Je stelt je aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Na aanleiding van het akkefietje van gisteren (zie vorig topic) heb ik vanmiddag tijdens de lunch een goed gesprek gevoerd met mijn vriendin (bedankt FOK!ers voor de tip!). Helaas is hierbij meer naar boven gekomen dan mij lief was. Mijn vriendin is vroeger op een uitwisseling geweest (beetje vergelijkbaar met een Erasmus uitwisseling op de Uni, maar dan voor MBO) en heeft hier herhaaldelijk met jan en allemaal staan lopen bekken en seksen of als het niets betekende. Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken, ik noem het gewoon een vieze slet zijn. In deze tijd met jan en alleman seksen en naar bed gaan betekend gewoon je ziel en hart verkopen en een devaluering van deze acties. Ik veroordeel dit overigens voor jongens. Gewoon bah
![]()
Na dit gesprek ben ik verhit aangelopen en heb ik gezegd dat ik 'over alles gewoon moet nadenken' en weggelopen. Ik heb haar niet meer gewatsaapt of gesproken sindsdien.
Klacht: Ik vind mijn vriendin niet meer zo aantrekkelijk nadat ze verteld heeft vroeger een slet te zijn geweest![]()
Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad en was altijd aan het afgeven op de sletjes die vroeger bij haar op het vmbo zaten. Nu blijkt ze er zelf een te zijn
Kijkende naar hoe je erop reageert is het volkomen terecht dat ze tegen je gelogen heeft.quote:Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad en was altijd aan het afgeven op de sletjes die vroeger bij haar op het vmbo zaten. Nu blijkt ze er zelf een te zijn
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kijkende naar hoe je erop reageert is het volkomen terecht dat ze tegen je gelogen heeft.
Nu ben ik heel benieuwd of je dat ook tegen je vriendin gezegd hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken, ik noem het gewoon een vieze slet zijn
Nee, beter was ze niks met zo'n lompe kortzichtige uni-lul begonnen, ipv erover te liegen, maar dat is weer een andere discussie. Ik bedoelde dat ik de leugens begrijp, als TS er zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dus ze heeft juist gehandeld volgens jou?
Haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
TS wil betekenisvol de liefde bedrijven binnen het huwelijk.
Hier ben ik gestopt met lezen, ik hoop voor je dat dit een troll is en je nog op de middelbare school zit.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Alborz het volgende:
Dilemma. Blijf je trouw aan je moraal of zet je die aan de kant en geef je je vriendin een 2e kans? Ik had wel beter geweten overigens, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |