Jah... of stoppen met studeren, want zelfs dan is het onbetaalbaar.. of ik moet een extra lening af gaan sluiten bij de bank om mn studie te kunnen vervolgen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan iig even een abonnement halen voor 40% korting
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
nog wel net eronder eronder den kik
Stoppen met je studie zou wel heel erg zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah... of stoppen met studeren, want zelfs dan is het onbetaalbaar.. of ik moet een extra lening af gaan sluiten bij de bank om mn studie te kunnen vervolgen..
maar ik kan me vergissen.quote:
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld als niet werkende student?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
naar wat?
ik zei net 25000.
iets van 60 + 10 dus verschillende meisjes. ook wel vaker naar dezelfde, alleen in het begin kon ik ze nooit terugvinden, dat was echt erg.
en dan 8000 naar schulden van een meisje waarvan ik dacht dat ze me echt leuk vond, en nog wat andere faals en oplichting enzo....
bedoel je dat?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste man die dat bij mij doet moet nog geboren worden.
Ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stoppen met je studie zou wel heel erg zijn.
Is er niet ergens een regeling voor ofzo?
bezorgde oudersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld als niet werkende student?
Ga je dan gewoon langs de ramen op zoek naar wat leuks?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
naar wat?
ik zei net 25000.
iets van 60 + 10 dus verschillende meisjes. ook wel vaker naar dezelfde, alleen in het begin kon ik ze nooit terugvinden, dat was echt erg.
en dan 8000 naar schulden van een meisje waarvan ik dacht dat ze me echt leuk vond, en nog wat andere faals en oplichting enzo....
bedoel je dat?
hoe lief mijn ouders me ook zouden vinden, zze zouden me echt niet zoveel geld geven (zeker niet om uit te geven aan hoeren)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
bezorgde ouders
en sinds vorig jaar uitkering.
Hosselen je weetsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel geld als niet werkende student?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Evie het volgende:
scheiss.. naja krijg je als je Evie bent in dit levenDan wordt alles je even 100 keer lastiger gemaakt dan voor een ander
top!
![]()
![]()
Jawel, ik heb genoeg gevoeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dan, maar is wel chill toch
heb je nog geprobeert haar aan te raken enzo
Die doet bij mij de laatste tijd ook vaak vaag terwijl ik gewoon goede snelheid hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je weet dat je internet voor geen fuck werkt als je speedtest.net niet geladen krijgt
quote:
Hoe kun jij eigenlijk een uitkering krijgen? Dat is toch alleen als je een werkverleden hebt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
weet je wat het mooie is.
ik ga meer dan die kosten terugkrijgen met uitkering. dus de maatschappij draait er voor op.
eigen schuld van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |