SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCConform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Fout. Sepot.quote:
?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Thaboel het volgende:
Alleen maar nette mensen, echt een leuke wegkijker. Aanrader!
?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef Thaboel het volgende:
Alleen maar nette mensen, echt een leuke wegkijker. Aanrader!
De titel is 'alleen maar nette mensen' bekijk de trailer online.quote:
Oooh de filmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
De titel is 'alleen maar nette mensen' bekijk de trailer online.
Trusten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:42 schreef Lotusss het volgende:
Thuis van een zeer constructief gesprek.
Nu slapen.
Jawel:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog sterke verhalen voor op de saaie avond?
Hehehe, details makes it funnyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel:
Ik probeer een stuk natte elastische knie tape te knippen met een botte schaar, maar het lukt niet..
Waarom is je knietape nat en je schaar bot? Zo kan je toch niet op een practicum verschijnen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel:
Ik probeer een stuk natte elastische knie tape te knippen met een botte schaar, maar het lukt niet..
Op dit punt zou ik wilde verhalen kunnen gaan verzinnen, maar laat ik maar bij de werkelijkheid blijven:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom is je knietape nat en je schaar bot? Zo kan je toch niet op een practicum verschijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |