abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118462313
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ah Macca leuk. Ook jij kan blijkbaar niet eens even 8 post boven je kijken #236.
Ja ik kan lezen ? Gaat dat over nu of volgend jaar ?

Heb jij dat arikel ook gelezen dat ouderen worden gewaarschuwd NIEMAND binnen te laten als ze die persoon niet kennen ? En zeker geen 2 onbekende personen ? Nee zeker ?
pi_118462360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef Chahna het volgende:

[..]

Mij verbaast het niet meer hoor. Hij heeft een standpunt en zal daar niet van afwijken. Wel zal hij continue onzindingen blijven roepen om zijn standpunt te 'verdedigen'.
Net als jullie, dus ?
pi_118462435
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 15:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja ik kan lezen ? Heb jij dat arikel ook gelezen dat ouderen worden gewaarschuwd NIEMAND binnen te laten als ze die persoon niet kennen ? En zeker geen 2 onbekende personen ? Nee zeker ?
Sterker nog,...dit geldt voor iedereen. Daarom hebben ze pasjes en zijn ze met zijn 2en. Maar blijf jij maar in je fictieve wereld hangen. Ik zie die berichten wel in de krant verschijnen binnenkort van al die AOWérs die worden opgelicht door mannen met valse pasjes.

Ik begin echt steeds meer in te zien dat mensen tegenwoordig in de shit komen en zelf niet weten hoe dat komt. Als je in de discussies hier al ziet dat en altijd uitgaat van het feit dat alles aan een ander ligt en dat er zelf totaal geen verantwoordingsgevoel is.

Het komt inderdaad wel overeen met mensen die heel veel geld lenen en ondertussen niet meer kunnen terugbetalen om vervolgens te roepen; je mocht het mij niet lenen.
pi_118462477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:00 schreef Chahna het volgende:

[..]

Sterker nog,...dit geldt voor iedereen. Daarom hebben ze pasjes en zijn ze met zijn 2en. Maar blijf jij maar in je fictieve wereld hangen. Ik zie die berichten wel in de krant verschijnen binnenkort van al die AOWérs die worden opgelicht door mannen met valse pasjes.

Jij bent echt niet slim he ? Nee je ziet die berichten niet verschijnen want de afgelopen 5 jaar heb je ze ook niet opgemerkt.

http://www.meandergroep.c(...)-of-niet-binnenlaten

En bij onverwachte huisbezoeken kan je niet zeggen, kom morgen maar terug, dan is hij of zij erbij, want dan is het evt bewijsmateriaal weg.
pi_118462558
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:01 schreef macca728 het volgende:

[..]

Jij bent echt niet slim he ? Ne je ziet die berichten niet verschijnen want de afgelopen 5 jaar heb je ze ook niet opgemerkt.

http://www.meandergroep.c(...)-of-niet-binnenlaten
Ik zeg toch nergens dat het niet eens een keer gebeurt of wel? Ik zeg dat ze daarom met zijn 2en komen EN ze hebben legitimatie. Jouw verweer: oudjes kunnen niet lezen.

quote:
Zegt iemand namens de thuiszorg te komen, dan moet hij of zij zich kunnen legitimeren. Laat bij twijfel iemand buiten staan en bel naar Meander. Klanten kunnen bellen met hun contactpersoon, wiens telefoonnummer op thuiszorgdossier staat; anderen naar Meander Klantenservice (0900 6990699).
En dat kan ook met de sociale dienst. Bron je eigen bron.
pi_118462616
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Chahna het volgende:

[..]

Ik zeg toch nergens dat het niet eens een keer gebeurt of wel? Ik zeg dat ze daarom met zijn 2en komen EN ze hebben legitimatie. Jouw verweer: oudjes kunnen niet lezen.
Ja die mensen van de thuiszorg ook ? En dan ?
Weleens gehoord van valse legitimatie ?

De 1 houdt je aan de praat en de ander pakt je spullen. Nooit gehoord ?
pi_118462643
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja die mensen van de thuiszorg ook ? En dan ?
Weleens gehoord van valse legitimatie ?

De 1 houdt je aan de praat en de ander pakt je spullen. Nooit gehoord ?
8)7 8)7 ben klaar met jou.
pi_118462762
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Chahna het volgende:

[..]

8)7 8)7 ben klaar met jou.
Een aantal preventie tips van de politie voor woningoverval:
•Doe na een bepaalde tijd de voordeur niet meer open
pi_118462804
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef Chahna het volgende:

[..]

[..]

En dat kan ook met de sociale dienst. Bron je eigen bron.
Tja, en de criminelen kunnen natuurlijk niet lezen ..
En overigens, hoe wil je die pasjes überhaupt kunnen bekijken, door een gesloten deur heen? Je zal toch eerst open moeten doen om te vragen wie het is en wat die wil.
pleased to meet you
pi_118462869
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:10 schreef moussie het volgende:

[..]

En overigens, hoe wil je die pasjes überhaupt kunnen bekijken, door een gesloten deur heen? Je zal toch eerst open moeten doen om te vragen wie het is en wat die wil.
Ja dat begrijpt ze niet. Ook niet dat die legitimatie vervalst kan worden.
En dat 2 personen nog gevaarlijker is dan 1.

Waarom komen ze eigenlijk met zijn tweeën ? Zodat de 1 rond kan kijken op zijn gemak ?
pi_118462872
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:10 schreef moussie het volgende:

[..]

Hoe zouden ze dat met de thuiszorgmedewerkster van Meander doen? Immers is dat ook een vreemd persoon. Sterker nog, hoe weet jij dat er een vreemde voor de deur staat? Je kunt toch niet kijken door een gesloten deur, je zult de deur eerst open moeten doen om te vragen wie hij is en wat die wil ;)
pi_118462889
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef Chahna het volgende:

[..]

Hoe zouden ze dat met de thuiszorgmedewerkster van Meander doen? Immers is dat ook een vreemd persoon. Sterker nog, hoe weet jij dat er een vreemde voor de deur staat? Je kunt toch niet kijken door een gesloten deur, je zult de deur eerst open moeten doen om te vragen wie hij is en wat die wil ;)
Geen kijkgat in je deur ?

Tegenwoordig hebben ze complete videosystemen, zodat je precies kan zien of er een onbekende beneden staat.
pi_118462949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef Chahna het volgende:

[..]

Die komt op een afgesproken tijdstip suffie ..
pleased to meet you
pi_118462999
Zelfs Hans Spekman vind onaangekondigde huisbezoeken noodzakelijk als een sociaal en solidaire manier om de bijstand te kunnen behouden.
Mail hem maar als je vind dat het voor ouderen gevaarlijk is om verplicht de deur te moeten openen.
Ik ben benieuwd naar zijn antwoord.
voorzitter@pvda.nl
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_118463007
:Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef moussie het volgende:

[..]

pi_118463016
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef moussie het volgende:

[..]

En criminelen weten dit niet? Die komen natuurlijk ook op die tijdstippen.
Maar we hebben dus inmiddels geconstateerd dat men of een kijkgat of een camerasysteem heeft dus is het controleren van de id geen probleem meer. Ben blij dat jullie zelf de vragen stellen en de antwoorden geven :)
pi_118463047
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef Chahna het volgende:

[..]

En criminelen weten dit niet? Die komen natuurlijk ook op die tijdstippen.
Maar we hebben dus inmiddels geconstateerd dat men of een kijkgat of een camerasysteem heeft dus is het controleren van de id geen probleem meer.
Nee dan zie je de ID kaart niet, Waar zeg ik dat ?
pi_118463086
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zelfs Hans Spekman vind onaangekondigde huisbezoeken noodzakelijk als een sociaal en solidaire manier om de bijstand te kunnen behouden.
Mail hem maar als je vind dat het voor ouderen gevaarlijk is om verplicht de deur te moeten openen.
voorzitter@pvda.nl
Als je benieuwd bent waarom mail je dan niet ? Jij denkt dat politici overal aan denken ?

Maar jij vindt het niet gevaarlijk voor ouderen om open te doen voor onbekenden ?
pi_118463254
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
voorzitter@pvda.nl
Ik heb trouwens al eerder gezegd dat ik er niet tegen ben MITS getoetst en MITS op grond van aanwijzingen. En niet gelijk korten als iemand weigert bv o.g.v. onveiligheid of niet vertrouwen van iemand.
pi_118463793
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Als je benieuwd bent waarom mail je dan niet ? Jij denkt dat politici overal aan denken ?

Maar jij vindt het niet gevaarlijk voor ouderen om open te doen voor onbekenden ?
Als zelfs een man als Hans Spekman zulke uitspraken noemt (nee, ga ik niet herhalen zoek zelf maar terug in dit topic), dan zegt dat genoeg voor mij. Hans Spekman is de man bij uitstek die opkomt voor de ouderen en zwakkeren in de samenleving. Hij ziet ook in dat zulke controles noodzakelijk zijn om het uitkeringenstelsel in stand te houden en zegt dat dan ook met voor hem uiterst harde woorden.

Politiek gezien staan jullie met je mening dat het voor ouderen gevaarlijk is dan ook helemaal alleen. Geen enkele politieke partij deelt jullie mening. Slechts de ANBO en een paar marginale clubjes klagen hierover. Dat jullie dan aankomen met het advies van een thuiszorginstelling is een waardeloos argument.

Of ik het zelf gevaarlijk vind? Die hele discussie is al gevoerd en die ga ik niet opnieuw voeren. Er zijn meerdere mogelijkheden om de identiteit van zulke ambtenaren te controleren. Je kan je casemanager bellen die het bezoek zal bevestigen, er is legitimatie die ze vooraf tonen.

Ten eerste leggen ze uit wie ze zijn en waarom ze daar zijn. Iemand met verkeerde bedoelingen moet dus goed raden dat die mensen een uitkering hebben, welke, bij welk bureau en afdeling ze dan ingeschreven zijn. Vervolgens moeten ze valse identiteitsbewijzen maken en tonen. Zelf uitleggen dat de bewoner het recht heeft om hun toegang te weigeren waarna ze direct weer weggaan. En om het helemaal af te maken de bewoner de gelegenheid bieden om zijn/haar casemanager te bellen of zelfs de politie om hun identiteit te verifiëren.

En dan zijn jullie nog bang dat iemand met verkeerde bedoelingen hier misbruik van gaat maken.
pi_118463982
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:22 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik heb trouwens al eerder gezegd dat ik er niet tegen ben MITS getoetst en MITS op grond van aanwijzingen. En niet gelijk korten als iemand weigert bv o.g.v. onveiligheid of niet vertrouwen van iemand.
Ook daar is Hans Spekman het duidelijk mee oneens. Zijn mail heb je nu al als je daar opheldering over wilt hebben. Het is een uiterst vriendelijke man. Hij zal je vriendelijk antwoord geven, maar ik weet het antwoord al. Ik meen zelfs dat je in een ander topic op Fok! hem met een taart bij iemand op verrassingsbezoek kon sturen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_118464024
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als zelfs een man als Hans Spekman zulke uitspraken noemt (nee, ga ik niet herhalen zoek zelf maar terug in dit topic), dan zegt dat genoeg voor mij. Hans Spekman is de man bij uitstek die opkomt voor de ouderen en zwakkeren in de samenleving. Hij ziet ook in dat zulke controles noodzakelijk zijn om het uitkeringenstelsel in stand te houden en zegt dat dan ook met voor hem uiterst harde woorden.

Politiek gezien staan jullie met je mening dat het voor ouderen gevaarlijk is dan ook helemaal alleen. Geen enkele politieke partij deelt jullie mening. Slechts de ANBO en een paar marginale clubjes klagen hierover. Dat jullie dan aankomen met het advies van een thuiszorginstelling is een waardeloos argument.

Of ik het zelf gevaarlijk vind? Die hele discussie is al gevoerd en die ga ik niet opnieuw voeren. Er zijn meerdere mogelijkheden om de identiteit van zulke ambtenaren te controleren. Je kan je casemanager bellen die het bezoek zal bevestigen, er is legitimatie die ze vooraf tonen.

Ten eerste leggen ze uit wie ze zijn en waarom ze daar zijn. Iemand met verkeerde bedoelingen moet dus goed raden dat die mensen een uitkering hebben, welke, bij welk bureau en afdeling ze dan ingeschreven zijn. Vervolgens moeten ze valse identiteitsbewijzen maken en tonen. Zelf uitleggen dat de bewoner het recht heeft om hun toegang te weigeren waarna ze direct weer weggaan. En om het helemaal af te maken de bewoner de gelegenheid bieden om zijn/haar casemanager te bellen of zelfs de politie om hun identiteit te verifiëren.

En dan zijn jullie nog bang dat iemand met verkeerde bedoelingen hier misbruik van gaat maken.
Zelfs de politie waarschuwt hiervoor.

Ja hoor, ik bel mijn case manager. Neem het UVW, telefooncentrale (u moet nog even geduld hebben, er zijn nog 10 wachtenden voor u, rechtstreeks nummer krijg je niet)
pi_118464094
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Zelfs de politie waarschuwt hiervoor.

Ja hoor, ik bel mijn case manager. Neem het UVW, telefooncentrale (u moet nog even geduld hebben, er zijn nog 10 wachtenden voor u, rechtstreeks nummer krijg je niet)
De politiek heeft met grote meerderheid deze 2 wetten aangenomen en deelt jullie zorgen duidelijk niet. Ik ga verder niet weer deze discussie aan. Let's agree to disagree.
pi_118464161
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De politiek heeft met grote meerderheid deze 2 wetten aangenomen en deelt jullie zorgen duidelijk niet. Ik ga verder niet weer deze discussie aan. Let's agree to disagree.
Prima. Ze hebben andere wetten ook niet misbruikt ofzo, zie ID wet. Ook aangenomen met grote meerderheid. Wat dat er nu mee te maken heeft.
pi_118464166
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Laat gaan , hij komt telkens weer met andere drogredenen..... nu is het weer omdat het UWV niet bereikbaar is... te zot voor woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')