TUF
Dana white komt plotseling binnen om de vechters een peptalk te geven, met dze slechte partijen komt er niemand in de UFC, ze zoeken spannende vechters, ze hebben fitch al.
Na deze peptalk gaan de meeste zuipen en blonde homo met tepelpiercing zoekt ruzie met blacky "come at me bro" vervolgens begint pinky (roze hanekam) met een andere blacky ruzie te zoeken. "let me bang bro"
Dit blijkt een junie browning op steroids te zijn, hij ramt met zijn vuist en kop tegen de muren en schilderijen. hij wordt verschillende keren tegen gehouden en voor het gemak wordt alles goed op camera vastgelegt. als ik deze gast een mongool noem is het nog te veel eer, pinky zou nog uit een apen roedel gegooid worden, zo stom is hij.
door deze uitbarstingen is er te weinig zendtijd om trainingen te laten zijn van de 2 vechters die een wedstrijd hebben, hazelip ziet er niet slim uit en dat blijkt ook, want tijdens de choke bijt hij zijn tegenstander in de zijkant van zijn ribben.
de tandafdrukken staan er in, nasty, dit kan een vette ontsteking worden ala Cees met het 50 cent incident!
ik weet nu zeker dat newbies van de sport dit niet meer kijken, dit was beschamend voor het MMA in het algemeen.
[ Bericht 9% gewijzigd door THEFXR op 03-11-2012 21:13:19 ]