SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:ORGYNERAL twitterde op zondag 30-09-2012 om 18:57:19Kanka kızda bir bacak var of of görmen lazım diyorum, adam "neden bitane var
" diyor. Mayına basmış amına koyim, vietnam gazisi kız. reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op woensdag 10-10-2012 om 22:24:12Hayırlısıyla bi' evlensem de, akşamları içki içip karımı çoluğumu çocuğumu dövsem. reageer retweet
twitter:ORGYNERAL twitterde op maandag 01-10-2012 om 12:06:12Ay'a ilk adımı atan niye bir Türk kızı değil? Çünkü bizimkiler ilk adımı ay'dan bekler amına koyim. reageer retweet
Je komt van een bloedlijn waar de vrouwen yoghurt kunnen maken uit het niks. En jij zeurt om een pannetje ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef xminator het volgende:
Heb geen pannetjes hiero dus dat was geen optie
Haklisin ff naar de winkel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je komt van een bloedlijn waar de vrouwen yoghurt kunnen maken uit het niks. En jij zeurt om een pannetje ?
Challenge definitely accepted.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Iddaa ediyorum ki dat ik beter kook dan de meeste heren.
Makkelijk lullen achter je beeldscherm. Yap da gorelim.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Iddaa ediyorum ki dat ik beter kook dan de meeste heren.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:09 schreef Ambipur het volgende:
Waar slaat die MHP sign op in de TT trouwens?
Ik zit nu op de 1.50 en heb mijn eerste WTF moment binnen.. Do you want me to show you.......quote:
Armeense trollerquote:Cacik Recept recept. Cacik Recept en andere Turkse recepten (yemek tarifi) vind je op
TurkseKok.nl. De Turkse keuken wordt met foto's
in het Nederlands uitgelegd! Informatie over
Cacik Recept: de verwachte publicatiedatum is 25-06-2012, het behoort toe aan de Armeense keuken, categorie:
Voorgerechten, serveert 8 personen en heeft een verwachte
bereidingstijd van 1 uur en 25 minuten. Verwachte rating en reacties
zijn respectievelijk 4/5 en 32. Pagina: 1 2 3 ... volgende »
Komen er nog een paar aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zit nu op de 1.50 en heb mijn eerste WTF moment binnen.. Do you want me to show you.......
What the...quote:
Ow sorry, verkeerd begrepen. cCc moet je niet serieus nemen, het wordt op internet niet als politiek symbool gebruikt, zie inci sözlük. Meer een vorm van trollenquote:
Was just interested.. Politieke voorkeur boeit me niet zo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ow sorry, verkeerd begrepen. cCc moet je niet serieus nemen, het wordt op internet niet als politiek symbool gebruikt, zie inci sözlük. Meer een vorm van trollen![]()
Bv: cCc Weissman Reizz cCc
Die jongen was een beetje teleurgesteld na die zin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef Ambipur het volgende:
8.24: Will you ever fuck me?.... No, I'd jurk off instead......
Dat gevoel had ik ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die jongen was een beetje teleurgesteld na die zin.
Gelincik?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand hoe je klaprozen in het turks zegt...
http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#nl/tr/klaproosquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand hoe je klaprozen in het turks zegt...
Yes! dank jequote:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9Fquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT#nl/tr/klaproos
Neequote:
Vind je dat vies? Ik vind het wel lekker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%9Fha%C5%9F
Da's toch datgene wat men in brood doet.. Zo vies. Of niet?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Zwarte zee gebied is altijd mooi
Lekker, heb ik gisteren nog gemaakt.. Wat je er in moet doen als het zo goed als klaar is, is kirmizi biber, weet niet hoe dat dat in het NLs heet, veel mint en aardig wat olijfolie. En knoflook natuurlijk. Yammmmmmmmmm!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee
De komkommer is op, was vandaag wel volle yogurt en munt gaan kopen dus ga morgen aan de slag
Niet dat ik het speciaal laat maken ofzo, maar mijn oma maakte het altijd, ik at het welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Ambipur het volgende:
Zijn er serieus mensen die Hashas brood eten.... Vind ik erg viessss. .
Mama maakte het ook wel eens.. Totdat ze door had dat die dingen na 2 dagen nog niet aangeraakt waren..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Niet dat ik het speciaal laat maken ofzo, maar mijn oma maakte het altijd, ik at het wel
Ik zou zaterdag bijna naar Bodrum gaanquote:
doe extra bed? Ik heb gisteren Adana kabab gegeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag bijna naar Bodrum gaanMaar nichtje heeft een tweepersoonskamer geboekt waardoor ik niet mee kan
Kon ik lekker gratis naar Turkije
Zelfde kamer kan niet, ze gaat met iemands anders nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe extra bed? Ik heb gisteren Adana kabab gegeten.
Wat weet jij nou, hollander.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:46 schreef TheMagnificent het volgende:
Adana Kebap in Nederland? Hmm. Lijkt me sterk dat dat echte Adana was.
Hé, nu ga je te ver.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat weet jij nou, hollander.
Hmmmm... Ik adviseer je daar niet heen te gaan.... Ruklanden.quote:
Bosnië en Hongarije wil ik zeker wel eens zien, de rest interesseert me niet veelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm... Ik adviseer je daar niet heen te gaan.... Ruklanden.
Spaar wat langer door en ga naar iets anders
Gewoon babbelen met klasgenotenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom specifiek de landen die je opnoemt, als ik vragen mag?
Wanneer ging je ook alweer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moet nog mijn koffer inpakken.
Maandag inchallah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer ging je ook alweer?
Nee ze vroeg me eerder al, maar ik had geen geld, ze zou met haar zoon gaan maar die kon niet meer, nu gaat ze met de vrouw van haar broer. Ze heeft nog tig mensen met wie ze kan dus geen probleem voor mij.quote:
Google translate is your best friendquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aso Eagle. Turks praten in bijzijn van non -Turk.
Ik kreeg zin in een rondreis door Zuid-Amerika na het zien van deze film...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Precies.... Of Zuid Amerika, het is prachhhhhtttiiggg daar!
Zuid Amerika is prachtig.. Doen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kreeg zin in een rondreis door Zuid-Amerika na het zien van deze film...
Diarios de motocicleta (2004) - IMDb
Ben je in Zuid-Amerika geweest? Zo ja, waar allemaal?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zuid Amerika is prachtig.. Doen!
Vooral Cuba
Vet! Hopelijk kan ik ook eens richting dat continent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:13 schreef Ambipur het volgende:
Echt? Dan hou ik het gewoon op Latijns Amerika
Ik ben tot nu toe nog maar naar twee landen geweest, Mexico + Cuba. Volgende op mijn lijstje is Argentinie
But nothing beats Cuba.. Wauw. Wat een pracht en praal.. Wat een schoonheid het land. De zelfvertrouwen van die vrouwen daar, alles is zoooo mooi. Wil ik nog eens heen.
Daha halledemedin mi, kiz?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
Hallo, zarGon, ben je daar?
Hoe moet je je adres bevestigen op je 3v card account?
Nee, valla. Word er helemaal gek van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daha halledemedin mi, kiz?
Orkaanseizoende git. Kans op slecht weer is klein, maar tis dan cheap ass.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vet! Hopelijk kan ik ook eens richting dat continent.
Mexico is de laatste jaren wel extreem gewelddadig met de drugsoorlog die daar aan de gang is, moet ik zeggen, maar ik weet niet of de toeristen hier veel van merken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Orkaanseizoende git. Kans op slecht weer is klein, maar tis dan cheap ass.
In Limburg loopt het internet zo te zien een half uur achter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
502. That’s an error.
The server encountered a temporary error and could not complete your request.
Please try again in 30 seconds. That’s all we know.
Nee, dat speelt zich voornamelijk in Noord-Mexico plaats, bij de grens tussen de Amerika + Mexico. Ik heb mij nergens zo veilig gevoeld als in Mexicoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mexico is de laatste jaren wel extreem gewelddadig met de drugsoorlog die daar aan de gang is, moet ik zeggen, maar ik weet niet of de toeristen hier veel van merken.
Whavevs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In Limburg loopt het internet zo te zien een half uur achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |