Oh dan kan jij me misschien wel vertellen wat je fijner vond: hiker of pc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:10 schreef Spellbound het volgende:
Wat grappig, heb deze topicreeks nog nooit gezien.
Heb ook 3-4 jaar voor easyway als hiker en privechauffeur gereden. Echt een van de betere bijbaantjes die ik heb gehad!
Vooral in de tijd dat ik veel ritjes voor Athlon in Nijmegen moest rijden best wat leuke EasyWay collega's leren kennen
Vind het nog steeds jammer dat ik er niet meer kan werken (uitgestudeerd, baan enzo)
Ben jaloers op jullie!
Enige negatieve wat ik over Easyway te zeggen heb is dat ze me hard hebben genaaid met die slipcursus die toen beloofd werd. Had het laatste jaar superveel gereden, en dan zeggen ze me doodleuk: nee, je hebt niet genoeg ritjes gedaan dit jaar! Dus oppassen daarmee
Zegt de Hbo'er die intelligentietest nog niet eens goed kan schrijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef S-RS het volgende:
Tegenwoordig moet je een intelligentie test doen. Beter ga je even solliciteren bij de C1000 ofzo...
Je moet het hem niet al te kwalijk nemen. Het is ons al eens eerder opgevallen dat S-RS geen 10 voor taal had vroeger.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zegt de Hbo'er die intelligentietest nog niet eens goed kan schrijven.
Haha, wees blij dat er onder de meeste woorden nog rode strepen komen te staan. Als dat er niet zou zijn, werd het nog minder leesbaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:24 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Zegt de Hbo'er die intelligentietest nog niet eens goed kan schrijven.
Geloof het of niet, nog slechter dan Nederlandsquote:
Ik nok hem in januari, kan je mijn plekje overnemenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:11 schreef RTS91 het volgende:
EW maar eens gemaild of ik nu in januari weer aan de slag kan. Moet tzt maar even mailen kreeg ik te horen, dan wordt er gekeken of er vacatures open staan. Ik zie wel wat ik kan verwachten...
Ah primaquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik nok hem in januari, kan je mijn plekje overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |