Hahahahahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef Evienne het volgende:
Wil je dat echt wel weten?
http://www.dumpert.nl/med(...)wat_uw_kat_doet.html
haha super mooi filmpjequote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef Evienne het volgende:
Wil je dat echt wel weten?
http://www.dumpert.nl/med(...)wat_uw_kat_doet.html
Misschien is het een idee om warmte camera's te overwegenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
Goed topic. Ik zoek eigenlijk ook iets dergelijks, maar moet buiten kunnen hangen (dus tegen vrieskou en regen kunnen) en moet draadloos zijn.
Wat ik me wel nog afvroeg: veel dieren kunnen infrarood licht zien. Als je dus een camera koopt met IR licht, raken je dieren daarvan niet in de war? (Ik denk even aan kippen die van de leg raken als het plots de hele nacht licht is)
Wij hebben ook met IR huppeldepup aangeschaft, je ziet wel rode puntjes om de lens heen maar je ziet geen stralen er vanaf komen ofzo...quote:Op donderdag 13 december 2012 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
Goed topic. Ik zoek eigenlijk ook iets dergelijks, maar moet buiten kunnen hangen (dus tegen vrieskou en regen kunnen) en moet draadloos zijn.
Wat ik me wel nog afvroeg: veel dieren kunnen infrarood licht zien. Als je dus een camera koopt met IR licht, raken je dieren daarvan niet in de war? (Ik denk even aan kippen die van de leg raken als het plots de hele nacht licht is)
Ja maar dat is omdat wij geen IR kunnen zien. Maak maar eens een foto van een met IR verlichte ruimte met je telefoon, en je zult zien dat ie gewoon helemaal verlicht isquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:33 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Wij hebben ook met IR huppeldepup aangeschaft, je ziet wel rode puntjes om de lens heen maar je ziet geen stralen er vanaf komen ofzo...
Als je je hand er een meter bij vandaan ervoor houdt zie je geen licht op je hand.. en toch kan die camera de hele woonkamer 'zien' in het donker.
over wie heb jij het dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef klipper het volgende:
Als je er nooit bent kun je misschien beter overwegen om een paar dvd's of blue ray schijfjes met dieren erop aan te schaffen i.p.v. echte dieren.
Op momenten dat je er niet bij bent is het handig om het te zien als je dier sloopgedrag oid vertoont. Aanvankelijk wilden we graag een buitencamera om onze buurt in de gaten te houden wegens vandalisme aan auto's. Alleen geen rekening ermee gehouden dat infrarood spiegelt in glas. Voor buiten bleek de net aangeschafte cam dus niet te werken, Toen maar besloten om hem binnen te installeren. Zo idioot is het dus niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Wie heeft er hier een camera nodig om zijn dieren te zien......
Hmm da's vreemd. Probeer maar eens het volgende: Pak je afstandbediening van je tv, zet je camera op je telefoon aan alsof je een foto gaat maken, en richt dan met de afstandbediening op de camera ipv op je tv en druk op een knopje. Je zult dan het IR licht gewoon zienquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:16 schreef deadly_kiss het volgende:
Ga lekker ergens anders lopen trollen..
De test met de IR op telefooncamera werkt trouwens niet.. foto ziet er hetzelfde uit als hoe ik het zelf zie in het donker
Tja, ik ga niet de hele dag in het kippenhok zitten, maar ik wil toch graag weten of er ratten, katten, vossen, vogels, etc binnen komen zodat ik daar wat aan kan doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Wie heeft er hier een camera nodig om zijn dieren te zien......
Stop, dit is een groot verschil, tenminste ik neem aan dat het kippenhok niet in de woonkamer staat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja, ik ga niet de hele dag in het kippenhok zitten, maar ik wil toch graag weten of er ratten, katten, vossen, vogels, etc binnen komen zodat ik daar wat aan kan doen.
Dus je koopt een verkeerde camera en vergoelijkt nu opeens de actie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:32 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Op momenten dat je er niet bij bent is het handig om het te zien als je dier sloopgedrag oid vertoont. Aanvankelijk wilden we graag een buitencamera om onze buurt in de gaten te houden wegens vandalisme aan auto's. Alleen geen rekening ermee gehouden dat infrarood spiegelt in glas. Voor buiten bleek de net aangeschafte cam dus niet te werken, Toen maar besloten om hem binnen te installeren. Zo idioot is het dus niet.
Omdat het een antwoord is wat je niet wilt horen is het opeens trollenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:16 schreef deadly_kiss het volgende:
Ga lekker ergens anders lopen trollen..
De test met de IR op telefooncamera werkt trouwens niet.. foto ziet er hetzelfde uit als hoe ik het zelf zie in het donker
Hij pakt pennen van tafel als we er niet zijn poeh poeh. Ik wilde er zeker van zijn dat hij het was en niet een van onze andere huisdieren. Het is verder gewoon een eigen keuze. Het is iig zeker niet om hem in de gaten te houden omdat we zoveeeeeeeel weg zijn van huis, want dat zijn we niet eensquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Dus je koopt een verkeerde camera en vergoelijkt nu opeens de actie.
Dat je over sloopgedrag begint is leuk, maar dat was niet jouw intentie om dat ding aan te schaffen, bovendien heeft een camera totaal geen nut om sloopgedrag te verhelpen, als je er niet bent kun je het ook niet stoppen.
Een bench is dan een beter middel, het dier zal zich beter op zijn gemak voelen omdat hij een eigen plekje heeft waar niemand hem kan storen.
Je moet de bench natuurlijk wel op de juiste manier gebruiken en niet misbruiken, dus niet om het dier de hele dag op te sluiten of voor straf doeleinden.
Bij een goed gebruik is het zelfs niet benodigd om de deur dicht te doen, het dier zal er graag vanzelf ingaan.
Ja en dus? Moet iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:13 schreef klipper het volgende:
[..]
Stop, dit is een groot verschil, tenminste ik neem aan dat het kippenhok niet in de woonkamer staat.
Dat je het hiervoor zal doen begrijp ik, maar vele hier in het topic hebben het over huisdieren in huis.
Klopt moet iedereen zelf weten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en dus? Moet iedereen toch lekker zelf weten?![]()
Doe ik niet, maar omdat de denkwijze van een ander niet overkomt met jouw denkwijze wilt dat nog niet zeggen dat je gelijk hebt of krijgt.quote:Veel katten lopen over de aanrecht als je er even niet bent, of gaan graven in plantenbakken etc. Snap wel dat mensen dat even willen wetenik snap niet waar je je druk om maakt denk ik
Nee jij mag jouw mening niet hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Klopt moet iedereen zelf weten.
[..]
Doe ik niet, maar omdat de denkwijze van een ander niet overkomt met jouw denkwijze wilt dat nog niet zeggen dat je gelijk hebt of krijgt.
Dat is mooie, jij mag jouw mening hebben en ik de mijne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |