequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik zoek meer nu gewoon een spitsje die berengoed is in de lucht
Dat doe ik dus op UTDB ja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies van Bolton heeft 90 heading maar wel 39 paceAnders moet je maar even kijken wie 70+ pace heeft en 80+ heading.
http://www.futhead.com/fifa/players/906/#.UIERJ4asQ6Mquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:36 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat doe ik dus op UTDB ja...
Ik ga denk ik een hybrid maken met Elyounoussi en Prica in de voorhoede, hun hebben de clublink.
Heb je een SWE silver of dat niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:36 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Dat doe ik dus op UTDB ja...
Ik ga denk ik een hybrid maken met Elyounoussi en Prica in de voorhoede, hun hebben de clublink.
Nadeel is dat je dan de lange spelers er vaak uitfiltert. Beter iemand van 1.90 met 79 heading dan iemand van 1.80 met 86 heading.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Davies van Bolton heeft 90 heading maar wel 39 paceAnders moet je maar even kijken wie 70+ pace heeft en 80+ heading.
Ik knap af op de high def workrate voor de rest een goede speler!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/906/#.UIERJ4asQ6M
Lijkt me ook te voldoen.
Prica is 185 met 90 jumping.. not_bad.jpgquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nadeel is dat je dan de lange spelers er vaak uitfiltert. Beter iemand van 1.90 met 79 heading dan iemand van 1.80 met 86 heading.
Dit vind ik ook een literair hoogstandje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m geretweet: "Ik zou er geen brief over schrijven"
Vast tweetalig gedaan vroegerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een literair hoogstandje.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat je eerst 4 seconden moet wachten voordat je de voorzet geeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze man is wel bizar goed als je veel crosst, 1.94, 92 jumping en 87 heading.
http://www.futhead.com/fifa/players/712/
60 pace is te weinig voor mij.. Maar idd wel een beestquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Caraccyoloquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nat-type waarschijnlijk moderate of strictquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
En weer een nieuwe ergernis. Connect niet met thuiswedstrijden. Kan alleen nog maar uitwedstrijden spelen.
Kan je comment niet vinden bij Buttner of heb je hem ergens anders geplaatst?quote:
BMI en Janmaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef ThatDutch het volgende:
Wie kent twee spelers met een triple link op cb rb, en ze moeten zilver zijn( silver en bronze kan evt ook.. )
Laatmaar al wat gevonden
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker met witte shirtjes fietsen volgend jaar
IF Buttner, page 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan je comment niet vinden bij Buttner of heb je hem ergens anders geplaatst?
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:51 schreef Toefjes het volgende:
En weer een nieuwe ergernis. Connect niet met thuiswedstrijden. Kan alleen nog maar uitwedstrijden spelen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
IF Buttner, page 2
Zou kunnen, maar waarom kon ik vorige week dan wel thuis wedstrijden spelen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nat-type waarschijnlijk moderate of strict
Russischquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Na een weekje of zo weer eens tijd om de PS3 aan te slingeren vanmiddag.
Ik ga maar weer eens met golds beginnen, weet iemand een (heel) goedkoop teammet lekker veel pees en 3-5-2?
Waar is baas Cazorlaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas dat heel die verdediging high attacking work rates heeft.
Wat zou ik kunnnen veranderen?
LB kan je gewoon Gibbs/Enrique/Santon doen. Verder nog even kijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het ook of is het dan verdedigend te kwetsbaar? Pirlo is niet al te snel en Cazorla is van nature een CAM.
LB en RB hebben nog steed High attacking WR
geen Mark Gonzalez?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RussischEto'o is zo duur niet meer, rond de 20K. Welliton 9.5K en verder is het cheap. Honda 1K, Mc Geedy (ofzo), Tosic aan de flanken. Rent lekker weg
Alleen verdedigend iets kwetsbaarder.
47 Def en 61 heading.. Is dat niet heel erg weinig? Zal verdedigend zijn steentje niet kunnen bijdragen denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het ook of is het dan verdedigend te kwetsbaar? Pirlo is niet al te snel en Cazorla is van nature een CAM.
LB en RB hebben nog steed High attacking WR
Denk dat ie echt cheap bedoeldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
RussischEto'o is zo duur niet meer, rond de 20K. Welliton 9.5K en verder is het cheap. Honda 1K, Mc Geedy (ofzo), Tosic aan de flanken. Rent lekker weg
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee dacht ik alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
LB kan je gewoon Gibbs/Enrique/Santon doen. Verder nog even kijken
Al zou ik niet met deze 2 CDM's spelen
Ja daar had ik ook mijn twijfels overquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
47 Def en 61 heading.. Is dat niet heel erg weinig? Zal verdedigend zijn steentje niet kunnen bijdragen denk ik
Doumbia, je hebt toch geen kleine penis?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog tips? Misschien iets te veel rode lijntjes?
chemistry fixen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog tips? Misschien iets te veel rode lijntjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Wie dan op die plek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doumbia, je hebt toch geen kleine penis?
Ik was eigenlijk vergeten te zeggen dat ik Taarabt, Pirlo en Shaarawy sowieso in het team wilde hebben.quote:
Ja hier wel, maar had hem net met Touré ipv Diaby dus dacht dat hij misschien een linkje te kort kwamquote:
Terug naar de tekentafel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vergeten te zeggen dat ik Taarabt, Pirlo en Shaarawy sowieso in het team wilde hebben.
en baasje Cazorla dan
Dit is vast een grap want jij gebruikt Welliton die 1 meer pace heeft en Eto'o heeft evenveel pace als Doumbia. Maar die 2 op ST en Doumbia op CAM is wel teveel pace.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doumbia, je hebt toch geen kleine penis?
Volgens mij kan het wel hoor. Als je Silva vervangt voor Taarabt en IF Montolivo voor Pirlo. Dan heb je volgens mij dezelfde chemquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja hier wel, maar had hem net met Touré ipv Diaby dus dacht dat hij misschien een linkje te kort kwam
[..]
Terug naar de tekentafel!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel hoor. Als je Silva vervangt voor Taarabt en IF Montolivo voor Pirlo. Dan heb je volgens mij dezelfde chem
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Klopt ja, was ik net aan het doen
Elke BPL RB is mogelijk trouwens.
Het midden vind ik wel de beste plek voor Cazorla, daar heb ik hem met H2H ook staan. 5 weak foot, 4 skill en long shot taker. Ideaalquote:
Ik heb Sagna ook in mijn team omdat hij lekker snel is maar hij loopt vaker voorin en dan staat Cazorla achter hem...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Klopt ja, was ik net aan het doen
Elke BPL RB is mogelijk trouwens.
Honda op die plek bijv?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is vast een grap want jij gebruikt Welliton die 1 meer pace heeft en Eto'o heeft evenveel pace als Doumbia. Maar die 2 op ST en Doumbia op CAM is wel teveel pace.
Ik vond Danny echt goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Welke CAM? Danny, Carlos Eduardo, Honda, Boussoufa...
Toch opmerkelijk voor Med/High workrates. Had dat probleem zelf dan ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:32 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik heb Sagna ook in mijn team omdat hij lekker snel is maar hij loopt vaker voorin en dan staat Cazorla achter hem...
Norwich-Arsenal is niet echt een top wedstrijdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
Tottenham - Chelsea
Dortmund - Schalke
Norwich - Arsenal (Juventus - Napoli voor de Serie A liefhebber)
(evt. Lazio Milan)
En zondag dan nog Sunderland - Newcastle
Wellusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Norwich-Arsenal is niet echt een top wedstrijd
Roep ik al weken ondertussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
En voor de zoveelste keer loopt de PS3 vast. Na een gewonnen halve finale. Kreeg het aantal coins wel in beeld, dus hoop dat ik de finale gewoon kan spelen. Wat een slecht product hebben ze eigenlijk afgeleverd dit jaar.
Bij mij crasht ie ook ontiegelijk vaakquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
En voor de zoveelste keer loopt de PS3 vast. Na een gewonnen halve finale. Kreeg het aantal coins wel in beeld, dus hoop dat ik de finale gewoon kan spelen. Wat een slecht product hebben ze eigenlijk afgeleverd dit jaar.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Bij mij crasht ie ook ontiegelijk vaak
Niet echt veel gestegen nog.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb ook nog een IF Monreal in mijn club zie ik die ik 2 weken geleden in een pack had.
Klopt ook, freezes tijdens wedstrijden, net na wedstrijden en bij pro clubs vastlopen. Web app en ut dat er constant uit lag door problemen. Blessures die je niet oploopt etquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
Nee inderdaad... ik heb hem maar gewoon op de TP gezet, wil ook een nieuw team maken.quote:
Wat ik lasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
Van mij mogen ze op de vrijdag middag borrel met Foppe toastjes met zalm eten.
Toch wel Melba toast mag ik hopen? Ik zit nu bij het bedrijf die die toast maakt, dus bijna elke dag als ik hier zit krijg ik gratis toastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
Ik stop er maar een tijdje mee. Dit is verreweg de slechtste fifa tot nu toe. Van mij mogen ze op de vrijdag middag borrel toastjes met Foppe zalm eten.
Ik heb alleen maar vastlopers en mislukte verbindingen, terwijl het vorige week gewoon goed ging. Weet niet wat ze behoudens de CE nog meer hebben aangepast tijdens dat onderhoud, maar het is nu pure aids.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch wel Melba toast mag ik hopen? Ik zit nu bij het bedrijf die die toast maakt, dus bijna elke dag als ik hier zit krijg ik gratis toast![]()
Ik heb tot nu toe maar weinig gespeeld, dat komt doordat ik wil handelen en doordat het spel soms vast loopt als er wordt gescoord (tot nu toe is dat 2x gebeurd, wel in hetzelfde toernooi)
Duitsers en 5 atbquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt. Bank is flink aangevuld![]()
Laagste BIN is nu 95.000, niet verwacht dat hij zo snel zou verkopen voor die prijs en mijn formatie.
Ja ongelofelijk overpoweredquote:
Uiteraard fixen ze de minder belangrijke dingen als eerstquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vastlopers en mislukte verbindingen, terwijl het vorige week gewoon goed ging. Weet niet wat ze behoudens de CE nog meer hebben aangepast tijdens dat onderhoud, maar het is nu pure aids.
Nooit last van, 80+ potjes gedaan, nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik freeze ook heel veel met clubs, altijd als de verbinding wordt verbroken met de tegenstanders loopt mijn PS3 vast
Tijdens Clubs is het minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nooit last van, 80+ potjes gedaan, nergens last van gehad.
Tot over 10 minutenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:53 schreef Toefjes het volgende:
Als compensatie krijg ik een 77 chem team. echter, als hij van het teamscherm over moet springen naar het wedstrijd scherm: connection to your opponent has been lost.
Ik stop er maar een tijdje mee. Dit is verreweg de slechtste fifa tot nu toe. Van mij mogen ze op de vrijdag middag borrel toastjes met Foppe zalm eten.
Alleen 2x die DC gehad, maar dat was omdat Ziggo faaldequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Tijdens Clubs is het minder dan vorig jaar
HAHAHAHAquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Verradende Duitsers. Ik krijg een beetje een déjà vu-gevoel.
[ afbeelding ]
* Lindgren. iets over 1945 mompelt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Verradende Duitsers. Ik krijg een beetje een déjà vu-gevoel.
[ afbeelding ]
* Lindgren. iets over 1945 mompelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |