Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dan moet je 40 keer per dag aan de piemel trekken hier
Nu lieg jequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ongeveer jaNiet dat ik dat de 40x per week haal, of per week, of per maand
zoveel geile TT hier dan? mis ik dat allemaal of heb ik een minder ontwikkeld geslachtsdeel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
40 xquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee juist nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
zoveel geile TT hier dan? mis ik dat allemaal of heb ik een minder ontwikkeld geslachtsdeel?
I master the art of quick topic openingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
[..]Snel trouwens ook, ik was pvd drie minuten elders
Ik ook niet. Anderhalve maand ofzoquote:
sissy.quote:
Hoe vaak kom jij dan?quote:
Dat haal ik ook niet denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet. Anderhalve maand ofzo
Hoezo sissy? Ik heb geen behoefte aan zo vaak fappen.quote:
wisselend. meestal wel minstens 40 keer per maand. denk dat ik gemiddeld op zon 60 zit.quote:
En je bent een vrouw?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
wisselend. meestal wel minstens 40 keer per maand. denk dat ik gemiddeld op zon 60 zit.
Hoe vaak fap je dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat haal ik ook niet denk ik
[..]
Hoezo sissy? Ik heb geen behoefte aan zo vaak fappen.
dat is wel wat mn profiel zegtquote:
Gekke is dat ik veel geiler ben als ik weer regelmatig seks heb. Als het even stil ligt dan zijn er dagen dat ik knettergeil rondloop, maar meestal is het doodse stilte tussen de dijenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
wisselend. meestal wel minstens 40 keer per maand. denk dat ik gemiddeld op zon 60 zit.
Er zijn meer mensen die het verkeerde geslacht invullenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
dat is wel wat mn profiel zegt
maar ja, een vrouw. en ik vind dat helemaal niet absurd veel. een beetje vrijpartij kan ik er toch wel 4 a 5 tellen. dan ben je al snel op weg.
Weinig.quote:
Heb ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gekke is dat ik veel geiler ben als ik weer regelmatig seks heb. Als het even stil ligt dan zijn er dagen dat ik knettergeil rondloop, maar meestal is het doodse stilte tussen de dijenRaar toch
ik ging ervanuit dat je niet afhankelijk was van je eigen hand. dan is het idd te begrijpen. 40 maal in een maand rukken is ook best triestig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat haal ik ook niet denk ik
[..]
Hoezo sissy? Ik heb geen behoefte aan zo vaak fappen.
Zijn vast mannen zat die het doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik ging ervanuit dat je niet afhankelijk was van je eigen hand. dan is het idd te begrijpen. 40 maal in een maand rukken is ook best triestig.
zeker hier op fok!. maar daar wil ik verder geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn vast mannen zat die het doen.
You just did!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:44 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
zeker hier op fok!. maar daar wil ik verder geen uitspraken over doen.
heb ik ook. als ik vrijgezel ben en een tijdje geen slachtoffers heb gehad, ben in bijna frigide.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gekke is dat ik veel geiler ben als ik weer regelmatig seks heb. Als het even stil ligt dan zijn er dagen dat ik knettergeil rondloop, maar meestal is het doodse stilte tussen de dijenRaar toch
Ik heb geen relatie nee, anders zou het ook een stuk vaker zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
ik ging ervanuit dat je niet afhankelijk was van je eigen hand. dan is het idd te begrijpen. 40 maal in een maand rukken is ook best triestig.
welk deel van verder begrijp je niet?quote:
Weet je in ieder geval dat je niet de enige bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wel fijn te weten dat meer mensen dat hebben
Niet zo boos doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:44 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
welk deel van verder begrijp je niet?
Nja dat dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijdens een relatie heb ik juist een stuk minder zin in fappenDan heb ik veel meer zin in haar
dat is ook wat we bedoelen. in een relatie gaat de score denk ik flink omhoog. is iig mijn ervaring.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tijdens een relatie heb ik juist een stuk minder zin in fappenDan heb ik veel meer zin in haar
Maar goed, dat is toch ook logisch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
dat is ook wat we bedoelen. in een relatie gaat de score denk ik flink omhoog. is iig mijn ervaring.
Dat lijkt mij een logisch gevolgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja oké, dan vatte ik de posts hierboven verkeerd opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een logisch gevolg
wil er niet een hele discussie over gaan houden, maar als dat in jouw beleving 'boos doen' is, heb ik medelijden met je.quote:
Ik vind het geiler om mezelf te laten klaarkomen als degene met wie ik seks toekijkt en er botergeil van wordt, dan om mezelf te laten komen om het komen. Niet dat ik dat niet doe, maar nadat ik een jaar of drie geleden eindelijk kennis heb gemaakt met echt goede seks, vind ik vingeren in mijn eentje niet meer zo geilquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters
LOL het zou pas erg zijn als je in een relatie juist minder zin krijgtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, dan vatte ik de posts hierboven verkeerd op
dat sowiesoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
dat is ook wat we bedoelen. in een relatie gaat de score denk ik flink omhoog. is iig mijn ervaring.
Ja, dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOL het zou pas erg zijn als je in een relatie juist minder zin krijgt
ik vind het allebei prettig. al zou ik liever zonder zelfseks zitten dan zonder gewone seks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind het geiler om mezelf te laten klaarkomen als degene met wie ik seks toekijkt en er botergeil van wordt, dan om mezelf te laten komen om het komen. Niet dat ik dat niet doe, maar nadat ik een jaar of drie geleden eindelijk kennis heb gemaakt met echt goede seks, vind ik vingeren in mijn eentje niet meer zo geilHeb ik mij even tuk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |