PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
En weer zie ik niksquote:
Als het maar lachen is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
eensch
[..]
band of bradas
(en ja het record is dramatisch)
zet ze hier maar neerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Jessica Jane Clement, zoooo jammer van die implants.
voor pica's van naakte pre-boobjob boobies DM
Past dan wel bij jou tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
geen drol waard. Niet eens shiny's. Dan moet het wel slecht zijn
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
geen drol waard. Niet eens shiny's. Dan moet het wel slecht zijn
balletelli en aguero hale ;Pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
maar heeft iemand nog verbeteringen voor mijn team? Bosscielny en Luiz ga ik morgen halen
heb je hem wel op CDM?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
Modric is dit jaar te slecht voor woorden
Zal je wel accepteren als Rijst en Crook weer te lui zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb mijn solicitatie gestuurd naar Band of Bradas
die goalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Gvd @#$@#$@#$@# ragen tegen die @!$!@#@ Heinz Muller, wat een kut keeper.
Ik had deze blunder al eens laten zien
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/138604689
Nu een finale tegen een 5atb ultra defending pure pacehoer van het ergste soort, maar ik verdedig uitstekend en domineer.. en dan mis ik een penalty (ok, eigen schuld) en dan in de counter doet Muller dit met een schot van Beckford:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139543613
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik ultra attacking, scoor 1-1 en dan stompt hij een corner recht in de voeten van Luala of zoiets en verlies ik met 2-1. Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad, laatste wedstrijd die hij gespeeld heeft.
/stomdagboek
/rage
Rechter CM 4-3-3quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
Nu een finale tegen een 5atb ultra defending pure pacehoer van het ergste soort, maar ik verdedig uitstekend en domineer.. en dan mis ik een penalty (ok, eigen schuld) en dan in de counter doet Muller dit met een schot van Beckford:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan ga ik ultra attacking, scoor 1-1 en dan stompt hij een corner recht in de voeten van Luala of zoiets en verlies ik met 2-1. Echt de slechtste keeper die ik ooit heb gehad, laatste wedstrijd die hij gespeeld heeft.
/stomdagboek
/rage
Wat een beautyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/stomdagboek
/rage
Hij komt hier bijna nooit, alleen als hij verlof heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:50 schreef Fenomeno het volgende:
Waar is pino gebleven, in die 2/3 dagen dat ik weer meelees hier nog geen spoor van hem
Nog 1 keer gekeken, en weer moest ik lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/stomdagboek
/rage
Ik denk dat Roy dit weekend ook wel weer verlof zal hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt hier bijna nooit, alleen als hij verlof heeft.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet dat De Vrij zoveel waard was, de laagste BIN was 6k ofzo en ik had er 1 voor 400 die best wel makkelijk voor 2.9k BIN werd verkocht. IF Bowditch is inmiddels al verkocht voor 23k, iemand van dit forum had hem er ook op staan voor 23k BIN in dezelfde formatie.
Heinz Muller te koop voor 3500 BIN, get him nooowwwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog 1 keer gekeken, en weer moest ik lachen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/stomdagboek
/rage
Zonde, die rages + pics van kapotte controllers waren epicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt hier bijna nooit, alleen als hij verlof heeft.
Sommige zijn echt extreem slecht, maar sommige hebben dan ook wel weer humor. Deze krijgt wel eenquote:
leuk artikeltje, we zijn dus niet de enigequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)ifa-13-ultimate-team
gohquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
leuk artikeltje, we zijn dus niet de enige
welke formatie dan? 4321 was echt dikke stront.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Het trio Muniain - Muriel - Lamela is trouwens ook prima om de broek mee vol te krijgen zeg.
4-3-3. Genoeg ruimte om naar binnen te komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke formatie dan? 4321 was echt dikke stront.
Underrated player sowieso, verdient ook veel hogere passing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:43 schreef Thorb het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/4624/
Ging deze zomer al bijna naar Arsenal (maar Giroud was eerder rond) en in de winter nieuwe poging. Omdat BPL gewoon even 4 skill en 4 weak foot geven
zat er al aan te denken om 433 te proberen, binnenkort maar echt eens doen dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-3. Genoeg ruimte om naar binnen te komen.Speelt briljant.
[ afbeelding ]
Speelt echt heel erg lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zat er al aan te denken om 433 te proberen, binnenkort maar echt eens doen dus.
Potje golds tegen mij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt echt heel erg lekker.Zeker als een van je middenvelders ook van diepgaan houdt (Coutinho)
Ik heb er al iets van 100 wedstrijden mee gespeeld. Prima keeper. Heb wel betere silver keepers gehad afgelopen jaren, maar hij is verder vrij degelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft hier iemand Proto geprobeerd? Bij mij houd hij echt niks tegen terwijl zijn stats anders suggereren..
Prima keeper wel hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft hier iemand Proto geprobeerd? Bij mij houd hij echt niks tegen terwijl zijn stats anders suggereren..
Ik lig net in bed.quote:
morgen maar iets verzinnen met toffe wingers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Speelt echt heel erg lekker.Zeker als een van je middenvelders ook van diepgaan houdt (Coutinho)
RIK!! RIK!!! WAAR BEN JE???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:15 schreef detennismaster het volgende:
Net even mijn geschatte vermogen uitgerekend... Ik heb zo'n 700K aan cash. 300K aan geinvesteerde IF's en zo'n 600K aan teams. Vermogen dus ongeveer 1.6 miljoen.![]()
![]()
![]()
![]()
mede mogelijk gemaakt door Confetti, al had ik van het tamperen maar 250K ofzo. Goed investeren heet dat.![]()
Minder finessequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
Potje met Padt gedaan ook verloren. 1-2 Ik 12 schoten 11 op doel. Hij 9 schoten 5 op doel
70% van mijn potjes zijn zo..
Jup.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Il-Migliore het volgende:
Met de site bedoel je de online database?
futilityquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef pascal08 het volgende:
Zo de basis voor de site is af. Wie weet er een leuke naam?
Gewoon een simpele naam gerelateerd aan fok en ultimate team? Afkortingen ed, of ultimatefok.nl wel iets simpels neem ik aan.quote:
Deze ga ik onthoud, vind ik wel een originele naam.quote:
Zit er lekker in, met wie scoorde je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk op deze manier weten te scoren (niks bijzonders voor de meesten hier waarschijnlijk, maar het lukte me maar niet)
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/139555104
Husekleppquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
Zit er lekker in, met wie scoorde je?
ik wil niet stoer doen, maar ik ben behoorlijk goed met paintquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze ga ik onthoud, vind ik wel een originele naam.
Is iemand hier handig met banners maken in photoshop o.i.d. De site moet er wel pimpin' uitzien natuurlijk.
In een ver verleden gedaan, maar niet competent genoeg op dit moment om iets degelijks in elkaar te gooien. Is er verder nog ergens hulp bij geboden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze ga ik onthoud, vind ik wel een originele naam.
Is iemand hier handig met banners maken in photoshop o.i.d. De site moet er wel pimpin' uitzien natuurlijk.
Paint is legendarisch, dus als jij mooie banner kunt maken met Paint vind ik het best.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil niet stoer doen, maar ik ben behoorlijk goed met paint
Eigenlijk alleen nog de opmaak, dus mooie HTML pagina's en banners. That's all.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef Il-Migliore het volgende:
[..]
In een ver verleden gedaan, maar niet competent genoeg op dit moment om iets degelijks in elkaar te gooien. Is er verder nog ergens hulp bij geboden?
Kevin is your man.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen nog de opmaak, dus mooie HTML pagina's en banners. That's all.
ik ga morgen even aan de slagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Paint is legendarisch, dus als jij mooie banner kunt maken met Paint vind ik het best.
Meer iets als futwiz. Je kunt er namelijk voor kiezen om in te loggen met je FUT account.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:51 schreef ThadCastle het volgende:
Wat voor database wordt/is het? Zoiets als ultimatedb?
Gewonnen trouwens, ik 14 schoten 10 op doel; hij 3 en 1 op doel. 5-1 dus zijn enige op doel ging er weer in
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139557518
Lekker goaltje in die wedstrijd
Die muziek.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.wix.com/forumcaesarkcv/opdracht#!
Helemaal zelf geschreven
Ik heb voor school ook wel eens een site moeten maken. Natuurlijk een Ajax site met zo'n irritant cursor en spacende plaatjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Helemaal zelf geschreven
geocities stylequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb voor school ook wel eens een site moeten maken. Natuurlijk een Ajax site met zo'n irritant cursor en spacende plaatjes.
quote:
Aan de interface is nog helemaal niets gedaan. Ik ben momenteel bezig om alles zo snel mogelijk te maken, dat is namelijk de reden waarom ik zelf een site wilde maken. Ultimatedb is veel te traag en heeft veel errors, FUTHEAD is mooi en de squad creator is goed, maar meer kun je er niet echt mee. Futwiz is een hele mooie site en ziet er veelbelovend uit, maar voorlopig is het niets meer dan een database met playerstats.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef detennismaster het volgende:
Ik ben echt heel erg benieuwd naar die site Pas. Heeft het een beetje een mooie interface? Te vergelijken met Futhead of meer met het toch wat amateuristische futwiz en udb.?
Ah ok.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Aan de interface is nog helemaal niets gedaan. Ik ben momenteel bezig om alles zo snel mogelijk te maken, dat is namelijk de reden waarom ik zelf een site wilde maken. Ultimatedb is veel te traag en heeft veel errors, FUTHEAD is mooi en de squad creator is goed, maar meer kun je er niet echt mee. Futwiz is een hele mooie site en ziet er veelbelovend uit, maar voorlopig is het niets meer dan een database met playerstats.
Ik wil eigenlijk Ultimatedb combineren met Futwiz, dus echt puur het tradegedeelte. Een squad creator is iets wat ik later altijd nog kan toevoegen.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah ok.Ben benieuwd. En dan wordt het een site voor alleen wat Fokkers en dus super snel?
Als jij iets moois in elkaar kunt knutselen is dat mooi meegenomen. DutchSL kwam met de naam FUTility, welke ik best origineel vind. Misschien zou je daar een mooie banner van kunnen maken, zoals FUTHEAD heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:35 schreef Lindgren. het volgende:
Als je hulp nodig hebt met vormgeving, hoor ik het wel.Doe al heel wat jaartjes photoshopklusjes.
mag je tegenwoordig wikipedia als bron aanhouden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Helemaal zelf geschreven
Je kunt toch gewoon Lens en Narsingh (en Robben) er neer zetten, of Beerens desnoods.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:43 schreef Jorwol het volgende:
Goedemorgen!
Ik lurk al een tijdje mee, maar had een vraagje, kok er namelijk niet helemaal uit. Heb een Eredivisie/Nederlands team en zit een beetje met die RM-positie. Team heeft 100 chemistry, maar wat is nu eigenlijk beter/slimmer? Een speler zoals Sarpong op RM met 9 chemistry of een overall betere gouden RM met 6 chemistry? Heb er nu even Dzagoev neergezet..
Gewoon als RW zijnde? Niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon Lens en Narsingh (en Robben) er neer zetten, of Beerens desnoods.
Sowieso zou ik, als je dan toch een niet linkende buitenlander kiest, geen Dzagoev gebruiken.
iemand???quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:39 schreef Joodnl het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wat is ook alweer restrictie van het tournooi wat vandaag actief wordt
Uit mijn hoofd volgens mij minstens drie competities en maximaal vijf spelers van 1 competitie, en minstens 80 chemistry.quote:
Heb ze nog niet op de markt gezien in RM, alleen Robben maar die kan ik niet betalen.. Maar zal t wel even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:06 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt van een RW ook een RM maken met een positiekaartje, maar waarschijnlijk kun je wel een Lens of Narsingh die al RM gemaakt is vinden op de markt.
Mensen gaan niet veel meer voor zo'n speler betalen om 1 goldpack te kunnen winnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:18 schreef MartijnTor het volgende:
Zeker door dat toernooi dat hij stijgt?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef Toefjes het volgende:
De balans:
2e elftal:
[ afbeelding ]
1e elftal:
[ afbeelding ]
De clubkas:
[ afbeelding ]
+ nog 300K op de tradepile en een shitload aan blessure kaarten
Heel nice team,quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:26 schreef Toefjes het volgende:
De balans:
2e elftal:
[ afbeelding ]
1e elftal:
[ afbeelding ]
De clubkas:
[ afbeelding ]
+ nog 300K op de tradepile en een shitload aan blessure kaarten
De tamper coins maken wel veel goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]Kun je nagaan. Heb ik al een paar dagen CE niet gebruikt
Ga die 50K per dag wel missen
Remy en Benzema is juist een koningskoppel voorin. Benzema heeft de power, Remy de snelheid. Hebben al 2 titels in divisie 1 binnengehaaldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:28 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Heel nice team,
Tip vervang Remy door Gignac IF, hij lijkt niet bijzonder maar ik heb hem getest en veraste mij positief.
Ja, maar heb de sponsoren 80K teruggegevenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De tamper coins maken wel veel goed.Met je Benzema's, Robin van Persie en Nani voor 10% van de prijs.
Dat doe je goed dan, voor mij was de CE eigenlijk de enige inkomstenbronquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Remy en Benzema is juist een koningskoppel voorin. Benzema heeft de power, Remy de snelheid. Hebben al 2 titels in divisie 1 binnengehaald
Komt vast wel goed, tegen die tijd zal EA wel nog een blunder maken. Waar we optimaal van profiteren zonder bans te pakken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar heb de sponsoren 80K teruggegevenMaar het was inderdaad een vliegende start. Zo'n start krijg ik in Fifa 14 niet meer. En geen cheat engine. Dat gaat best wel lastig worden vrees ik
Ja, en kan ook niet traden, want dat doe ik alleen maar via bid. En dan komen ze achterin de watchlist. Achter 206 blessurekaartenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:32 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan, voor mij was de CE eigenlijk de enige inkomstenbron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |