Ik heb die alleen ben pas level 60quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je die nog niet dan? Moeten we eens via teamspeak spelen
En er zijn gratis morning after pillen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja feestje bij vogel he? Hipster brillen worden uitgedeeld bij de ingang.
moneys in my wallet cry out for releasequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef tuut-chips het volgende:
Ja The Heist was al een keer eerder een weekend lang gratis en toen vond ik er ook niet zo éxtreem veel aan. Daarom toen niet gekocht en in de Steam sale dus ook laten liggen.
NOG EEN PAAR WEEKJES EN HET IS WEER STEAM SALE TIJD BOYS
Waar dan dan kom ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En er zijn gratis morning after pillen.
sjezus zenuwenmuziek zo vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ik hoop zo dat dit een grapje is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:33 schreef vogelkooi het volgende:
Lekker chille man, ik steel van de rijke negers!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Godver. Een of andere waterkip onder mn wielen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |