Wat bedoel jij nou weer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook niet dat als ik als inbeelding heb dat ik een paar mensen aan een strop zie bungelen?
Lezen zul je,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
* Pulver is weer online.
(maar dan in Lelystad)
Ik zie dat er een hele verhitte discussie is, geeft iemand een samenvatting of moet ik alles nalezen?
Over opvoeden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
* Pulver is weer online.
(maar dan in Lelystad)
Ik zie dat er een hele verhitte discussie is, geeft iemand een samenvatting of moet ik alles nalezen?
Nalezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
* Pulver is weer online.
(maar dan in Lelystad)
en vergeet de discussie over het thuisblijven van mams voor de kinderen nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:22 schreef Pulver het volgende:
* Pulver is weer online.
(maar dan in Lelystad)
Maar met die discussie was ik weggegaan, dus kan me niet voorstellen dat er geen vorderingen zijn gemaakt in de tijd dat ik me op de snelweg zat te vervelen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Over opvoeden.
1 zegt sloan pa, de ander zegt eindeloze discussies te willen voeren en daartussen zitten ook mensen.
de meningen over dat onderwerp zullen altijd verdeeld blijven. Daar verandert een ritje op de snelweg niets aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar met die discussie was ik weggegaan, dus kan me niet voorstellen dat er geen vorderingen zijn gemaakt in de tijd dat ik me op de snelweg zat te vervelen.
Zeer belangrijk inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
en vergeet de discussie over het thuisblijven van mams voor de kinderen niet
Dat is geen ritje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
de meningen over dat onderwerp zullen altijd verdeeld blijven. Daar verandert een ritje op de snelweg niets aan
Nog inhalende vrachtwagens gezien? Door je linkerruitje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is geen ritje.
Dat is een stuk weg wat ik tot in den treure gereden heb en sinds ik me aan de snelheid hou, niet eens meer nuchter rij....
ZO SAAI IS HET!!
Neu, mij haalde ze wel in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nog inhalende vrachtwagens gezien? Door je linkerruitje?
Discussies zijn altijd goed. en leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
nou ja, soms zijn dat soort discussies wel eens ergens goed voorik heb een soulmate gevonden
Linkerruitje Lampiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:32 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neu, mij haalde ze wel in.
Kon niet opschakelen omdat ik een jointje zat te draaien
Wie dan, Pulver of vannelle?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:31 schreef DJMO het volgende:
nou ja, soms zijn dat soort discussies wel eens ergens goed voorik heb een soulmate gevonden
Kan Rucky nu weer fluiten dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
degene die jouw ketel kwam repareren Rucky!
Bij de weg, bij je puter heb ik ook nog 8 (ACHT!!!) AH dierenkaartjes gedaan!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
Dat kon hij toch al?quote:
Aan slaan doen we niet, tenzij.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:35 schreef DJMO het volgende:
Ah, ik heb 'm net voor het eerst aangesloten. Broer had zo'n mickymouse stekker liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bij de weg, bij je puter heb ik ook nog 8 (ACHT!!!) AH dierenkaartjes gedaan!
Nu wil ik wel wel 8 (ACHT!!!) keer dank je wel horen hoor!
Die kaartjes liggen nog bij mij. Die heb ik vergeten mee te geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
Bij de weg, bij je puter heb ik ook nog 8 (ACHT!!!) AH dierenkaartjes gedaan!
Nu wil ik wel wel 8 (ACHT!!!) keer dank je wel horen hoor!
Is dat zo belangrijk om te weten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:42 schreef gomi het volgende:
rucky, wat bedoelde je gister nou in de fb met die opmerking over wat je allemaal had uitgehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |