Ik ookquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja, ik zou nog kijken naar zoiets ook.
Ik vraag me af hoe lang het leuk blijft. MMA is tof omdat epische skills. Dit gaat volgens mij toch vervelen na een paar ppv's. Dat heeft de WWE (ja ik weet het, maar die gingen ook voor extreem een tijdlang) wel bewezen.quote:
Dat ipv prelimsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het leuk blijft. MMA is tof omdat epische skills. Dit gaat volgens mij toch vervelen na een paar ppv's. Dat heeft de WWE (ja ik weet het, maar die gingen ook voor extreem een tijdlang) wel bewezen.
Ronda, Karo en Gegard trainen er ook geloof ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
Klopt ja, toentertijd te extreem bevonden voor de UFC. Is verder wel een legit gym schijnbaar, Manny Gamburyan vecht er voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf Ref....
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 11:33 schreef An_awesome_wave het volgende:
Koreshkov vs Zaromskis spoiler:Jezus Christus. Direct ontslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf Ref....
Roidsquote:
Ga hem nu kijken, van wat ik er over lees moet het echt dramatisch zijn geweest. Dana's reactie:quote:
Spoilers maken we ons hier niet meer zo druk over, als het maar wel met MMA te maken heeft en niet met uitslagen van boksen, kickboksen etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:08 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ga hem nu kijken, van wat ik er over lees moet het echt dramatisch zijn geweest. Dana's reactie:
(ga hem niet copy/pasten omdat spoilers)
Dana White lets The Ultimate Fighter cast, Nevada State Athletic Commission and anyone else involved with this week's episode of TUF have it after arguably the worst fight in series history.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |