SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ORGYNERAL twitterde op zondag 30-09-2012 om 18:57:19Kanka kızda bir bacak var of of görmen lazım diyorum, adam "neden bitane var
" diyor. Mayına basmış amına koyim, vietnam gazisi kız. reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op woensdag 10-10-2012 om 22:24:12Hayırlısıyla bi' evlensem de, akşamları içki içip karımı çoluğumu çocuğumu dövsem. reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op maandag 01-10-2012 om 12:06:12Ay'a ilk adımı atan niye bir Türk kızı değil? Çünkü bizimkiler ilk adımı ay'dan bekler amına koyim. reageer retweet
Je komt van een bloedlijn waar de vrouwen yoghurt kunnen maken uit het niks. En jij zeurt om een pannetje ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef xminator het volgende:
Heb geen pannetjes hiero dus dat was geen optie
Haklisin ff naar de winkel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je komt van een bloedlijn waar de vrouwen yoghurt kunnen maken uit het niks. En jij zeurt om een pannetje ?
Challenge definitely accepted.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Iddaa ediyorum ki dat ik beter kook dan de meeste heren.
Makkelijk lullen achter je beeldscherm. Yap da gorelim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Iddaa ediyorum ki dat ik beter kook dan de meeste heren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Ambipur het volgende:
Waar slaat die MHP sign op in de TT trouwens?
Ik zit nu op de 1.50 en heb mijn eerste WTF moment binnen.. Do you want me to show you.......quote:
Armeense trollerquote:Cacik Recept recept. Cacik Recept en andere Turkse recepten (yemek tarifi) vind je op
TurkseKok.nl. De Turkse keuken wordt met foto's
in het Nederlands uitgelegd! Informatie over
Cacik Recept: de verwachte publicatiedatum is 25-06-2012, het behoort toe aan de Armeense keuken, categorie:
Voorgerechten, serveert 8 personen en heeft een verwachte
bereidingstijd van 1 uur en 25 minuten. Verwachte rating en reacties
zijn respectievelijk 4/5 en 32. Pagina: 1 2 3 ... volgende »
Komen er nog een paar aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 1.50 en heb mijn eerste WTF moment binnen.. Do you want me to show you.......
What the...quote:
Ow sorry, verkeerd begrepen. cCc moet je niet serieus nemen, het wordt op internet niet als politiek symbool gebruikt, zie inci sözlük. Meer een vorm van trollenquote:
Was just interested.. Politieke voorkeur boeit me niet zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ow sorry, verkeerd begrepen. cCc moet je niet serieus nemen, het wordt op internet niet als politiek symbool gebruikt, zie inci sözlük. Meer een vorm van trollen![]()
Bv: cCc Weissman Reizz cCc
Die jongen was een beetje teleurgesteld na die zin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef Ambipur het volgende:
8.24: Will you ever fuck me?.... No, I'd jurk off instead......
Dat gevoel had ik ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die jongen was een beetje teleurgesteld na die zin.
Gelincik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand hoe je klaprozen in het turks zegt...
http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#nl/tr/klaproosquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand hoe je klaprozen in het turks zegt...
Yes! dank jequote:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9Fquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#nl/tr/klaproos
Neequote:
Vind je dat vies? Ik vind het wel lekker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9F
Da's toch datgene wat men in brood doet.. Zo vies. Of niet?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zwarte zee gebied is altijd mooi
Lekker, heb ik gisteren nog gemaakt.. Wat je er in moet doen als het zo goed als klaar is, is kirmizi biber, weet niet hoe dat dat in het NLs heet, veel mint en aardig wat olijfolie. En knoflook natuurlijk. Yammmmmmmmmm!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee
De komkommer is op, was vandaag wel volle yogurt en munt gaan kopen dus ga morgen aan de slag
Niet dat ik het speciaal laat maken ofzo, maar mijn oma maakte het altijd, ik at het welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Ambipur het volgende:
Zijn er serieus mensen die Hashas brood eten.... Vind ik erg viessss. .
Mama maakte het ook wel eens.. Totdat ze door had dat die dingen na 2 dagen nog niet aangeraakt waren..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Niet dat ik het speciaal laat maken ofzo, maar mijn oma maakte het altijd, ik at het wel
Ik zou zaterdag bijna naar Bodrum gaanquote:
doe extra bed? Ik heb gisteren Adana kabab gegeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag bijna naar Bodrum gaanMaar nichtje heeft een tweepersoonskamer geboekt waardoor ik niet mee kan
Kon ik lekker gratis naar Turkije
Zelfde kamer kan niet, ze gaat met iemands anders nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe extra bed? Ik heb gisteren Adana kabab gegeten.
Wat weet jij nou, hollander.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Adana Kebap in Nederland? Hmm. Lijkt me sterk dat dat echte Adana was.
Hé, nu ga je te ver.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat weet jij nou, hollander.
Hmmmm... Ik adviseer je daar niet heen te gaan.... Ruklanden.quote:
Bosnië en Hongarije wil ik zeker wel eens zien, de rest interesseert me niet veelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm... Ik adviseer je daar niet heen te gaan.... Ruklanden.
Spaar wat langer door en ga naar iets anders
Gewoon babbelen met klasgenotenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom specifiek de landen die je opnoemt, als ik vragen mag?
Wanneer ging je ook alweer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet nog mijn koffer inpakken.
Maandag inchallah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer?
Nee ze vroeg me eerder al, maar ik had geen geld, ze zou met haar zoon gaan maar die kon niet meer, nu gaat ze met de vrouw van haar broer. Ze heeft nog tig mensen met wie ze kan dus geen probleem voor mij.quote:
Google translate is your best friendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aso Eagle. Turks praten in bijzijn van non -Turk.
Ik kreeg zin in een rondreis door Zuid-Amerika na het zien van deze film...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies.... Of Zuid Amerika, het is prachhhhhtttiiggg daar!
Zuid Amerika is prachtig.. Doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kreeg zin in een rondreis door Zuid-Amerika na het zien van deze film...
Diarios de motocicleta (2004) - IMDb
Ben je in Zuid-Amerika geweest? Zo ja, waar allemaal?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zuid Amerika is prachtig.. Doen!
Vooral Cuba
Vet! Hopelijk kan ik ook eens richting dat continent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:13 schreef Ambipur het volgende:
Echt? Dan hou ik het gewoon op Latijns Amerika
Ik ben tot nu toe nog maar naar twee landen geweest, Mexico + Cuba. Volgende op mijn lijstje is Argentinie
But nothing beats Cuba.. Wauw. Wat een pracht en praal.. Wat een schoonheid het land. De zelfvertrouwen van die vrouwen daar, alles is zoooo mooi. Wil ik nog eens heen.
Daha halledemedin mi, kiz?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Hallo, zarGon, ben je daar?
Hoe moet je je adres bevestigen op je 3v card account?
Nee, valla. Word er helemaal gek van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daha halledemedin mi, kiz?
Orkaanseizoende git. Kans op slecht weer is klein, maar tis dan cheap ass.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet! Hopelijk kan ik ook eens richting dat continent.
Mexico is de laatste jaren wel extreem gewelddadig met de drugsoorlog die daar aan de gang is, moet ik zeggen, maar ik weet niet of de toeristen hier veel van merken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Orkaanseizoende git. Kans op slecht weer is klein, maar tis dan cheap ass.
In Limburg loopt het internet zo te zien een half uur achter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
502. That’s an error.
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds. That’s all we know.
Nee, dat speelt zich voornamelijk in Noord-Mexico plaats, bij de grens tussen de Amerika + Mexico. Ik heb mij nergens zo veilig gevoeld als in Mexicoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mexico is de laatste jaren wel extreem gewelddadig met de drugsoorlog die daar aan de gang is, moet ik zeggen, maar ik weet niet of de toeristen hier veel van merken.
Whavevs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Limburg loopt het internet zo te zien een half uur achter.
truste!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker en onderweg leren![]()
Iyi geceler
ik moet je iets vertellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je waar ik zoooooooo'n hekel aan heb? Mensen die zeggen dat ze je iets moeten vertellen en dat niet meteen doen.Fuck you, wat ga je mij in spanning houden. Vertel het dan gewoon wanneer je het kan vertellen. uFFF.
Trusten yoldas Eagle.![]()
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ga slapen, morgen vroeg wakker en onderweg leren![]()
Iyi geceler
Hemen alinma, kiz.quote:
Oh maar ik ben jou iets vergeten te vertellen. Dit geldt alleen voor mensen die er toe doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik moet je iets vertellen.
haten is verlaten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh maar ik ben jou iets vergeten te vertellen. Dit geldt alleen voor mensen die er toe doen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh maar ik ben jou iets vergeten te vertellen. Dit geldt alleen voor mensen die er toe doen.
Seurry.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
haten is verlaten.niet van jou verwacht Borte.
Zuidoost-Azië is ook mooi, inderdaad, maar er staan eerst nog andere oorden op mijn to do-lijst.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, dat speelt zich voornamelijk in Noord-Mexico plaats, bij de grens tussen de Amerika + Mexico. Ik heb mij nergens zo veilig gevoeld als in MexicoZe zijn erg vriendelijk en toen ik 1 x lastiggevallen werd, werd die persoon ook meteen op zijn vingers getikt door de lokalen. Prachtig land..
Ik ga volgend jaar, als de wallet het toelaat naar Thailand.
Ach, je stinkt toch. Zonde van de moeite.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:51 schreef Bortecinem het volgende:
Uff ik moet nog douchen maar iedereen slaapt al. Echt een kutututututut dag vandaag.
Lame.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ach, je stinkt toch. Zonde van de moeite.
Dan ga je tochhhhh! Ik zoek nog iemand die mee wil naar Argentinie!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:52 schreef Bilge het volgende:
Wat zijn jullie internationaal zeg. De enige landen die ik bezocht heb zijn Turkije, België en Duitsland. FML.![]()
Heb gehoord dat je in Azie goed verwend kan worden. Dat wil ik ook eens meemaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zuidoost-Azië is ook mooi, inderdaad, maar er staan eerst nog andere oorden op mijn to do-lijst.
Kom dan!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan ga je tochhhhh! Ik zoek nog iemand die mee wil naar Argentinie!
Wasdaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Baaakkkkkkk, caymak doe ik niet aan!
Param yok, rappapa, pulum yok, rapppapapa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klinkt fout.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Heb gehoord dat je in Azie goed verwend kan worden. Dat wil ik ook eens meemaken.
Hoe zeg je dat eigenlijk in t Nederlands, caymak..quote:
Same here! Leve vakantiegeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Param yok, rappapa, pulum yok, rapppapapa.
Terugkrabbelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat eigenlijk in t Nederlands, caymak..
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben serieus. Ik ga zo met je mee.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik klikte op enter en dacht ooooh.. Kijken wie dit verkeerd gaat begrijpen..
Tencere yuvarlanmis...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben wel psycho, kun je dat handelen?
Neem mij mee als handbagagequote:
Ken je mij goed genoeg?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, oke, grapje. Ik ken je niet goed genoeg. Maar anders was ik zo meegegaan.
Waarom ga je niet met een vriendin/ familielid?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
Laat maaarrrrr... In het kader van iets meer lef wilde ik toch al alleen gaan, dus ik blijf bij mijn originele plan.
Familie is niet geinteresseerd. Vriendinnen zijn optie, maar ik wil graag een keer alleen op reis. Om mijzelf uit te dagen zeg maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met een vriendin/ familielid?
Ik zou het niet durven, eerlijk gezegd. Dan voel je je zo aangestaard en bekeken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Familie is niet geinteresseerd. Vriendinnen zijn optie, maar ik wil graag een keer alleen op reis. Om mijzelf uit te dagen zeg maar.
Ook meer vrijheid om te doen en zien wat je zelf wilt. Lijkt mij ook leuk. Rugzak om en gaan!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Familie is niet geinteresseerd. Vriendinnen zijn optie, maar ik wil graag een keer alleen op reis. Om mijzelf uit te dagen zeg maar.
Voor een man is dat toch wel makkelijker als voor een vrouw dunkt me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook meer vrijheid om te doen en zien wat je zelf wilt. Lijkt mij ook leuk. Rugzak om en gaan!
Zie edit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor een man is dat toch wel makkelijker als voor een vrouw dunkt me.
Daarom juist.. Ik word sws aangestaard, ik ben groot he.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, eerlijk gezegd. Dan voel je je zo aangestaard en bekeken.
You SICK FUCK!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is het ook, Gambia is daar de plek voor
Zuid amerika kan dat wel....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook meer vrijheid om te doen en zien wat je zelf wilt. Lijkt mij ook leuk. Rugzak om en gaan!
Hoewel, ik weet niet of het in ieder land wel zo verstandig is om alleen te reizen als vrouw.
Treurig verhaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Eagle_99 het volgende:
Zelf reizen zou ik niet durven als ik een vrouw was, vooral niet in Turkije
Dit is toch wel een uitzonderlijk verhaal. Ken genoeg positieve verhalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:15 schreef Eagle_99 het volgende:
Zelf reizen zou ik niet durven als ik een vrouw was, vooral niet in Turkije
Dat zal best, maar ik vertrouw het absoluut niet, er kan van alles met je gebeuren in Turkije. Zo niet word je langs de weg onderschept door een dronken lul.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is toch wel een uitzonderlijk verhaal. Ken genoeg positieve verhalen.
Hoe oud was Laura toen ze aan haar zeilreis begon? Schaam je!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom juist.. Ik word sws aangestaard, ik ben groot he.
Maar wil mezelf uitdagen. Ik kan heel slecht tegen alleen zijn en wil daar graag van af.
Ik ben niet op zoek naar een man...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoe oud was Laura toen ze aan haar zeilreis begon? Schaam je!
Als alleenreizende vrouw zal je de mannen voor het uitkiezen hebben, misschien zit daar wel iets leuks tussen?
Ik kots op die mannen in TR.. Vieze goorlappen dat ze zijn!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik vertrouw het absoluut niet, er kan van alles met je gebeuren in Turkije. Zo niet word je langs de weg onderschept door een dronken lul.
quote:Neem direct contact op
Als uw vraag niet in de lijst voorkomt, kun je ook direct contact met ons opnemen. Dit kan via de klantenservice op telefoonnummer: 0900-3355333 (telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 13.00 en van 15.00 tot 18.00 uur)
Bron: https://www.3vcard.nl/help.html?tk=61508071b7eaa61.
Op elk potje past een deksel. Ik kan me niet voorstellen dat iemand met jouw persoonlijkheid lang vrijgezel blijft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een man...Mannen kunnen mij niet handelen demistim toch.
Beste stuurlui staan aan wal.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek naar een man...Mannen kunnen mij niet handelen demistim toch.
Dat meisje heeft iets geflikt wat ouderen niet durven. Fuck vergetelheid, ze weet nu dat zij alles kan, zolang zij het maar wilquote:
Ze vroeg om een ban. Die heeft ze gekregen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar is Pure btw?
Ach, jij ziet het als een meid met ballen, ik zie het als een verwend nest.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat meisje heeft iets geflikt wat ouderen niet durven. Fuck vergetelheid, ze weet nu dat zij alles kan, zolang zij het maar wil
Hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef Bilge het volgende:
Man opgelicht voor 9.000 TL in Bursa
In Bursa hebben twee mannen een andere man overgehaald om 9.000 TL te betalen voor twee aanstekers.
Ali Neydim (54) kwam net de bank uitgelopen waar hij een openstaande schuld van 19.000 had voldaan, met geld dat hij had verkregen door een gedeelte van zijn eigendommen te verkopen.
Voor de bank werd hij door twee onbekende mannen aangesproken die hem 2 gouden aanstekers wilden verkopen voor de mooie prijs van 9.000 TL. Nadat de mannen hem vertelden dat slechts 1 aansteker al 6.500 TL waard was, ging Ali Neydim overstag en accepteerde de deal.
Toen Neydim de 9.000 TL had betaald, besloot hij toch maar eens naar een juwelier te gaan om de gouden aanstekers te laten taxeren. Daar bleek na een korte inspectie dat het om nep goud ging.
De man heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie, maar zijn geld zal hij er niet mee terug krijgen. Nu maar hopen dat hij voortaan wat minder goed van vertrouwen zal zijn.
http://www.nederlandersin(...)r-9-000-tl-in-bursa/
zG,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..].
Mits (misplaatste) arrogantie:.
Mits slachtofferrol:.
Je klinkt nu echt als een 15-jarige puber. OH MIJN LEVEN IS ZO HARD, MIJN OUDERS HOUDEN NIET VAN ME, MIJN VADER WERKT 60 UUR PER WEEK ZIET HIJ DAN NIET DAT IK PIJN HEB.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zG,Het is geen arrogantie, het is geen slachtofferrol.. Ik ben moeilijk. Heb puur zelfkennis.
Kennelijk is het al wel een keer gelukt. Ja, het ging mis, maar dat lag niet aan jou, vertelde je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
zG,Het is geen arrogantie, het is geen slachtofferrol.. Ik ben moeilijk. Heb puur zelfkennis.
Kladblok.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
Weten jullie eigenlijk een online bookmark-tool of een uitgebreide 'to-do'-website? Bepaalde posts (met een verwijzing naar een film bijvoorbeeld) zou ik later willen bekijken, maar vergeet dat dus telkens omdat ik het nergens noteer.
Iemand een idee?
Mijn leven is fijn, mijn ouders zijn dol op me, papa werkt idd hard, papa appt me altijd hoe het met me gaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je klinkt nu echt als een 15-jarige puber. OH MIJN LEVEN IS ZO HARD, MIJN OUDERS HOUDEN NIET VAN ME, MIJN VADER WERKT 60 UUR PER WEEK ZIET HIJ DAN NIET DAT IK PIJN HEB.
Deksel; potje. Niet zo negatief staan tegenover een nieuwe man in je leven. Dát is de afknapper, niet wie jij bent.
Werkt niet bij mensen die chaotisch geordend zijn.quote:
Dat was 2007 en het is al lang niet zo rommelig, maar even om aan te duiden waarom een .txt-bestand niet gaat werken.quote:
Ja, die. Thnx!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)n?ref=home_spotlight
dit?
Opnieuw.. http://www.kickstarter.co(...)n?ref=home_spotlightquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)n?ref=home_spotlight
dit?
Im shocked... For real.......quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Werkt niet bij mensen die chaotisch geordend zijn.
[..]
Dat was 2007 en het is al lang niet zo rommelig, maar even om aan te duiden waarom een .txt-bestand niet gaat werken.
Ik bedoelde het niet letterlijk, het waren voorbeelden. Maar mooi om te horen dat je bend met je ouders goed is!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn leven is fijn, mijn ouders zijn dol op me, papa werkt idd hard, papa appt me altijd hoe het met me gaat
Je komt over alsof je bij geen enkele man past. Of alsof geen enkele man bij jou past.quote:Je verdraait mijn woorden, dude. Ik zeg alleen, ik ben niet op zoek en als de man die mij wel aankan mij benaderd, dan sta ik er zeker open voor. Hopelijk zo goed verwoord.
Om je zeikpost goed te maken, mag je nu even iets liefs zeggen
Mijn ouders....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet letterlijk, het waren voorbeelden. Maar mooi om te horen dat je bend met je ouders goed is!
[..]
Je komt over alsof je bij geen enkele man past. Of alsof geen enkele man bij jou past.
En nu zeg je dat je niet op zoek bent, maar uit je post is het te lezen dat je iemand mist waar je op kunt steunen. Als het over mannen gaat heb je de behoefte om telkens aan te geven dat dat niet gaat, want <redenen>. Je benadert het met een negatieve (ontkennende) insteek. Dat is nergens voor nodig. Je hoeft je niet hard op te stellen of aan te geven dat je niet geschikt bent daarvoor.
Ik ben daar niet geschikt voor. Mappen kunnen mij niet handlen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:45 schreef Bilge het volgende:
Gescheld Japans???
Ooit gehoord van mappen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn ouders....![]()
Rest: Bo$ver... Niet belangrijk
Helemaaal schoon! Ziet er top uit, zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier, het jaar erop, om je gerust te stelen.
[..]
Die mannen in die witte pakjes maken mij misselijk.quote:
Ik kijk liever naar wat andersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mannen in die witte pakjes maken mij misselijk.
Te schoon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helemaaal schoon! Ziet er top uit, zo.
Wil je de producten bekijken of ook echt investeren in een product?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat was ook alweer die ene website met innovaties waar je geld in kon investeren, zarGon? Kwam laatst aan bod, volgens mij.
Gewoon met 2 schermen werken nigga. Of beter zelfs 3 schermenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te schoon.
Wanneer ik achter de pc zit ben ik bezig met meerdere dingen tegelijk, constant. Op het moment dat ik dus iets moet opslaan of wat dan ook, wil ik dat snel doen zonder het eerst te plaatsen in allerlei mappen. Tja, achteraf levert dat veel meer werk. Maar ja.
mijn email is een rotzooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef Ayca het volgende:
Waarom lukken emails wel en mappen niet?
Omdat Gmail labels heeft, en geen mappen. Veel flexibeler. Ik moet de structuur van de mappen zo bedenken dat ik een bestand makkelijk terug kan vinden, want een bestand kan maar in één map. Dat probleem heb ik bij labels niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef Ayca het volgende:
Waarom lukken emails wel en mappen niet?
Ik zal heel eerlijk zijn.. De enige reden dat mijn lap perfect schoon is, is omdat het net 5 maanden oud is..... Ik ben erg, maar had niet verwacht dat erger bestond, maar als jij hiermee kan werken, prima toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Te schoon.
Wanneer ik achter de pc zit ben ik bezig met meerdere dingen tegelijk, constant. Op het moment dat ik dus iets moet opslaan of wat dan ook, wil ik dat snel doen zonder het eerst te plaatsen in allerlei mappen. Tja, achteraf levert dat veel meer werk. Maar ja.
Ik door die vrouwen........... Waarom moet alles halfnaakt, alsof je klaar staat om naar bed te gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die mannen in die witte pakjes maken mij misselijk.
Nee, geen van beiden. Studiegenoot schrijft zijn thesis over crowdfunding; ik wilde hem attenderen op deze site.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je de producten bekijken of ook echt investeren in een product?
Hm, Google heeft Google Bookmarks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:39 schreef zarGon het volgende:
Weten jullie eigenlijk een online bookmark-tool of een uitgebreide 'to-do'-website? Bepaalde posts (met een verwijzing naar een film bijvoorbeeld) zou ik later willen bekijken, maar vergeet dat dus telkens omdat ik het nergens noteer.
Iemand een idee?
Ah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, geen van beiden. Studiegenoot schrijft zijn thesis over crowdfunding; ik wilde hem attenderen op deze site.
Balkan muziek zit vol met blote vrouwen en erotische scenes, niets aan te doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik door die vrouwen........... Waarom moet alles halfnaakt, alsof je klaar staat om naar bed te gaan.
Over bed gesproken, op naar bed..
Iyi geceler.
Ja, dat ook. Maar ik durf hier geen kritiek te leveren op andere vrouwen, voor je het weet ben je een jaloerse bitch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk zijn.. De enige reden dat mijn lap perfect schoon is, is omdat het net 5 maanden oud is..... Ik ben erg, maar had niet verwacht dat erger bestond, maar als jij hiermee kan werken, prima toch?
[..]
Ik door die vrouwen........... Waarom moet alles halfnaakt, alsof je klaar staat om naar bed te gaan.
Over bed gesproken, op naar bed..
Iyi geceler.
Bedankt. Deze zal ik ook doorgeven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah..
http://kiva.org/ is daar ook een voorbeeld van. (Reeks op FOK!: Topicreeks: Kiva FOK-Team.)
Ben ik lid van, is leuk om te doen.
Orkestra Kristal zijn Bulgaarse Zigeuners.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Eagle_99 het volgende:
Son olarak![]()
Met een Bulgaarse Turkook minder bloot
hmm, zou wel kunnen jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Orkestra Kristal zijn Bulgaarse Zigeuners.
Beschrijf het eens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, Oost-Europese vrouwen hebben een andere standaard wat betreft schoonheid en discretie. De Poolse vrouwen in mijn omgeving (ja, we hebben er genoeg hier) verbazen mij echt met hun kleding. Dat ze denken dat dat sexy of mooi is.![]()
Komt meer door het karakter.quote:Maar goed, als je kijkt naar hoe veel mannen geilen op Oost-Europese vrouwen, zou je denken dat ze toch goed bezig zijn.
Trusten.![]()
Hij blijft leuk.quote:
Wat hier als hoerig, sletterig en kamper-stijl wordt beschouwd, beschouwen zij als sexy. Je weet wel, veel markt-kleding, kant en heel veel bloot. En bloot kan best mooi zijn, hoor, daar niet van. Maar zij hebben echt een hele andere stijl wat dat betreft. Neem dit bijvoorbeeld:quote:
Reactie van TheMagnificent erop:quote:
Die is ook leuk.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat programma is echt te rezil voor woorden. Niet normaal wat voor types daar komen. Heel die zender, Flash TV, is eigenlijk mensonterend te noemen, maar goed.
Welkom terug trouwens.
Zeker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij blijft leuk..
Zij eet je op man..
Die slachtpartij met 42 doden in het dorp Bilgequote:
WTF.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Die slachtpartij met 42 doden in het dorp Bilgeontstond ook door overspel/ verkrachting. DNA wees uit dat 1 van de tien kinderen niet van de juridische vader was. http://haber.stargazete.c(...)i-geldi/haber-698031
Ok, dat is wel hoerig, maar ik hoop dat Turkse vrouwen door het gevaar dat hun man door een Oostblokker afgepakt wordt beter gaan letten op hun uiterlijk en karakter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat hier als hoerig, sletterig en kamper-stijl wordt beschouwd, beschouwen zij als sexy. Je weet wel, veel markt-kleding, kant en heel veel bloot. En bloot kan best mooi zijn, hoor, daar niet van. Maar zij hebben echt een hele andere stijl wat dat betreft. Neem dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig.
Maar hun stijl is meer zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen die zich laten afpakken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, dat is wel hoerig, maar ik hoop dat Turkse vrouwen door het gevaar dat hun man door een Oostblokker afgepakt wordt beter gaan letten op hun uiterlijk en karakter.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ok, dat is wel hoerig, maar ik hoop dat Turkse vrouwen door het gevaar dat hun man door een Oostblokker afgepakt wordt beter gaan letten op hun uiterlijk en karakter.
Haha!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen wonder dat veel gescheiden Turkse vrouwen in mijn omgeving, en deniz gozlu Turkse meisjes, trouwen met Nederlanders.
In Haarlem-centrum heb je een paar straten met raamprostitutie.quote:
Muv die denizgözlü zijn dat allemaal afgedankte meisjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want Turkse mannen zijn onschendbare Goden inderdaad. De schuld ligt altijd bij de Turkse vrouw.
Geen wonder dat veel gescheiden Turkse vrouwen in mijn omgeving, en deniz gozlu Turkse meisjes, trouwen met Nederlanders.
De lelijkerds doen wel beter hun best.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
In Haarlem-centrum heb je een paar straten met raamprostitutie.
Zelfs als ik geld toe zou krijgen zou ik weigeren, zo lelijk waren ze. En dan nog zo'n grijns op zijn smoel...
Hehe valla het was niet naar jou persoonlijk bedoeld, maar vond het wel grappig om het mee te nemen in mijn reactie omdat we het er gisteren nog over hadden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha!Deze sneer is overduidelijk richting mij. Wat heb ik (jou) misdaan?
Klassiekertje dit, hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wtf deze had ik nog niet gezien
De oudere vrouwen wisten niet beter, de nieuwe generatie deniz gozlu meisjes weten dat wel en pakken het meteen goed aan door Turkse mannen te vermeiden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef Bilge het volgende:
[..]
In Haarlem-centrum heb je een paar straten met raamprostitutie.
Zelfs als ik geld toe zou krijgen zou ik weigeren, zo lelijk waren ze. En dan nog zo'n grijns op zijn smoel...
[..]
Muv die denizgözlü zijn dat allemaal afgedankte meisjes.
Beste reactie tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
Het is altijd wel een wisselwerking (beiden doen niet hun best zeg maar), maar dat is geen vrijbrief om als man je gang te gaan met andere vrouwen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De oudere vrouwen wisten niet beter, de nieuwe generatie deniz gozlu meisjes weten dat wel en pakken het meteen goed aan door Turkse mannen te vermeiden.
Bilge houdt zich met tien dingen tegelijk bezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:45 schreef Bortecinem het volgende:
Oeee Bilge is gedist, hij schrijft niks meer.
Trusten iedereen.
Waar hij zin in had?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:49 schreef Bilge het volgende:
Ottomaanse Sultans hadden hele harems vol met vrouwen van alle nationaliteiten. Wie koos Suleyman?
Volgens mij hield hij het vooral bij Hürrem sultan, een Slavische dame.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Volgens mij hield hij het vooral bij Hürrem sultan, een Slavische dame.
Heel veel sultans hadden buitenlandse vrouwen. Zij bevonden zich in een luxepositie, wat duidt op een lagere kwaliteit bij Turkse vrouwen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Circassian_beautiesquote:During the Ottoman Empire. Circassian women living as slaves in the Sultan's Imperial Harem started to build their reputation as extremely beautiful and genteel, which then became a common trope in Western Orientalism.
Wat een kromme vergelijking om te trekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Heel veel sultans hadden buitenlandse vrouwen. Zij bevonden zich in een luxepositie, wat duidt op een lagere kwaliteit bij Turkse vrouwen.
Als je een joint hebt gerookt wel dan eet je alles.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Brinta met sambal is best smikkel
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Circassian_beauties![]()
Anders hang je even de moraalridder uit in een quasi-serieuze man-vrouw discussie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een kromme vergelijking om te trekken..
Oh jeetje, ik ben rijk. Ik koop alleen maar dure spullen, de rest is van lagere kwaliteit.
Oh jeetje, ik ben rijk. Ik koop alleen maar iPhones, de rest is van lagere kwaliteit.
Oh jeetje, ik ben knap, ik ga alleen een relatie aan met mooie dames, de rest is van lagere kwaliteit.
Oh jeetje, ik ben de leider van een rijk dat strekt over drie continenten, het zou echt raar zijn als ik de capaciteit van mijn rijk ga benutten.
Oh jeetje, beauty is in the eye of the beholder.
Asjeblieft zeg dat is toch totale onzin, hij voelde zich gewoon goed bij die vrouwquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Douw dat opgeheven vingertje lekker in je reet ofzo. Echt, mannen die de bro-code schenden door het voor vrouwen op te nemen verdienen een pijnlijke dood.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg dat is toch totale onzin, hij voelde zich gewoon goed bij die vrouw
Ik ken die gozer niet eens?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Douw dat opgeheven vingertje lekker in je reet ofzo. Echt, mannen die de bro-code schenden door het voor vrouwen op te nemen verdienen een pijnlijke dood.
Dit is de bro-code:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
Douw dat opgeheven vingertje lekker in je reet ofzo. Echt, mannen die de bro-code schenden door het voor vrouwen op te nemen verdienen een pijnlijke dood.
Is dat de bro code?, erg primitiefquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is de bro-code:
[ afbeelding ]
http://productforums.goog(...)ing-help/YDFUHu2csH8.
Niet het eens zijn met een man in een discussie over mannen en vrouwen..
Vierendelen zou nog te licht zijn voor jou.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Is dat de bro code?, erg primitief
Denk je nou dat vrouwen nog steeds niets van computers weten
The bro code needs to be upgraded
Ja misschien wel, maar wat ik bedoel te zeggen is dat vrouwen heus wel weten wat mannen willenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vierendelen zou nog te licht zijn voor jou.
Ik ben een moederskindje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snel, kies!
Je vader of je moeder.
Niet nadenken.
Dat betekent niet dat ze het (altijd) leuk vinden of zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar wat ik bedoel te zeggen is dat vrouwen heus wel weten wat mannen willen
Tja dat is meestal het probleem, vrouwen eisen veel aandachtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef Bilge het volgende:
Verraden door mijn mannenbroeders, één voor één kiezen ze partij voor een vrouw die ons mannen lastert.
Inderdaad dat is het spelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze het (altijd) leuk vinden of zo.
Sorry.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom kies je voor een FRAULEIN?!.
Ik kies ook voor mijn moeder..
Dat wil ik horen@! Dood aan alle rvouwen!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Tja dat is meestal het probleem, vrouwen eisen veel aandacht
Pas op met wat je wenst eh... Blijkbaar krijg je hier een stijve van, maar straks blijf je over met die stijve. En de mannen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat wil ik horen@! Dood aan alle rvouwen!!!
Blige heeft waarschijnlijk net een pak slaag van z'n zusje gehad, gaat wel weer overquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pas op met wat je wenst eh... Blijkbaar krijg je hier een stijve van, maar straks blijf je over met die stijve. En de mannen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blige heeft waarschijnlijk net een pak slaag van z'n zusje gehad, gaat wel weer over
Ik weet/we weten wel hoe je bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef Bilge het volgende:
Voor de goede orde:
ik ben geen echte vrouwenhater
val uitsluitend op Turkische jongedames
hoeren heb ik nooit aangeraakt, we waren destijds gewoon nieuwsgierig
ik geloof in de ware liefde voor 1 persoon en zou nooit vreemdgaan
ik verwerp seks voor het huwelijk
en ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust!
Keep it cool broquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef Bilge het volgende:
Voor de goede orde:
ik ben geen echte vrouwenhater
val uitsluitend op Turkische jongedames
hoeren heb ik nooit aangeraakt, we waren destijds gewoon nieuwsgierig
ik geloof in de ware liefde voor 1 persoon en zou nooit vreemdgaan
ik verwerp seks voor het huwelijk
en ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust!
Hoeveel gescheiden Turkse vrouwen heb je wel niet in je omgeving?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want Turkse mannen zijn onschendbare Goden inderdaad. De schuld ligt altijd bij de Turkse vrouw.
Ik ken maar weinig Turkse dames die aantrekkelijk en intelligent is en een sterk karakter heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
Waarom val je uitsluitend op Turkse dames? Nooit een niet-Turkse dame gezien waarbij je "DAYUUMMMM" dacht?
Als je het goed doet hoed je er ook maar 1tje uit te zoeken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig Turkse dames die aantrekkelijk en intelligent is en een sterk karakter heeft.
Tja, dat geldt ook voor de Turkse mannen. De Turkse bevolking is met alle lagen vertegenwoordigd in Nederland; ook zulke dames zijn er.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig Turkse dames die aantrekkelijk en intelligent is en een sterk karakter heeft.
Levo, ik zag je posten in het bodybuildingtopic, dus ik denk dat ik deze vraag wel aan jou kan stellen. Ik vind dat ik ook wel wat bodybuilding kan gebruiken, maar aangezien ik hier geen ervaring mee heb, wil ik het wel gedegen aanpakken. Weet jij een soort tutorial of guide voor mensen die met bodybuilding willen beginnen? Eentje die alle aspecten behandelt die daarbij komt kijken, dus niet alleen lichaamsoefeningen, maar ook voeding.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef Levolution het volgende:
Waar heb ik deze eervolle vermelding aan te danken?
Voor beginners wordt Starting Strength aangeraden van Mark Rippetoe. Maar dat is een boek (ik weet niet of je daar zin in hebt?).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Levo, ik zag je posten in het bodybuildingtopic, dus ik denk dat ik deze vraag wel aan jou kan stellen. Ik vind dat ik ook wel wat bodybuilding kan gebruiken, maar aangezien ik hier geen ervaring mee heb, wil ik het wel gedegen aanpakken. Weet jij een soort tutorial of guide voor mensen die met bodybuilding willen beginnen? Eentje die alle aspecten behandelt die daarbij komt kijken, dus niet alleen lichaamsoefeningen, maar ook voeding.
Bedankt, ik zal hier naar kijken. Voor verdere vragen kom ik wel langs in het bodybuildingtopic.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Voor beginners wordt Starting Strength aangeraden van Mark Rippetoe. Maar dat is een boek (ik weet niet of je daar zin in hebt?).
Starting Strength (SS) komt qua training erop neer dat je alleen compoundoefeningen doet (dat zijn de oefening die je hele lichaam belasten: squats, deadlifts, bench press, overhead press, power cleans). Je begint zonder gewicht (alleen de bar) en voegt elke training gewicht toe. Daarnaast moet je heel veel vreten. Met SS kun je in een aantal maanden extreem sterk worden en groeien. Op een gegeven moment loop je vast en moet je een ander schema nemen (bijvoorbeeld een splitschema).
Meteen jezelf in een splitschema werken en met kleine oefeningen kloten is zonde: het kost meer tijd, het duurt langer voordat je progressie boekt, het is complexer terwijl een beginner simpel moet beginnen etc.
Lees ook de OP van het bodybuildingstopic, daar staat veel nuttige informatie in, hoewel een deel ook outdated is. Er is geen één specifiek goede manier, zo zijn er veel discussies in het BB-topic omdat men het niet eens is over alles. Kom anders ook daar vragen.
Simpelweg komt het hierop neer:
-Training: Keihard trainen (3x in de week) en je lichaam rust gunnen (dus ook goed slapen!). Je moet veel compoundoefeningen met losse gewichten doen en je niet laten afleiden door details of apparaten.
- Voeding: bereken je onderhoud/TDEE op basis van je gewicht/leeftijd/leefstijl (zijn sites voor) en eet boven dit onderhoud. Zorg dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt (men zegt wel eens 2 gram per kg lichaamsgewicht, maar dat is eigenlijk te veel). Je moet absoluut je kcal tellen, anders kom je nergens. Veel mensen denken dat ze genoeg eten en dan valt het vies tegen als je het een keer narekent. Vreten als een beest zul je.
edit: Een korte, allesomvattende tutorial weet ik eigenlijk niet. Alleen SS dus, maar dat is geen korte tutorial. Er komt eigenlijk zoveel bij kijken. Misschien weten ze in het BB-topic wel iets. Maar sowieso raad ik je SS aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |