![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders en een kalende zuurpruim genaamd mschol,
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftSPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFT
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Jullie mogen raden welke vaginale ziekte dit betrof.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik ook even geprobeerd dan
Jij: ken jij FOK! ?
Vreemde:Hallo m/j
Jij: HAHAHAH
Vreemde:Ja
Jij: oh
Jij: kut
Jij: ik heet bobbernaut
Jij: op fok
Vreemde:Ik heet hou gewoon je bek
Jij: ah
die had tom net ook
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Jij: KEN JIJ FOK! FORUM?
Vreemde:nee
Jij: BEN EEN GEIL 14-JARIG SLETJE
Jij: PISKAKPOEP OP JE MUIL
Vreemde:tfooeee Kenker Slet
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef bobbernaut het volgende:Je bent nu aan het chatten met een vreemde. Zeg hallo!
Vreemde:boy hier, 16 jaar. lang, blauwe ogen, donkerblond haar en sixpack, vrij gespierd
Jij: KEN JIJ FOK! FORUM?
Hey die had ik ook.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
ja dat zei ik net ook al
Ik ben overal blue waffle plaatjes aan het verspreiden. Maar goed dat ik met mijn ogen dicht de adresbalk kan vinden.
Wie had het net over mijn moeder?
ik krijg alleen maar 15e jarige jongens
daar krijg je ook gewoon hits op als je het nummer opzoekt :")