abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118328946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:28 schreef lezzer het volgende:

[..]

Wat zou dat dan zijn volgens jou in het geval van het granieten bestand?
granieten bestand van de bijstand ? werk waar geen opleiding voor nodig is, schoonmaak, noem maar op. Ik zal die niet aan mijn bed willen hebben als oudere eerlijk gezegd.

Maar die discussie kan je toch daar voeren ? Hier gaat het om wat anders.
pi_118329003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

granieten bestand van de bijstand ? werk waar geen opleiding voor nodig is, schoonmaak, noem maar op. Ik zal die niet aan mijn bed willen hebben als oudere eerlijk gezegd.
En dat sluit aan op opleiding en interesses?

Kom nou, iedereen weet dat dit soort trajecten er zijn om mensen in beweging te krijgen. Dat zijn niet de gemotiveerde mensen die het tijdelijk even tegen zit. Dat zijn de mensen die op hun 18e een wwb kado krijgen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:55:41 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_118329238
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef macca728 het volgende:

[..]
Laat ze dan werk doen dat aansluit op hun opleiding en interesses, dan blijven ze uit de uitkering.
Het is hun eigen verantwoording werk te vinden. Het is een vangnet, geen hangmat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_118329369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is hun eigen verantwoording werk te vinden. Het is een vangnet, geen hangmat.
Ja hoor, je weet zelf heel goed dat veel mensen na hun 50ste geen baan meer kunnen krijgen, al proberen ze het zo hard. Die moet je helpen door een baan voor hun te vinden, enigszins op hun niveau.
pi_118330308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:58 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja hoor, je weet zelf heel goed dat veel mensen na hun 50ste geen baan meer kunnen krijgen, al proberen ze het zo hard. Die moet je helpen door een baan voor hun te vinden, enigszins op hun niveau.
Hou eens op over 50+ en begín eens met 18 - 30.
pi_118330502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 15:27 schreef lezzer het volgende:

[..]

Hou eens op over 50+ en begín eens met 18 - 30.
Waarom ? die groep kreeg tot voor kort niet eens een bijstandsuitkering.
Nu is die groep 10% van het totaal.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:40:14 #167
3542 Gia
User under construction
pi_118335403
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dan is de uitkering te hoog. En dit soort acties levert alleen maar meer kosten op, overhead.
Ik vind dat wb de bijstand er zoveel uur gewerkt moet worden, ongeacht wat voor werk, als nodig is om bijstand als minimumloon te ontvangen.

Uiteraard de toeslag voor alleenstaanden ook meerekenen. Als dat 30 uur is, dan werk je 30 uur.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:43:52 #168
3542 Gia
User under construction
pi_118335541
Ik denk dat het merendeel in de bijstand geen erg hoge opleiding heeft. Degenen die dat wel hebben, zitten meestal niet lang in de bijstand. Maar, blijven ze in de bijstand hangen en vinden ze het wel goed zo, dan mogen ze best de kassen in, bijvoorbeeld.
Moet je eens zien hoe snel ze dan aan het werk zijn, waar ze voor geleerd hebben.

En inderdaad, begin bij de jeugd.
pi_118336205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:43 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat het merendeel in de bijstand geen erg hoge opleiding heeft. Degenen die dat wel hebben, zitten meestal niet lang in de bijstand. Maar, blijven ze in de bijstand hangen en vinden ze het wel goed zo, dan mogen ze best de kassen in, bijvoorbeeld.
Moet je eens zien hoe snel ze dan aan het werk zijn, waar ze voor geleerd hebben.

Die krijgt niet zomaar een uitkering.

http://www.ipsz.nl/pagina/8543/jongeren-van-18-t-m-27-jaar
pi_118337624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind dat wb de bijstand er zoveel uur gewerkt moet worden, ongeacht wat voor werk, als nodig is om bijstand als minimumloon te ontvangen.

Uiteraard de toeslag voor alleenstaanden ook meerekenen. Als dat 30 uur is, dan werk je 30 uur.
Je werkt dus gewoon, alleen dan voor de helft van het minimumloon, en mag daarna alsnog met je billen bloot als er zo'n controleur voor de deur staat .. ?
pleased to meet you
pi_118338768
Ik ben zelf volledig afgekeurd, maar ik heb mensen met een bijstandsuitkering gezien die ik arbeidsongeschikter vond dan ik.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:26:54 #172
3542 Gia
User under construction
pi_118355817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die krijgt niet zomaar een uitkering.

http://www.ipsz.nl/pagina/8543/jongeren-van-18-t-m-27-jaar
Ik bedoel het aan 't werk zetten.
Jongeren die niet leren, moeten actief begeleid worden naar werk, of toch een opleiding, of een combinatie.
Mensen vanaf 27, die lange tijd in de bijstand zitten, mogen wmb in de kassen of plantsoenen werken, of iets dergelijks.

Voor de goede orde, dan heb ik het niet over mensen die arbeidsongeschikt in de bijstand zitten.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:29:24 #173
3542 Gia
User under construction
pi_118355977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef moussie het volgende:

[..]

Je werkt dus gewoon, alleen dan voor de helft van het minimumloon, en mag daarna alsnog met je billen bloot als er zo'n controleur voor de deur staat .. ?
Als je 20 uur werkt, in een laagbetaald baantje, is het toch normaal dat je voor 20 uur minimumloon krijgt!
Een getrouwde vrouw die voor halve dagen hetzelfde werk doet, krijgt toch ook maar de helft van het minimumloon!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:31:54 #174
3542 Gia
User under construction
pi_118356145
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef barthol het volgende:
Ik ben zelf volledig afgekeurd, maar ik heb mensen met een bijstandsuitkering gezien die ik arbeidsongeschikter vond dan ik.
Sowieso zou daar een andersoortige bijstand voor moeten komen, m.i.

Ik heb het dan ook over gezonde mensen die jarenlang in de bijstand zitten.
pi_118356759
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Sowieso zou daar een andersoortige bijstand voor moeten komen, m.i.

Ik heb het dan ook over gezonde mensen die jarenlang in de bijstand zitten.
Er zijn een paar jaar geleden met de strengere herbeoordelingen juist een heleboel van de WAO naar de bijstand overgeheveld.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_118357718
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:29 schreef Gia het volgende:

[..]

Als je 20 uur werkt, in een laagbetaald baantje, is het toch normaal dat je voor 20 uur minimumloon krijgt!
Een getrouwde vrouw die voor halve dagen hetzelfde werk doet, krijgt toch ook maar de helft van het minimumloon!
Tja, alleen heet dat bij die vrouw dan 'loon' en bij mij uitkering .. terwijl we feitelijk hetzelfde werk doen, alleen voor verschillende werkgevers.
pleased to meet you
pi_118358490
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:42 schreef barthol het volgende:

[..]

Er zijn een paar jaar geleden met de strengere herbeoordelingen juist een heleboel van de WAO naar de bijstand overgeheveld.

ja mensen hebben het vaak over luie bijstandstrekkers maar het is een allegaartje geworden, WAO'ers en veel oudere allochtonen boven de 65.

Die krijg je niet aan het werk, hoeven ze ook niet trouwens.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 09:32:03 #178
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_118363975
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:43 schreef Gia het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n vervelende instelling. Wat is dat toch voor maatschappelijke jeugdigheidshaat? Waarom niet gewoon voor iedereen?
Life is what you make it.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:26:49 #179
3542 Gia
User under construction
pi_118414590
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 23:59 schreef moussie het volgende:

Tja, alleen heet dat bij die vrouw dan 'loon' en bij mij uitkering .. terwijl we feitelijk hetzelfde werk doen, alleen voor verschillende werkgevers.
Wat maakt dat uit als het bedrag voor hetzelfde werk gelijk is!

Vind jij dat iemand die bijstand heeft en, bijvoorbeeld, 20 uur werkt, meer geld moet krijgen dan zijn/haar bijstand, als iemand die gewoon 20 uur werkt, om maar bezig te zijn, hetzelfde bedrag krijgt?
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:27:49 #180
3542 Gia
User under construction
pi_118414632
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Schanulleke het volgende:

Ik vind dat altijd zo'n vervelende instelling. Wat is dat toch voor maatschappelijke jeugdigheidshaat? Waarom niet gewoon voor iedereen?
Hoezo haat? Ik vind dat de jeugd het eerst aan banen geholpen moet worden. Laat dan de ouderen maar thuis zitten.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:28:24 #181
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_118414658
quote:
2s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 09:32 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ouderen vinden dat zij meer recht hebben dan jongeren. Dat zie je in het hele fiscale stelsel waarbij jong-voor-oud moet betalen.
censuur :O
pi_118414930
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit als het bedrag voor hetzelfde werk gelijk is!

Vind jij dat iemand die bijstand heeft en, bijvoorbeeld, 20 uur werkt, meer geld moet krijgen dan zijn/haar bijstand, als iemand die gewoon 20 uur werkt, om maar bezig te zijn, hetzelfde bedrag krijgt?
Nee, dat zeg ik dan ook nergens. Maar die vrouw die het bij de andere werkgever salaris kan noemen kan gerust een LAT-relatie hebben en 7 dagen per week bij elkaar over de vloer komen zonder dat een of andere controleur zich ermee bemoeit.
pleased to meet you
pi_118416161
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 13:35 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik dan ook nergens. Maar die vrouw die het bij de andere werkgever salaris kan noemen kan gerust een LAT-relatie hebben en 7 dagen per week bij elkaar over de vloer komen zonder dat een of andere controleur zich ermee bemoeit.
Ja het is allemaal niet eerlijk, we weten het. Zijn er al mensen gecontroleerd ?
pi_118417164
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:09 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ja het is allemaal niet eerlijk, we weten het. Zijn er al mensen gecontroleerd ?
Klopt, dat is ook niet eerlijk, als je gewoon werkt voor je geld en alsnog als een uitvreter behandelt wordt. Niet alleen dat, het verstoot ook nog eens tegen de grondwet .. het is ongelijke behandeling in gelijke gevallen.

En tja, dat jij te jong bent om de volle omvang van je arrogante benadering te beseffen is een ding .. dat ik overigens nog wel kan begrijpen, ik voelde me ooit eens ook onkwetsbaar, ik hoop dan ook voor jou dat jij bij die acht op de negen vrouwen hoort die het niet krijgen! Wat ik niet kan begrijpen is die domme vraag of er al mensen gecontroleerd zijn, als je een beetje op had gelet had je namelijk geweten dat die wet nog niet in werking is getreden, dat gebeurt op 1 januari 2013.
pleased to meet you
pi_118417428
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:39 schreef moussie het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook niet eerlijk, als je gewoon werkt voor je geld en alsnog als een uitvreter behandelt wordt. Niet alleen dat, het verstoot ook nog eens tegen de grondwet .. het is ongelijke behandeling in gelijke gevallen.
Fraude mag ook niet, staat ook in de wet. Er staan zoveel dingen in de wet die blijkbaar niet worden nageleefd en dat vind men ook maar 'normaal', dwz er mag geen opsporing plaatsvinden want dat is niet eerlijk voor hij/zij die toevallig controle krijgt. Vind ik het helemaal niet zo erg dat mensen zonder werk als 'minder' worden gezien door personen (ik) dan mensen met werk. Met uitzondering zij/hij die echt niet kan werken.
pi_118418079
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:39 schreef moussie het volgende:

[..]

En tja, dat jij te jong bent om de volle omvang van je arrogante benadering te beseffen is een ding .. dat ik overigens nog wel kan begrijpen, ik voelde me ooit eens ook onkwetsbaar, ik hoop dan ook voor jou dat jij bij die acht op de negen vrouwen hoort die het niet krijgen! Wat ik niet kan begrijpen is die domme vraag of er al mensen gecontroleerd zijn, als je een beetje op had gelet had je namelijk geweten dat die wet nog niet in werking is getreden, dat gebeurt op 1 januari 2013.
Onaangekondigde huisbezoeken zijn zelfs ruimhartig sociaal. Het is eerlijk, rechtvaardig en noodzakelijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118418099

[ Bericht 98% gewijzigd door voetbalmanager2 op 25-10-2012 15:00:20 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118418120
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 14:45 schreef Chahna het volgende:

[..]

Fraude mag ook niet, staat ook in de wet. Er staan zoveel dingen in de wet die blijkbaar niet worden nageleefd en dat vind men ook maar 'normaal', dwz er mag geen opsporing plaatsvinden want dat is niet eerlijk voor hij/zij die toevallig controle krijgt.
Ach, er zijn ook mensen die stelen, mag ook niet, staat ook in de wet. Gek genoeg moet er bij die mensen wel eerst een verdacht zijn voor de 'opsporing' na tussenkomst van een rechter in je huis door mag gaan.

quote:
Vind ik het helemaal niet zo erg dat mensen zonder werk als 'minder' worden gezien door personen (ik) dan mensen met werk. Met uitzondering zij/hij die echt niet kan werken.
Ik ben benieuwd of je dat ook nog zou zeggen als je over een jaartje of twee-drie te duur wordt en er een jonger en goedkoper iemand wordt aangenomen .. je zou nou echt niet de eerste zijn die dat overkomt ..
pleased to meet you
pi_118418938
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef moussie het volgende:

Ik ben benieuwd of je dat ook nog zou zeggen als je over een jaartje of twee-drie te duur wordt en er een jonger en goedkoper iemand wordt aangenomen .. je zou nou echt niet de eerste zijn die dat overkomt ..
Ik durf met zekerheid te stellen dat dit niet het geval is. Mocht men mij wel willen afkopen/uitkopen dan hoef ik de rest van mijn leven niet meer te werken. Verschil moet er zijn natuurlijk :)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:20:37 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118419077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:17 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik durf met zekerheid te stellen dat dit niet het geval is. Mocht men mij wel willen afkopen/uitkopen dan hoef ik de rest van mijn leven niet meer te werken. Verschil moet er zijn natuurlijk :)
Je bent amper 20 :')
En zelfs als de door jou omschreven situatie wel op jou van toepassing is, dan heb je zelf toch ook genoeg om je heen gekeken om te weten dat niet iedereen in een situatie als de jouwe zit, maar dat de meeste van je leeftijdsgenoten simpelweg een probleem hebben als ze morgen op straat staan en niet binnen een paar weken wat anders hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118419211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent amper 20 :')
En zelfs als de door jou omschreven situatie wel op jou van toepassing is, dan heb je zelf toch ook genoeg om je heen gekeken om te weten dat niet iedereen in een situatie als de jouwe zit, maar dat de meeste van je leeftijdsgenoten simpelweg een probleem hebben als ze morgen op straat staan en niet binnen een paar weken wat anders hebben.
Klopt maar door omstandigheden hoef ik nu al niet meer bang te zijn voor mijn (financiële) toekomst. Uiteraard besef ik ook dat niet iedereen het zo goed heeft maar ik besef mij ook maar al te goed dat sommige mensen heel graag slachtoffer spelen. Daarom zeg ik ook met regelmaat, zij die echt niet kunnen werken hoeven van mij niet te werken. Zij die zichzelf slachtoffer vinden, tja... daar heb ik helemaal niets mee (en dan zeg ik het heel netjes).
pi_118419302
quote:

[..]

tuurlijk ^O^

naïef much?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 25 oktober 2012 @ 15:27:42 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_118419440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:23 schreef Chahna het volgende:

[..]

Klopt maar door omstandigheden hoef ik nu al niet meer bang te zijn voor mijn (financiële) toekomst. Uiteraard besef ik ook dat niet iedereen het zo goed heeft maar ik besef mij ook maar al te goed dat sommige mensen heel graag slachtoffer spelen. Daarom zeg ik ook met regelmaat, zij die echt niet kunnen werken hoeven van mij niet te werken. Zij die zichzelf slachtoffer vinden, tja... daar heb ik helemaal niets mee (en dan zeg ik het heel netjes).
Gefeliciteerd met je financiële onafhankelijkheid, nu nog een portie volwassenheid erbij om je te realiseren dat je de wijsheid niet in pacht hebt en dan nog eens kijken hoe het in de echte wereld gaat, bij mensen die hard werken en toch met weinig geld thuiskomen, en daar vrijwel niets aan kunnen veranderen.
Makkelijk hoor, om vanaf je gouden troon te roepen dat een ander zich te makkelijk slachtoffert, maar waarschijnlijk sta jij een stuk harder te huilen als je in diezelfde positie terechtkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_118420724
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je financiële onafhankelijkheid, nu nog een portie volwassenheid erbij om je te realiseren dat je de wijsheid niet in pacht hebt en dan nog eens kijken hoe het in de echte wereld gaat, bij mensen die hard werken en toch met weinig geld thuiskomen, en daar vrijwel niets aan kunnen veranderen.
Makkelijk hoor, om vanaf je gouden troon te roepen dat een ander zich te makkelijk slachtoffert, maar waarschijnlijk sta jij een stuk harder te huilen als je in diezelfde positie terechtkomt.
Je begrijpt mij niet, maar dat vind ik niet erg. Ik steun mensen die hard werken, ik heb veel respect voor heel veel mensen die heel hard werken en met weinig thuiskomen..laten we ze de arbeider noemen.

Arbeiders zijn cool, rulen de aarde en zijn Da Bomb! Snap je het nu? Ik heb niets tegen werkenden, het gaat mij juist om die mensen die niet (wit) werken.

Volgende keer iets beter lezen.
pi_118420936
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Joh op het moment hoor je iedereen roepen het overkomt mij niet, terwijl er 100 mensen in de WW vervallen en in de bijstand. Al die mensen riepen eerder ook zo hard en zitten nu met de handen in het haar. In mijn omgeving waar veelal midden en bovenmodaal wonen hoor je niet anders dan dat ze niet weten of ze begin volgend jaar nog werk hebben of dat ze het huis nog wel de hypotheek van kunne aflossen.

Ik doe op vrijwillige basis het en ander in de schuldhulpverlening echter begint zich dat te verplaatsen naar huishoudens doorlichten en vooral veel praten met deze mensen die het echt niet meer zien zitten. Waar ik eerst als afgekeurd persoontje vuil werd aangekeken... Je snapt hem wel.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_118423039
quote:

[..]

Lol, waarom heb ik nou het idee dat ik het hier te maken heb met iemand die haar centjes verdient met haar looks?
pleased to meet you
pi_118423975
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef Chahna het volgende:

[..]

Je begrijpt mij niet, maar dat vind ik niet erg. Ik steun mensen die hard werken, ik heb veel respect voor heel veel mensen die heel hard werken en met weinig thuiskomen..laten we ze de arbeider noemen.

Arbeiders zijn cool, rulen de aarde en zijn Da Bomb! Snap je het nu? Ik heb niets tegen werkenden, het gaat mij juist om die mensen die niet (wit) werken.

Volgende keer iets beter lezen.
Kolere zeg .. ben je nou echt te dom om het te snappen? Het gros wat er in deze wet genoemd wordt zit in de AOW of ontvangt kinderbijslag .. de groep die wel kan maar niet wil werken, als dat er 2% zijn van het geheel, zo'n 110.000 mensen, dan is dat al een ruime schatting.

En ja, ook die coole arbeider wordt geraakt door deze wet, als die kinderbijslag ontvangt .. en dat het in de praktijk (nu nog) niet zal gebeuren doet niets af aan het gegeven dat die mogelijkheid er nu wel is! En daar gaat het dus om, om het creëren van die mogelijkheid.
pleased to meet you
pi_118424737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 16:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Lol, waarom heb ik nou het idee dat ik het hier te maken heb met iemand die haar centjes verdient met haar looks?
omdat ze 20 is en financieel binnen is ? Vraag me af of de belasting het weet :)
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:42:35 #199
3542 Gia
User under construction
pi_118427022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 17:15 schreef moussie het volgende:
Het gros wat er in deze wet genoemd wordt zit in de AOW of ontvangt kinderbijslag .. de groep die wel kan maar niet wil werken, als dat er 2% zijn van het geheel, zo'n 110.000 mensen, dan is dat al een ruime schatting.
Er zitten 316.000 mensen in de bijstand. Jij wilt serieus beweren dat 2 op de 3 echt niet kan werken?

http://www.nu.nl/economie(...)sen-in-bijstand.html
  donderdag 25 oktober 2012 @ 18:46:36 #200
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_118427157
Het bestrijden van luie mensen is nogal uit zijn voegen geschoten, het schenden van privacy is geen remedie voor luiheid. Het oogt als vergeefse pogingen tot controle omdat de politiek zich geen raad meer weet met de burger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')