Die dagquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor deze gelegenheid krijgt HMF een unban.
Je praat al als een echte wout mod nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien
Je kan het ook zien als eigen glazen hebben ingegooid dit dat
Doe eens niet zo eng.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien
Je kan het ook zien als eigen glazen hebben ingegooid dit dat
WAT DE FUCK BOEIT HETquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Met dit tempo halen we pas morgen topic 1000.
waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
WE MOETEN JUIST MORGEN 1000
Bekkie dichtquote:
Mag ik het telefoonnummer van je zus L?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Tijd voor eten maar ben pas over drie kwartier thuis
Geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo vertrekken richting NL, ben nog wel 2 uur aan het rijden door Belgenland.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Tijd voor eten maar ben pas over drie kwartier thuis
Kom je ook naar het feestje van Typisch in Roffa?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zo vertrekken richting NL, ben nog wel 2 uur aan het rijden door Belgenland.
Het zal gebeuren wanneer het geschreven staat. We kunnen Gods wil niet forceren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je mag mij niet meer provoceren vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het zal gebeuren wanneer het geschreven staat. We kunnen Gods wil niet forceren.
Nee, ik blijf ik Tilburg. En Typisch heeft een maxquota aan buitenlanders die binnen mogen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom je ook naar het feestje van Typisch in Roffa?
Je zin klopt nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmf noemde Steven een allemansvriend en nu is hij de enige die Steven niet terug wil. Haha wat grappig .
Ah misschien ff afteren in Tilly dus.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik blijf ik Tilburg. En Typisch heeft een maxquota aan buitenlanders die binnen mogen.
Godsamme, maak nou eens een keer een goed lopende zin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hmf noemde Steven een allemansvriend en nu is hij de enige die Steven niet terug wil. Haha wat grappig .
Is ze niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag ik het telefoonnummer van je zus L?
Ze ziet er best lief uit
Dus je hebt haar nummer wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ze niet.
Kreeg vannacht allemaal foto's gewhatsapped dat ze huisgenoten keert en deuren barricadeert
Ook nietquote:
Hij kan toch gewoon undercoverquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet
Ik heb nergens gezegd dat ik hem niet terug wil namelijk
De kans dat ie terugkomt is gewoon nihil door eigen toedoen
Ja dat heeft ie maar een keer of 80 geprobeerd, ging erg goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon undercover
Ik wilde zeggen dat ze te jong voor je is maar dat is uitlokking. Hoe lang doe je er over van zaantje naar grunn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus je hebt haar nummer wel?
geef alsnog dan
True. Ik zou dat beter doen. Maar ik heb dan ook Camouflage A en B gehaald in de jungles rond Bogota.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat heeft ie maar een keer of 80 geprobeerd, ging erg goed
Wat hij bedoelde te zeggen is dat HMF eigenlijk doorleeft in ons allemaal. een stukje van zijn ziel en beleving leeft voor altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet
Ik heb nergens gezegd dat ik hem niet terug wil namelijk
De kans dat ie terugkomt is gewoon nihil door eigen toedoen
2,5uurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ze te jong voor je is maar dat is uitlokking. Hoe lang doe je er over van zaantje naar grunn?
In ons ja?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat hij bedoelde te zeggen is dat HMF eigenlijk doorleeft in ons allemaal. een stukje van zijn ziel en beleving leeft voor altijd.
Volgens mij is de officiële gangsternaam Tikoe of Killburg en niet Tillyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah misschien ff afteren in Tilly dus.
Kak2quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij is de officiële gangsternaam Tikoe of Killburg en niet Tilly
Hij maakt geen onderscheid tussen VBLSC-ers zolang je vertrouwen hebt in Hem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In ons ja?
Jij kwam er pas later bij mof
Kap nou eens manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij maakt geen onderscheid tussen VBLSC-ers zolang je vertrouwen hebt in Hem.
Ooit zal je het begrijpen, en ook jij zal verlichting krijgen in je straat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kap nou eens man![]()
Ik krijg uitslag van griffotaal.
Gast, kap eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ooit zal je het begrijpen, en ook jij zal verlichting krijgen in je straat.
Jij lijkt me wel een type voor de volgende spreuk uit het evangelie volgens Lucas 10, 1-9:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hij maakt geen onderscheid tussen VBLSC-ers zolang je vertrouwen hebt in Hem.
Fils de putequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een type voor de volgende spreuk uit het evangelie volgens Lucas 10, 1-9:
Si ignoras meretrix mater tua.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |