Tuurlijk joh.....quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:17 schreef He-man- het volgende:
[..]
Aah ok, nouja mobiel maakt er van alles van.
Dan geloof je het niet.quote:
Gaan jullie mij een beetje zwart maken.quote:Op vrijdag 2 november 2012 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik snap de zin ook niet. Zelfs met een " en een ' als uitgang.
Ik geloof het wel, het wordt alleen altijd als excuus gebruikt. Ik zit ook vaak mobiel, maar ik heb autocorrectie gewoon uit staan. En mocht ik die wel aan hebben staan, dan zou ik altijd alles nog eens nalezen alvorens op 'posten' te klikken. Als jij alleen maar 'lui' wilt spellen, moet je ook niet piepen als je terecht wordt gewezen.quote:
Je hebt toch zelf al voldoende uitleg gegeven over je blauw bloed gestudeerde dokter? Dan hoef ik het niet nog eens te herhalen.quote:Wel jammer dat je hier op in gaat maar dat je bij het weledelgeleerde niets ervan terug hebt. Blauwe bloed dokter.
Nou niet perse een excuus, want het had ook een typefout kunnen zijn. In de op staat het overigens wel goed, dus dit was echt een fout die niet opzettelijk gemaakt werd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, het wordt alleen altijd als excuus gebruikt. Ik zit ook vaak mobiel, maar ik heb autocorrectie gewoon uit staan. En mocht ik die wel aan hebben staan, dan zou ik altijd alles nog eens nalezen alvorens op 'posten' te klikken.
[..]
Je hebt toch zelf al voldoende uitleg gegeven over je blauw bloed gestudeerde dokter? Dan hoef ik het niet nog eens te herhalen.
Waar zeg ik dan dat weledelgeleerd geen geaccepteerd woord is? Het ging om jouw manier van schrijven. Wel edel geleerd.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:32 schreef He-man- het volgende:
Nou 'oh bedankt hah goh dat wist ik niet?' Of sorry? Geen idee, maar je lachte er eerst om terwijl het een geaccepteerde term is.
Maar ik hoef dat niet op te zoeken, want ik weet al dat weledelgeleerd een bestaand woord is.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:38 schreef ElizabethR het volgende:
[quote]
Overigens ben jij ook lui genoeg, om niet op te zoeken of weledelgeleerde een juiste term is ja of nee.
Waarom heb je het dan over blauwe bloed dokter?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hoef dat niet op te zoeken, want ik weet al dat weledelgeleerd een bestaand woord is.
Daar heb ik het niet over, ik heb het over een blauw bloed dokter. Een edele dokter dus.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over blauwe bloed dokter?Maja genoeg hier geweest ik blijf hier weg.
Als je alleen maar komt om dit soort discussies te voeren, dan is dat een goed plan ja.quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:39 schreef He-man- het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan over blauwe bloed dokter?Maja genoeg hier geweest ik blijf hier weg.
Als, dan weledelgestrenge zonder d.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef n00b13 het volgende:
ik heb er bijzonder weinig verstand van, maar is het niet weledelgestrengde i.p.v. weledelgeleerde?
Ik dacht oprecht dat het zo heettequote:
Op vrijdag 2
november 2012 20:43 schreef
Cavalinho het
volgende:
Eigenlijk wel grappig, gestrengde...
Ik had het niet opgemerkt.
Die is leukquote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
Uit de OP van Een aanklacht tegen de taalnazi's.
[..]
Ghehe.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:52 schreef Leandra het volgende:
Uit de OP van Een aanklacht tegen de taalnazi's.
[..]
Ik zie er doctorandus niet tussen staan. Leek me een goede kandidaat voor weledelgeleerde.quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:36 schreef Cavalinho het volgende:
Bestaat ook, er zijn heel veel van dat soort titels, allen met de overeenkomst dat ze aanelkaar geschreven dienen te worden.
http://jan.home.xs4all.nl/Service/titulatuur.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |